Huh? Dat was toch een hele duidelijke?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Pingel van Bijlow was ook lachwekkend dus stoppen met janken
Precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
Overtreding binnen de 16 meter is toch gewoon een penalty? Ik snap dat ze misschien de regels wat aan moeten passen. Ben het wel eens met Marco. Maar de var/scheids doet dit prima.
Bij wie?😄quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
De zure gezichten na de overwinning van Feyenoord zijn weer heerlijk.
Hopen dat PSV puntjes verspeelt en dan volgende week afmaken daar.quote:
Ik heb juist het idee dat we weer een beetje de gunfactor hebben, net zoals in 2016/2017.quote:
Genoot jij van Fortuna?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:45 schreef Caland het volgende:
Het was genieten in de Kuip
Van Fortuna
Groot woord, maar ze hadden wel een puntje verdiend.quote:
De laatste weken is alles nog geluk, nu begint dat inderdaad ietwat af te zwakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat we weer een beetje de gunfactor hebben, net zoals in 2016/2017.
Wat was precies geluk?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De laatste weken is alles nog geluk, nu begint dat inderdaad ietwat af te zwakken.
Ik wist dat het geen bijster slimme speler was, maar vandaag sloeg echt nergens op. De gemiddelde amateur weet zich beter te positioneren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die Ié kan er echt geen pepernoot van.
Als je naar z'n kop kijkt weet je toch al genoeg. Dat is niet vervelend bedoeld verder.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen bijster slimme speler was, maar vandaag sloeg echt nergens op. De gemiddelde amateur weet zich beter te positioneren.
Zelden gezien zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |