Duurde even, was vanmiddag maar kort thuis. Nu dus net op tijd terug voor een foto...quote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurde even, was vanmiddag maar kort thuis. Nu dus net op tijd terug voor een foto...![]()
[..]![]()
Jammer dat een bitterbal waarschijnlijk niet gaat lukken. die heeft ie al op, voordat ik de foto kan nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk
Sjefke hoort er hier ook bij.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat een bitterbal waarschijnlijk niet gaat lukken. die heeft ie al op, voordat ik de foto kan nemen![]()
Terechtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die vind ik zelf veel te lekker
Nee hoor. K ben niet bangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De paniek is bij jou ook wel toegeslagen he
Oh das niet best neequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt niet
Wel voor mijn stiefmoeder. Die heeft copd dus maak me wel zorgen om haar
Dus mocht ik naar Thailand gaan zal ik na terugkomst haar wel een maandje ofzo moeten mijden voor de zekerheidquote:
Koffie denkers zijn mensen die in koffie termen denkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef TaMieke het volgende:
Koffie denkers?
Oeh weer hele avond kwijlen op Sagan
In koffie termen denken? zoals?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie denkers zijn mensen die in koffie termen denken
1 dozijn koffie, 2 dozijn koffie, 3 dozijnen koffie, wakker worden, 4e dozijn koffiequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 dozijn koffie, 2 dozijn koffie, 3 dozijnen koffie, wakker worden, 4e dozijn koffie
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]gekke mensen
Blij dat ik daar niet bij hoor
Ik heb geen koffie nodig om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:37 schreef Karzai het volgende:
zo maar weer een beetje dutten op de bank en met een half oog tv kijken, life is hard
Dat zijn wel heel grof gesneden uien!quote:
Voorgelicht:pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel grof gesneden uien!
Dan vind ik ze alsnog grof gesneden, ik zou ze voor gehaktballen veel fijner snijdenquote:
Heb timer gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:40 schreef Karzai het volgende:
na een kwartier anders even eentje doormidden snijden om te kijken
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Moet het nog proeven natuurlijk maar wist niet dat ik dit kon :p
Jezusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk!quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Belachelijk slechte stem van de zanger, iets met ietsjes teveel drugssss.
Maar was gezellig, lekker nostalgisch en heel goed voorprogramma![]()
DZ Deathrays, aanrader
Hoe laat was je thuis of heb je de eerste trein naar huis moeten pakken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Belachelijk slechte stem van de zanger, iets met ietsjes teveel drugssss.
Maar was gezellig, lekker nostalgisch en heel goed voorprogramma![]()
DZ Deathrays, aanrader
Ook wat voor jou denk ikquote:
Mijn zussen brachten me thuis. Mopperend en al want moesten omrijdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis of heb je de eerste trein naar huis moeten pakken?
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije doen ze brood geweekt in melk door de ballen. Die ballen worden gekruid met peper, zout en karwij en gaan vervolgens door de paneer. En dan worden ze gebakken in de zonnebloemolie. Best lekker
Lichte erectie gekregenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije doen ze brood geweekt in melk door de ballen. Die ballen worden gekruid met peper, zout en karwij en gaan vervolgens door de paneer. En dan worden ze gebakken in de zonnebloemolie. Best lekker
Gewoon laten mopperen joh, word er alleen maar leuker van!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zussen brachten me thuis. Mopperend en al want moesten omrijden![]()
Rond 1 uur thuis ofzo
Was wel gezellig maar volgende keer liever ander gezelschapquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon laten mopperen joh, word er alleen maar leuker van!
Nee, het lijkt erg op de Duitse frikandelle. Peterselie gaat er geloof ik ook nog door.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lekker is dat![]()
Soort van knoedels toch?
Ok dit wil ik nu ook makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Karzai het volgende:
ik zag laatst ballen met blauwe kaas in het midden, en met paneer, bij binnenstebuiten
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Karzai het volgende:
ik zag laatst ballen met blauwe kaas in het midden, en met paneer, bij binnenstebuiten
Zou etenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, ui moet er ook doorheen.
http://www.receptengalerie.nl/fasirt.html
Dit recept, alleen de paprika en knoflook kloppen niet.
Ja precies, lollige dingen, omdat het kanquote:
Nooit je eigen datacenter willen hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een mail met een offerte voor een datacenter
Ik ben er vrij zeker van dat dit niet voor mij bedoeld is
Mooie verhouding vlees en stamppot dit trouwensquote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit je eigen datacenter willen hebben?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie verhouding vlees en stamppot dit trouwens![]()
![]()
Eetse! Flinke trek zo te zien
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Fasirt klinkt dan wel als de dag na het eten van de ballen op de plee.
Ok dit kan ik onthoudenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb ik weleens verteld wat het Hongaarse woord voor ‘vrouwen’ is?
Nök.
Geen grap
Ik hoest me de tyfus. Misschien heb ik de primeurquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
Oostenrijk en Zwitserland gaan lekker los met de corona
Benieuwd wanneer ze hier eerste geteste persoon vinden
Ik ben trots op jequote:
Heb je het nou tegen Bitterbal?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Heeeyyyy jij daar met je mooie blauwe ogen, fasirt nök?
Heeft die blauwe ogen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen Bitterbal?
Op naar de Smullers voor een kroketjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Trein vroeger gehaald
On er dan achter te komen dat je dan even goed 15 minuten op rdam moet wachten. Kan ik daar mooi ff eten scoren.
15 minuten maar, geluksvogel. Ik moest net 50 minuten op de bus wachten (en dan zat die nog half vol met naar bier en pis ruikend carnavalvolkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Trein vroeger gehaald
On er dan achter te komen dat je dan even goed 15 minuten op rdam moet wachten. Kan ik daar mooi ff eten scoren.
Zo’n kerel met een houten poot, lapje voor zijn oog en papegaai op z’n schouder zou ik er ook uitpikken hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
En zowaar eens niet eruit gepikt bij de douane.
Hoop iets meer te scorenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Smullers voor een kroketje
De bus is voor het plebs.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 minuten maar, geluksvogel. Ik moest net 50 minuten op de bus wachten (en dan zat die nog half vol met naar bier en pis ruikend carnavalvolk)
Voor-Arrrl met 40kg bag-Arrrr-gequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n kerel met een houten poot, lapje voor zijn oog en papegaai op z’n schouder zou ik er ook uitpikken hoor
Keer sjans gehad met een Finse in de kroeg, bloedmooie meid maar ik verstond er echt geen ruk van, ben overgesprongen op een knalrode Friese met enorme melkbussen toen maarquote:
Ja ik doe dit ook niet vrijwillig. Met de taxi wordt een duur geintje, gaat richting de ¤75,- voor een enkele reisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De bus is voor het plebs.
Hooggeleide heertjes nemen de taxi.
280quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe dit ook niet vrijwillig. Met de taxi wordt een duur geintje, gaat richting de ¤75,- voor een enkele reis
Ik heb helaas geen schippersloonquote:
Heel die biblebelt infecteren graagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoest me de tyfus. Misschien heb ik de primeur
Beetje lebensraum en minder religekkies.quote:
Ja hèquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk onverstaanbaar
Perkele
Prachtig iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kan ik zo verliefd op worden
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer sjans gehad met een Finse in de kroeg, bloedmooie meid maar ik verstond er echt geen ruk van, ben overgesprongen op een knalrode Friese met enorme melkbussen toen maar
Al dat oude zwakker tuig wat aan kindertjes zit en zich niet vaccineert opruimenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje lebensraum en minder religekkies.
Je hoeft niet gelijk de Rijdende Rechter in te schakelen omdat je een kilootje zwaarder bent hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje jongens. Ik kan gehaktbakken maken![]()
*knoopje open*
Rijdende rechter
Nou...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk de Rijdende Rechter in te schakelen omdat je een kilootje zwaarder bent he
Goed zo, graag ook nog even rondhoesten rond de plaatselijke kerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen bij AH al mijn best gedaan.
Ik wist dat deze reactie ging komenquote:
Moi moi tervetulova perkelequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Moi moi
[..]
Prachtig idd![]()
![]()
![]()
Koos spreekt het een beetje
[..]
Verschil moet er zijn
Samen de sauna induiken in de mökki, bohhh
Het hing vooral af van mijn wel of niet online zijn ja.quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hing vooral af van mijn wel of niet online zijn ja.
Ik heb niet voor niets een eigen datacenter nodig!quote:
Ach, binnenkort iedereen aan de coronaprik. Ruimt meteen wat antivaxxers op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ooit weer eens heen
Ik heb teveel vakantiebestemmingen![]()
En straks is overal corona. Man man man
Hier heeft de AH een koffietafel waar altijd wel een stelletje grijze dakduiven zit te ouwehoerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed zo, graag ook nog even rondhoesten rond de plaatselijke kerken.
Hier hangen die fossielen trouwens bijzonder vaak rond de koffieautomaat van de AH, want gratis, dat is echt wel dé plek om even je longen goed schoon te baggeren
Alle religekkies, anti vaxxers en kansarme mensen zonder pensioen of ander inkomen dood. Topppquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, binnenkort iedereen aan de coronaprik. Ruimt meteen wat antivaxxers op.
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanafquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle religekkies, anti vaxxers en kansarme mensen zonder pensioen of ander inkomen dood. Toppp![]()
Goed voor de wereldeconomie, uiteindelijk
Zul je zien dat mijn buren het glorieus overleven![]()
![]()
![]()
Oud stel Skeksis
Vul hier uw voorkeur voor de volgende mutatie in;quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanaf
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier heeft de AH een koffietafel waar altijd wel een stelletje grijze dakduiven zit te ouwehoeren
Klinkt ook vast geil in bedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk onverstaanbaar
Perkele
Anti-impulsaankoopstinkzwerverquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.
Maar dan niet voor mensen met hipsterknotjes graagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanaf
En niemand al die tijd die hem een deo-tje heeft gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.
Of voetbalplaatjes gegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En niemand al die tijd die hem een deo-tje heeft gekocht?
Zolang je er geen hippe bril bij draagt, spaart het virus je wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan niet voor mensen met hipsterknotjes graag
Ik ga morgen wel op rituele manier afscheid nemen van mijn hipster periodequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je er geen hippe bril bij draagt, spaart het virus je wel.
Kunnen we een voor en na foto krijgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel op rituele manier afscheid nemen van mijn hipster periode
Ik stuur wel een voor en na foto als ik terug ben van de kapper.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunnen we een voor en na foto krijgen?
Subtielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunnen we een voor en na foto krijgen?
Zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur wel een voor en na foto als ik terug ben van de kapper.
Penii?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vul hier uw voorkeur voor de volgende mutatie in;
1. Alle gore vieze .....
2. Die nietsnutten van een ..... die niks bijdragen.
3. Mensen van een bepaalde ........ die vaak niet eens kunnen zwemmen.
4. Alle ..... boven een bepaalde leeftijd die koriander lusten.
5. Vrouwen die geen .... kunnen krijgen.
Ik heb Apple shit en hipsterplantenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben volledig hipsterinvloedvrij![]()
Gewoon een ouwe lul namelijk
Enkel voor oude mannen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht even dat het bedtijd was
RIP CLquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Apple shit en hipsterplanten
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Enkel voor oude mannen..
. oh wacht..
Apple shit is binnenkort niet meer verkrijgbaar want Chinese dwangarbeidertjes maken die en die zijn allemaal dood aan het gaan nuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Apple shit en hipsterplanten
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
rare gewaarwording vanochtend, lees je eerst op internet dat nieuws van die kerel die was overleden bij het vervoeren van een carnavalswagen en lach je wat besmuikt onderling dat dat een rare dood is.
Hoor je een uur later dat het de service manager van een van onze branches betreft, ik kende die man best aardig
Oei!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
rare gewaarwording vanochtend, lees je eerst op internet dat nieuws van die kerel die was overleden bij het vervoeren van een carnavalswagen en lach je wat besmuikt onderling dat dat een rare dood is.
Hoor je een uur later dat het de service manager van een van onze branches betreft, ik kende die man best aardig
Door die man die op wagens ingereden was?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Heb je ook griepachtige verschijnselen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
Kunnen jullie me over 45 minuten ff porren? Anders slaap ik mn station voorbij..
Wow man, dat is pas een enge realisatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je ook griepachtige verschijnselen?
Yep, en niet eens met Kersummusquote:
Het gaat gelukkig wel een tijdje mee dus tegen die tijd zie ik wel weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Apple shit is binnenkort niet meer verkrijgbaar want Chinese dwangarbeidertjes maken die en die zijn allemaal dood aan het gaan nu
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebbenquote:
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebben
Kan wel een aantal noemen jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!
Zeker waarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!
Mn klaproosje is netjes ingesmeerd met steiviaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebben
Doe maar gewoon niet voor het hier weer een PH waarde heeft waar sommige mods het maagzuur van krijgenquote:
Why?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mn klaproosje is netjes ingesmeerd met steivia
nee dat was wat anders, dit was deze:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Door die man die op wagens ingereden was?
En meh, nare shit altijd zoiets
Ik ken mensen die met die wagen hebben meegelopen. Kreeg dat bericht doorgestuurd van iemand van die groepquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was wat anders, dit was deze:
https://www.1limburg.nl/d(...)navalswagen-meerssen
Oh wow, dat is een heftig en naar ongeluk zegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was wat anders, dit was deze:
https://www.1limburg.nl/d(...)navalswagen-meerssen
Arme E.quote:
Aaah Chiep, i try i try?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Arme E.
Doet ze dan ook een flippenaccent na? Aaahhh
Zéér opwindendquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan vervolgens... Aaaaah better put plenty
Mooie ditquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het sterftecijfer 2% of hoger is en er raakt echt tussen de 40 en 70% van de mensen besmet zoals Harvard professor Marc Lipsitch beweert. Dan hebben we het over 80.000.000 of meer doden.
Ik hoop dat dit jou voor nu een beetje geruststelt
servicemanager bij onze vestiging in Valkenswaard, werkte jaren bij ons, toen een paar jaar elders, eind 2018 was ie weer teruggekeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken mensen die met die wagen hebben meegelopen. Kreeg dat bericht doorgestuurd van iemand van die groep![]()
Minpunten Rabbitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker warme trainingspakken zijn geweldig, ook al gebruik ik deze alleen om thuis op de bank te hangen.
Yep!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact hetzelfde aantal als 100 jaar geleden met de vorige pandemie.
Ah Idd..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker warme trainingspakken zijn geweldig, ook al gebruik ik deze alleen om thuis op de bank te hangen.
Enige grote verschil met toen is dat ons vreten inmiddels overal vandaan komt, dat gaat dagelijks asperge, wortel of boerenkool eten worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Op zich logisch ook allemaal wel
Ik zit niet (meer) in de risicogroep, als de data kloppen. Laten we kijken hoe het loopt
Ja, maar voetbal trainingspakken zitten veel te los om mee te fietsen. Dan wil ik toch mijn mooi afgetrainde benen showen aan Hollandquote:
Yep!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige grote verschil met toen is dat ons vreten inmiddels overal vandaan komt, dat gaat dagelijks asperge, wortel of boerenkool eten worden.
Ok okquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal trainingspakken zitten veel te los om mee te fietsen. Dan wil ik toch mijn mooi afgetrainde benen showen aan Holland
Kut ja koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Mijn vriezer zit vol varken en lam, heb koffie in overvloed. Ik vind het prima
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ok
Holland geeft je bij deze permissie
Dit is mijn eigen tijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dat maar in je eigen tijd
Maar nu al op zoek zijn naar z'n adres om als de honger daar is je kontje te verkopen voor een blik bonen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
is toch zo'n bange gestoorde prepper,
Dat Krijg je mer Ui>vlees verhoudingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen tijd.
Heb teveel ballen op.
Is dt de ui?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat Krijg je mer Ui>vlees verhouding
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar nu al op zoek zijn naar z'n adres om als de honger daar is je kontje te verkopen voor een blik bonen.
..wat hij je dan enkel geeft als je 't enkele uren voorafgaand aan de tegenprestatie opeet.
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.quote:
Het is nog geen tijd. Kan hier geen slachtoffers makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet vegeten Allah's grootsheid uit te roepen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Dat is helemaal niet lief. Bovendien zal hij vast wel prepped zijn voor die situatie!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.
Half om half.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Is 't zo een treinspotter?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
M’n mamsie staat al op t stationzo’n 40 minuten te vroeg..
Nee een Frantic spotterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is 't zo een treinspotter?
Beter fishing dan fisting.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Krijg net voor het eerst echte fishing.
Sms namens ing met een link.
Boodschap dat mijn app geblokt is vanwege te vaak verdachte inlogpogingen en of ik op die link even wil klikken om de app te heractiveren
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beter fishing dan fisting.
Ja dat heb ik in de gatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het mooiste stukje van Nederland
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.
groentjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog iets meer dan 1.000 posts en dan zit ik eindelijk op 90.000 posts
was net iets dergelijks ook weer bij Opsporing verzochtquote:
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.quote:
Kan mij niet herinneren dat k het eerder heb gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.
Jawel, want ik moet door de carnavals zonequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik in de gaten
Dan zijn die carnavallers ook niet gek he?!
en toch klikken er tig mensen op een bericht van "De bank" om hun pas te heractiverenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.
Via de email heb je dit soort gezeik ook al jaren, doorgaans wel in erg slecht geschreven mails maar soms ook behoorlijk overtuigende.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat k het eerder heb gehad.
En toevallig was ik vandaag ook de gebruikersnaamkwijt![]()
Maar dacht laat ik eerst kijken of ik kan inloggen op de app :p
Ik voel me net een beetje een grote jonge nu ik in de buurt van de 100.000 komquote:
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat engquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Via de email heb je dit soort gezeik ook al jaren, doorgaans wel in erg slecht geschreven mails maar soms ook behoorlijk overtuigende.
Inloggen op internetbankieren altijd gewoon via de site van je bank zelf doen.
Uiteindelijk druk je er zelf opquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat eng
je staat op #288 nuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel me net een beetje een grote jonge nu ik in de buurt van de 100.000 kom
Beter gepaste angst dan misplaatste achteloosheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat eng
Ja maar das ook het engequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uiteindelijk druk je er zelf op
Inderdaad. Zodra je in de top 500 komt gaat het wel ineens hard. Zit er pas iets meer dan in een jaar in ofzo. Met 10.000 meer zit ik bijna in de top 200quote:
ik sta op #25 nu zie ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Zodra je in de top 500 komt gaat het wel ineens hard. Zit er pas iets meer dan in een jaar in ofzo. Met 10.000 meer zit ik bijna in de top 200
Sow, zo ver naar voren heb ik niet gekekenquote:
Dikke 6000 achter op @Amarantha, nr 24quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, zo ver naar voren heb ik niet gekeken![]()
waar hebben jullie die lijst?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dikke 6000 achter op @:amarantha, nr 24
Half om half is wel het lekkerste voor een goede sappige bal.quote:
Oh moet mezelf gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Op postaantal sta ik er niet in, qua score op 151quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Zou kunnen, houd persoonlijk evenmin van gehakt- als bitterballen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half om half is wel het lekkerste voor een goede sappige bal.
Flikker toch op johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou kunnen, houd persoonlijk evenmin van gehakt- als bitterballen.Doe mij maar een lekkere smeuige kaassoufflé.
Douw die kaassoufflé maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt, bij voorkeur als die nog goed warm is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou kunnen, houd persoonlijk evenmin van gehakt- als bitterballen.Doe mij maar een lekkere smeuige kaassoufflé.
Hier regent het pijpenstelen.quote:
Zeg het hemquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Douw die kaassoufflé maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt, bij voorkeur als die nog goed warm is.
Doe jij online wel vaker dat soort verzoeken aan mannen? Behoorlijk gay.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Douw die kaassoufflé maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt, bij voorkeur als die nog goed warm is.
Ditquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half om half is wel het lekkerste voor een goede sappige bal.
Van een kaassoufflé per dag schijnt je weerstand tegen corona met 2 punten omhoog te gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Koen66 het volgende:
ik hou van bitterballen EN kaassoufles
Maar ik eet ze maar ff niet
Waarom niet allemaal?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee alleen bij wazige sujetten die kaassoufflés verkiezen boven bitterballen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doe jij online wel vaker dat soort verzoeken aan mannen? Behoorlijk gay.
Das Duitslandquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er aan
22:18
Het gaat om twee besmettingen, verklaart bestuurder van de regio Heinsberg Stephan Pusch tegenover de Aachener Nachrichten. Zij zouden zijn behandeld in het ziekenhuis in Erkelenz, circa 20 kilometer van Limburgse grens, en worden doorgestuurd naar een ziekenhuis in Düsseldorf.
22:10
Eerste besmetting met coronavirus in Noord-Rijnland-Westfalen. Patiënt komt uit Erkelenz, circa 20 km van Nederlandse grens
[ afbeelding ]
Ach valt allemaal wel mee. Gewoon genoeg blijven drinken, alcohol schijnt goed te ontsmetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er aan
Het gaat om twee besmettingen, verklaart bestuurder van de regio Heinsberg Stephan Pusch tegenover de Aachener Nachrichten. Zij zouden zijn behandeld in het ziekenhuis in Erkelenz, circa 20 kilometer van Limburgse grens, en worden doorgestuurd naar een ziekenhuis in Düsseldorf.
Eerste besmetting met coronavirus in Noord-Rijnland-Westfalen. Patiënt komt uit Erkelenz, circa 20 km van Nederlandse grens
[ afbeelding ]
Komen alweer die moffen hun ellende hierheen brengen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er aan
[ afbeelding ]
Zaai eens plantjes hoop in plaats van paniek joh.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er aan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als het aan het RIVM ligt blijft het aantal geconstateerde gevallen nog wel even op 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |