Nee, hij miste de bal .quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij raakt de bal gewoon toch?
Ik merk het ja, hoeft niet hoor jongenquote:
Huh, hoe vaak tikt een speler een bal weg waarna de keeper hem onderuithaalt en het een penalty is? Dit is toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nooit een pingel, ben je geestelijk in orde?
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Achterlijke tegengoal weer.. soms zit het mee, soms zit het tegen. Kom op Feyenoord, Fortuna thuis mag toch geen probleem zijn
Nou die tegengoal heeft je goed gedaan. Je noemt mij iig niet meer zomaar een idioot.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik merk het ja, hoeft niet hoor jongen
Billenknijpen genotquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoen
Zonder Jorgensen en de diepgang van Sinisterra wel. De vervangers zijn gewoon stukken minder.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Achterlijke tegengoal weer.. soms zit het mee, soms zit het tegen. Kom op Feyenoord, Fortuna thuis mag toch geen probleem zijn
Overtuigende winstpartijen zaten er nog niet bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is een probleem dit seizoen
Rijnmond noemde net een Bammes... Is dat wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef Pistolero het volgende:
Tijd voor een aanvallende wissel.
Oh wacht.
Sorry jongen, zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou die tegengoal heeft je goed gedaan. Je noemt mij iig niet meer zomaar een idioot.
Maar wel nog geen wedstrijd verloren onder Advocaat... Geeft moed... Niet veel, gezien het spel, maar tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Overtuigende winstpartijen zaten er nog niet bij.
Ik dacht dat hij de bal raakte.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, hoe vaak tikt een speler een bal weg waarna de keeper hem onderuithaalt en het een penalty is? Dit is toch hetzelfde.
Nog niet eens licht...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de bal raakte.
Nee was echt heel erg misquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de bal raakte.
Excuses voor mijn verwoording dan. Dacht het op het veld te zien en twee gasten achter mij die het op Fox nakeken bevestigden dit. Weet ook niet waarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |