Pink Floyd hier, laaaaaang geleden en het was goooeeeedddddquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Kuip was voor een band, was Dire Straits.
Wat een genot was dat zeg.
Dit keer niet z’n familie erbij gehaald. Netjestwitter:LangeToepie twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 16:40:53Summerville zal er niet bij zijn morgen, heeft Stubbs op z'n muil geslagen, verhaaltje dattie niet fit is klopt niet ✋👋✋👋#FCDH #NeverADullMoment#TheOnlyWayIsUp #TheFutureIsBright#InPardewWeTrust reageer retweet
hoop echt dat deze jongen weer goed uit zijn blessure komt.quote:
Wie is Stubbs?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Dit keer niet z’n familie erbij gehaald. Netjestwitter:LangeToepie twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 16:40:53Summerville zal er niet bij zijn morgen, heeft Stubbs op z'n muil geslagen, verhaaltje dattie niet fit is klopt niet ✋👋✋👋#FCDH #NeverADullMoment#TheOnlyWayIsUp #TheFutureIsBright#InPardewWeTrust reageer retweet
Dat krijg je dus als je over het paard getilde pubertalentjes laat wegkomen met onaangepast gedrag. Dan blijven het onopgevoede paupertjes die geen motivatie ervaren om zich normaal te gaan gedragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat sowieso niet zo snel iets worden. Hele leuke dribbelaar maar die was afgelopen zondag over de boarding gewaaid.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:22 schreef PIETR het volgende:
Die Summerville hoeft niet meer terug te komen, wegwezen met dat soort figuren. Recidivist.
Waar heb je het over man. Dit is gewoon een rotte appel, daar kan je weinig aan doen als club.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je over het paard getilde pubertalentjes laat wegkomen met onaangepast gedrag. Dan blijven het onopgevoede paupertjes die geen motivatie ervaren om zich normaal te gaan gedragen.
Qua speelstijl of qua karakter?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Summerville is net een Cabral of Hankouri. Om de een of andere reden hebben ze op Varkenoord toch een voorkeur voor dat soort voetballers.
Wat denk jijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua speelstijl of qua karakter?
Ik mag hopen qua speelstijl. Qua karakter vond ik weinig mis met zowel Cabral als Hankouri.quote:
Ik bedoel ook speelstijl. Snelle lichtgewichtjes die op het eerste gezicht bovengemiddeld technisch lijken, maar eigenlijk hele domme voetballers zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen qua speelstijl. Qua karakter vond ik weinig mis met zowel Cabral als Hankouri.
Zal heus wel weer ergens een kans krijgen voor veel te veel geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Rotte appels moet je meteen weggooien. De club heeft hem toen laten wegkomen met dat incident met Knoester omdat het zo'n talent was met een fopstraf in plaats van dat hij eruit gekickt werd zoals zou zijn gebeurd met een minder talentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Dit is gewoon een rotte appel, daar kan je weinig aan doen als club.
Mooi ventje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)p-als-het-veld-stap/
Emotionele jongen zeg. Mooi interview.
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Rotte appels moet je meteen weggooien. De club heeft hem toen laten wegkomen met dat incident met Knoester omdat het zo'n talent was met een fopstraf in plaats van dat hij eruit gekickt werd zoals zou zijn gebeurd met een minder talentje.
Dat incident was ook nog veel erger doordat hij liet zien met conflicten om te gaan als een totale pauper van de categorie die je nooit met je club moet willen laten associëren.
Feyenoord heeft daar echt een hele slechte boodschap gegeven, naar buiten toe en naar Summerville toe.
Goede voetballers kunnen zich altijd wat meer veroorloven. Pelle pakte ook regelmatig een extra dagje vrij en vloog dan op en neer naar Italië. Dat hoefde een andere speler niet te vragen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.
Ik weet ook wel dat dat gewoon zo werkt. Dat wil niet zeggen dat het okay is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, helaas werkt dat gewoon zo, we willen er allemaal wel boven staan maar als je beter kan voetballen kan je nou ook eenmaal wat meer flikken. Als we de ‘Boëtius-norm’ hadden aangehouden voor iedere speler had Berghuis allang moeten vertrekken, en dat is nu onze captain.
Het leven is oneerlijk. Deal with it.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat gewoon zo werkt. Dat wil niet zeggen dat het okay is.
Wie zegt dat ik er niet mee deal? Wil niet zeggen dat ik er niks over mag zeggen, helemaal als mijn club onopgevoede kutpubers laat wegkomen met onaangepast kutgedrag. De enige juiste reactie van Feyenoord na dit nieuwe incident is om dat rotjoch een rotschop tegen zijn onopgevoede reet te geven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Deal with it.
Tot zover mijn filosofische bijdrage.
Bizar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Bannis, Narsingh en Azarkan ook geblesseerd, aldus KuipTalk.
Bidden dat er geen blessures komen voorin vandaag.
Ongekendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Dan moeten we hopen dat het volgende week hard gaat stormen zodat de wedstrijd wordt afgelast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Bij vlagen lijkt het op voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere keer vergeet ik door alle euforie van de winstpartijen dat Feyenoord helemaal niet goed voetbalt.
Larsson is ook niet echt lekker aanwezigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Wissel Karsdorp maar, wat speelt hij slecht zeg
Heeft veel te veel tijd nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Larsson is ook niet echt lekker aanwezig
Ik hoor alleen Dennis en Sinclairquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoor Klaas weer in de Kuip
Mwah ze creëren zat kansen. Maak mij niet heel veel zorgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Hopelijk krijgt Berghuis nog een opvlieging, anders wordt het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |