Wetenschappelijk bewijs gedaan door dermatologen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ze zeggen wel meer
Ik douche 1-2 per dag, en soms een bad (erbij)
Ook geinig. Mijn moeder en ik hebben een paar jaar in een huisje gewoond waar de douche naast de keuken in een klein hokje zat en geen deur er tussen. Precies in mijn puberteit. Ik was niet blij ermee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden een inbouwkast omgebouwd tot douchebak, vond het wel zijn charme hebben
Jij welquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga als het regent naakt op mijn dak staan met appel shampoo en doe de regendans
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewijs gedaan door dermatologen.
Godver.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader had een douche in het souterrain gebouwd, met een elektrisch pompje om het water af te pompen, want er zat geen afvoer. Soms zat dat niet helemaal lekker en kreeg je een schok als je het pompje aan of uit zette
Het warme water ook, mensen douchen veel te warm.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.
Ik maak shampoo van appelsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water ernaquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hadden in de achterkamer een losse douchekabine. Tenminste bij opa en oma. Daar woonden mijn moeder en ik. Als het koud was in de teil voor de kolenkachel
ieuwquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water erna
Ja dat hoor je vaker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water erna
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog inquote:
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompjequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog in
Volgens mij had fann dat vroeger. Die was de 5e of zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog in
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompje
Ook al met zoveelquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij had fann dat vroeger. Die was de 5e of zo.
Dat was bij mijn moeder thuis ook zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatsten hadden een modderbad. Dat is nu haske hipquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was bij mijn moeder thuis ook zo
En die hadden 13 kinderen
En goed voor de huid, volgens de dermatologenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De laatsten hadden een modderbad. Dat is nu haske hip
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak shampoo van appels
`Geen en ik heb nog een Rituals Shampoo tegoed bon in de aanbieding .quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
Welke shampoo gebruikt u ?
vraag vd dag
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
vraag vd dag
ook niet voor je hoofdhuid ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
`Geen en ik heb nog een Rituals Shampoo tegoed bon in de aanbieding .
Keuze uit verschillende soorten .. Anybody?
hoelang is je haar ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.
SCHWARZKOPFquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.
Stukje voorbij mijn schouders. Kan mijn reet er nog niet mee afvegen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoelang is je haar ?
ik gebruik garnier
Joicoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
vraag vd dag
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stukje voorbij mijn schouders. Kan mijn reet er nog niet mee afvegen.
ass of gewoon een stuk uitsteeksel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)
whut ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ass of gewoon een stuk uitsteeksel?
Kort pittig nu?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)
Een fles Ritual shampoo naar keuze , te halen in een Rituals shop...quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ook niet voor je hoofdhuid ?
wat is de aanbieding
bestaat datquote:
Nee over mijn schouders.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kort pittig nu?
En ik heb geen idee of het langer kan worden, meestal ben ik het ineens zat en laat ik er een stuk afknippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |