En zoiets delen met een flat van 10 hoog....quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een douche die door iemand anders ook gebruikt wordt, is vies? Smerig? Raar? Hoe moet ik dit zien?
Als je moet douchen, moet je douchen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet precies. Op mijn werk had ik daar nooit zo'n last van en ze houden die hokken ook wel goed bij maar als je bij een wc aankomt en er zit schaamhaar op de bril en je weet zeker dat het niet van jou is. Tja dan haal ik er eerst een doekie met schoonmaakspul langs. En wc papier met stront dat niet goed weggespoeld is. Tja. Doekie en spoelen maar. Dus nee ik ga dan niet in datzelfde hok douchen waar die dingen door mijn andere buren gebeuren. Verder hebben we hier een tijdje met minimaal 5 volwassenen gewoond dus ik ben wel wat gewend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat de obsessie is met mensen die het raar vinden om sanitair te delen met andere mensen. Geen oordeel verder, vooral begrijpen.
dacht dat jij zo'n hygiene manie had .quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Pas toch ook al?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Watskebeurt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou me frisser voelen als ik me zou wassen met een washandje.
Veel andere mensen zijn viesquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?
Risico voor de baas neem ik aanquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Oh jee. Krijg je dan een rekening?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Ben je de oudste hier?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
Hier nog 1. Mijn eerste woning had geen douche dus was ik aangewezen op een badhuis. 1x in de week vond ik meer dan zat. De rest van de dagen gewoon met een afwasteiltje en een washandje. Nooit klachten over stank gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |