moppen zijn nooit mijn ding geweest , kan er hard om lachen maar beroerd onthouden en vertellenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me nu zo saai dat ik niet mee kan grappen
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand al een schemaatje gevonden voor morgen?
Qua NSF's!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand al een schemaatje gevonden voor morgen?
Niet? Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan de film Warcraft me niet heel erg boeien
Hou opquote:
Inmiddels is de film klaar maar inderdaad niet toen ik de moppen plaatstequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet? Dat zou je niet zeggen.![]()
Als je nou nog vooral hier mopjes aan het posten was gew... ooooh.
Mooi schema toch, niks mis mee?quote:
Maakte het einde nog wat goed, of bleef het niet boeiend?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels is de film klaar maar inderdaad niet toen ik de moppen plaatste
Eh... lastig te zeggen. Wat eigenlijk wel genoeg zegtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakte het einde nog wat goed, of bleef het niet boeiend?
Weet alleen niet of ik die buizen nog kan bestellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi schema toch, niks mis mee?
Ik wil weten wanneer de NSF's zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi schema toch, niks mis mee?
Zie hieronderquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou het als vrouw onderhand toch moeten weten als je hier met mannen omgaat: "be specific"
Niet moeilijker doen dan strikt noodzakelijk. Ze vroeg om een schema, niet om buizen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die buizen nog kan bestellen.
Fijn dat je het er mee eens bent.quote:
Ben altijd bang dat ik een keer in dit topic ben en dat jij er dan niet bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |