ZiggoGO ook, moker irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:17 schreef RvLaak het volgende:
Jezus, m'n stream loopt gewoon een minuut achter
Ach, m'n video stream zou enigszins gelijk kunnen lopen, maar ik wil RIjnmond audio ook synchroon hebben... Signaal uit Rotterdam doet er blijkbaar lang over... Achtergebleven gebied daarzoquote:
Die andere 10 ook niet echt vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Heb het gevoel dat Bozenik geen idee heeft wat die aan het doen is.
Hij stopt er een hoop energie in dat is het plustpunt, maar verder moet hij nog stappen maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje het Immers syndroom wellichtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij stopt er een hoop energie in dat is het plustpunt, maar verder moet hij nog stappen maken.
Te vrede flashbacksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Prima spits, heeft er al twee in liggen
Ja ik ook een beetjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Die deed het eerst qua statistieken ook erg goed jaquote:
En Immers? Hoe deed die het op papier?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die deed het eerst qua statistieken ook erg goed ja
Dat weet ik niet meer, verdrongen en vergetenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers? Hoe deed die het op papier?
Moet je hopen dat Jorgensen zsm weer kan spelen, dat maakt het voor Berghuis en Toornstra ook makkelijker spelen.quote:
Speelde toch in Goede tijden, slechte tijden ?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, verdrongen en vergeten
Hoeft niet per se...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Haal die gozer er maar uit als hij net knock out was
Kun je nooit goed inschatten. Kan gevaarlijk zijn.quote:
In 13/14 uitstekend, andere seizoenen niet zo super (seizoen ervoor nam hij nog de penalties)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Immers? Hoe deed die het op papier?
Dat sws idd, maar ga er van uit dat de artsen daar wel rekening mee houden. Helemaal gezien de hartproblemen van de laatste paar jaar op de veldenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je nooit goed inschatten.
Huh, is toch juist gebleken dat artsen dat niét goed kunnen inschatten?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sws idd, maar ga er van uit dat de artsen daar wel rekening mee houden. Helemaal gezien de hartproblemen van de laatste paar jaar op de velden
De medische "wetenschap" is niets meer dan gokken, op basis van wat kennis over combinaties van symptomen. Maw; een arts weet het zelden zeker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, is toch juist gebleken dat artsen dat niét goed kunnen inschatten?
Joh. Dus haal zon jongen er dan maar uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De medische "wetenschap" is niets meer dan gokken, op basis van wat kennis over combinaties van symptomen. Maw; een arts weet het zelden zeker.
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joh. Dus haal zon jongen er dan maar uit.
Geld ipv de gezondheid van een donkere man. Pas maar op wat je zegt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbal
En terechtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar jah... Geld schijnt belangrijker te zijn in het voetbal
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geld ipv de gezondheid van een donkere man. Pas maar op wat je zegt.
#RonJansed
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Berghuis speelt ook niet z'n beste wedstrijd
Hopelijk gaat hij volgende week weer shinen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Berghuis speelt ook niet z'n beste wedstrijd
Schijnbaar sinds 2002 niet meer tegen gewonnen, in de competitiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nog even de bus parkeren tegen Fortuna thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |