Was die lichtblauwe variant niet meteen het jaar erna?quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit shirtje hebben we nooit meer teruggezien toch?
Behalve in die lelijke zwart-groene matrozenvariant.
ESPNgodentwitter:espn twitterde op woensdag 19-02-2020 om 16:08:56Be sure to brighten someone's day today ❤️ https://t.co/RSzyXRTY4b reageer retweet
quote:Wethouder Van Gils ziet geen obstakels meer: ‘Nieuw stadion Feyenoord open in 2025’
Er zijn wat de gemeente Rotterdam betreft geen grote obstakels meer die de bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord op Zuid kunnen dwarsbomen. Die conclusie trekt verantwoordelijk wethouder Arjan van Gils (D66, majeure projecten). De veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond heeft positief geadviseerd op het bestemmingsplan voor zo’n voetbaltempel op de oever van de Nieuwe Maas. De stikstofdiscussie heeft geen invloed op het project en er is ‘op een haar na’ een deal met laboratorium TLR. ,,Wat ons betreft is alles klaar en geregeld.’’
Marcel Potters 20-02-20, 15:38 Laatste update: 16:23
Wethouder Van Gils
Zojuist is de gemeenteraad van Rotterdam met twee brieven op de hoogte gesteld van de meest actuele ontwikkelingen rond het toekomstige onderkomen van Feyenoord. Eind 2019 werd besloten om de start van de bouw van het stadion met één jaar uit te stellen, zodat de eerste paal nu in 2022 de grond in kan. De extra tijd is onder andere nodig om de vergunningen aan te vragen, het bestemmingsplan af te ronden én de grond bouwrijp te kunnen maken. Met het aanstaande vertrek van TLR kan met dat laatste over een poosje worden begonnen.
Op basis van het feit dat het stadion een jaar later zijn deuren opent, is er een nieuwe planning gemaakt, meldt Van Gils. ,,Volgende week wordt het bestemmingsplan ter inzage gelegd. Begin mei dient het stadion een aanvraag voor de omgevingsvergunning in. Dan wordt in oktober het bestemmingsplan door de gemeenteraad vastgesteld en moet in november duidelijk zijn hoe het stadion wordt gefinancierd. Dat toetsen wij vervolgens aan de voorwaarden die de stad heeft gesteld.’’
Bouwbedrag
In 2021 wordt het bestemmingsplan definitief en worden de contracten met de financiers ondertekend. ,,Een jaar later gaat de eerste paal de grond in’’, zegt hij. ,,In juni 2025 openen we.’’ Stadion Feijenoord is op dit moment bezig om het definitief ontwerp bij te schaven, zodat het bouwbedrag binnen de 365 miljoen euro blijft. Ook wat betreft het bijeen brengen van de totale financiering is de wethouder optimistisch. ,,Ze zijn bezig met het laatste stuk. Daarover maak ik me geen zorgen.’’
Wethouder Van Gils
Behalve het jaar uitstel zorgde een brief van de provincie Zuid-Holland voor ophef. Daarin stond onder andere dat bouwen op de oever van de rivier gevaarlijke situaties kan opleveren. Die kou is inmiddels uit de lucht, meldt de wethouder. ,,De brief kwam uit de fase van het vooroverleg. Dan mag iedereen vanuit zijn rol aandachtspunten meegeven, óók de provincie. Maar inmiddels is een veiligheidseffectrapportage opgesteld door alle instanties die hier wat van moeten vinden. Ook de veiligheidsregio is akkoord met de manier waarop we met veiligheid omgaan en geeft een positief advies. Net zoals alle andere betrokken instanties. En dit komt uiteindelijk allemaal in de definitieve omgevingsvergunning terecht.’’
Eind vorig jaar besloten bovendien Stadion Feijenoord en de club Feyenoord gezamenlijk om vol voor het nieuwe stadion te gaan. De nieuwe algemeen directeur Mark Koevermans van Feyenoord herhaalde dat nog eens op de nieuwjaarsreceptie. Heet hangijzer was in het verleden een ‘eis’ van Feyenoord om jaarlijks gegarandeerd minimaal 25 miljoen euro voor de club over te houden, als de verhuizing in 2025 een feit is. Het leidde regelmatig tot ophef in de gemeenteraad.
Garanderen
Van Gils sprak er onlangs nog over met Koevermans. ,,In de haalbaarheidsstudie wordt een bedrag van 17,5 miljoen euro genoemd’’, zegt hij. ,,Maar de gemeente en Feyenoord hebben hetzelfde belang om er 25 miljoen euro of meer van te maken. Want dat betekent dat het ondernemingsplan solide genoeg is, en Feyenoord aan al zijn verplichtingen kan voldoen. Ik geloof dat dit kan. Alleen garanderen kunnen we niets. Stel je voor dat er net zoals in het GelreDome ineens maar 10.000 man op de tribunes zit. Dat de stad dan wel even bijbetaalt. Dat kan ook helemaal niet, want dat zou verboden staatssteun zijn.’’
Zijn mening is dat er geen weg terug meer is, omdat de huidige Kuip niet meer voldoet. ,,Bovendien is er al 20 miljoen euro gestopt in het project Feyenoord City’’, legt hij uit. ,, Daar komt bij dat de Kuip niet meer bij de tijd is. Er zit geen dak op, grote bands stellen steeds meer eisen en dat geldt ook voor interlands. Dan houdt het een keer op.’’
Er is geen weg meer terug, want de huidige Kuip voldoet niet en er is al 20 miljoen euro gestopt in het project Feyenoord City.quote:
Ja het is weer een verhaal van één kant.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is geen weg meer terug, want de huidige Kuip voldoet niet en er is al 20 miljoen euro gestopt is in het project Feyenoord City.
Gelachen.
Dit is toch totaal geen argument?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is weer een verhaal van één kant.
Dat is toch altijd zo. Wat mij betreft mag de gemeente Rotterdam wel meer bijleggen als ze zo graag die gebiedsontwikkeling willen. Ze zitten nu voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
En over 10 jaar wil elke band juist weer in de Kuip optreden, want dan is het allemaal zo rauw en authentiek en zoals vroeger. Dan willen mensen weer een BELEVING.
Lachwekkend dit allemaal. Zouden bepaalde mensen belang hebben doordat ze een graantje meepikken denk je?
blijft een enorm riskante investering in dit voetballandschap voor een NL club die geen cent te makken heeftquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
En over 10 jaar wil elke band juist weer in de Kuip optreden, want dan is het allemaal zo rauw en authentiek en zoals vroeger. Dan willen mensen weer een BELEVING.
Lachwekkend dit allemaal. Zouden bepaalde mensen belang hebben doordat ze een graantje meepikken denk je?
neequote:Op donderdag 20 februari 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is de arena bijna in zijn geheel uit de zak van Amsterdam gekomen.
De plannen zijn al bijna 20 jaar oudquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, stadionsoap. Genot.
Opdonderen met dat walgelijke plan.
Over 10-20 jaar nog eens proberen.
Ik zou in ieder geval wel graag wat modernere/betere voorzieningen willen in de Kuip. Hoe dat wordt geregeld zal me een worst zijn zolang Feyenoord er niet (veel) slechter van wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, stadionsoap. Genot.
Opdonderen met dat walgelijke plan.
Over 10-20 jaar nog eens proberen.
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wel graag wat modernere/betere voorzieningen willen in de Kuip. Hoe dat wordt geregeld zal me een worst zijn zolang Feyenoord er niet (veel) slechter van wordt.
Die WC’s kunnen echt niet meer (tweede ring ook te weinig) en zou graag tweede ring ook ergens iets hebben waar je ‘binnen’ kan staan als het weer -5 is. In de rust even opwarmen met een biertje of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals wat dan?
Ik mis eigenlijk alleen echt bier, maar dat gaat er in een nieuw stadion ook niet komen.
Ik begrijp dat verhaal eigenlijk nooit, wat doe je verder dan behalve pissen en bier halen? Hele volksstammen gaan naar Engeland om de authentieke voetbalsfeer te proeven. 1 keer in het Arsenal stadion geweest, dat is gewoon verschrikkelijk en het einde van een bloeiende supporterscultuur. Voor goed geluid moet je niet in een stadion zijn, dan gaat een band gewoon 3x in de Ziggo Dome staan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wel graag wat modernere/betere voorzieningen willen in de Kuip. Hoe dat wordt geregeld zal me een worst zijn zolang Feyenoord er niet (veel) slechter van wordt.
Njah, ik geloof wel dat er in de Kuip (met name voor de business) gewoon teveel beperkingen zijn om er iets van te makenquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat verhaal eigenlijk nooit, wat doe je verder dan behalve pissen en bier halen? Hele volksstammen gaan naar Engeland om de authentieke voetbalsfeer te proeven. 1 keer in het Arsenal stadion geweest, dat is gewoon verschrikkelijk en het einde van een bloeiende supporterscultuur. Voor goed geluid moet je niet in een stadion zijn, dan gaat een band gewoon 3x in de Ziggo Dome staan.
Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat je binnen en met de Kuip niets moois kan maken dat wel voldoet aan de eisen.
Je kunt ook ondergronds gaan en omhoog. Als het moet kan het altijd. Enige probleem is wel echt het verkeer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik geloof wel dat er in de Kuip (met name voor de business) gewoon teveel beperkingen zijn om er iets van te maken
Dan moet je altijd naar achteren bouwen en die ruimte is er helemaal niet
Ach, iets waar je even binnen kan staan op de tweede ring en upgrade van de wc’s (en een aantal extra) is toch niet zoveel gevraagd. Meer hoeft van mij niet hoor. De Kuip kan verder lekker blijven zoals hij is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat verhaal eigenlijk nooit, wat doe je verder dan behalve pissen en bier halen? Hele volksstammen gaan naar Engeland om de authentieke voetbalsfeer te proeven. 1 keer in het Arsenal stadion geweest, dat is gewoon verschrikkelijk en het einde van een bloeiende supporterscultuur. Voor goed geluid moet je niet in een stadion zijn, dan gaat een band gewoon 3x in de Ziggo Dome staan.
Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat je binnen en met de Kuip niets moois kan maken dat wel voldoet aan de eisen.
Het wordt toch een nieuw stadion, dus waar verspillen we onze tijd eigenlijk aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, iets waar je even binnen kan staan op de tweede ring en upgrade van de wc’s (en een aantal extra) is toch niet zoveel gevraagd. Meer hoeft van mij niet hoor. De Kuip kan verder lekker blijven zoals hij is.
Fair point.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt toch een nieuw stadion, dus waar verspillen we onze tijd eigenlijk aan.
Het hele punt is dat de business voorzieningen in de Kuip aan hun max zitten. De mogelijkheden tot uitbreiden in de Kuip zijn daarvoor beperkt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar wat is nou de doorslaggevende argumentatie en wat is het verschil in opbrengsten? Berekeningen kun je altijd naar je eigen standpunt toe maken. Eens dat je vooruit moet, maar hoeveel scheelt het en is dat te verantwoorden in verhouding tot het risico wat je ermee loopt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het hele punt is dat de business voorzieningen in de Kuip aan hun max zitten. De mogelijkheden tot uitbreiden in de Kuip zijn daarvoor beperkt.
Ondergronds gaan zoals ik hier voorgesteld zie worden is een erg kostbare oplossing, waarschijnlijk is een volledig nieuw stadion dan voordeliger.
Das echt zo’n vent die 104 wordt en dan nog zeikcolumns schrijftquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Iedereen alhier nog van harte met ome Willem.
Ik geef hem nog 1,5 jaar.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das echt zo’n vent die 104 wordt en dan nog zeikcolumns schrijft
Op 14:00 ofzo, die 2-1 tegen Ajax in de 6-2 wedstrijd. Wat was dat een geweldige aanval zeg.quote:
Laatste keer dat ik in de Kuip was voor een band, was Dire Straits.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Zaterdagavond eerbetoon aan Carlo de Leeuw
Feyenoord staat zaterdagavond bij het competitieduel met Fortuna Sittard stil bij het overlijden van Carlo de Leeuw. Het is de eerste thuiswedstrijd na het overlijden van de oud-speler en materiaalman, die op donderdag 13 februari op 59-jarige leeftijd overleed.
In plaats van een minuut stilte zal er zaterdag kort voor de aftrap een minuut lang geapplaudisseerd worden ter nagedachtenis aan Carlo de Leeuw. Feyenoord vraagt alle supporters hieraan bij te dragen, zodat Carlo het eerbetoon krijgt dat hij verdient. Daarnaast speelt het team met rouwbanden.
Op de dag van zijn overlijden droegen spelers en staf de bekerzege op sc Heerenveen (0-1) in het Abe Lenstra Stadion op aan Carlo. In de videospeler zie je de prachtige beelden van het eerbetoon na afloop, met onder meer het spandoek van de supporters en de speciaal voor Carlo gedrukte shirts.
Jawel joh, man van de club, niet lullen maar poetsen mentaliteit.quote:
Mensen is een leuke trainer voor degradatieclubjes waar die een muur op kan trekken. Henk Betonvoetbal. Doe maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
En dan maar hopen dat Fraser door de mand valt
Wie is Mensen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen is een leuke trainer voor degradatieclubjes waar die een muur op kan trekken. Henk Betonvoetbal. Doe maar niet inderdaad
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inderdaad geen goede trainer voor ons, Henk Mensen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is ie vandaag in Eindhoven jarig?
Pink Floyd hier, laaaaaang geleden en het was goooeeeedddddquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Kuip was voor een band, was Dire Straits.
Wat een genot was dat zeg.
Dit keer niet z’n familie erbij gehaald. Netjestwitter:LangeToepie twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 16:40:53Summerville zal er niet bij zijn morgen, heeft Stubbs op z'n muil geslagen, verhaaltje dattie niet fit is klopt niet ✋👋✋👋#FCDH #NeverADullMoment#TheOnlyWayIsUp #TheFutureIsBright#InPardewWeTrust reageer retweet
hoop echt dat deze jongen weer goed uit zijn blessure komt.quote:
Wie is Stubbs?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Dit keer niet z’n familie erbij gehaald. Netjestwitter:LangeToepie twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 16:40:53Summerville zal er niet bij zijn morgen, heeft Stubbs op z'n muil geslagen, verhaaltje dattie niet fit is klopt niet ✋👋✋👋#FCDH #NeverADullMoment#TheOnlyWayIsUp #TheFutureIsBright#InPardewWeTrust reageer retweet
Dat krijg je dus als je over het paard getilde pubertalentjes laat wegkomen met onaangepast gedrag. Dan blijven het onopgevoede paupertjes die geen motivatie ervaren om zich normaal te gaan gedragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat sowieso niet zo snel iets worden. Hele leuke dribbelaar maar die was afgelopen zondag over de boarding gewaaid.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:22 schreef PIETR het volgende:
Die Summerville hoeft niet meer terug te komen, wegwezen met dat soort figuren. Recidivist.
Waar heb je het over man. Dit is gewoon een rotte appel, daar kan je weinig aan doen als club.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je over het paard getilde pubertalentjes laat wegkomen met onaangepast gedrag. Dan blijven het onopgevoede paupertjes die geen motivatie ervaren om zich normaal te gaan gedragen.
Qua speelstijl of qua karakter?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Summerville is net een Cabral of Hankouri. Om de een of andere reden hebben ze op Varkenoord toch een voorkeur voor dat soort voetballers.
Wat denk jijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua speelstijl of qua karakter?
Ik mag hopen qua speelstijl. Qua karakter vond ik weinig mis met zowel Cabral als Hankouri.quote:
Ik bedoel ook speelstijl. Snelle lichtgewichtjes die op het eerste gezicht bovengemiddeld technisch lijken, maar eigenlijk hele domme voetballers zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen qua speelstijl. Qua karakter vond ik weinig mis met zowel Cabral als Hankouri.
Zal heus wel weer ergens een kans krijgen voor veel te veel geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Rotte appels moet je meteen weggooien. De club heeft hem toen laten wegkomen met dat incident met Knoester omdat het zo'n talent was met een fopstraf in plaats van dat hij eruit gekickt werd zoals zou zijn gebeurd met een minder talentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Dit is gewoon een rotte appel, daar kan je weinig aan doen als club.
Mooi ventje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)p-als-het-veld-stap/
Emotionele jongen zeg. Mooi interview.
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Rotte appels moet je meteen weggooien. De club heeft hem toen laten wegkomen met dat incident met Knoester omdat het zo'n talent was met een fopstraf in plaats van dat hij eruit gekickt werd zoals zou zijn gebeurd met een minder talentje.
Dat incident was ook nog veel erger doordat hij liet zien met conflicten om te gaan als een totale pauper van de categorie die je nooit met je club moet willen laten associëren.
Feyenoord heeft daar echt een hele slechte boodschap gegeven, naar buiten toe en naar Summerville toe.
Goede voetballers kunnen zich altijd wat meer veroorloven. Pelle pakte ook regelmatig een extra dagje vrij en vloog dan op en neer naar Italië. Dat hoefde een andere speler niet te vragen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.
Ik weet ook wel dat dat gewoon zo werkt. Dat wil niet zeggen dat het okay is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.
Het leven is oneerlijk. Deal with it.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat gewoon zo werkt. Dat wil niet zeggen dat het okay is.
Wie zegt dat ik er niet mee deal? Wil niet zeggen dat ik er niks over mag zeggen, helemaal als mijn club onopgevoede kutpubers laat wegkomen met onaangepast kutgedrag. De enige juiste reactie van Feyenoord na dit nieuwe incident is om dat rotjoch een rotschop tegen zijn onopgevoede reet te geven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Deal with it.
Tot zover mijn filosofische bijdrage.
Bizar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Bannis, Narsingh en Azarkan ook geblesseerd, aldus KuipTalk.
Bidden dat er geen blessures komen voorin vandaag.
Ongekendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Dan moeten we hopen dat het volgende week hard gaat stormen zodat de wedstrijd wordt afgelast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Bij vlagen lijkt het op voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere keer vergeet ik door alle euforie van de winstpartijen dat Feyenoord helemaal niet goed voetbalt.
Larsson is ook niet echt lekker aanwezigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Wissel Karsdorp maar, wat speelt hij slecht zeg
Heeft veel te veel tijd nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Larsson is ook niet echt lekker aanwezig
Ik hoor alleen Dennis en Sinclairquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoor Klaas weer in de Kuip
Mwah ze creëren zat kansen. Maak mij niet heel veel zorgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Hopelijk krijgt Berghuis nog een opvlieging, anders wordt het niks.
Larsson presteert alleen maar als hij een concurrent heeft en die is er voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ze creëren zat kansen. Maak mij niet heel veel zorgen.
Karsdorp en Larsson spelen wel idioot slecht
Larsson die in de basis begint is altijd een dramaquote:
Kramer was beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Bozenik is echt een aanfluiting. Lang geleden dat ik een spits zo slecht heb zien spelen voor Feyenoord.
Je kijkt al een paar seizoenen niet meer?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Bozenik is echt een aanfluiting. Lang geleden dat ik een spits zo slecht heb zien spelen voor Feyenoord.
Zelfs een kreupele Jorgensen is niet zo slecht als dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef RvLaak het volgende:
Je kijkt al een paar seizoenen niet meer?
Is in alle aspecten veel beter idd. Zonder Jorgensen loopt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs een kreupele Jorgensen is niet zo slecht als dit.
Zeggen dat hij vandaag dramatisch speelt is blijkbaar hetzelfde als hem afschrijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, we gaan Bozenik alweer compleet afschrijven .
Dit topic
Jij hebt toch ook ogen. Dan zie je op dit moment een enorm gebrek aan handelingssnelheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, we gaan Bozenik alweer compleet afschrijven.
Dit topic
Afschrijven gaat wat ver, maar je kan niet ontkennen dat hij waardeloos speeltquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, we gaan Bozenik alweer compleet afschrijven.
Dit topic
Hij heeft geen ballen gehad, hoe kun je dan zijn handelingsnelheid beoordelen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook ogen. Dan zie je op dit moment een enorm gebrek aan handelingssnelheid.
Zeggen dat iemand slecht speelt is heel wat anders dan wat je hier voorbij ziet komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeggen dat hij vandaag dramatisch speelt is blijkbaar hetzelfde als hem afschrijven.
Oke dan.
Nee, dan zie ik een matige pot van diverse spelers waarvan Bozenik er 1 is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook ogen. Dan zie je op dit moment een enorm gebrek aan handelingssnelheid.
Nou ja, zijn looplijnen en positionering zijn op zijn zachtst gezegd ook niet al te best vandaag.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft geen ballen gehad, hoe kun je dan zijn handelingsnelheid beoordelen?
De negativiteit hier is weer lachwekkend. Hoeveel winstpotten hebben we gehad? Beetje vertrouwen mag wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik een matige pot van diverse spelers waarvan Bozenik er 1 is.
Het ventje is koud 60 minuten Feyenoord speler joh. Man man man.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, zijn looplijnen en positionering zijn op zijn zachtst gezegd ook niet al te best vandaag.
Gaat ook wel goed komen johquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De negativiteit hier is weer lachwekkend. Hoeveel winstpotten hebben we gehad? Beetje vertrouwen mag wel.
Precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De negativiteit hier is weer lachwekkend. Hoeveel winstpotten hebben we gehad? Beetje vertrouwen mag wel.
Beetje kritisch blijven mag ook wel hoor. Buiten het feit dat er ontzettend veel punten worden gepakt zijn er nog veel negatieve dingen gaande binnen en buiten het veld bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kritisch is niets mis mee, maar ronduit negatief zijn is iets heel anders. Zo wordt over Bozenik niet veel gezegd op Rijnmond, maar genoeg over Karsdorp en Larsson. Kritisch, zoals het hoortquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje kritisch blijven mag ook wel hoor. Buiten het feit dat er ontzettend veel punten worden gepakt zijn er nog veel negatieve dingen gaande binnen en buiten het veld bij Feyenoord.
Sommige mensen staren zich een beetje te veel blind op de resultaten op de veld en negeren daardoor de rest.
Ballen die hij kreeg zie je hem toch heel langzaam handelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft geen ballen gehad, hoe kun je dan zijn handelingsnelheid beoordelen?
Nee penalty.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:55 schreef RvLaak het volgende:
Schopt die Rota nou Bozenik omver? Of is het een oepsje?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Rota schopt tegen de enkel van Bozenik... Wat wil je er dan van maken?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Pistolero het volgende:
Dit gebeurd toch tig keer per wedstrijd?
Ik hoor echt niemand die laaiend enthousiast is, erg positief of die vindt dat het allemaal erg goed gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje kritisch blijven mag ook wel hoor. Buiten het feit dat er ontzettend veel punten worden gepakt zijn er nog veel negatieve dingen gaande binnen en buiten het veld bij Feyenoord.
Sommige mensen staren zich een beetje te veel blind op de resultaten op de veld en negeren daardoor de rest.
Wat? Iemand van achteren tegen de enkels schoppen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Pistolero het volgende:
Dit gebeurd toch tig keer per wedstrijd?
Dat viel wel mee manquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Iemand van achteren tegen de enkels schoppen?
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie er echt geen strafschop in, had ook niets met de aanval te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.
Niet zoals ik het zag. Leek mij een schop tegen z'n enkel, waardoor hij gaat liggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie er echt geen strafschop in, had ook niets met de aanval te maken
Als het dat is, is het rood. zeker omdat de bal niet in de buurt was. Dus ik ga ervan uit dat de arbitrage dit er niet in zietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iemand loopt per ongeluk tegen een tegenspeler aan, jeetjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.
Idd... Altijd al achterlijk gevonden dat een zogenaamde "lichte" overtreding geen strafschop zou zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.
Ja ga jij nu bepalen of iets met opzet is of niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iemand loopt per ongeluk tegen een tegenspeler aan, jeetje
Ik ben toch geen scheidsrechterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja ga jij nu bepalen of iets met opzet is of niet?
En de scheids vond het wel een pingel. Zijn we dus uitgeluldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben toch geen scheidsrechter
Ik mag toch een mening hebben joh idiootquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja ga jij nu bepalen of iets met opzet is of niet?
Laten we anders eerst even vragen aan de speler of die het met opzet deed voordat we bepalen of het een overtreding is.
Houdt niet per se in dat hij er in komt... Johnston heeft vaak warmgelopen, volgens Rijnmond nog geen minuut gespeeldquote:
Lol dat is waar jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Houdt niet per se in dat hij er in komt... Johnston heeft vaak warmgelopen, volgens Rijnmond nog geen minuut gespeeld
doe hem erin dan ipv van Svenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Houdt niet per se in dat hij er in komt... Johnston heeft vaak warmgelopen, volgens Rijnmond nog geen minuut gespeeld
Wat heeft Bozenik daar allemaal mee te maken dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bijlow mist de bal en raakt de speler van Fortuna. Hoe is dit geen strafschop?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit kan nooit een strafschop zijn toch? Wtf?
Hij raakt de bal gewoon toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bijlow mist de bal en raakt de speler van Fortuna. Hoe is dit geen strafschop?
Nee klopt, je mag gewoon mensen in het gezicht slaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit kan nooit een strafschop zijn toch? Wtf?
Nopequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij raakt de bal gewoon toch?
Het zit je wel hoog of niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij raakt perongeluk de speler. Nou nou
Nee, hij miste de bal .quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij raakt de bal gewoon toch?
Ik merk het ja, hoeft niet hoor jongenquote:
Huh, hoe vaak tikt een speler een bal weg waarna de keeper hem onderuithaalt en het een penalty is? Dit is toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nooit een pingel, ben je geestelijk in orde?
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Achterlijke tegengoal weer.. soms zit het mee, soms zit het tegen. Kom op Feyenoord, Fortuna thuis mag toch geen probleem zijn
Nou die tegengoal heeft je goed gedaan. Je noemt mij iig niet meer zomaar een idioot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik merk het ja, hoeft niet hoor jongen
Billenknijpen genotquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoen
Zonder Jorgensen en de diepgang van Sinisterra wel. De vervangers zijn gewoon stukken minder.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Achterlijke tegengoal weer.. soms zit het mee, soms zit het tegen. Kom op Feyenoord, Fortuna thuis mag toch geen probleem zijn
Overtuigende winstpartijen zaten er nog niet bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoen
Rijnmond noemde net een Bammes... Is dat wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef Pistolero het volgende:
Tijd voor een aanvallende wissel.
Oh wacht.
Sorry jongen, zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou die tegengoal heeft je goed gedaan. Je noemt mij iig niet meer zomaar een idioot.
Maar wel nog geen wedstrijd verloren onder Advocaat... Geeft moed... Niet veel, gezien het spel, maar tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Overtuigende winstpartijen zaten er nog niet bij.
Ik dacht dat hij de bal raakte.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, hoe vaak tikt een speler een bal weg waarna de keeper hem onderuithaalt en het een penalty is? Dit is toch hetzelfde.
Nog niet eens licht...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de bal raakte.
Nee was echt heel erg misquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de bal raakte.
Excuses voor mijn verwoording dan. Dacht het op het veld te zien en twee gasten achter mij die het op Fox nakeken bevestigden dit. Weet ook niet waarom.quote:
ZiggoGO ook, moker irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:17 schreef RvLaak het volgende:
Jezus, m'n stream loopt gewoon een minuut achter
Ach, m'n video stream zou enigszins gelijk kunnen lopen, maar ik wil RIjnmond audio ook synchroon hebben... Signaal uit Rotterdam doet er blijkbaar lang over... Achtergebleven gebied daarzoquote:
Die andere 10 ook niet echt vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Heb het gevoel dat Bozenik geen idee heeft wat die aan het doen is.
Hij stopt er een hoop energie in dat is het plustpunt, maar verder moet hij nog stappen maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje het Immers syndroom wellichtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij stopt er een hoop energie in dat is het plustpunt, maar verder moet hij nog stappen maken.
Te vrede flashbacksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Prima spits, heeft er al twee in liggen
Ja ik ook een beetjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Die deed het eerst qua statistieken ook erg goed jaquote:
En Immers? Hoe deed die het op papier?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die deed het eerst qua statistieken ook erg goed ja
Dat weet ik niet meer, verdrongen en vergetenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers? Hoe deed die het op papier?
Moet je hopen dat Jorgensen zsm weer kan spelen, dat maakt het voor Berghuis en Toornstra ook makkelijker spelen.quote:
Speelde toch in Goede tijden, slechte tijden ?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, verdrongen en vergeten
Hoeft niet per se...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Haal die gozer er maar uit als hij net knock out was
Kun je nooit goed inschatten. Kan gevaarlijk zijn.quote:
In 13/14 uitstekend, andere seizoenen niet zo super (seizoen ervoor nam hij nog de penalties)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers? Hoe deed die het op papier?
Dat sws idd, maar ga er van uit dat de artsen daar wel rekening mee houden. Helemaal gezien de hartproblemen van de laatste paar jaar op de veldenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je nooit goed inschatten.
Huh, is toch juist gebleken dat artsen dat niét goed kunnen inschatten?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sws idd, maar ga er van uit dat de artsen daar wel rekening mee houden. Helemaal gezien de hartproblemen van de laatste paar jaar op de velden
De medische "wetenschap" is niets meer dan gokken, op basis van wat kennis over combinaties van symptomen. Maw; een arts weet het zelden zeker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, is toch juist gebleken dat artsen dat niét goed kunnen inschatten?
Joh. Dus haal zon jongen er dan maar uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De medische "wetenschap" is niets meer dan gokken, op basis van wat kennis over combinaties van symptomen. Maw; een arts weet het zelden zeker.
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joh. Dus haal zon jongen er dan maar uit.
Geld ipv de gezondheid van een donkere man. Pas maar op wat je zegt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbal
En terechtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbal
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geld ipv de gezondheid van een donkere man. Pas maar op wat je zegt.
#RonJansed
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Berghuis speelt ook niet z'n beste wedstrijd
Hopelijk gaat hij volgende week weer shinen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Berghuis speelt ook niet z'n beste wedstrijd
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nog even de bus parkeren tegen Fortuna thuis.
Thuis niet neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitie
En met dit elftal ook wel slim van Dick.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitie
Bozenik was niet zo goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles voor het kampioenschap
Wel belangrijk bij beide goals.quote:
Feyenoord heeft expres matig gespeeld om PSV zand in de ogen te strooien en zo volgende week keihard toe te slaan in Eindhoven.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord heeft expres matig gespeeld om PSV zand in de ogen te strooien en zo volgende week keihard toe te slaan in Eindhoven.
Kampioen zie ik echt niet gebeuren. 2e zou wel kunnen, maar denk dat PEC niet gaat winnen tegen AZ morgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Lekker boys, opnieuw 3 puntjes in de pocket! Weet nog dat ik zei dat de goede resultaten nu zouden komen toen Dick werd aangesteld. Werd hier voor gek verklaard, maar Feyenoord gaat gewoon 2e of kampioen worden hoor.
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kampioen zie ik echt niet gebeuren. 2e zou wel kunnen, maar denk dat PEC niet gaat winnen tegen AZ morgen.
Ik kom zo vaak niet meer, dus geen ideequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.
Ik kom hier maar heeeel af en toe, dus dat slaat nergens op. Toen Dick bij Feyenoord kwam zei ik alleen dat de punten nu zouden gaan komen omdat hij resultaat voetbal speelt. Daarna heb ik hier misschien nog 1 of 2 keer wat gepost.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.
Huh? Dat was toch een hele duidelijke?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Pingel van Bijlow was ook lachwekkend dus stoppen met janken
Precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
Overtreding binnen de 16 meter is toch gewoon een penalty? Ik snap dat ze misschien de regels wat aan moeten passen. Ben het wel eens met Marco. Maar de var/scheids doet dit prima.
Bij wie?😄quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
De zure gezichten na de overwinning van Feyenoord zijn weer heerlijk.
Hopen dat PSV puntjes verspeelt en dan volgende week afmaken daar.quote:
Ik heb juist het idee dat we weer een beetje de gunfactor hebben, net zoals in 2016/2017.quote:
Genoot jij van Fortuna?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:45 schreef Caland het volgende:
Het was genieten in de Kuip
Van Fortuna
Groot woord, maar ze hadden wel een puntje verdiend.quote:
De laatste weken is alles nog geluk, nu begint dat inderdaad ietwat af te zwakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat we weer een beetje de gunfactor hebben, net zoals in 2016/2017.
Wat was precies geluk?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De laatste weken is alles nog geluk, nu begint dat inderdaad ietwat af te zwakken.
Ik wist dat het geen bijster slimme speler was, maar vandaag sloeg echt nergens op. De gemiddelde amateur weet zich beter te positioneren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die Ié kan er echt geen pepernoot van.
Als je naar z'n kop kijkt weet je toch al genoeg. Dat is niet vervelend bedoeld verder.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen bijster slimme speler was, maar vandaag sloeg echt nergens op. De gemiddelde amateur weet zich beter te positioneren.
Zelden gezien zoiets
Karsdorp was WEER een drama. Doe dan Geertruida maarquote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Maastoren het volgende:
Wat was het slecht jongens. Ze kunnen een klein weekje rust goed gebruiken. IE maar niet meer doen. Karsdorp is ook niks meer van over he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |