Ik bood gister aan maar toen zeiden ze dat ze het beneden hebben en het niet hoefdequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geef alles altijd koffie, stroom, water, In de middag eventueel limonade of zo. Ze lopen altijd harder voor je
Ja, als ze allemaal in elke flatwoning koffie gaan drinken, komt er weinig af denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bood gister aan maar toen zeiden ze dat ze het beneden hebben en het niet hoefdevolgens mij mogen ze ook niet en moeten ze doorwerken. Is best vaag hier. Vroeger met mijn eigen huizen deed ik het ook. Zelfs toen ze een keer bij de buren bezig waren en die niet thuis waren overdag had ik de sleutel en zo. Flat is toch wat anders merk ik nu.
Ja dat dus. Geloof dat sommige echt wel 2 of 3 woningen op een dag doen. Snel snel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als ze allemaal in elke flatwoning koffie gaan drinken, komt er weinig af denk ik
Eekhoorn gifquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan nu over naar de leuke dingen in het leven.
Ahw schattig. Wil zeker geen natte ballen krijgen dat ie op zijn voorpootjes looptquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eekhoorn gif
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:52 schreef espri het volgende:
[..]Zo blijven kijken helpt ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |