Dit is het eerste result dat ik bij Aoibhin krijg op Google Images. Niet slecht!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op ESF?
Dan ben je sowieso aan het verkeerde adres mijn vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ik dan naast @I te wonen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je staat al ingeschreven voor die seniorenwoning
Ik was erbij toen Corry Brokken won!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
deze ouwe bok kan zich de overwinning van Teach-In nog herinneren
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
deze ouwe bok kan zich de overwinning van Teach-In nog herinneren
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is het eerste result dat ik bij Aoibhin krijg op Google Images. Niet slecht!ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
kan me de teleurstelling nog goed herinneren toen Sandra Reemer in 1976 niet weer wonquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dus Duncan is gewoon de tweede overwinning die jij je mee maakt!
Wauw. Moet wel echt gek zijn om dan al die jaren ook echt gewacht te hebben
Ooeehhhquote:
The party was definitely overquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me de teleurstelling nog goed herinneren toen Sandra Reemer in 1976 niet weer won
Nee zeker niet. Wel drie keer met prima inzendingen gekomen. RIPquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RIP Sandra. Ze deed het toch niet slecht toen
Truste Guanibani!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Trusten mensen!
Het was een gekke dag
kom maar opquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
Kan m'n repertoire olifantenmoppen erin gooien?
Trusten!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Trusten mensen!
Het was een gekke dag
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zit een olifant in de sauna en er komt een man binnen en die man gaat naast die olifant zitten.
Opeens begint de olifant heel hard te lachen en als de olifant is uitgelachen vraagt de man “Wat is er?”
Zegt de olifant: "Dat jij daar mee moet eten!"
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zit een olifant in de sauna en er komt een man binnen en die man gaat naast die olifant zitten.
Opeens begint de olifant heel hard te lachen en als de olifant is uitgelachen vraagt de man “Wat is er?”
Ja die!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel opschieten, anders zijn ze weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
Kan m'n repertoire olifantenmoppen erin gooien?
Ik heb binnen het licht fel aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo!Dat moet wel iets helpen dan. Niet per ongeluk een ongeluk krijgen. Al is er bij jouw niet veel verschil tussen licht en donker wat betreft het slecht zien.
Veel dronken studenten ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Nou nou, Corona gaat flink tekeer in Italiė zie ik
Joe! Trusten!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Trusten mensen!
Het was een gekke dag
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom mag je tussen drie en vier niet in het bos komen?
Dan vallen de olifanten uit de bomen.
Waarom hebben krokodillrn een platte bek?
Die zijn tussen drie en vier in het bos geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ja, is op tijd ingesteld he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hoe je ook je raam niet meer open te zetten. Wel handigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:04 schreef I het volgende:
't is groen en 't zit op een hek?Het is rood en het ruikt naar blauwe verfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom mag je tussen drie en vier niet in het bos komen?
Dan vallen de olifanten uit de bomen.
Waarom hebben krokodillrn een platte bek?
Die zijn tussen drie en vier in het bos geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is blauw en het weegt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is blauw en het weegt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en heel gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef I het volgende:
Het is rood en wit, en loopt over de noordpoolWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef I het volgende:
Het is rood en wit, en loopt over de noordpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
moppen zijn nooit mijn ding geweest , kan er hard om lachen maar beroerd onthouden en vertellenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me nu zo saai dat ik niet mee kan grappen
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand al een schemaatje gevonden voor morgen?
Qua NSF's!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand al een schemaatje gevonden voor morgen?
Niet? Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan de film Warcraft me niet heel erg boeien
Hou opquote:
Inmiddels is de film klaar maar inderdaad niet toen ik de moppen plaatstequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet? Dat zou je niet zeggen.![]()
Als je nou nog vooral hier mopjes aan het posten was gew... ooooh.
Mooi schema toch, niks mis mee?quote:
Maakte het einde nog wat goed, of bleef het niet boeiend?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels is de film klaar maar inderdaad niet toen ik de moppen plaatste
Eh... lastig te zeggen. Wat eigenlijk wel genoeg zegtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakte het einde nog wat goed, of bleef het niet boeiend?
Weet alleen niet of ik die buizen nog kan bestellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi schema toch, niks mis mee?
Ik wil weten wanneer de NSF's zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi schema toch, niks mis mee?
Zie hieronderquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou het als vrouw onderhand toch moeten weten als je hier met mannen omgaat: "be specific"
Niet moeilijker doen dan strikt noodzakelijk. Ze vroeg om een schema, niet om buizen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die buizen nog kan bestellen.
Fijn dat je het er mee eens bent.quote:
Ben altijd bang dat ik een keer in dit topic ben en dat jij er dan niet bent.quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omg.![]()
![]()
Sjors.
je blijft verrassen.
![]()
Oh sorry. Het is Strani Amoriquote:
quote:
Goedemorgen deze morgen! Lekker weertjequote:
Goedemorgen deze morgenquote:
Wat een doetjes zijn het!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:21 schreef GeorgeM het volgende:
De ochtendploeg start op. Nachtploeg nergens te bekennen
Mogge!quote:
Jaquote:
Ja om half 7 al, Senna is gek op vroeg opstaan en lekker in het donker door het park lopenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen![]()
De hont al uitgelaten?
Welkum bij zeh clubquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben tegenwoordig ochtendploeg ipv nacht
Half 7quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja om half 7 al, Senna is gek op vroeg opstaan en lekker in het donker door het park lopen![]()
En het was een zeer kort nachtje, na jouw berichtje over de odds ben ik dat gaan bestuderen, back-to lay en lay-to back. Nou ik blijf een dom blondje hoor, ondanks dat ik nu grijs ben
How does that feel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben tegenwoordig ochtendploeg ipv nacht
Het is ook ingewikkeld. Back is inzetten dat iemand wel wint, lay is inzetten dat diegene in elk geval niet wint.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja om half 7 al, Senna is gek op vroeg opstaan en lekker in het donker door het park lopen![]()
En het was een zeer kort nachtje, na jouw berichtje over de odds ben ik dat gaan bestuderen, back-to lay en lay-to back. Nou ik blijf een dom blondje hoor, ondanks dat ik nu grijs ben
Heb jij eigenlijk nog een mooi schema voor wanneer welk nsf is vandaag?quote:
Nee, ik zat er ook al naar te zoeken!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een mooi schema voor wanneer welk nsf is vandaag?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |