Nee penalty.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:55 schreef RvLaak het volgende:
Schopt die Rota nou Bozenik omver? Of is het een oepsje?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Rota schopt tegen de enkel van Bozenik... Wat wil je er dan van maken?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Pistolero het volgende:
Dit gebeurd toch tig keer per wedstrijd?
Ik hoor echt niemand die laaiend enthousiast is, erg positief of die vindt dat het allemaal erg goed gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje kritisch blijven mag ook wel hoor. Buiten het feit dat er ontzettend veel punten worden gepakt zijn er nog veel negatieve dingen gaande binnen en buiten het veld bij Feyenoord.
Sommige mensen staren zich een beetje te veel blind op de resultaten op de veld en negeren daardoor de rest.
Wat? Iemand van achteren tegen de enkels schoppen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef Pistolero het volgende:
Dit gebeurd toch tig keer per wedstrijd?
Dat viel wel mee manquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Iemand van achteren tegen de enkels schoppen?
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie er echt geen strafschop in, had ook niets met de aanval te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.
Niet zoals ik het zag. Leek mij een schop tegen z'n enkel, waardoor hij gaat liggenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was meer een lompe duw in de rug nadat ie op Bozenik botst.
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie er echt geen strafschop in, had ook niets met de aanval te maken
Als het dat is, is het rood. zeker omdat de bal niet in de buurt was. Dus ik ga ervan uit dat de arbitrage dit er niet in zietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iemand loopt per ongeluk tegen een tegenspeler aan, jeetjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.
Idd... Altijd al achterlijk gevonden dat een zogenaamde "lichte" overtreding geen strafschop zou zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon een overtreding. Zou wat zijn dat je overal op het veld iedereen mag neermaaien mits de bal er maar niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |