SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Welke kuikens? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, de kuikens zijn uitgevlogen naar hun definitieve nest.
Dat vind ik wel een mooie kringloop! Graag, leuk!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .
Hebben we hier ook staan, dat was wat mijn lief zelf gezaaid had: Chinees prachtriet.quote:Prachtriet, check trouwens.
zolang ik dorpen heb als Zeist enzo denk ik dat ik die gidsen elke (zo voelt het ieg) 2 weken wel weer voorbij zie komen.... de kampioenen winnen het in bulk, maar de peter hahn kan er ook wat van, ik zal eens letten op hun kasjmier (tevens trui staat je goed dus snap ik het wel)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:06 schreef sigme het volgende:
Over veel geld en duur; Peter Hahn heeft veel spul dat (imo) véél te veel geld kost, en ook spul wat me veel te duur is. Maar hun kasjmier is niet duur, en eenmaal per jaar koop ik er dan iets van.
De gids is trouwens -met wat moeite- stop te zetten.
Mooi! Gelukkig is ze Big niet nog even gaan aaien..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:21 schreef fietsie het volgende:
@:Sigme de biggenkarbo's zijn inmiddels ook door dochterlief goedgekeurd
Nee dan had ik nu een vriezer halfvol niet door uk gegeten big-delenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi! Gelukkig is ze Big niet nog even gaan aaien..
Ja, hun gidsenspam is echt enorm! M'n brievenbusleger werd er gestoord van, die heeft gebeld, en ze zijn wel gewoon echt bereikbaar en kunnen de spam stopzetten. Dat staat ze wel te prijzen. Ik ontvang wel de nieuwsbrief, en dan komt er met enige regelmaar ¤20,- korting voorbij. Dat tikt best aan op een truitje van 80 euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
zolang ik dorpen heb als Zeist enzo denk ik dat ik die gidsen elke (zo voelt het ieg) 2 weken wel weer voorbij zie komen.... de kampioenen winnen het in bulk, maar de peter hahn kan er ook wat van, ik zal eens letten op hun kasjmier (tevens trui staat je goed dus snap ik het wel)
ik stuur mensen aan die de post voorbereiden voor de bezorgers, iets heel anders nog dus, maar zie de stapels voorbij komen (het zijn echt pallets vol)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef sigme het volgende:
Breng jij de post aan huis of breng je stapels post naar de bezorgers?
No probleem:*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja was lekker! En genoeg voor ons.
Ik sloot de SC, zat in trein, mobiel, had het niet door
Doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef fietsie het volgende:
Er wordt nu wel zo vaak gepost dat @:sigme haar trui goed staat dat ik de neiging krijg een topic terug te gaan scrollen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Je komt weer eens even bij ons, eenvoudig gepeupel, langs.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef liedetector het volgende:
ik stuur mensen aan die de post voorbereiden voor de bezorgers, iets heel anders nog dus, maar zie de stapels voorbij komen (het zijn echt pallets vol)
Waar kan ik die vinden, want mooie trui en zou mij ook goed staan vind ik zelfquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:06 schreef sigme het volgende:
Over veel geld en duur; Peter Hahn heeft veel spul dat (imo) véél te veel geld kost, en ook spul wat me veel te duur is. Maar hun kasjmier is niet duur, en eenmaal per jaar koop ik er dan iets van.
De gids is trouwens -met wat moeite- stop te zetten.
Ik was er nog. De foto is weg en stuk. :/quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef fietsie het volgende:
Er wordt nu wel zo vaak gepost dat @:sigme haar trui goed staat dat ik de neiging krijg een topic terug te gaan scrollen....
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dan denk ik wel dat ik een idee heb.
Bij mij doet 'ie het nog? (In elk geval 1,5 minuut geleden)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was er nog. De foto is weg en stuk. :/
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was er nog. De foto is weg en stuk. :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een voordeel van een appartement, naast geen trappen stofzuigenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen zin de trap af te moeten voor iets te drinken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn Catan aan het spelen. Leuk het basisspel met de uitbreidingen Zeevaarders, steden en ridders en Schatten, draken en ontdekkingsreizigers.Ik wil hier de digitale versie op de playstation nog eens van proberen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn Catan aan het spelen. Leuk het basisspel met de uitbreidingen Zeevaarders, steden en ridders en Schatten, draken en ontdekkingsreizigers.Ziet er mooi uit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier volgende week vrijdag spelletjesavond.
Ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat.
Is dat nou nog een beetje leuk dit soort spellen op de ps4?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil hier de digitale versie op de playstation nog eens van proberen..
Ohh leuk. Staat er al vast wat jullie gaan spelen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit zo
Hier volgende week vrijdag spelletjesavond.
Ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat.
Toch vind ik die oude versie ook wel wat hebben met die houten blokjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Oh die nieuwe versie ziet er wel mooi uit TP! Wij hebben nog de oude (Zeevaarders en Ridders er dan ook wel bij, maar niet de anderen)
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat nou nog een beetje leuk dit soort spellen op de ps4?
[..]
Ohh leuk. Staat er al vast wat jullie gaan spelen?
[..]
Toch vind ik die oude versie ook wel wat hebben met die houten blokjes.
Op de site van 999 zelf staat nog wel wat. Misschien kun je daar mee aanvullen?
Vier keer een halve zoolquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef Blues het volgende:
Leg eens uit wat eenmet een dubbele zool is please?
quote:In ernstige vorm kan de zool over een grote oppervlakte loslaten (dubbele zool)
Tot nog toe heb ik Youtube filmpjes van Civilisation IV gekeken; het ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat nou nog een beetje leuk dit soort spellen op de ps4?
[..]
Ah dan blijft het een verrassingquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Ben nog nooit mee geweest daarheen.
Ah nou laat maar weten als je het gespeeld hebt. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik Youtube filmpjes van Civilisation IV gekeken; het ziet er goed uit.
https://www.peterhahn.nl/(...)-melange-824691.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden, want mooie trui en zou mij ook goed staan vind ik zelf
Civquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik Youtube filmpjes van Civilisation IV gekeken; het ziet er goed uit.
Naarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteravond laat thuis gekomen. Kreeg ook gelijk het bericht dat een goede vriend binnen een week gaat overlijden aan kanker
Zijn lever stopt ermee
Ja dat. Ik kon niet op het woord komenquote:
Je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een pokke wind, ik heb er ondertussen schoon genoeg van, sinds Ciara is het volgens mij nog niet een dag windstil geweest
Wij hebben er serieus wel eens over nagedacht om te emigreren naar Spanje..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:38 schreef Kreator het volgende:
Sterkte p.
Wij zijn ondertussen weer in dit vieze winderige koude land.
Wellicht ga ik emigreren.
De stap buiten Nederland lijkt mij alleen wel wat groter dan tussen twee provincies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben er serieus wel eens over nagedacht om te emigreren naar Spanje..
Ik zou het wel kunnen denk ik, ben tenslotte in 2004 ook van Utreg naar Bloemendaal geëmigreerd, mss ooit als ik ook pensionado ben
Nou, daar vergis je je inquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
De stap buiten Nederland lijkt mij alleen wel wat groter dan tussen twee provincies.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou, daar vergis je je inTotale cultuurshock was dat
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:39 schreef Aure het volgende:
Ik was laatst een beetje bij jullie in de buurt. Prachtige omgeving wel hoor
Dat is inderdaad om de hoek bij ons. En ja, het is hier prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat toevallig, ik was bij een leuke FOK!er op bezoek.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:50 schreef sigme het volgende:
Hier is het onguur.
Maar er was alweer een leuke FOK!er op bezoek.
Een beetje teveel vlees van eigen erf brengt allerlei leuke dingen met zich mee!
Meestal zou ik niet kunnen zeggen hoe een trui eruit zag, maar soms..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik was bij een leuke FOK!er op bezoek.
Benieuwd of ik FOK koffie over mijn trui heb gegoten of mijn eigen... ranzige vlek
Mag ik ook eens langswippen als ik in de buurt ben?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:50 schreef sigme het volgende:
Hier is het onguur.
Maar er was alweer een leuke FOK!er op bezoek.
Een beetje teveel vlees van eigen erf brengt allerlei leuke dingen met zich mee!
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mag ik ook eens langswippen als ik in de buurt ben?
Het is alleen niet dat ik heel vaak zo hoog in het land ben... dus dan roep ik tegen die tijd welquote:
En je zult ook iets aan het mindere vocht moeten doen. Wijnbladen zijn te koopbij een turkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:07 schreef golfer het volgende:
Wijnbladeren geven wel een eigen smaak af. Bakpapier niet.
Je hebt opgeletquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Meestal zou ik niet kunnen zeggen hoe een trui eruit zag, maar soms..
[ afbeelding ]
Van vlekken en gegoten koffie weet ik niks.
1 van onze favoriete musea. Zijn er regelmatig geweest. Vooral als ze weer eens bijzondere stukken laten zien uit de enorme collectie van de Hermitage van Leningrad.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:52 schreef borisz het volgende:
Naar de Hermitage geweest. Had het nog nooit bezocht. Ik vond vooral de tentoonstelling over Willem van Genk interessant. Daarna broodje halfom en een kroketje bij Van Dobben wezen eten
.
Ben de woei nu wel zat.
ik was al bij een supermarkt geweest, dus het meeste zat al in de auto. De rest is ondertussen ook gehaald....Ja jongens, echt schrikken om binnen te komen in je huis, je kind levenloos op de bank te zien liggen en 6 dokters/verplegers in de woonkamer te zien staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:23 schreef golfer het volgende:
Pfoe, dat was natuurlijk wel echt even schrikken.![]()
En wat nu met de boodschappen?
Zie je wel. Ik wist dat je die van mij mooi zou vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
P.s. die ene met die naaktfoto's: we dm'en!.
Gadver nou zegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik was al bij een supermarkt geweest, dus het meeste zat al in de auto. De rest is ondertussen ook gehaald....Ja jongens, echt schrikken om binnen te komen in je huis, je kind levenloos op de bank te zien liggen en 6 dokters/verplegers in de woonkamer te zien staan.
Je krijgt er wel veel voor terugquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:00 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg zojuist een appje van een collega dat niet voor mij bedoeld was, maar voor z'n vriendin. Iets over de hartslag en saturatie van hun kleine. Nog geen jaar oud, ligt inmiddels 3(!) weken in het ziekenhuis met pseudokroep en een intubatie. Kinderen hebben moet doodeng zijn![]()
Als je iemand met paars haar ziet en een lange vent met een paardenstaart, dan heb je mijn A en B gezien. Ze zijn met familie daar ergens en gaan ook naar de optochtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren vriendinnen over de vloer voor een drankje met wat hapjes. Straks naar Hengelo voor een wijnproeverij met wat hapjes. Beter morgen geen migraine want carnavalsoptocht in Oldenzaal. Moet nog even een cape maken.
Oh! Spannendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je iemand met paars haar ziet en een lange vent met een paardenstaart, dan heb je mijn A en B gezien. Ze zijn met familie daar ergens en gaan ook naar de optocht
Vanmorgen opgehaald. Was in prijs verlaagd en ik had ook nog een tegoedbonnetje dus kon 't leuk doenquote:
Civquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanmorgen opgehaald. Was in prijs verlaagd en ik had ook nog een tegoedbonnetje dus kon 't leuk doen
Carnaval in Oldenzaal...kleinKaatje haatte het. Moest ieder jaar daar naar toe, en dan stond je daar te blauwbekken, vaak in regen, naar mensen in boerenkielen, op een wagen achter een tractor met stomme liedjes. En dan weten dat je bij oma bitterkoekjes pudding kreeg met een velquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren vriendinnen over de vloer voor een drankje met wat hapjes. Straks naar Hengelo voor een wijnproeverij met wat hapjes. Beter morgen geen migraine want carnavalsoptocht in Oldenzaal. Moet nog even een cape maken.
Nice. Ben je weer opgeknapt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanmorgen opgehaald. Was in prijs verlaagd en ik had ook nog een tegoedbonnetje dus kon 't leuk doen
Min of meer; energie is er nog niet echt, maar Uk is morgen jarig dus ik zal mezelf toch ff op gang moeten jagen naar een acceptabel tempo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nice. Ben je weer opgeknapt?
Succes met de film. Ik vond het echt 10x niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
We zitten nu bij Bad Boys 3. Toch lekker, die babysitters in Slowakije
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Door de tuin kan ik echt niet meer heenkijken eigenlijk. Bij alles wat we doen wordt het lelijker, al bijna 4 jaar. Op het hek na dan, dat is er wel op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:07 schreef AnneX het volgende:
Ach Maria...sip. En auto 2 x sip.
Dat jullie hier ooit doorheen hebben gekeken! Petje af![]()
Het gaat mooi worden.
Maar met alles wat jullie wegruimen, dan lijkt me dat het meer open is, je meer overzicht hebt wat je zou kunnen gaan doen. Als het allemaal rommel is kan je toch moeilijk zien wat je ermee kunt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Door de tuin kan ik echt niet meer heenkijken eigenlijk. Bij alles wat we doen wordt het lelijker, al bijna 4 jaar. Op het hek na dan, dat is er wel op vooruit gegaan.
Maar we kunnen niet meer terug![]()
De komende maanden gaan er gelukkig wel wat dingen gebeuren die zorgen dat het echt beter gaat worden. Het zorgt voor enorm veel stress en werk maar we blijven er wel in geloven. Meestal![]()
Hoe is het met jou? Ben je al bekomen van de schrik?
Het komt ooit wel goed ja. Ooitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:31 schreef AnneX het volgende:
Joh...huis is toch ook mooigeworden.
Ik was zó verbaasd over de keuken: ruimte en licht. Plus alle andere ruimten.
Hebben jullie ook maar mooi gefikst. 😎
Gewoon day by day, step by step.
Heb je meegekregen dat ik de vader van het meisje iedere week spreekzónder zijn naam te weten.
De voorruit is vanmiddag gefikst. Ging niet vanzelf.
Met mij gaat het wel weer. Gewoon even een rustig weekend verder s.v.p.
Het was buiten ooit niet rommelig. Er stonden plantenbakken, er groeiden bonen, er was een ok gazonnetje, we hadden buxusbollen en veel bomen. Het was niet onze smaak en de tegels lagen toen ook al schots en scheef. Maar het was wel echt een stuk mooier dan nu. Met elk project dat we uitvoeren wordt er meer gesloopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar met alles wat jullie wegruimen, dan lijkt me dat het meer open is, je meer overzicht hebt wat je zou kunnen gaan doen. Als het allemaal rommel is kan je toch moeilijk zien wat je ermee kunt?
Is het een idee om eens naar de tuinen van Appeltern te gaan? Ben er nog nooit geweest, maar daar schijnen heel veel voorbeeld tuinen te zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was buiten ooit niet rommelig. Er stonden plantenbakken, er groeiden bonen, er was een ok gazonnetje, we hadden buxusbollen en veel bomen. Het was niet onze smaak en de tegels lagen toen ook al schots en scheef. Maar het was wel echt een stuk mooier dan nu. Met elk project dat we uitvoeren wordt er meer gesloopt.
Ik ben zo benieuwd hoe het ooit wordt. Ik heb werkelijk geen idee, ik heb niets in mijn hoofd, nul inspiratie.
De kasteeltuinen van Arcen zijn ook leuk -- wel totaal de andere richting in, want Arcen is Limburgquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het een idee om eens naar de tuinen van Appeltern te gaan? Ben er nog nooit geweest, maar daar schijnen heel veel voorbeeld tuinen te zijn.
Uit bezuiniging?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben weer thuis. Pfff wat fijn is dat.
Mijn ouders verwarmen alleen de woonkamer en daar is het 18 graden. Op een gegeven moment kon ik het gewoon niet warm meer krijgen, ook al had ik een dikke trui. De vloeren zijn er ook zo koud en het tocht er altijd![]()
Nu dus thee en meer warme kleren
Eerst slopen dan wordt het vast mooi en groen en kleurig en moestuinerig en en en!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was buiten ooit niet rommelig. Er stonden plantenbakken, er groeiden bonen, er was een ok gazonnetje, we hadden buxusbollen en veel bomen. Het was niet onze smaak en de tegels lagen toen ook al schots en scheef. Maar het was wel echt een stuk mooier dan nu. Met elk project dat we uitvoeren wordt er meer gesloopt.
Ik ben zo benieuwd hoe het ooit wordt. Ik heb werkelijk geen idee, ik heb niets in mijn hoofd, nul inspiratie.
Het is ook altijd wel veel geld. Alleen al graszaad bijv. zo'n enorme oppervlakte als bij jullie al helemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij laten ook ooit wel de tuin tekenen denk ik. Maar plannen wijzigen zo vaak. Zo lang er geen geld en tijd is om daadwerkelijk zo'n tekening werkelijkheid te maken, heeft een tekening ook nog weinig zin.
Appeltern lijkt me wel wat ja.
Ik vond het vermakelijk. Eigenlijk net als deel 1 en 2quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes met de film. Ik vond het echt 10x niets.
Kijk, wat een hoopvol tuinverhaal, LS!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben ook benieuwd, LS.![]()
Tuin van mijn ouders was ook zo. Toen we er kwamen wonen was het wel mooi, hetzij iets woekerig en oubollig (borders afgezet met bielzen en zo). Het is in fases leeggehaald en omgebouwd en heeft er minstens 5 jaar lang vreselijk uitgezien, want er was altijd wel een stuk waar alles overhoop lag en de planten nog moesten opkomen of dichtgroeien. Inmiddels is het wel echt mooi, met fruitbomen en een terras en gras en bloemen.
Ik ben weer thuis. Pfff wat fijn is dat.
Mijn ouders verwarmen alleen de woonkamer en daar is het 18 graden. Op een gegeven moment kon ik het gewoon niet warm meer krijgen, ook al had ik een dikke trui. De vloeren zijn er ook zo koud en het tocht er altijd![]()
Nu dus thee en meer warme kleren
Sommige kamers hebben tegels en andere hebben een houten vloer. Ook de houten vloer is KOUD want er zit nul isolatie onderquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, wat een hoopvol tuinverhaal, LS!Over een aantal jaar hebben jullie ook gewoon een mooie tuin
Hebben je ouders plavuizen, Tele? Dat vind ik altijd zo koud. Ook als de kamer 20 graden is. En als er dan ook nog enkelglas en zo is dan tocht het al snel. Mijn eerste huisje had dat en we hadden toen lamellen (echt oerlelijk achteraf) en die klapperden gewoon als het stevig waaide. Die hadden nu dus 2 weken geklapperd
[..]
Zeker. Fijn om te lezen dat zoiets stukje voor stukje doen ook een goed resultaat kan hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, wat een hoopvol tuinverhaal, LS!Over een aantal jaar hebben jullie ook gewoon een mooie tuin
Niet verkeerd gemeten maar oude maten aangehouden. Ga van de week een vriendin vragen om mij helemaal op te meten, m’n rug is een probleem 🤣. Ben nu bezeig met een ochtendjas, lijkt me ook al weer te wijd, maar da’s niet erg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Fijn om te lezen dat zoiets stukje voor stukje doen ook een goed resultaat kan hebben
18 Graden, brr.
Kaatje, had je trouwens verkeerd gemeten met je nieuwe kledingstuk? En heb je nog geen extra kast nodig? Je hebt al aardig wat klaar trouwens. Ik zag met de meet ook iets dat ik al eens op een foto had gezien.
Graag, maar volgens mij morgen nog een dag ellendequote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:05 schreef fietsie het volgende:
Kan die rottige wind nou eindelijk eens ophouden?
Niet vrij jong, maar 50+. Laat een vrouw en een dochter van 21 achter.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
P, nog even een knuffelDat hakt er in, zulk nieuws. Echt rot
Het lijkt me zo afschuwelijk. Eerst dat geloof in je eigen lichaam, dat dingen heus wel goed komen, want dat is eigenlijk meestal wel zo in het leven. En dan het besef dat dat niet zo is, dat het binnenkort gebeurd is. Dat je nooit meer....nou, vul alles maar in. Vast ook nog vrij jong?
jij bent er ook altijd lekker vroeg bij zeg (zegt zij die de koffie al beu is na een uur of 3)quote:
Uhuh. Ikzelf begin op kantoordagen graag vroeg op kantoor (7u) en het is een uur fietsen. Op weekenddagen begint mijn lief graag laat; in zijn werk is tussen 7 en 8 beginnen tamelijk laat.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
jij bent er ook altijd lekker vroeg bij zeg (zegt zij die de koffie al beu is na een uur of 3)
wanneer de dag erop zit is als het klaar is, maar meestal zo rond half 12 (als ik begin zo rond 4)quote:Op zondag 23 februari 2020 06:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Ikzelf begin op kantoordagen graag vroeg op kantoor (7u) en het is een uur fietsen. Op weekenddagen begint mijn lief graag laat; in zijn werk is tussen 7 en 8 beginnen tamelijk laat.
Per saldo staan we eigenlijk altijd on half zes op.
Hoe laat zit jouw werk"dag" er op?
Wat voor plant?quote:Op zondag 23 februari 2020 07:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren een plant gekocht die ik al heel lang wilde hebben. En nu heb ik er de hele nacht over gedroomd. :’)
ik ken dat met hele grote uitgaven wel, maar een plant nog nooit mee gehad, grappig hoe dat werktquote:Op zondag 23 februari 2020 07:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren een plant gekocht die ik al heel lang wilde hebben. En nu heb ik er de hele nacht over gedroomd. :’)
Dille en Kamille heeft vorige week op een aantal locaties een kleine voorraad binnen gekregen. Had niet verwacht dat ze er zaterdag nog zouden staan, maar die in Rotterdam had er nog drie staan.quote:
Oh wow, misschien straks toch even kijken. Is ie erg duur?quote:Op zondag 23 februari 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dille en Kamille heeft vorige week op een aantal locaties een kleine voorraad binnen gekregen. Had niet verwacht dat ze er zaterdag nog zouden staan, maar die in Rotterdam had er nog drie staan.
Hij is niet goedkoop. Maar online vaak nog wel duurder en eigenlijk standaard uitverkocht omdat hij wat zeldzamer is. 70 euro was die bij de Dille.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:55 schreef Aure het volgende:
Oh wow, misschien straks toch even kijken. Is ie erg duur?
lijkt me wel ja! klinkt goedquote:Op zondag 23 februari 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Zo. Twee grote haaskarbonades (samen ruim 7 ons) staan in een marinade van zoete ketjap, oestersaus en sambal. Over een uurtje ofzo zet ik ze in de kachel, en om een uur of 5 haal ik ze daar weer uit. Dan zijn ze wel gaar denk ik.
storm en regen hier, geen zin om de deur uit te gaan .... hoop beter bij jou dan? net beddengoed afgehaald en in bad gelegen, maar de wasmachine in de schuur en dat gaat me al te ver hahahaquote:Op zondag 23 februari 2020 09:17 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat er lamsschouder op de planning![]()
Verder ben ik lui.. al staat er wel een rondje hardlopen op het programma.. maar eens kijken wanneer het lang genoeg droog is..
Ik had de foto even gemist, maar ik zie dat de kuikens goed terecht zijn gekomen Kreaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Lol @ thuiskomst. Op 1 stond 'kreator' dus toen ging er een lampje branden.
[ afbeelding ]
Opengemaakt:
[ afbeelding ]
Hartverwarmend.. Echt ontzettend leuk thuiskomen dit. (Ik weet nog wat de aanleiding was).
Sommige kon ik raden maar van 1 of 2 heb ik geen idee.
Haske bedankt!. Ik ook van jullie.
P.s. die ene met die naaktfoto's: we dm'en!.
Ik ben al wezen zwemmen hardlopen. Ik snap wel dat je wacht tot het droog isquote:Op zondag 23 februari 2020 09:17 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat er lamsschouder op de planning![]()
Verder ben ik lui.. al staat er wel een rondje hardlopen op het programma.. maar eens kijken wanneer het lang genoeg droog is..
Respect voor je discipline/moed om met dit weer te gaan hardlopenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben al wezen zwemmen hardlopen. Ik snap wel dat je wacht tot het droog is
Ik heb één fietser en één bromfietser op de weg gezien, verder was het uitgestorven.
Ik heb een waterdicht hardloopjasje met capuchon en zowaar is mijn hele bovenlijf droog gebleven![]()
Mijn broek, sokken en schoenen kon ik uitwringen![]()
Het is niet koud. Dus dat valt mee
Het zal m'n autisme wel zijn, maar ik vind van m'n planning afwijken erger dan in de stromende regen hardlopenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Respect voor je discipline/moed om met dit weer te gaan hardlopen![]()
(Nu hou ik al niet van hardlopen, maar dat is bijzaak)
[..]
Ik vind het zo sneu voor mensen die daar hard voor gewerkt hebben en naar uitgekeken.quote:
Ach ja, ze zullen er geen glas minder om drinken.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor mensen die daar hard voor gewerkt hebben en naar uitgekeken.
Dat inderdad. De bouwclubs zijn er het hele jaar mee bezig. Echt sneu.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor mensen die daar hard voor gewerkt hebben en naar uitgekeken.
Ik heb wel eens groenten en kruiden in de droger gedaan om bouillonpoeder te maken. Was lekker, maar had het nog wat langer moeten laten drogen denk ik, want het schimmelde na een paar wekenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:58 schreef AnneX het volgende:
Wow...over bouillonblokjes en zout. Véél zout.
https://www.24kitchen.nl/(...)lokjes-de-supermarkt
In de hello fresh recepten wordt vaak een blokje gebruikt.
Dan gebruik ik al de ‘Maggi minder zout’ blokjes. En voeg zelf geen zout meer toe.
Dat noem ik “zoutarm” koken.![]()
https://www.24kitchen.nl/(...)lokjes-de-supermarkt
Vanmiddag naar de film De Beentjes![]()
#boomer
Wat een bijzondere reactie.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, ze zullen er geen glas minder om drinken.
Die scène met die kettingzaag en de coniferen is typisch Finkers. Heerlijk absurd.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag naar de film De Beentjes![]()
#boomer
Zuipen en vreemdgaan is waar het om draait toch?quote:
Waar is de keus op gevallen? En best spannend, hoe lang hebben jullie elkaar niet gezien, 15 jaar toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan straks de vakantie boeken en daarna naar mijn neef. Ik vind het wel spannend eigenlijk.
Ja hoi Brabander hier die heel lang bij een bouwclub geeft gezeten. Heb je enig idee hoeveel werk een grote praalwagen is? En ja we houden van een biertje als we klaar zijn die avond. Daar is toch niks mis mee.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zuipen en vreemdgaan is waar het om draait toch?
Meer serieus, ook waar ik Brabanders vaak over hoor is hoeveel kisten bier ze afgelopen bouwweekend wel niet hebben geleefd.
Ja, teveel werk voor een paar dagen met onzekere weersomstandighedenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hoi Brabander hier die heel lang bij een bouwclub geeft gezeten. Heb je enig idee hoeveel werk een grote praalwagen is? En ja we houden van een biertje als we klaar zijn die avond. Daar is toch niks mis mee.
Ik vind het ook best een vreemde reactie.
Zijn er nog carnavalsvierders die dat echt doen. En op woensdag of donderdag een haring halen bij de kerk?quote:
Hier in de buurt worden een paar optochten verplaatst. Er is nog geen uitsluitsel over de tocht in Arnhem, maar als ik naar buiten kijk, verwacht ik dat die ook afgelast gaat wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had eigenlijk de hoop dat ze de boel nog zouden verplaatsen richting half vasten ofzo.
Al lang niet meer zo als vroeger maar er zijn er zeker nog genoeg die het doen. Net als woensdag een kruisje halen enzo.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn er nog carnavalsvierders die dat echt doen. En op woensdag of donderdag een haring halen bij de kerk?
Ja het is echt vreselijk weer. Ik was in de veronderstelling dat gisteren de ergste dag zou zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier in de buurt worden een paar optochten verplaatst. Er is nog geen uitsluitsel over de tocht in Arnhem, maar als ik naar buiten kijk, verwacht ik dat die ook afgelast gaat worden
Afgelast, geen verplaatsing. Ook jammer voor Westervoort, hun optocht was vorige afgelast door storm Dennis en een deel zou hier meekomenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk weer. Ik was in de veronderstelling dat gisteren de ergste dag zou zijn.
Voor het noorden zou vandaag al het kutste worden. Daarom gisteren ook gebbqd met dit project ipv vandaag, normaal doen we dat de laatste dag.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk weer. Ik was in de veronderstelling dat gisteren de ergste dag zou zijn.
In het westen zou het later op de middag wel rustiger worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier hebben ze de optocht een paar uur verplaatst maar denk dat ze daar nog wel op terugkomen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Het was net iets te stil in huis, dus ik roep Dora, hoor ik 'trip trip trip trip trip' vanaf de trap.
Dat was niet de bedoeling![]()
Kreta. Voor het eerst in jaren weer eens vliegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar is de keus op gevallen? En best spannend, hoe lang hebben jullie elkaar niet gezien, 15 jaar toch?
Hier in het oosten zien de voorspellingen er nog niet super uitquote:Op zondag 23 februari 2020 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In het westen zou het later op de middag wel rustiger worden.
I know right.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ludolf zou echt de hoofd bouwclub opperaanvoerder zijn als hij hier zou wonen
Nee klopt hier stopt het ook later. Bah bahquote:Op zondag 23 februari 2020 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier in het oosten zien de voorspellingen er nog niet super uit
Hier in de buurt is er dit jaar groot onderhoud gepleegd. maw alles is tot op een halve meter boven de grond gesnoeid. Was ook wel nodig met de wildernis naast het fietspad. Daar was halverwege de zomer geen doorkomen meer aan door de wildgroei.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:11 schreef sigme het volgende:
Ik was buiten, wandelen in de regen. De sleedoorn bloeit!
[ afbeelding ]
Nee. De bouw is meestal geheim. Zeker het onderwerp waar je prijzen mee verwacht te winnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, teveel werk voor een paar dagen met onzekere weersomstandigheden
Als de kar je trots is, ga het dan als eerste over de vorderingen daaraan hebben.
Oh ja, ik had nog willen reageren op je linkje! Ziet er heerlijk uit, dat zwembadquote:Op zondag 23 februari 2020 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kreta. Voor het eerst in jaren weer eens vliegen.
We hebben elkaar 13 jaar niet gezien.
Mag ze niet boven komen?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Het was net iets te stil in huis, dus ik roep Dora, hoor ik 'trip trip trip trip trip' vanaf de trap.
Dat was niet de bedoeling![]()
Nee, Dora komt niet boven. Boven is voor poes en poes en voor je het weet ligt ze bij je in bed.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag ze niet boven komen?![]()
Xena is wat van slag van die storm denk ik... slaapt op andere plekjes op andere momenten. En kan enorm 'zeurmooouuuwwwwen' midden in de gang in het luchtledige.
Wij straks naar de (k.) kinderen, de weg op in de storm en regen
Heel sneu voor de carnavalswagenbouwers en de feestvierders. Tis maar 1x p.j. echt heel zuur lijkt me als je daar zo onwijs naar uitkijkt en veel werk aan hebt gehad.
Schopje dieettopicquote:Op zondag 23 februari 2020 11:45 schreef Kreator het volgende:
3kg aangekomen afgelopen week. 93.5 nu. Er moet echt eens 5 kilo af.
Gezonder lunchen en een tijdje 18/6 intermittent fasten. Komt goed uit want ik heb niks in huis.
Ik moet even anders gaan leven. Te vaak bestellen, elke dag broodjes bestellen die gezond lijken maar het niet zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Schopje dieettopic
Komt wel goed joh, gewoon 3x daags goed eten, geen alcohol of tussendoortjes en geen rare diëten volgenMoet jij eens kijken over een maandje
De Golfoorlog?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. De bouw is meestal geheim. Zeker het onderwerp waar je prijzen mee verwacht te winnen.
En wanneer was de laatste keer dat de optochten massaal zijn afgelast? Kan me niet herinneren dat dit eerder zo massaal is gebeurt. Dus wat maakt het weer dan uit. Enkel dit jaar is pech.
Is brood meenemen een optie? En de komende tijd zal je toch niet iedere dag zo groots ontbijten?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet even anders gaan leven. Te vaak bestellen, elke dag broodjes bestellen die gezond lijken maar het niet zijn.
Afgelopen week elke dag groots ontbijt, uit eten en bier drinken.
Even niet meer ontbijten en normaal eten zonder snoepen zal wel helpen. Sporten zou ook wel goed zijn..
Ik kan heel goed niet ontbijten. Dus dat kost geen moeite En bovendien is het goed voor de lijn. Ja ik ga brood meenemen.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is brood meenemen een optie? En de komende tijd zal je toch niet iedere dag zo groots ontbijten?
jij kan altijd zo visueel vertellen, heerlijk!quote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
Goed, oke. Dus, het waait hard. Dora wandelde langs de oever van het parkje want dat is het beste. Toen kwam er een windvlaag en moest ze opzij stappen omdat ze anders zou vallen. Maar toen was de oever op.Dora heeft nu een natte bips.
Och ermquote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
Goed, oke. Dus, het waait hard. Dora wandelde langs de oever van het parkje want dat is het beste. Toen kwam er een windvlaag en moest ze opzij stappen omdat ze anders zou vallen. Maar toen was de oever op.Dora heeft nu een natte bips.
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
jij kan altijd zo visueel vertellen, heerlijk!
moet je echt wat mee doen
Ahw 't popje.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
Er was geen paniek. Wel wat... beduusd en teleurgesteld. Er moest even hard rondgerend worden om het te verwerken.quote:
Ja, ik snap je.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ahw 't popje.
Ben toch wel erg blij met meneer zijn regenjas met dit weer.
Ik baal wel enorm dat in de weekenden steeds die storm is. Juist als we eens tijd hebben om naar andere bossen te gaan.
Logische reactie. Die viezige koude natte smurrie moest erafquote:Op zondag 23 februari 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was geen paniek. Wel wat... beduusd en teleurgesteld. Er moest even hard rondgerend worden om het te verwerken.
Ik moest er heel hard om lachen.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Logische reactie. Die viezige koude natte smurrie moest eraf
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:02 schreef Blues het volgende:
Wij gaan lekker de weg op! Met onze praalwagen
Zo kort mogelijk bakken en in boter gebakken champignons met knof erbij. Gepofte aardappel klinkt goed, zeker als je er zure room erbij hebt. Mmmmm.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, ook CUL-vraag (die van TP kan ik niet beantwoorden, trouwens)
Ik heb nog 2 biefstukken. Hoe en wat zal ik er mee doen? Gepofte (gevulde) aardappel erbij? Bakken, snijden en op een pizza met champignons? Iets anders?
Ohhhquote:Op zondag 23 februari 2020 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Welkom terug Krea!
Ik ga vanmiddag naar Hoofddorp.
En daarna mijn eerste challenge daar![]()
Ik ga de Death Wing Challenge doen. 5 Kipvleugels eten zonder drinken. Red ik het dan krijg ik het gratis, anders moet ik 15 euro betalen...
Hopelijk tot ziens!!
Nee. En ook geen instagram.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:47 schreef AnneX het volgende:
Heeft Dora the Muppet al een fb pagina? 😉
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes kijkt altijd scheel als hij iets krijgt wat hij heul lekker vind. Zoals kaas.. Daar frotten we altijd zijn pillen in![]()
[ afbeelding ]
Ik ga meestal niet naar de ANWB voor een ex.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:25 schreef AnneX het volgende:
Twee boekjes bij de Bieb gereserveerd over Lissabon.
En langs de anwb in de komende weken om daar een ex aan te schaffen.
Nog wel even het restant betalen ook volgende week en lange benen rij reserveren en een valet parking.
#voorpret
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet naar de ANWB voor een ex.
T zusje in Udenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje aan de CULlers hier. Wij willen met vrienden keertje Tapas gaan eten.
Iemand goede ervaring in Oost Brabant?
@Barreltje heeft het druk danquote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef Kreator het volgende:
@:barreltje omdat iedereen @:barreltje doet.
Ze noemen het avondvullend dus volgens mij geen tijdslimiet.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het zusje onbeperkt of zit je aan een tijdslimiet?
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:53 schreef Lot_1 het volgende:
Oh, en wat ik heel tof vond, was dat mijn 14-jarige neefje en 16-jarige nichtje op de fiets kwamen vanuit Apeldoorn![]()
![]()
Gewoon door dit kutweer even 140 km fietsen op een doodnormale fiets. Het ging heel goed door de meewind, tot de laatste 20 km waar ze flinke tegenwind en buien hadden. Maar niet bellen om te vragen of ze opgepikt konden worden he
Dus toen ze aankwamen was het humeur wel aardig in mineur, maar dat trok al snel bij dankzij warmte en taart.
Waar in Hoofddorp?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Welkom terug Krea!
Ik ga vanmiddag naar Hoofddorp.
En daarna mijn eerste challenge daar![]()
Ik ga de Death Wing Challenge doen. 5 Kipvleugels eten zonder drinken. Red ik het dan krijg ik het gratis, anders moet ik 15 euro betalen...
Hopelijk tot ziens!!
Niet in een plaats wonen met alleen maar keuze uit döner, pizza of friet!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:50 schreef Lonaa het volgende:
En we weten allemaal hoe goed ik daar in ben
Ik zag net een toko en die had lamsdoner schotel.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet in een plaats wonen met alleen maar keuze uit döner, pizza of friet!![]()
Grapje, ik ben zelf ook slecht in kiezen.
Wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag net een toko en die had lamsdoner schotel.
Omschrijving: kalfsdoner.
Wat.
Stond nog een zo'n i achter met extra productinformatie. Dus ik aanklikken.
Allergenen:
Bevat vis en producten daarvan.
Hahaha ja precies. Ik ben er helemaal van in de warquote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat.Maakt het wel makkelijker, die wordt het iig niet!
Hoe wordt de lamsschouder bereid?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:10 schreef Barreltje het volgende:
Ik ging (nog) niet hardlopen..![]()
Ik kijk wel gewoon sport.
Ik maakte wel zoete aardappel chips met guacamole![]()
Vanavond staat er lamsschouder met gepofte aardappel ,appelmoes en gecarameliseerde witlof op het menu
als ik dit zo weer hoor en de redelijk slechte recensies zie bij menig thuisbezorgd geval, geloof ik toch dat ik nog maar even snel een lamsbiefje bij de aldi ga scoren, weet ik tenminste zeker dat ik lekker eet ondanks geen kookzinquote:Op zondag 23 februari 2020 17:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha ja precies. Ik ben er helemaal van in de war
het is idd jammer dat het nu te laat is voor een lamsschouder, maar dat ga ik wel snel weer eens maken, want kreeg er meteen zin in!quote:
Mijn slager snijdt de schouder aan plakken; zou het beter zijn als ik 'm schouder en grote stukken laat snijden (komende herfst)?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
het is idd jammer dat het nu te laat is voor een lamsschouder, maar dat ga ik wel snel weer eens maken, want kreeg er meteen zin in!
Ik opteer dan wel voor een lams pakket weer tdt..quote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn slager snijdt de schouder aan plakken; zou het beter zijn als ik 'm schouder en grote stukken laat snijden (komende herfst)?
ik doe m ook wle eens in geheel in oven of op BBQ, heerlijk juistquote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn slager snijdt de schouder aan plakken; zou het beter zijn als ik 'm schouder en grote stukken laat snijden (komende herfst)?
Een hele schouder in de römertopf.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeeejquote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef Barreltje het volgende:
Nieuwe koptelefoon uitproberen!![]()
Oftewel: #vanmnluiereetaf
Gember op de pannenkoekquote:Op zondag 23 februari 2020 18:33 schreef AnneX het volgende:
“Het heeft geen nut en wél zin”...🙃
Zó de moeite waard is de film met een lach en ontroering!
De beentjes van Hildegard![]()
Nu mijn favo pannenkoek: appel-spek en gember. Veel gember![]()
Banaan al gegeten.
Ja, van die zoete gekonfijte gember. (Of gemberjam, dat is ook lekker.) In een pannenkoek met gember en appel kun je de stukjes gember en appel allebei meebakken. Gemberjam zou ik er later pas opsmeren.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken het van lezen, maar ik heb nog nooit gember op een pannenkoek gehad. Doe je dan gember uit een potje? Van die zoete? En bak je dat mee in stukjes gesneden? Hoe?
Verder heb ik nog ergens een heerlijk recept met lamsbout met witte bonen uit de oven van Jamie, denk dat ik die weer ga maken met de lamsbout
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Tele6 het volgende:
Ja, van die zoete gekonfijte gember. (Of gemberjam, dat is ook lekker.) In een pannenkoek met gember en appel kun je de stukjes gember en appel allebei meebakken. Gemberjam zou ik er later pas opsmeren.
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag net een toko en die had lamsdoner schotel.
Omschrijving: kalfsdoner.
Wat.
Stond nog een zo'n i achter met extra productinformatie. Dus ik aanklikken.
Allergenen:
Bevat vis en producten daarvan.
![]()
![]()
Ja, ik had al verwacht dat het vooral heet zou zijn en that's it. Jammer.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
@:borisz; daar jaGoede burgers, death wing challenge sloeg nergens op. Zat niet eens een lekkere smaal aan. Alleen een berg poeder van hete peper (Carolina).
Vanavond weer boer zoekt vrouw
Bereiding is anders.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |