*verdiendenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
Anton krijgt een paar tikkentwitter:GoosR twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:16:18Zegt de man die zijn zwangere vriendin dumpte. Moreel kompas! https://t.co/68QFJERM3U reageer retweet
verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens verdiende wij per persoon meer geld voor het bedrijf dan mensen in het veld
af en toe wel lekker ja gewoon niksquote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een keer een rustig weekendje
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Verdiendequote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Want dat kan niet na een zwaar weekend?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag eerste dag van een interne opleiding en moest presenteren, dus moest ook wel.
Niet mee eens. Amazon is voor proleten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
mietjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Correctquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want dat kan niet na een zwaar weekend?
Naast Anne?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct
Zat vanmorgen half 7 in de trein
Geniet ervanquote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Jij ook Zipportal.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor VI. Nog een fijne avond allemaal en @:Muskusboktor57
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Geld wordt uiteindelijk in de operatie verdiend
Misschien kun je onlogisch opvolgenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik iets meer dan alleen onlinemarketing.
Zoals grammaticale blunders en spelfouten maken op mijn mobiel
Denk volgende winter pas weerquote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende week Ukrain, @:Caland
Wanneer jij weer?
Hij is er maar druk mee bezos.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Jeff BezosGOD
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |