Zelfs Onlogisch is grappigerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een geforceerde 'grap'.
Jammer dit.
Ah, goed dat je het zegt. M'n abo is verlopen dus even weer een nickchange doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
LIF / Mondkapjes
(wat een waardeloos bericht van een user die sinds zijn nickchange zijn oude niveau niet meer heeft benaderd)
@Scrummie2.1quote:
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Jaarafrekening van mijn energieleverancier gekregen boys.
Ik ontvang
¤ 259,59
* onlogisch is een rijke tata
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet vergeten je voorschotbedrag te verhogen, ben je volgend jaar nog rijker.
Wauw, 260 euro!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Je hebt verzuimd om 260 euro aan warmte te genereren voor je pepers. Ga je schamen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Announce tandbederf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, en ben al veel te lang niet geweest. Vergeet dat altijd.
Mooi man, dat ze maar goed groeien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe voorgestelde termijnbedrag rond ik ook altijd weer naar boven af. Milde winter gehad, mokerweinig gas verbruikt. Elektra wel wat hoger maar dat kwam vooral door de peperplantjes
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang
¤ 259,59
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, ik in mei maar krijg nu al 340 euro terug. Dit gaat nog oplopen
Ik krijg ieder jaar veel geld terug. Lekker man.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op 1. komen in de FOK!lijst heeft je dus aardig wat centjes gekost het jaar ervoor.
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik at zojuist twee chocolate chip cookies. Lunch moet nog even wachten.
@kapiteintjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ug-in-rotterdam.html
heftig ongeluk bij het erasmusbrug
@:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |