Nee die niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef I het volgende:
[..]
Dacht al dat je die leuk zou vinden.
Baby Driver?
Ik zou zeggen; Geef het een kans.quote:
Je bent een creatieve knipperquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Op zich begrijp ik dat wel, we hebben natuurlijk een en ander over haar mogen lezen in de stukjes van @:Strani en persoonlijk zou ik daar ook geen zin in hebben.
Nou weet ik natuurlijk niet welke vertaler je gebruikt hebt om dat eruit te krijgen, maar wat ik lees isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
Volgende week gaan de Van Rossems naar Leiden om het te hebben over de geschiedenis van de seksuele moraal.
Nouuuu @:Roger_Epiales, dat verbaast me nķks!
Niet dat ik me anders zorgen zou maken. Leiden is immers een prachtige en ongetwijfeld zeer morele stad met een net zo mooie geschiedenis. Niet voor niks streden ze zo fel tegen die verdorven Spanjaarden natuurlijk.quote:Sis (kunsthistorica), Vincent (architectuur) en Maarten (historicus) kijken en vergelijken in Leiden vooral de plaatselijke architectuur.
Hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou weet ik natuurlijk niet welke vertaler je gebruikt hebt om dat eruit te krijgen, maar wat ik lees is
[..]
Niet dat ik me anders zorgen zou maken. Leiden is immers een prachtige en ongetwijfeld zeer morele stad met een net zo mooie geschiedenis. Niet voor niks streden ze zo fel tegen die verdorven Spanjaarden natuurlijk.![]()
Geen idee waar je het over hebt?quote:
Oh vandaar, niet naar luisteren joh, een en al clickbait.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk keek net naar de aflevering van vandaag en zo beschreven ze het in de 'volgende week in'
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef Momo het volgende:
Onweer hier
Thunder and lightning its getting exciting
twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Kitschquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Kijkend naar die twee gok ik dat zij de reeks begonnen is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:danielverlaan twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:32:44Lingo de NSFW-editie 💦 https://t.co/cjvmGsNPKn reageer retweet
Dat is zeg maar wel zoiets van dus ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik kijk dat programma Au Pairs op NPO3 (geloof ik) en moet deze vraag stellen: Praten mensen in de leeftijdsgroep 19-22 in Nederland tegenwoordig echt allemaal alsof ze net vorige week zijn begonnen met het leren van Nederlands? Wat een treurnis, echt.
(Zeg maar, zo iets van, of zo)
Ja jeetje dat is echt zeg maar niet chill ofzo!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is zeg maar wel zoiets van dus ofzo.
Jeweettoch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje dat is echt zeg maar niet chill ofzo!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me ook wel schuldig aan de ofzo en zeg maar.![]()
Verstandig. Hercules had duidelijk door dat de Griekse goden een tijdelijke rage waren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hercules heeft Meg gered en ervoor gekozen bij haar te blijven in plaats van god te worden op Olympos
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hercules heeft Meg gered en ervoor gekozen bij haar te blijven in plaats van god te worden op Olympos
Als god had ie het wel langer uitgehouden dan als sterveling met Meg. Maar goed, ware liefde, offers brengen, dit datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandig. Hercules had duidelijk door dat de Griekse goden een tijdelijke rage waren.
Ik vooral de ofzo, ook online zelfsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me ook wel schuldig aan de ofzo en zeg maar.![]()
Zeg maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vooral de ofzo, ook online zelfs![]()
Maar als Meg zelf wel oud was geworden en helemaal vervallen en zo, dan was voor Hercules als god de lol er ook wel af geweest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als god had ie het wel langer uitgehouden dan als sterveling met Meg. Maar goed, ware liefde, offers brengen, dit dat
Zeker. En het is maar de vraag of ze samen zouden kunnen wonen. Mensen zijn niet welkom op Olympos en de film laat geen goden zien die op aarde leven. In elk geval Hades kan wel de aarde bezoeken overigensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als Meg zelf wel oud was geworden en helemaal vervallen en zo, dan was voor Hercules als god de lol er ook wel af geweest.
Ik ook heel erg vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vooral de ofzo, ook online zelfs![]()
Het paniektopic is om de hoek hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Coronavirus in Duitsland vlakbij Limburgse grens.....komt nu wel dichtbij🤔😷
Sinds vandaag begin ik mij ook lichtelijk zorgen te maken over het Songfestival (en alle andere evenementen de komende maanden, met name Olympische Spelen). Het zou wat zijn joh. Ik kan me in elk geval voorstellen dat er wel mensen zijn die eerst 3x gaan nadenken of ze wel naar Ahoy komen waar zo veel toeristen uit heel Europa samen komen. Verder geen paniek hoor. Maar reėel gezien!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En straks is het in Nederland. Daar kun je niet omheen. Zo werkt een besmettelijk virus nou eenmaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik kan me herinneren dat toen wij op vakantie naar griekenland gingen in de tijd van de Mexicaanse griep, dat we op het vliegveld daar eerst door een warmtescanner moesten lopen. Toen zaten ze daar ook met mondkapjes en zo. Als je dan koorts had, werd je apart genomen. Wellicht gebeurt er straks in Nederland ook zoiets.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Sinds vandaag begin ik mij ook lichtelijk zorgen te maken over het Songfestival (en alle andere evenementen de komende maanden, met name Olympische Spelen). Het zou wat zijn joh. Ik kan me in elk geval voorstellen dat er wel mensen zijn die eerst 3x gaan nadenken of ze wel naar Ahoy komen waar zo veel toeristen uit heel Europa samen komen. Verder geen paniek hoor. Maar reėel gezien!
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En straks is het in Nederland. Daar kun je niet omheen. Zo werkt een besmettelijk virus nou eenmaal.
Ik las ook ergens dat er een stel chinezen genezen waren.
Ik hoop het echt van harte.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.
Ja precies, goede kans dat dat nu ook zo gaat uiteindelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SARS was ook een hoop gedoe, en na een paar maanden ineens over
#teamkomtgoedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
In China schijnt het virus zelfs al gepiekt te kunnen hebben. Als dat elders ook snel zo gaat heeft niemand het over 2 maanden nog over dit virus. Laten we het hopen.
SARS en Corona zijn naaste familiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, goede kans dat dat nu ook zo gaat uiteindelijk.
Enigjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SARS en Corona zijn naaste familie
Die zijn vast leuk op verjaardagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SARS en Corona zijn naaste familie
Als zij naar je feestje komen, dan blijven wel je saaie oudooms en oudtantes wegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Die zijn vast leuk op verjaardagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |