Dat Krijg je mer Ui>vlees verhoudingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen tijd.
Heb teveel ballen op.
Is dt de ui?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat Krijg je mer Ui>vlees verhouding
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar nu al op zoek zijn naar z'n adres om als de honger daar is je kontje te verkopen voor een blik bonen.
..wat hij je dan enkel geeft als je 't enkele uren voorafgaand aan de tegenprestatie opeet.
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.quote:
Het is nog geen tijd. Kan hier geen slachtoffers makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet vegeten Allah's grootsheid uit te roepen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Dat is helemaal niet lief. Bovendien zal hij vast wel prepped zijn voor die situatie!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.
Half om half.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Is 't zo een treinspotter?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
M’n mamsie staat al op t stationzo’n 40 minuten te vroeg..
Nee een Frantic spotterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is 't zo een treinspotter?
Beter fishing dan fisting.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Krijg net voor het eerst echte fishing.
Sms namens ing met een link.
Boodschap dat mijn app geblokt is vanwege te vaak verdachte inlogpogingen en of ik op die link even wil klikken om de app te heractiveren
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beter fishing dan fisting.
Ja dat heb ik in de gatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het mooiste stukje van Nederland
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |