Duurde even, was vanmiddag maar kort thuis. Nu dus net op tijd terug voor een foto...quote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurde even, was vanmiddag maar kort thuis. Nu dus net op tijd terug voor een foto...![]()
[..]![]()
Jammer dat een bitterbal waarschijnlijk niet gaat lukken. die heeft ie al op, voordat ik de foto kan nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk
Sjefke hoort er hier ook bij.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat een bitterbal waarschijnlijk niet gaat lukken. die heeft ie al op, voordat ik de foto kan nemen![]()
Terechtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die vind ik zelf veel te lekker
Nee hoor. K ben niet bangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De paniek is bij jou ook wel toegeslagen he
Oh das niet best neequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt niet
Wel voor mijn stiefmoeder. Die heeft copd dus maak me wel zorgen om haar
Dus mocht ik naar Thailand gaan zal ik na terugkomst haar wel een maandje ofzo moeten mijden voor de zekerheidquote:
Koffie denkers zijn mensen die in koffie termen denkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef TaMieke het volgende:
Koffie denkers?
Oeh weer hele avond kwijlen op Sagan
In koffie termen denken? zoals?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie denkers zijn mensen die in koffie termen denken
1 dozijn koffie, 2 dozijn koffie, 3 dozijnen koffie, wakker worden, 4e dozijn koffiequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 dozijn koffie, 2 dozijn koffie, 3 dozijnen koffie, wakker worden, 4e dozijn koffie
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]gekke mensen
Blij dat ik daar niet bij hoor
Ik heb geen koffie nodig om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:37 schreef Karzai het volgende:
zo maar weer een beetje dutten op de bank en met een half oog tv kijken, life is hard
Dat zijn wel heel grof gesneden uien!quote:
Voorgelicht:pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel grof gesneden uien!
Dan vind ik ze alsnog grof gesneden, ik zou ze voor gehaktballen veel fijner snijdenquote:
Heb timer gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:40 schreef Karzai het volgende:
na een kwartier anders even eentje doormidden snijden om te kijken
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Moet het nog proeven natuurlijk maar wist niet dat ik dit kon :p
Jezusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef mij maar alleen Maria, de tia is me niet echt bevallen
Forum Opties | |
---|---|