Nouhoouuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, dat positieve beeld dat ik van je had is voor altijd weg.
Ik moet ineens denken aan een aflevering van Flodder.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen nog maar een extra blik soep meenemen uit de supermarkt. Het komt echt steeds dichterbij
Gelukkig is het niet moeilijk, met een beetje geduld kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevist!Maar dat is wel een optie
Die is helaas ondergelopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef Mandy040986 het volgende:
En als alles toch echt naar de klote gaat, schuilen we met z’n allen in de doomsdayprepkelder van @:TheFreshPrince
Dan kunnen we er misschien altijd nog gaan vissenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die is helaas ondergelopen
Extra vlees is toch nooit erg?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een aflevering van Flodder.
Volgens recept van Ma Flodder, eerst de witte beestjes uit het gehakt schudden en zo.
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet moeilijk, met een beetje geduld kom je een heel eind.![]()
Geduld en een hengel, een hengel is ook handig.![]()
![]()
En anders kan je ook nog altijd elkaar opetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra vlees is toch nooit erg?
[..]
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenAh, zo snel zal het hier niet gaan met lege supermarkten enzo. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra vlees is toch nooit erg?
[..]
Geduld heb ik wel, die hengel moet ik dan nog ergens vandaan toverenAh, zo snel zal het hier niet gaan met lege supermarkten enzo. Hoop ik.
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog altijd elkaar opeten
Dat lijkt me een onmogelijke keuzequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vinden
Normaal gesproken zou ik voorstellen de lekkerste hapjes lekker lekker te laten zijn en in plaats daarvan als eerste een paar BNWers op te eten. Al heb ik in dit geval wel een vaag vermoeden dat die figuren bij een uitbraak weigeren in het virus te geloven oid en straks dus massaal rond ziekenhuizen staan te snuiven in een poging te bewijzen dat het virus niet echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeten we eerst allemaal gaan bepalen wie we onderling het lekkerste hapje vinden
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik voorstellen de lekkerste hapjes lekker lekker te laten zijn en in plaats daarvan als eerste een paar BNWers op te eten. Al heb ik in dit geval wel een vaag vermoeden dat die figuren bij een uitbraak weigeren in het virus te geloven oid en straks dus massaal rond ziekenhuizen staan te snuiven in een poging te bewijzen dat het virus niet echt is.
twitter:rivm twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:47:09Vanavond werd bekend dat een Duitse man positief testte op COVID-19. De man verbleef een week eerder in Limburg. De GGD is gestart met contactonderzoek. Mochten deze contacten klachten krijgen, dan worden zij geļsoleerd en getest. Morgen volgt een update. https://t.co/D3FZTtv03X https://t.co/eYExaKz9n4 reageer retweet
Hmm niet echt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eerste geval in NL blijkbaar.
https://mobile.twitter.com/rivm/status/1232436902659153920
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjes
Nou ja, die bewaar je in ieder geval wel voor het laatstquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onmogelijke keuze
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel van die BNW-types is wel dat je hun restjes goed kan bewaren in hun eigen alu-hoedjes
Dat is nu nog lastig te zeggen. Hoe veel buitenlandse gevallen weten we zeker van dat ze geen tussenlanding op schiphol hebben gemaakt oid.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerste geval dat in Nederland is geweest dan
Dacht al... is het bericht ineens veranderd...twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
Je weet toch dat dat niet te vertrouwen is vanwege MSM, NWO, Monsanto en de vrijmetselaars!quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat wel.![]()
Maar voordat ik mijn tanden in een BNWer zet zou ik toch graag wat data zien over hoeveelheden virusdeeltjes in spierweefsel en bloed en hoe lang je bijvoorbeeld een stuk dij moet laten besterven voordat het veilig is om te eten, als het al veilig wordt.
Het virus is bedacht door mensen die wachten op een volgende economische crisis om een huis te kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BNW heeft wel een coronavirustopic overigens
BNW / Corona virus #2
Het is een biologisch wapen, we moeten allemaal goud kopen en de beurs crasht. Verder niets bijzonders.
Goudquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BNW heeft wel een coronavirustopic overigens
BNW / Corona virus #2
Het is een biologisch wapen, we moeten allemaal goud kopen en de beurs crasht. Verder niets bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |