En zoiets delen met een flat van 10 hoog....quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een douche die door iemand anders ook gebruikt wordt, is vies? Smerig? Raar? Hoe moet ik dit zien?
Als je moet douchen, moet je douchen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet precies. Op mijn werk had ik daar nooit zo'n last van en ze houden die hokken ook wel goed bij maar als je bij een wc aankomt en er zit schaamhaar op de bril en je weet zeker dat het niet van jou is. Tja dan haal ik er eerst een doekie met schoonmaakspul langs. En wc papier met stront dat niet goed weggespoeld is. Tja. Doekie en spoelen maar. Dus nee ik ga dan niet in datzelfde hok douchen waar die dingen door mijn andere buren gebeuren. Verder hebben we hier een tijdje met minimaal 5 volwassenen gewoond dus ik ben wel wat gewend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat de obsessie is met mensen die het raar vinden om sanitair te delen met andere mensen. Geen oordeel verder, vooral begrijpen.
dacht dat jij zo'n hygiene manie had .quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Pas toch ook al?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Watskebeurt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou me frisser voelen als ik me zou wassen met een washandje.
Veel andere mensen zijn viesquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?
Risico voor de baas neem ik aanquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Oh jee. Krijg je dan een rekening?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Ben je de oudste hier?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
Hier nog 1. Mijn eerste woning had geen douche dus was ik aangewezen op een badhuis. 1x in de week vond ik meer dan zat. De rest van de dagen gewoon met een afwasteiltje en een washandje. Nooit klachten over stank gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
Ik? Nee joh.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat jij zo'n hygiene manie had .
Als ze moeilijk willen doen komt er een rekening, maar meestal alleen als het vaker voorkomt. En sowieso niet voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee. Krijg je dan een rekening?
Wij hebben nu ook een rookmelder. Volgens mij een electrische want er loopt een gootje met ik vermoed een kabeltje erheen.
Studentenhuis, camping etc.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?
Ja kijk. Gos wat een toestand dan he. Toch wel blij met het moderne allemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Mijn eerste woning had geen douche dus was ik aangewezen op een badhuis. 1x in de week vond ik meer dan zat. De rest van de dagen gewoon met een afwasteiltje en een washandje. Nooit klachten over stank gehad
Ohw. Gelukkig maar dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze moeilijk willen doen komt er een rekening, maar meestal alleen als het vaker voorkomt. En sowieso niet voor mij
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja kijk. Gos wat een toestand dan he. Toch wel blij met het moderne allemaal.
Dan ben je sterker dan ik. Tis bij mij ook wel erger geworden de laatste jaren. Ik gooi het op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Studentenhuis, camping etc.
Ja echt wel. Dat merk ik nu dus al. Kan ook niet wachten tot ik weer een wc en douche heb.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]Als je weet hoe het zonder is dan geniet je veel bewuster van bv een luxe als een douche.
Volgens mij had 40 jaar geleden iedereen inmiddels wel een douchequote:Op woensdag 26 februari 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol nee. Ken je nagaan. Was vroeger bij mijn oma iig. Jaar of 40 geleden.
40 jaar geleden was het echt niet standaard om een douche te hebben hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had 40 jaar geleden iedereen inmiddels wel een douche
Of ze woonde in een nog ouder huis en vond die washandjes wel prima
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn oma niet iig. Was in rotterdam. En was er echt niet. Niet zolang daarna zijn ze toen verhuisd naar de overkant en daar was wel een douche. Was geen flat maar soort herenhuis met meerdere bewoners boven elkaar. Ze woonde op de onderste verdieping want ze had wel een tuin. 4 of 5 hoog was dat. Ik heb geen idee meer hoe die straat heet of waar precies.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ze zeggen wel meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.
Wij werden als kind ook niet elke dag onder de douche gezet overigens, behalve als we echt smerig waren.
Tijden veranderen. Maar als ik zelf niets bijzonders doe en niet veel lichamelijke activiteiten heb gedaan ga ik zelf ook niet elke dag onder de douche hoor. Is helemaal niet goed voor je.
Mijn opa en oma hadden een lavet een soort van badkuipquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.
Wij werden als kind ook niet elke dag onder de douche gezet overigens, behalve als we echt smerig waren.
Tijden veranderen. Maar als ik zelf niets bijzonders doe en niet veel lichamelijke activiteiten heb gedaan ga ik zelf ook niet elke dag onder de douche hoor. Is helemaal niet goed voor je.
Mijn opa en oma hadden een inbouwkast omgebouwd tot douchebak, vond het wel zijn charme hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn oma niet iig. Was in rotterdam. En was er echt niet. Niet zolang daarna zijn ze toen verhuisd naar de overkant en daar was wel een douche. Was geen flat maar soort herenhuis met meerdere bewoners boven elkaar. Ze woonde op de onderste verdieping want ze had wel een tuin. 4 of 5 hoog was dat. Ik heb geen idee meer hoe die straat heet of waar precies.
Ik douche zeker niet iedere dag. Is inderdaad niet goed. Alleen wc brillen vind ik een beetje eng tegenwoordig en tja. Douche beneden dus ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou vooruit, normaal met Pasen..nu maar extra muntje in de douche voor het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |