Zware cringe vanochtendquote:Op maandag 24 februari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zag het zaterdag ja. Met plaatsnaambordjes en al
TILBURGEDtwitter:bdtilburg twitterde op maandag 24-02-2020 om 16:26:03Man opgepakt voor diefstal bier, loempia's en een elektrische fiets in Tilburg https://t.co/N4SV9DVFnA https://t.co/DA8vyI1ucS reageer retweet
Dit is al besproken.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
TILBURGEDtwitter:bdtilburg twitterde op maandag 24-02-2020 om 16:26:03Man opgepakt voor diefstal bier, loempia's en een elektrische fiets in Tilburg https://t.co/N4SV9DVFnA https://t.co/DA8vyI1ucS reageer retweet
• Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)quote:Op maandag 24 februari 2020 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)gen-in-meerssen.html
Gelachen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Je zou er een topic over kunnen openen in STA, al zou ik dan wel altijd even controleren of er misschien al drie parodietopics bestaanquote:Op maandag 24 februari 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelachen.
Tilburg is eigenlijk ook echt een parodie op een stad.
Toevallig ranglijst bekeken?????quote:Op maandag 24 februari 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelachen.
Tilburg is eigenlijk ook echt een parodie op een stad.
Met Den Bosch is weinig misquote:Op maandag 24 februari 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Denk je dat Eindhoven en Den Bosch al erg waren nou dan ben je nog niet naar Tilburg geweest.
jezus christus
twitter:NOS twitterde op maandag 24-02-2020 om 19:19:26Tilburgse agent in gezicht gestoken met schroevendraaier https://t.co/VJShLI8ZKJ reageer retweet
niet mijn probleemquote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
twitter:NOS twitterde op maandag 24-02-2020 om 19:19:26Tilburgse agent in gezicht gestoken met schroevendraaier https://t.co/VJShLI8ZKJ reageer retweet
debielen daar zegquote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef KingRoland het volgende:
gelachen om coolblue's marketingstrategie
lol
Die agent mag ook wel naar de kapper. Tot zover deze oppervlakkige maar doch snelle analyse.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
maar dochquote:Op maandag 24 februari 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die agent mag ook wel naar de kapper. Tot zover deze oppervlakkige maar doch snelle analyse.
Amazon sloopt bol.com en coolbluequote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied gelezen over coolblue?
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maar doch![]()
@:Caland
@:GGMM
@:Zipportal (oh, wacht)
Maar doch.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die agent mag ook wel naar de kapper. Tot zover deze oppervlakkige maar doch snelle analyse.
Johtwitter:FD_Nieuws twitterde op maandag 24-02-2020 om 09:19:07'Ziekteverzuim hoger door kantoortuin' https://t.co/b8cuzUIb6j #FD #Arbeidsmarkt reageer retweet
Wel weer 10 likesquote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Rens is weer druk aan het twitteren over RTL Boulevard.
Registreer nu en lees:quote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef Caland het volgende:
Johtwitter:FD_Nieuws twitterde op maandag 24-02-2020 om 09:19:07'Ziekteverzuim hoger door kantoortuin' https://t.co/b8cuzUIb6j #FD #Arbeidsmarkt reageer retweet
Niet mijn probleemquote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Registreer nu en lees:
'Ziekteverzuim hoger door kantoortuin'
Heeft u een FD.nl account of bent u abonnee van Het Financieele Dagblad?
kies je zelf voorquote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Registreer nu en lees:
@KingRolandquote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef Caland het volgende:
Financieelequote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Registreer nu en lees:
Was wel genot hoor Alberto vs Peter r de vries. 2 haantjes boos op elkaarquote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Of, zoals Onlogisch zou zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even sporten, maar ik ben over een uur weer terug.
Of, zoals @:zipportal zou zeggen.
Ik ga even sporten, maar doch ik ben over een uur weer terug.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 24-02-2020 20:06
Deze post verdient een like.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of, zoals Onlogisch zou zeggen.
Ik ga even sporten, maar ik ben over 10 minuutjes weer terug.
Niet gelezen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef JanCees het volgende:
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Bedrijfsartsen pleiten daarom voor het afschaffen van de kantoortuin.
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Bedrijfsartsen pleiten daarom voor het afschaffen van de kantoortuin.Foto: Getty Images
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Daarom pleiten bedrijfsartsen voor het afschaffen van de kantoortuin. Dat meldt het televisieprogramma De Monitor.
Het onderzoeksprogramma van KRO-NCRV hield een enquête onder negentig bij de Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde (NVAB) aangesloten bedrijfsartsen. Volgens 80% zou het ziekteverzuim lager zijn als er minder werknemers in één ruimte zitten, terwijl 60% stelt dat kantoortuinen helemaal moeten worden afgeschaft.
Volgens 90% van de bedrijfsartsen noemen werknemers de kantoortuin als oorzaak voor verzuim. Daarbij zijn geluidshinder en concentratieverlies de voornaamste oorzaken. Ergonomen stellen dat meer stilteplekken werknemers zouden kunnen helpen. 'Het is belangrijk dat mensen kunnen werken op een plek waar ze wíllen werken en dat ze zich niet gevangen voelen in een grote ruimte. Als mensen zelf kunnen kiezen hoe ze hun werk inrichten, heeft dat een heel positieve invloed', zegt ergonoom Erwin Speklé tegen De Monitor.
Er klinkt ook kritiek op het onderzoek van De Monitor. OVAL, de branchevereniging van dienstverleners op het gebied van werk, loopbaan en vitaliteit, zegt tegen het FD dat het onderzoek niet representatief genoeg is. 'Ik vind dat er wel heel grote conclusies worden getrokken uit een onderzoek waar relatief weinig bedrijfsartsen bij betrokken zijn', licht directeur Petra van de Goorbergh telefonisch toe. 'Bovendien zijn veel meer mensen betrokken bij ziekteverzuim dan alleen bedrijfsartsen, zoals dus ergonomen en arbeidsdeskundigen.'
Alleen bedrijfsartsen aan het woord laten kan een verkeerd beeld geven van ziekteverzuim binnen de kantoortuin, stelt Van de Goorbergh. 'En het afschaffen van de kantoortuin heeft helemaal geen zin. Als je een kantoor goed inricht, draagt het juist bij aan de arbeidsvreugde. Zorg bijvoorbeeld voor genoeg stiltewerkplekken, geluidsafscheidingen en maak goede afspraken met elkaar.'
Ik kijk het straks ff terug ouwe reus. Dat fragment dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was wel genot hoor Alberto vs Peter r de vries. 2 haantjes boos op elkaar
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef JanCees het volgende:
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Bedrijfsartsen pleiten daarom voor het afschaffen van de kantoortuin.
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Bedrijfsartsen pleiten daarom voor het afschaffen van de kantoortuin.Foto: Getty Images
Het werken in een kantoortuin levert werknemers vermoeidheid, concentratieverlies, stress en hoofdpijn op. Daarom pleiten bedrijfsartsen voor het afschaffen van de kantoortuin. Dat meldt het televisieprogramma De Monitor.
Het onderzoeksprogramma van KRO-NCRV hield een enquête onder negentig bij de Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde (NVAB) aangesloten bedrijfsartsen. Volgens 80% zou het ziekteverzuim lager zijn als er minder werknemers in één ruimte zitten, terwijl 60% stelt dat kantoortuinen helemaal moeten worden afgeschaft.
Volgens 90% van de bedrijfsartsen noemen werknemers de kantoortuin als oorzaak voor verzuim. Daarbij zijn geluidshinder en concentratieverlies de voornaamste oorzaken. Ergonomen stellen dat meer stilteplekken werknemers zouden kunnen helpen. 'Het is belangrijk dat mensen kunnen werken op een plek waar ze wíllen werken en dat ze zich niet gevangen voelen in een grote ruimte. Als mensen zelf kunnen kiezen hoe ze hun werk inrichten, heeft dat een heel positieve invloed', zegt ergonoom Erwin Speklé tegen De Monitor.
Er klinkt ook kritiek op het onderzoek van De Monitor. OVAL, de branchevereniging van dienstverleners op het gebied van werk, loopbaan en vitaliteit, zegt tegen het FD dat het onderzoek niet representatief genoeg is. 'Ik vind dat er wel heel grote conclusies worden getrokken uit een onderzoek waar relatief weinig bedrijfsartsen bij betrokken zijn', licht directeur Petra van de Goorbergh telefonisch toe. 'Bovendien zijn veel meer mensen betrokken bij ziekteverzuim dan alleen bedrijfsartsen, zoals dus ergonomen en arbeidsdeskundigen.'
Alleen bedrijfsartsen aan het woord laten kan een verkeerd beeld geven van ziekteverzuim binnen de kantoortuin, stelt Van de Goorbergh. 'En het afschaffen van de kantoortuin heeft helemaal geen zin. Als je een kantoor goed inricht, draagt het juist bij aan de arbeidsvreugde. Zorg bijvoorbeeld voor genoeg stiltewerkplekken, geluidsafscheidingen en maak goede afspraken met elkaar.'
niet gelezenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef JanCees het volgende:
Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland
Ik vind er trouwens niks mis mee. Maar het is niet echt goed voor de productiviteit.
Roddelen is voor vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingen
Tocht een eind weg.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even sporten, maar ik ben over een uur weer terug.
Of, zoals @:zipportal zou zeggen.
Ik ga even sporten, maar doch ik ben over een uur weer terug.
Sowquote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roddelen is voor vrouwen.
Net als RTL Boulevard
Wat is jouw favoriete afdeling om over te roddelenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingen
Toch normaal dat je andere dingen bespreekt met 3 collega's in aparte ruimte dan in kantoortuin met 40-45 mensen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roddelen is voor vrouwen.
Net als RTL Boulevard
Lekkere wijven van HRquote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete afdeling om over te roddelen
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch normaal dat je andere dingen bespreekt met 3 collega's in aparte ruimte dan in kantoortuin met 40-45 mensen.
Jij zou al helemaal niet kunnen werken in een kantoortuin want dan kan iedereen zien dat je geen flikker uitvoert en de hele dag politieagent op een forum speelt.
ik volg nu dat gedoe met coolblue, best interessante ontwikkeling. Ik weet zeker dat bol.com helemaal naar de klote gaat, maar je koopt spullen bij coolblue omdat hun klantenservice top is. Als je daar wat hebt gekocht en het gaat stuk dan krijg je gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind er trouwens niks mis mee. Maar het is niet echt goed voor de productiviteit.
Alles voor een glimlach.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik volg nu dat gedoe met coolblue, best interessante ontwikkeling. Ik weet zeker dat bol.com helemaal naar de klote gaat, maar je koopt spullen bij coolblue omdat hun klantenservice top is. Als je daar wat hebt gekocht en het gaat stuk dan krijg je gewoon een nieuwe.
ik had het echt slecht vandaagquote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker thuiswerken > kantoortuin
Uiteindelijk is de consument de sjaak maatquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Amazon pakt bol.com wel zeker in de kont @:rensajacied
Ik had een keer een rustig weekendjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het echt slecht vandaag
kater en niet geslapen godsamme
weet ik vriendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de consument de sjaak maat
Snap ik. Dat je op meest nutteloze afdeling werkt is tot daar aan toe maar je hoeft het er niet bij jezelf in te wrijvenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan moeilijk over mezelf roddelen.
Gelukkig werk ik niet meer op kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap ik. Dat je op meest nutteloze afdeling werkt is tot daar aan toe maar je hoeft het er niet bij jezelf in te wrijven
*verdiendenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
Anton krijgt een paar tikkentwitter:GoosR twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:16:18Zegt de man die zijn zwangere vriendin dumpte. Moreel kompas! https://t.co/68QFJERM3U reageer retweet
verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
af en toe wel lekker ja gewoon niksquote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een keer een rustig weekendje
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Want dat kan niet na een zwaar weekend?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Niet mee eens. Amazon is voor proleten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
mietjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Correctquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want dat kan niet na een zwaar weekend?
Naast Anne?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct
Zat vanmorgen half 7 in de trein
Geniet ervanquote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Jij ook Zipportal.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiend
Misschien kun je onlogisch opvolgenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.
Zoals grammaticale blunders en spelfouten maken op mijn mobiel
Denk volgende winter pas weerquote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week Ukrain, @:Caland
Wanneer jij weer?
Hij is er maar druk mee bezos.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
Gelachen.quote:
ga ik snel doen vriendquote:Op dinsdag 25 februari 2020 00:34 schreef Doublepain het volgende:
KOPEN JONGENS!!
@:jancees
Hahaha, bedankt voor de quotequote:Op maandag 24 februari 2020 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelachen.
Doorgestuurd naar:
@:coco.
@:max23
Wat tag je hun dan hee. Je durft niet alleen hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop niet dat je Corona krijgt want dan HEB IK OOK EEN GROOT PROBLEEM
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop niet dat je Corona krijgt want dan HEB IK OOK EEN GROOT PROBLEEM
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat tag je hun dan hee. Je durft niet alleen he
Lekker toch. Niets mis mee man.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is de hele stad zo naar de Corona
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:40 schreef Paul het volgende:
Wel lagge hier hee, ik denk dat ik maar in deze sc blijf
Eensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:27 schreef Doublepain het volgende:
Conclusoe: we gaan allemaal ooit dood
Jij gaat donderdag hetzelfde posten, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes, ik moet donderdag.
Hoop het. Heb nog nooit gaatjes gehad dus dat hoop ik zo te houden. Moet misschien wel een beugel voor 's nachts.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij gaat donderdag hetzelfde posten, dat weet ik zeker.
kan je vrouw ook eens rustig slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het. Heb nog nooit gaatjes gehad dus dat hoop ik zo te houden. Moet misschien wel een beugel voor 's nachts.
Hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je vrouw ook eens rustig slapen
Een beugel voor 's nachtsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het. Heb nog nooit gaatjes gehad dus dat hoop ik zo te houden. Moet misschien wel een beugel voor 's nachts.
Ja onder andere voor het knarsentanden. En om de boel recht te houdenquote:
haha nerd!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja onder andere voor het knarsentanden. En om de boel recht te houden
Sulletjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja onder andere voor het knarsentanden. En om de boel recht te houden
Misschien je tanden eens gaan verzorgen voortaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zo.
Verwacht wel wat meer
Teveel cola gedronken? Aan de tosti's zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zo.
Verwacht wel wat meer
Je hebt tegenwoordig van die (elektrische) borstels om je tanden mee schoon te houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zo.
Verwacht wel wat meer
Succes alvast!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zo.
Verwacht wel wat meer
Ik drink geen frisdrank.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel cola gedronken? Aan de tosti's zal het niet liggen.
Ja, en ben al veel te lang niet geweest. Vergeet dat altijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast!
Waarom verwacht je meer? Slecht gebit?
Zo'n periode heb ik ook gehad. Is zonde hoor, en krijg je alleen maar spijt van, beter wel de aandacht geven die het hoort te krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, en ben al veel te lang niet geweest. Vergeet dat altijd.
Niks mis met een baco cola maat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed zo, ik ook nauwelijks meer. Heel af en toe nog een bacootje.
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met een baco cola maat.
Klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zo'n periode heb ik ook gehad. Is zonde hoor, en krijg je alleen maar spijt van, beter wel de aandacht geven die het hoort te krijgen.
Ben je bang?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo vreselijk saai.quote:
Een uur Jezus. Ben altijd binnen 5 min klaar, maar ik ga ook 1x per jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo vreselijk saai.
Lig je daar zo een uur in zo'n stoel met allemaal gekloot in je mond en je kan verder niks.
Voor mijn gevoel een uur dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een uur Jezus. Ben altijd binnen 5 min klaar, maar ik ga ook 1x per jaar.
Uh... oke.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeger tijdens het spelletje 'ben je bang voor je vader en moeder?'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de wachtkamer duurt vaak langer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel een uur dan.
Jezus. Wat is er toch met je aan de hand?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeger tijdens het spelletje 'ben je bang voor je vader en moeder?'
[ afbeelding ]
heyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de wachtkamer duurt vaak langer.
Nee.quote:
Dapp're?quote:
LIF / Mondkapjesquote:
Jeetje, een beetje een geforceerde 'grap'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
LIF / Mondkapjes
(wat een waardeloos bericht van een user die sinds zijn nickchange zijn oude niveau niet meer heeft benaderd)
Wat voor nepneus ben jij danquote:
Zelfs Onlogisch is grappigerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een geforceerde 'grap'.
Jammer dit.
Ah, goed dat je het zegt. M'n abo is verlopen dus even weer een nickchange doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
LIF / Mondkapjes
(wat een waardeloos bericht van een user die sinds zijn nickchange zijn oude niveau niet meer heeft benaderd)
@Scrummie2.1quote:
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Jaarafrekening van mijn energieleverancier gekregen boys.
Ik ontvang
¤ 259,59
* onlogisch is een rijke tata
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.
Wauw, 260 euro!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Je hebt verzuimd om 260 euro aan warmte te genereren voor je pepers. Ga je schamen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Announce tandbederf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi man, dat ze maar goed groeien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjes
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopen
Ik krijg ieder jaar veel geld terug. Lekker man.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik at zojuist twee chocolate chip cookies. Lunch moet nog even wachten.
@kapiteintjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ug-in-rotterdam.html
heftig ongeluk bij het erasmusbrug
Overdreven gedoe allemaalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:37 schreef aTypisch het volgende:
Duizend hotelgasten in quarantaine in hotel in Tenerife om coronavirus
https://www.nu.nl/algemee(...)-om-coronavirus.html
mocht je een baan hebben waar je fysiek aanwezig moet zijn of die afhankelijk is van supply chain e.d.: be prepared
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ug-in-rotterdam.html
heftig ongeluk bij het erasmusbrug
Snap nog steeds niet waarom je dat zou doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopen
????????quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
@:aTypisch vindt het moeilijk te bevatten dat mensen iets op een doek kunnen kliederen. Soms krijg ik het idee dat hij wat wereldvreemd is
Alleen als ze voorzien zijn van een Vechain-tokenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koop naar maar wat blikvoer voor Young Onlo
corona vaccins op de blockchain ouwe reusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen als ze voorzien zijn van een Vechain-token
Ik ben zo zenuwachtigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
Eerst Lau en nu ook Tiny overleden
Een volkomen terechte reactie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je reactie in het Feyenoord topic
Blikequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:11 schreef PicoMMP het volgende:
Ik drink nu een blike cola zero
blikequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:11 schreef PicoMMP het volgende:
Erg mooi.twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 14:02:11Bij een schietincident in een woning aan de #Vredeoordlaan in #Leersum is een persoon om het leven gekomen. De politie heeft een verdachte aangehouden en doet onderzoek. reageer retweet
Blikequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:11 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:16 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 14:02:11Bij een schietincident in een woning aan de #Vredeoordlaan in #Leersum is een persoon om het leven gekomen. De politie heeft een verdachte aangehouden en doet onderzoek. reageer retweet
Koarnjum. Wat een naam voor een dorp.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)ekomen-25391145.html
Sneu bak, ken haar 2 dochters wel. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat wij de dader omgeving Borne/Hengelo moeten zoeken.quote:Volgens de politie had Grijpstra de gewoonte wat later naar bed te gaan.
Altijd weer dat tuig uit de Achterhoekquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij de dader omgeving Borne/Hengelo moeten zoeken.
Zijn die dochters lekker?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Je komt in mijn ogen nogal wereldvreemd over als je jezelf die vraag stelt. Een kind van 3 kan zoietsquote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn die dochters lekker?
Dat lijkt mij het punt ook niet echt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt in mijn ogen nogal wereldvreemd over als je jezelf die vraag stelt. Een kind van 3 kan zoiets
Nounounou. Rustig aan. Ik pak hier een TR voor mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn die dochters lekker?
Cornjum is de Nederlandse benaming.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koarnjum. Wat een naam voor een dorp.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cornjum is de Nederlandse benaming.
Is opgepakt bij Area51quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leeft Ties02 eigenlijk nog?
@:heubach
Hendixquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wedstrijd nieuws!Dennis Higler is de scheidsrechter.twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 12:03:53De aanstellingen voor komend weekend in de @:eredivisie en @:1e_Divisie: https://t.co/NKcuFomlOK. https://t.co/Qw6fdvCLyr reageer retweet
En goed nieuws voor PSV fans:
https://www.ed.nl/psv/ble(...)t-haalbaar~a03ca230/
Hendix kan gewoon spelen dus!
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Rustig aan. Ik pak hier een TR voor mee.
quote:
twitter:MarkvanderWel twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 13:54:19In #leersum is een man beschoten. Volgens mensen hier van oorsprong Marokkaanse man. Traumaheli is weg, ambu ook. Lijkt te zijn overleden... https://t.co/5QlEsWTGcW reageer retweet
Heftig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:MarkvanderWel twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 13:54:19In #leersum is een man beschoten. Volgens mensen hier van oorsprong Marokkaanse man. Traumaheli is weg, ambu ook. Lijkt te zijn overleden... https://t.co/5QlEsWTGcW reageer retweet
Sorry, ik word altijd wat vervelend als ik een dag vrij heb. Ik wil graag een voorspelling voor zondag, Onlogisch denkt 0-2.quote:
Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik word altijd wat vervelend als ik een dag vrij heb. Ik wil graag een voorspelling voor zondag, Onlogisch denkt 0-2.
Gezegd is gezegd, kom op hey.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.
Wat negatief, jij leek me wel iemand die nog geloofde in de Coolsingel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.
Ik zit momenteel nog in de "het zal toch vast wel een keer mis gaan met dit voetbal" fase.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat negatief, jij leek me wel iemand die nog geloofde in de Coolsingel.
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel nog in de "het zal toch vast wel een keer mis gaan met dit voetbal" fase.
Donkere vrienden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.
Ja, ik denk zelf dat jullie donderdag gewoon doorgaan en dat er dan weer wat vertrouwen is met de teruggekeerde spelers en jullie alsnog freewheelend kampioen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik denk zelf dat jullie donderdag gewoon doorgaan en dat er dan weer wat vertrouwen is met de teruggekeerde spelers en jullie alsnog freewheelend kampioen worden.
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.
Volgens mij werd het zowel geschrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat lijkt mij het punt ook niet echt.
zowelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij werd het zowel geschreven![]()
Jazeker. Oppas geregeld en gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van Carnaval of zit dat er niet meer in als papa?
Nee joh dat leeft hier totaal niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Oppas geregeld en gaan.
Jij? Bij jullie vieren ze het ook toch?
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even een rekening betalen met mijn ideal-kasje.
@:GGMM
met Promes wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.
Dan moet Ziyech wel op rechts en Tadic in de spits.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Promes wordt het misschien nog wat
we gaan het zienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet Ziyech wel op rechts en Tadic in de spits.
Hij staat nou al te droaiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
WIJ ROVEN AUTO'S LEEG PUNT NL. @:de_kraam
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou ik Neres en Promes Antillianen of Negers noemen, ontzettende debielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)
Donder op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)
Daar weet jij veel meer van dan ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57
Graag 3 hiphop-albums die ik per se moet luisteren.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar weet jij veel meer van dan ik.
wtf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ik heb nu een plaat op de achtergrond van Ghostface Killah, misschien kun je zijn discografie een keer uitpluizen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik dacht misschien heb jij nog iets.
Oh Ghostface Killahquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nu een plaat op de achtergrond van Ghostface Killah, misschien kun je zijn discografie een keer uitpluizen.
Hihihi.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Ghostface Killah
Ja dat is nieuw voor me bedankt
Zal jou nog eens wat vragen.
Welke 3 hiphop albums zou jij mij aanraden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Ghostface Killah
Ja dat is nieuw voor me bedankt
Zal jou nog eens wat vragen.
door.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar je gaat toch helemaal niet door schatje
door?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat bedoel je met door schatjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Patatje oorlog erbij.
Nog een snack erbij doen?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke 3 hiphop albums zou jij mij aanraden?
Vandaag even nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.
Daklozenleef.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
De zon schijnt eindelijk een keer, maar wel recht in mijn gezicht godverdomme
Kut leef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |