Zolang je er geen hippe bril bij draagt, spaart het virus je wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan niet voor mensen met hipsterknotjes graag
Ik ga morgen wel op rituele manier afscheid nemen van mijn hipster periodequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je er geen hippe bril bij draagt, spaart het virus je wel.
Kunnen we een voor en na foto krijgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel op rituele manier afscheid nemen van mijn hipster periode
Ik stuur wel een voor en na foto als ik terug ben van de kapper.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunnen we een voor en na foto krijgen?
Subtielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunnen we een voor en na foto krijgen?
Zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur wel een voor en na foto als ik terug ben van de kapper.
Penii?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vul hier uw voorkeur voor de volgende mutatie in;
1. Alle gore vieze .....
2. Die nietsnutten van een ..... die niks bijdragen.
3. Mensen van een bepaalde ........ die vaak niet eens kunnen zwemmen.
4. Alle ..... boven een bepaalde leeftijd die koriander lusten.
5. Vrouwen die geen .... kunnen krijgen.
Ik heb Apple shit en hipsterplantenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben volledig hipsterinvloedvrij![]()
Gewoon een ouwe lul namelijk
Enkel voor oude mannen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht even dat het bedtijd was
RIP CLquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Apple shit en hipsterplanten
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Enkel voor oude mannen..
. oh wacht..
Apple shit is binnenkort niet meer verkrijgbaar want Chinese dwangarbeidertjes maken die en die zijn allemaal dood aan het gaan nuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Apple shit en hipsterplanten
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
rare gewaarwording vanochtend, lees je eerst op internet dat nieuws van die kerel die was overleden bij het vervoeren van een carnavalswagen en lach je wat besmuikt onderling dat dat een rare dood is.
Hoor je een uur later dat het de service manager van een van onze branches betreft, ik kende die man best aardig
Oei!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
rare gewaarwording vanochtend, lees je eerst op internet dat nieuws van die kerel die was overleden bij het vervoeren van een carnavalswagen en lach je wat besmuikt onderling dat dat een rare dood is.
Hoor je een uur later dat het de service manager van een van onze branches betreft, ik kende die man best aardig
Door die man die op wagens ingereden was?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Heb je ook griepachtige verschijnselen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
Kunnen jullie me over 45 minuten ff porren? Anders slaap ik mn station voorbij..
Wow man, dat is pas een enge realisatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je ook griepachtige verschijnselen?
Yep, en niet eens met Kersummusquote:
Het gaat gelukkig wel een tijdje mee dus tegen die tijd zie ik wel weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Apple shit is binnenkort niet meer verkrijgbaar want Chinese dwangarbeidertjes maken die en die zijn allemaal dood aan het gaan nu
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebbenquote:
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebben
Kan wel een aantal noemen jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!
Zeker waarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zuurdere users te vinden op FOK!
Mn klaproosje is netjes ingesmeerd met steiviaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zul je wel een zure uitgebeten anus hebben
Doe maar gewoon niet voor het hier weer een PH waarde heeft waar sommige mods het maagzuur van krijgenquote:
Why?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mn klaproosje is netjes ingesmeerd met steivia
nee dat was wat anders, dit was deze:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Door die man die op wagens ingereden was?
En meh, nare shit altijd zoiets
Ik ken mensen die met die wagen hebben meegelopen. Kreeg dat bericht doorgestuurd van iemand van die groepquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was wat anders, dit was deze:
https://www.1limburg.nl/d(...)navalswagen-meerssen
Oh wow, dat is een heftig en naar ongeluk zegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was wat anders, dit was deze:
https://www.1limburg.nl/d(...)navalswagen-meerssen
Arme E.quote:
Aaah Chiep, i try i try?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Arme E.
Doet ze dan ook een flippenaccent na? Aaahhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |