Hoop iets meer te scorenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Smullers voor een kroketje
De bus is voor het plebs.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 minuten maar, geluksvogel. Ik moest net 50 minuten op de bus wachten (en dan zat die nog half vol met naar bier en pis ruikend carnavalvolk)
Voor-Arrrl met 40kg bag-Arrrr-gequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n kerel met een houten poot, lapje voor zijn oog en papegaai op z’n schouder zou ik er ook uitpikken hoor
Keer sjans gehad met een Finse in de kroeg, bloedmooie meid maar ik verstond er echt geen ruk van, ben overgesprongen op een knalrode Friese met enorme melkbussen toen maarquote:
Ja ik doe dit ook niet vrijwillig. Met de taxi wordt een duur geintje, gaat richting de ¤75,- voor een enkele reisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De bus is voor het plebs.
Hooggeleide heertjes nemen de taxi.
280quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe dit ook niet vrijwillig. Met de taxi wordt een duur geintje, gaat richting de ¤75,- voor een enkele reis
Ik heb helaas geen schippersloonquote:
Heel die biblebelt infecteren graagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoest me de tyfus. Misschien heb ik de primeur
Beetje lebensraum en minder religekkies.quote:
Ja hčquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk onverstaanbaar
Perkele
Prachtig iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kan ik zo verliefd op worden
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer sjans gehad met een Finse in de kroeg, bloedmooie meid maar ik verstond er echt geen ruk van, ben overgesprongen op een knalrode Friese met enorme melkbussen toen maar
Al dat oude zwakker tuig wat aan kindertjes zit en zich niet vaccineert opruimenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje lebensraum en minder religekkies.
Je hoeft niet gelijk de Rijdende Rechter in te schakelen omdat je een kilootje zwaarder bent hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje jongens. Ik kan gehaktbakken maken![]()
*knoopje open*
Rijdende rechter
Nou...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk de Rijdende Rechter in te schakelen omdat je een kilootje zwaarder bent he
Goed zo, graag ook nog even rondhoesten rond de plaatselijke kerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen bij AH al mijn best gedaan.
Ik wist dat deze reactie ging komenquote:
Moi moi tervetulova perkelequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hč![]()
Moi moi
[..]
Prachtig idd![]()
![]()
![]()
Koos spreekt het een beetje
[..]
Verschil moet er zijn
Samen de sauna induiken in de mökki, bohhh
Het hing vooral af van mijn wel of niet online zijn ja.quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hing vooral af van mijn wel of niet online zijn ja.
Ik heb niet voor niets een eigen datacenter nodig!quote:
Ach, binnenkort iedereen aan de coronaprik. Ruimt meteen wat antivaxxers op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ooit weer eens heen
Ik heb teveel vakantiebestemmingen![]()
En straks is overal corona. Man man man
Hier heeft de AH een koffietafel waar altijd wel een stelletje grijze dakduiven zit te ouwehoerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed zo, graag ook nog even rondhoesten rond de plaatselijke kerken.
Hier hangen die fossielen trouwens bijzonder vaak rond de koffieautomaat van de AH, want gratis, dat is echt wel dé plek om even je longen goed schoon te baggeren
Alle religekkies, anti vaxxers en kansarme mensen zonder pensioen of ander inkomen dood. Topppquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, binnenkort iedereen aan de coronaprik. Ruimt meteen wat antivaxxers op.
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanafquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle religekkies, anti vaxxers en kansarme mensen zonder pensioen of ander inkomen dood. Toppp![]()
Goed voor de wereldeconomie, uiteindelijk
Zul je zien dat mijn buren het glorieus overleven![]()
![]()
![]()
Oud stel Skeksis
Vul hier uw voorkeur voor de volgende mutatie in;quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanaf
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier heeft de AH een koffietafel waar altijd wel een stelletje grijze dakduiven zit te ouwehoeren
Klinkt ook vast geil in bedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk onverstaanbaar
Perkele
Anti-impulsaankoopstinkzwerverquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.
Maar dan niet voor mensen met hipsterknotjes graagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het virus muteert en een voorliefde voor hipsters ontwikkelt. Zijn we daar ook mooi vanaf
En niemand al die tijd die hem een deo-tje heeft gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heeft er bij de AH heel lang een zwerver gezeten. Als je door het poortje liep rook je hem al.
Of voetbalplaatjes gegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En niemand al die tijd die hem een deo-tje heeft gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |