Gisteren hier een beetje zon maar wel droogquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren was het hier heel zonnig, nu steeds regenbuitjes.
In de keuken denk ik welquote:
Dit natte is niet fijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gisteren hier een beetje zon maar wel droog
Gelukkig maar, want het witte van de woensdag is al bijna weg...quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is witte donderdag en nog 6 weken wachten ja
Nee zeker niet, maandag was het hier wel erg met regen..quote:
Neeeequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier net regen en hagel volgens mij... alles weer zeiknat en die kat vindt het dan nodig om 25 keer van binnen naar buiten te vliegen en vervolgens over alle meubels een spurt aan te nemen....soms![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je die twee driehoeken bovenop die kop?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Neeee![]()
Heb je haar niet geleerd pootjes te vegen dan?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef chufi het volgende:
Vroeger in de barre winter van 1963 werd ik wakker met deze view
Prachtig... van achter glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Katten kunnen zo heerlijk arrogant kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zie je die twee driehoeken bovenop die kop?
Nutteloos dingen....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef chufi het volgende:
Vroeger in de barre winter van 1963 werd ik wakker met deze view
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen deed ik voor het eerst mn ogen open.
Die ogenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zie je die twee driehoeken bovenop die kop?
Nutteloos dingen....![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |