Zéér opwindendquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan vervolgens... Aaaaah better put plenty
Mooie ditquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het sterftecijfer 2% of hoger is en er raakt echt tussen de 40 en 70% van de mensen besmet zoals Harvard professor Marc Lipsitch beweert. Dan hebben we het over 80.000.000 of meer doden.
Ik hoop dat dit jou voor nu een beetje geruststelt
servicemanager bij onze vestiging in Valkenswaard, werkte jaren bij ons, toen een paar jaar elders, eind 2018 was ie weer teruggekeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken mensen die met die wagen hebben meegelopen. Kreeg dat bericht doorgestuurd van iemand van die groep![]()
Minpunten Rabbitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker warme trainingspakken zijn geweldig, ook al gebruik ik deze alleen om thuis op de bank te hangen.
Yep!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact hetzelfde aantal als 100 jaar geleden met de vorige pandemie.
Ah Idd..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker warme trainingspakken zijn geweldig, ook al gebruik ik deze alleen om thuis op de bank te hangen.
Enige grote verschil met toen is dat ons vreten inmiddels overal vandaan komt, dat gaat dagelijks asperge, wortel of boerenkool eten worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Op zich logisch ook allemaal wel
Ik zit niet (meer) in de risicogroep, als de data kloppen. Laten we kijken hoe het loopt
Ja, maar voetbal trainingspakken zitten veel te los om mee te fietsen. Dan wil ik toch mijn mooi afgetrainde benen showen aan Hollandquote:
Yep!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige grote verschil met toen is dat ons vreten inmiddels overal vandaan komt, dat gaat dagelijks asperge, wortel of boerenkool eten worden.
Ok okquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal trainingspakken zitten veel te los om mee te fietsen. Dan wil ik toch mijn mooi afgetrainde benen showen aan Holland
Kut ja koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Mijn vriezer zit vol varken en lam, heb koffie in overvloed. Ik vind het prima
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ok
Holland geeft je bij deze permissie
Dit is mijn eigen tijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dat maar in je eigen tijd
Maar nu al op zoek zijn naar z'n adres om als de honger daar is je kontje te verkopen voor een blik bonen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
is toch zo'n bange gestoorde prepper,
Dat Krijg je mer Ui>vlees verhoudingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen tijd.
Heb teveel ballen op.
Is dt de ui?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat Krijg je mer Ui>vlees verhouding
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar nu al op zoek zijn naar z'n adres om als de honger daar is je kontje te verkopen voor een blik bonen.
..wat hij je dan enkel geeft als je 't enkele uren voorafgaand aan de tegenprestatie opeet.
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.quote:
Het is nog geen tijd. Kan hier geen slachtoffers makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet vegeten Allah's grootsheid uit te roepen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Dat is helemaal niet lief. Bovendien zal hij vast wel prepped zijn voor die situatie!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ik tik zijn irritante kupke in en pak al zijn blikken.
Half om half.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan het feit dat er nu een kwart koe en een half varken aan het rotten is in je darmen.
Is 't zo een treinspotter?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
M’n mamsie staat al op t stationzo’n 40 minuten te vroeg..
Nee een Frantic spotterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is 't zo een treinspotter?
Beter fishing dan fisting.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Krijg net voor het eerst echte fishing.
Sms namens ing met een link.
Boodschap dat mijn app geblokt is vanwege te vaak verdachte inlogpogingen en of ik op die link even wil klikken om de app te heractiveren
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beter fishing dan fisting.
Ja dat heb ik in de gatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het mooiste stukje van Nederland
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze dat wel al eerder gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |