Ik haat jou nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Overigens was die 'ik luister alleen goede muziek dus ja' post een grapje, voordat Strani me nog erger haat
Michiel! Ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snijtafelgoden![]()
Die linkse vind ik iets heel aantrekkelijks hebben.
Dacht even dat iemand het daadwerkelijk had.quote:
Meestal ben je vrolijk als je op je werk bent en daarna gedeprimeerd als je weer thuis bent. Je bent een workaholicquote:
Komt wel goedquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal ben je vrolijk als je op je werk bent en daarna gedeprimeerd als je weer thuis bent. Je bent een workaholic
Oh da's best een goed tekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb vandaag trouwens de sleutel van het pand gekregen.![]()
Ze dachten de eerste twee weken natuurlijk: eerst maar eens kijken wie we binnengehaald hebben.
Thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's best een goed tekenGefeliciteerd
En, wanneer gaat de roof plaatsvinden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb vandaag trouwens de sleutel van het pand gekregen.![]()
Ze dachten de eerste twee weken natuurlijk: eerst maar eens kijken wie we binnengehaald hebben.
Ik ook, dus ik ga liggen en een film kijkenquote:
Daar heb ik ook geen zin meer in.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ga liggen en een film kijken
Het kan zomaar gebeuren. Er woont vast ook wel een FOK!ker in China.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat iemand het daadwerkelijk had.
Wilde al mondkapjes in gaan slaan voor mijn laptopsnoer.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen zin meer in.
Ik heb al 3 weken geen film meer gekeken, mijn hobby gaat eraan!
Op zich begrijp ik dat wel, we hebben natuurlijk een en ander over haar mogen lezen in de stukjes van @Strani en persoonlijk zou ik daar ook geen zin in hebben.quote:
WTF echt, zo snel al?quote:omdat ze nu ook weer een nieuwe klas heeft
Dat denk ik wel, zo schat ik haar wel in na die stukjes te hebben gelezen iig.quote:zou ze elke dag onder het werk ...zuipen
Ja I knowquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja I knowmaar ik wil allemaal films zien die nog niet ""te koop"" zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |