Nee die niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef I het volgende:
[..]
Dacht al dat je die leuk zou vinden.
Baby Driver?
Ik zou zeggen; Geef het een kans.quote:
Je bent een creatieve knipperquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Op zich begrijp ik dat wel, we hebben natuurlijk een en ander over haar mogen lezen in de stukjes van @:Strani en persoonlijk zou ik daar ook geen zin in hebben.
Nou weet ik natuurlijk niet welke vertaler je gebruikt hebt om dat eruit te krijgen, maar wat ik lees isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
Volgende week gaan de Van Rossems naar Leiden om het te hebben over de geschiedenis van de seksuele moraal.
Nouuuu @:Roger_Epiales, dat verbaast me nķks!
Niet dat ik me anders zorgen zou maken. Leiden is immers een prachtige en ongetwijfeld zeer morele stad met een net zo mooie geschiedenis. Niet voor niks streden ze zo fel tegen die verdorven Spanjaarden natuurlijk.quote:Sis (kunsthistorica), Vincent (architectuur) en Maarten (historicus) kijken en vergelijken in Leiden vooral de plaatselijke architectuur.
Hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou weet ik natuurlijk niet welke vertaler je gebruikt hebt om dat eruit te krijgen, maar wat ik lees is
[..]
Niet dat ik me anders zorgen zou maken. Leiden is immers een prachtige en ongetwijfeld zeer morele stad met een net zo mooie geschiedenis. Niet voor niks streden ze zo fel tegen die verdorven Spanjaarden natuurlijk.![]()
Geen idee waar je het over hebt?quote:
Oh vandaar, niet naar luisteren joh, een en al clickbait.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk keek net naar de aflevering van vandaag en zo beschreven ze het in de 'volgende week in'
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef Momo het volgende:
Onweer hier
Thunder and lightning its getting exciting
twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Kitschquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Kijkend naar die twee gok ik dat zij de reeks begonnen is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Dat is zeg maar wel zoiets van dus ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik kijk dat programma Au Pairs op NPO3 (geloof ik) en moet deze vraag stellen: Praten mensen in de leeftijdsgroep 19-22 in Nederland tegenwoordig echt allemaal alsof ze net vorige week zijn begonnen met het leren van Nederlands? Wat een treurnis, echt.
(Zeg maar, zo iets van, of zo)
Ja jeetje dat is echt zeg maar niet chill ofzo!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is zeg maar wel zoiets van dus ofzo.
Jeweettoch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje dat is echt zeg maar niet chill ofzo!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me ook wel schuldig aan de ofzo en zeg maar.![]()
Verstandig. Hercules had duidelijk door dat de Griekse goden een tijdelijke rage waren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hercules heeft Meg gered en ervoor gekozen bij haar te blijven in plaats van god te worden op Olympos
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hercules heeft Meg gered en ervoor gekozen bij haar te blijven in plaats van god te worden op Olympos
Als god had ie het wel langer uitgehouden dan als sterveling met Meg. Maar goed, ware liefde, offers brengen, dit datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandig. Hercules had duidelijk door dat de Griekse goden een tijdelijke rage waren.
Ik vooral de ofzo, ook online zelfsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me ook wel schuldig aan de ofzo en zeg maar.![]()
Zeg maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vooral de ofzo, ook online zelfs![]()
Maar als Meg zelf wel oud was geworden en helemaal vervallen en zo, dan was voor Hercules als god de lol er ook wel af geweest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als god had ie het wel langer uitgehouden dan als sterveling met Meg. Maar goed, ware liefde, offers brengen, dit dat
Zeker. En het is maar de vraag of ze samen zouden kunnen wonen. Mensen zijn niet welkom op Olympos en de film laat geen goden zien die op aarde leven. In elk geval Hades kan wel de aarde bezoeken overigensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als Meg zelf wel oud was geworden en helemaal vervallen en zo, dan was voor Hercules als god de lol er ook wel af geweest.
Ik ook heel erg vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vooral de ofzo, ook online zelfs![]()
Het paniektopic is om de hoek hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Coronavirus in Duitsland vlakbij Limburgse grens.....komt nu wel dichtbij🤔😷
Sinds vandaag begin ik mij ook lichtelijk zorgen te maken over het Songfestival (en alle andere evenementen de komende maanden, met name Olympische Spelen). Het zou wat zijn joh. Ik kan me in elk geval voorstellen dat er wel mensen zijn die eerst 3x gaan nadenken of ze wel naar Ahoy komen waar zo veel toeristen uit heel Europa samen komen. Verder geen paniek hoor. Maar reėel gezien!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En straks is het in Nederland. Daar kun je niet omheen. Zo werkt een besmettelijk virus nou eenmaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik kan me herinneren dat toen wij op vakantie naar griekenland gingen in de tijd van de Mexicaanse griep, dat we op het vliegveld daar eerst door een warmtescanner moesten lopen. Toen zaten ze daar ook met mondkapjes en zo. Als je dan koorts had, werd je apart genomen. Wellicht gebeurt er straks in Nederland ook zoiets.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Sinds vandaag begin ik mij ook lichtelijk zorgen te maken over het Songfestival (en alle andere evenementen de komende maanden, met name Olympische Spelen). Het zou wat zijn joh. Ik kan me in elk geval voorstellen dat er wel mensen zijn die eerst 3x gaan nadenken of ze wel naar Ahoy komen waar zo veel toeristen uit heel Europa samen komen. Verder geen paniek hoor. Maar reėel gezien!
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En straks is het in Nederland. Daar kun je niet omheen. Zo werkt een besmettelijk virus nou eenmaal.
Ik las ook ergens dat er een stel chinezen genezen waren.
Ik hoop het echt van harte.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.
Ja precies, goede kans dat dat nu ook zo gaat uiteindelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SARS was ook een hoop gedoe, en na een paar maanden ineens over
#teamkomtgoedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.
SARS en Corona zijn naaste familiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, goede kans dat dat nu ook zo gaat uiteindelijk.
Enigjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SARS en Corona zijn naaste familie
Die zijn vast leuk op verjaardagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als zij naar je feestje komen, dan blijven wel je saaie oudooms en oudtantes wegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Die zijn vast leuk op verjaardagen.
Bronquote:SARS coronavirus (SARS-CoV) – virus identified in 2003. SARS-CoV is thought to be an animal virus from an as-yet-uncertain animal reservoir, perhaps bats, that spread to other animals (civet cats) and first infected humans in the Guangdong province of southern China in 2002.
Transmission
An epidemic of SARS affected 26 countries and resulted in more than 8000 cases in 2003. Since then, a small number of cases have occurred as a result of laboratory accidents or, possibly, through animal-to-human transmission (Guangdong, China).
Transmission of SARS-CoV is primarily from person to person. It appears to have occurred mainly during the second week of illness, which corresponds to the peak of virus excretion in respiratory secretions and stool, and when cases with severe disease start to deteriorate clinically. Most cases of human-to-human transmission occurred in the health care setting, in the absence of adequate infection control precautions. Implementation of appropriate infection control practices brought the global outbreak to an end.
Dat wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als zij naar je feestje komen, dan blijven wel je saaie oudooms en oudtantes weg
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bron
Klinkt bekend. Overgestapt van dieren (mogelijk vleermuizen) naar mensen in zuid-China en veel mens-op-mens besmettingen in de medische wereld
Die moet je dan juist uitnodigenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als zij naar je feestje komen, dan blijven wel je saaie oudooms en oudtantes weg
Wel even wennen hoor, een kelder ipv een zolderkamerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef Mandy040986 het volgende:
En als alles toch echt naar de klote gaat, schuilen we met z’n allen in de doomsdayprepkelder van @:TheFreshPrince
Jeweettoch, ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oehh ja dan is hun afwezigheid permanent. Slim
Je spreekt het zelfs bijna hetzelfde uitquote:
Ik neem voor het gemak even aan dat je SARS en COVID-19 bedoelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoals verwacht wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
https://twitter.com/intent/user?user_id=1136369883581702149
Yep, waarom ze dit in de volksmond "Corona" zijn gaan noemen, geen idee. Is een familie van virussen, waar SARS en Covid-19 er 2 van zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak even aan dat je SARS en COVID-19 bedoelt.
Nee, dat positieve beeld dat ik van je had is voor altijd weg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je spreekt het zelfs bijna hetzelfde uit![]()
Maar verder ben ik heel lief!
quote:And we held onto each other
Like brother to brother
We promised our mothers we'd write
And we would all go down together
We said we'd all go down together
Yes we would all go down together
Waar jij woont kan je altijd nog gaan vissen voor je voedsel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen nog maar een extra blik soep meenemen uit de supermarkt. Het komt echt steeds dichterbij
Omdat het lekker makkelijk is, daarbij hebben veel mensen wel eens gehoord van corona icm virus aangezien veel simpele verkoudheidjes ook coronavirussen zijn. Eng nieuw virus + relatief bekende naam = sensationeel nieuwsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
N
[..]
Yep, waarom ze dit in de volksmond "Corona" zijn gaan noemen, geen idee. Is een familie van virussen, waar SARS en Covid-19 er 2 van zijn
Ik heb nog nooit gevist!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar jij woont kan je altijd nog gaan vissen voor je voedsel.
Nouhoouuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, dat positieve beeld dat ik van je had is voor altijd weg.
Ik moet ineens denken aan een aflevering van Flodder.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen nog maar een extra blik soep meenemen uit de supermarkt. Het komt echt steeds dichterbij
Gelukkig is het niet moeilijk, met een beetje geduld kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevist!Maar dat is wel een optie
Die is helaas ondergelopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef Mandy040986 het volgende:
En als alles toch echt naar de klote gaat, schuilen we met z’n allen in de doomsdayprepkelder van @:TheFreshPrince
Dan kunnen we er misschien altijd nog gaan vissenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die is helaas ondergelopen
Extra vlees is toch nooit erg?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een aflevering van Flodder.
Volgens recept van Ma Flodder, eerst de witte beestjes uit het gehakt schudden en zo.
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet moeilijk, met een beetje geduld kom je een heel eind.![]()
Geduld en een hengel, een hengel is ook handig.![]()
![]()
En anders kan je ook nog altijd elkaar opetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra vlees is toch nooit erg?
[..]
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenAh, zo snel zal het hier niet gaan met lege supermarkten enzo. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra vlees is toch nooit erg?
[..]
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenAh, zo snel zal het hier niet gaan met lege supermarkten enzo. Hoop ik.
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog altijd elkaar opeten
Dat lijkt me een onmogelijke keuzequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vinden
Normaal gesproken zou ik voorstellen de lekkerste hapjes lekker lekker te laten zijn en in plaats daarvan als eerste een paar BNWers op te eten. Al heb ik in dit geval wel een vaag vermoeden dat die figuren bij een uitbraak weigeren in het virus te geloven oid en straks dus massaal rond ziekenhuizen staan te snuiven in een poging te bewijzen dat het virus niet echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vinden
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik voorstellen de lekkerste hapjes lekker lekker te laten zijn en in plaats daarvan als eerste een paar BNWers op te eten. Al heb ik in dit geval wel een vaag vermoeden dat die figuren bij een uitbraak weigeren in het virus te geloven oid en straks dus massaal rond ziekenhuizen staan te snuiven in een poging te bewijzen dat het virus niet echt is.
twitter:rivm twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:47:09Vanavond werd bekend dat een Duitse man positief testte op COVID-19. De man verbleef een week eerder in Limburg. De GGD is gestart met contactonderzoek. Mochten deze contacten klachten krijgen, dan worden zij geļsoleerd en getest. Morgen volgt een update. https://t.co/D3FZTtv03X https://t.co/eYExaKz9n4 reageer retweet
Hmm niet echt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eerste geval in NL blijkbaar.
https://mobile.twitter.com/rivm/status/1232436902659153920
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjes
Nou ja, die bewaar je in ieder geval wel voor het laatstquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onmogelijke keuze
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjes
Dat is nu nog lastig te zeggen. Hoe veel buitenlandse gevallen weten we zeker van dat ze geen tussenlanding op schiphol hebben gemaakt oid.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerste geval dat in Nederland is geweest dan
Dacht al... is het bericht ineens veranderd...twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
Je weet toch dat dat niet te vertrouwen is vanwege MSM, NWO, Monsanto en de vrijmetselaars!quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat wel.![]()
Maar voordat ik mijn tanden in een BNWer zet zou ik toch graag wat data zien over hoeveelheden virusdeeltjes in spierweefsel en bloed en hoe lang je bijvoorbeeld een stuk dij moet laten besterven voordat het veilig is om te eten, als het al veilig wordt.
Het virus is bedacht door mensen die wachten op een volgende economische crisis om een huis te kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BNW heeft wel een coronavirustopic overigens
BNW / Corona virus #2
Het is een biologisch wapen, we moeten allemaal goud kopen en de beurs crasht. Verder niets bijzonders.
Goudquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BNW heeft wel een coronavirustopic overigens
BNW / Corona virus #2
Het is een biologisch wapen, we moeten allemaal goud kopen en de beurs crasht. Verder niets bijzonders.
Ik was het niet! Dan had ik m'n aandelen verkocht!quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Het virus is bedacht door mensen die wachten op een volgende economische crisis om een huis te kunnen kopen.
Ik heb verder geen idee wie dat zouden kunnen zijn.
Oh daar maak ik me totaal geen zorgen over. Niet verder vertellen, maar Epiales is eigenlijk een vrijmetselaar die werkt voor NASA, dus wij krijgen altijd wel de juiste informatie over dit soort dingen toegestuurd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet te vertrouwen is vanwege MSM, NWO, Monsanto en de vrijmetselaars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |