Thuis niet neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitie
En met dit elftal ook wel slim van Dick.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitie
Bozenik was niet zo goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles voor het kampioenschap
Wel belangrijk bij beide goals.quote:
Feyenoord heeft expres matig gespeeld om PSV zand in de ogen te strooien en zo volgende week keihard toe te slaan in Eindhoven.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord heeft expres matig gespeeld om PSV zand in de ogen te strooien en zo volgende week keihard toe te slaan in Eindhoven.
Kampioen zie ik echt niet gebeuren. 2e zou wel kunnen, maar denk dat PEC niet gaat winnen tegen AZ morgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Lekker boys, opnieuw 3 puntjes in de pocket! Weet nog dat ik zei dat de goede resultaten nu zouden komen toen Dick werd aangesteld. Werd hier voor gek verklaard, maar Feyenoord gaat gewoon 2e of kampioen worden hoor.
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kampioen zie ik echt niet gebeuren. 2e zou wel kunnen, maar denk dat PEC niet gaat winnen tegen AZ morgen.
Ik kom zo vaak niet meer, dus geen ideequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.
Ik kom hier maar heeeel af en toe, dus dat slaat nergens op. Toen Dick bij Feyenoord kwam zei ik alleen dat de punten nu zouden gaan komen omdat hij resultaat voetbal speelt. Daarna heb ik hier misschien nog 1 of 2 keer wat gepost.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
GwaiLow loopt hier al máánden te trollen joh. Niet op letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |