Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland
Ik vind er trouwens niks mis mee. Maar het is niet echt goed voor de productiviteit.
Roddelen is voor vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingen
Tocht een eind weg.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even sporten, maar ik ben over een uur weer terug.
Of, zoals @:zipportal zou zeggen.
Ik ga even sporten, maar doch ik ben over een uur weer terug.
Sowquote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roddelen is voor vrouwen.
Net als RTL Boulevard
Wat is jouw favoriete afdeling om over te roddelenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet werken in een kantoortuin. Gewoon met max 3 in een ruimte. Kan je ook lekker roddelen over andere afdelingen
Toch normaal dat je andere dingen bespreekt met 3 collega's in aparte ruimte dan in kantoortuin met 40-45 mensen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roddelen is voor vrouwen.
Net als RTL Boulevard
Lekkere wijven van HRquote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete afdeling om over te roddelen
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch normaal dat je andere dingen bespreekt met 3 collega's in aparte ruimte dan in kantoortuin met 40-45 mensen.
Jij zou al helemaal niet kunnen werken in een kantoortuin want dan kan iedereen zien dat je geen flikker uitvoert en de hele dag politieagent op een forum speelt.
ik volg nu dat gedoe met coolblue, best interessante ontwikkeling. Ik weet zeker dat bol.com helemaal naar de klote gaat, maar je koopt spullen bij coolblue omdat hun klantenservice top is. Als je daar wat hebt gekocht en het gaat stuk dan krijg je gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland
Ik vind er trouwens niks mis mee. Maar het is niet echt goed voor de productiviteit.
Alles voor een glimlach.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik volg nu dat gedoe met coolblue, best interessante ontwikkeling. Ik weet zeker dat bol.com helemaal naar de klote gaat, maar je koopt spullen bij coolblue omdat hun klantenservice top is. Als je daar wat hebt gekocht en het gaat stuk dan krijg je gewoon een nieuwe.
ik had het echt slecht vandaagquote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker thuiswerken > kantoortuin
Uiteindelijk is de consument de sjaak maatquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Amazon pakt bol.com wel zeker in de kont @:rensajacied
Ik had een keer een rustig weekendjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het echt slecht vandaag
kater en niet geslapen godsamme
weet ik vriendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de consument de sjaak maat
Snap ik. Dat je op meest nutteloze afdeling werkt is tot daar aan toe maar je hoeft het er niet bij jezelf in te wrijvenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan moeilijk over mezelf roddelen.
Gelukkig werk ik niet meer op kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap ik. Dat je op meest nutteloze afdeling werkt is tot daar aan toe maar je hoeft het er niet bij jezelf in te wrijven
*verdiendenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
Anton krijgt een paar tikkentwitter:GoosR twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:16:18Zegt de man die zijn zwangere vriendin dumpte. Moreel kompas! https://t.co/68QFJERM3U reageer retweet
verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
af en toe wel lekker ja gewoon niksquote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een keer een rustig weekendje
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Want dat kan niet na een zwaar weekend?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Niet mee eens. Amazon is voor proleten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
mietjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Correctquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want dat kan niet na een zwaar weekend?
Naast Anne?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct
Zat vanmorgen half 7 in de trein
Geniet ervanquote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Jij ook Zipportal.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiend
Misschien kun je onlogisch opvolgenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.
Zoals grammaticale blunders en spelfouten maken op mijn mobiel
Denk volgende winter pas weerquote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week Ukrain, @:Caland
Wanneer jij weer?
Hij is er maar druk mee bezos.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |