Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik word altijd wat vervelend als ik een dag vrij heb. Ik wil graag een voorspelling voor zondag, Onlogisch denkt 0-2.
Gezegd is gezegd, kom op hey.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.
Wat negatief, jij leek me wel iemand die nog geloofde in de Coolsingel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had 3-1 in het topic gezegd, maar ik geef vrijdag nog een definitieve voorspelling.
Ik zit momenteel nog in de "het zal toch vast wel een keer mis gaan met dit voetbal" fase.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat negatief, jij leek me wel iemand die nog geloofde in de Coolsingel.
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel nog in de "het zal toch vast wel een keer mis gaan met dit voetbal" fase.
Donkere vrienden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.
Ja, ik denk zelf dat jullie donderdag gewoon doorgaan en dat er dan weer wat vertrouwen is met de teruggekeerde spelers en jullie alsnog freewheelend kampioen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen goed gevoel bij alle topclubs, hoewel het wellicht weer gaat draaien bij Ajax met wat meer diepte in de vorm van onze donkere vrienden aan de zijkant.
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik denk zelf dat jullie donderdag gewoon doorgaan en dat er dan weer wat vertrouwen is met de teruggekeerde spelers en jullie alsnog freewheelend kampioen worden.
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.
Volgens mij werd het zowel geschrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat lijkt mij het punt ook niet echt.
zowelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij werd het zowel geschreven![]()
Jazeker. Oppas geregeld en gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van Carnaval of zit dat er niet meer in als papa?
Nee joh dat leeft hier totaal niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Oppas geregeld en gaan.
Jij? Bij jullie vieren ze het ook toch?
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even een rekening betalen met mijn ideal-kasje.
@:GGMM
met Promes wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, donderdag wordt echt niks zonder diepgang tegen een Getafé wat een wedstrijd lang hun favoriete spelletje kan spelen. Dat wordt weer een voorspelbare en frustrerende avond.
Dan moet Ziyech wel op rechts en Tadic in de spits.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Promes wordt het misschien nog wat
we gaan het zienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet Ziyech wel op rechts en Tadic in de spits.
Hij staat nou al te droaiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
WIJ ROVEN AUTO'S LEEG PUNT NL. @:de_kraam
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou ik Neres en Promes Antillianen of Negers noemen, ontzettende debielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)
Donder op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ben jij lid van de poltiek-correcte brigade dat je het over onze "donkere vrienden" hebt i.p.v. dat je gewoon negers zegt. (of antillianen voor mij part.)
Daar weet jij veel meer van dan ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57
Graag 3 hiphop-albums die ik per se moet luisteren.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar weet jij veel meer van dan ik.
wtf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ik heb nu een plaat op de achtergrond van Ghostface Killah, misschien kun je zijn discografie een keer uitpluizen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik dacht misschien heb jij nog iets.
Oh Ghostface Killahquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nu een plaat op de achtergrond van Ghostface Killah, misschien kun je zijn discografie een keer uitpluizen.
Hihihi.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Ghostface Killah
Ja dat is nieuw voor me bedankt
Zal jou nog eens wat vragen.
Welke 3 hiphop albums zou jij mij aanraden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Ghostface Killah
Ja dat is nieuw voor me bedankt
Zal jou nog eens wat vragen.
door.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar je gaat toch helemaal niet door schatje
door?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat bedoel je met door schatjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Patatje oorlog erbij.
Nog een snack erbij doen?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke 3 hiphop albums zou jij mij aanraden?
Vandaag even nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet gewoon gezond, walgelijke dikzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |