Ik drink geen frisdrank.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel cola gedronken? Aan de tosti's zal het niet liggen.
Ja, en ben al veel te lang niet geweest. Vergeet dat altijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast!
Waarom verwacht je meer? Slecht gebit?
Zo'n periode heb ik ook gehad. Is zonde hoor, en krijg je alleen maar spijt van, beter wel de aandacht geven die het hoort te krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, en ben al veel te lang niet geweest. Vergeet dat altijd.
Niks mis met een baco cola maat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed zo, ik ook nauwelijks meer. Heel af en toe nog een bacootje.
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met een baco cola maat.
Klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zo'n periode heb ik ook gehad. Is zonde hoor, en krijg je alleen maar spijt van, beter wel de aandacht geven die het hoort te krijgen.
Ben je bang?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo vreselijk saai.quote:
Een uur Jezus. Ben altijd binnen 5 min klaar, maar ik ga ook 1x per jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo vreselijk saai.
Lig je daar zo een uur in zo'n stoel met allemaal gekloot in je mond en je kan verder niks.
Voor mijn gevoel een uur dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een uur Jezus. Ben altijd binnen 5 min klaar, maar ik ga ook 1x per jaar.
Uh... oke.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeger tijdens het spelletje 'ben je bang voor je vader en moeder?'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de wachtkamer duurt vaak langer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel een uur dan.
Jezus. Wat is er toch met je aan de hand?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeger tijdens het spelletje 'ben je bang voor je vader en moeder?'
[ afbeelding ]
heyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de wachtkamer duurt vaak langer.
Nee.quote:
Dapp're?quote:
LIF / Mondkapjesquote:
Jeetje, een beetje een geforceerde 'grap'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
LIF / Mondkapjes
(wat een waardeloos bericht van een user die sinds zijn nickchange zijn oude niveau niet meer heeft benaderd)
Wat voor nepneus ben jij danquote:
Zelfs Onlogisch is grappigerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een geforceerde 'grap'.
Jammer dit.
Ah, goed dat je het zegt. M'n abo is verlopen dus even weer een nickchange doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
LIF / Mondkapjes
(wat een waardeloos bericht van een user die sinds zijn nickchange zijn oude niveau niet meer heeft benaderd)
@Scrummie2.1quote:
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Jaarafrekening van mijn energieleverancier gekregen boys.
Ik ontvang
¤ 259,59
* onlogisch is een rijke tata
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.
Wauw, 260 euro!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Je hebt verzuimd om 260 euro aan warmte te genereren voor je pepers. Ga je schamen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Announce tandbederf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi man, dat ze maar goed groeien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjes
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopen
Ik krijg ieder jaar veel geld terug. Lekker man.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik at zojuist twee chocolate chip cookies. Lunch moet nog even wachten.
@kapiteintjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ug-in-rotterdam.html
heftig ongeluk bij het erasmusbrug
@:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |