abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:23:33 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598356
Wintertest 2020 week 1

Dag 1: woensdag 19 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 2: donderdag 20 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 3: vrijdag 21 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur




Wintertest 2020 week 2


Dag 4: woensdag 26 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 5: donderdag 27 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 6: vrijdag 28 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Belangrijke links:

Live timing Dag1:
https://www.autosport.com(...)f1-test-day-one-2020

Live timing Dag 2:
https://www.autosport.com(...)f1-test-day-two-2020

Live TV:
https://f1tv.formula1.com/
Direct link: https://f1tv.formula1.com(...)ason-day-1-session-1

De snelste tijden van Dag 1 2020 tov 2019



Waar Ferrari een menselijke muur bouwt...


Max oude vrienden ontmoet...


En we genieten van The Pink Mercedes 10.gif

quote:
Raikkonen throwing a little shade at Racing Point (at the end of an interview yesterday, as they left, he looked at the screen where Bottas was quickest and Perez was second): he smiled and said "somethings never change, eh? Two Mercedes leading the way "


[ Bericht 4% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-02-2020 12:46:24 ]
pi_191598363
Heerlijk, relletjes, die heb ik wel gemist tijdens de winter. :D
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:24:38 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598368
autosport twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:05:30 Mercedes's new #F1 car has adopted a new 'steering mode' that was visible from onboard footage of Lewis Hamilton's car during the second day of pre-season testing at Barcelonahttps://t.co/ns4vDIOj7I reageer retweet
SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30 What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️‍♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
En verder over de steering mode van Mercedes!
pi_191598378


Ferrari heeft lichten onder de auto gemaakt zodat je geen fatsoenlijke foto van de defuser kunt maken.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:26:26 #5
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598391
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Voorzichtige voorspelling:
"Het is volledig in lijn met de technische regelgeving van de FIA."
Ik vraag me dat af. In de regels lees ik namelijk o.a. het volgende:
quote:
10.1.2 Any suspension system fitted to the front wheels must be so arranged that its response results only from changes in load applied to the front wheels.
Ik vraag me af of je wel kunt stellen dat dit zo is bij het Mercedes-systeem. Immers: er is "iets" waarmee de camber kunstmatig wordt aangepast, wat ook weer invloed heeft op de werking van de wielophanging.

Edit, nog eentje:
quote:
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion.
Een aanpassing van de camber heeft invloed op de ophanging, dus lijkt het me ook niet in lijn met de regels.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:27:00 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598401
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]

Ferrari heeft lichten onder de auto gemaakt zodat je geen fatsoenlijke foto van de defuser kunt maken.
Het hele strategiebudget wordt uitgegeven aan de wintertests.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598403
Fucking cheaters! Zo wordt Max nooit kampioen! Als ik hem was ging ik nu overstappen naar mercedes!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:28:46 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598423
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:27 schreef vosss het volgende:
Fucking cheaters! Zo wordt Max nooit kampioen! Als ik hem was ging ik nu overstappen naar mercedes!!!!
Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
100 ronden in een ochtend, met die betrouwbaarheid zit het wel goed.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:30:19 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598439
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
pi_191598440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
ik zie al voor me dat het per ongeluk iets te heftig gebeurt op een curb en dat de wiel eraf ligt daarna
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:30:59 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P
ze kunnen (en misschien moeten ze dat wel) uitzetten maar dat zij zich niet zomaar gewonnen geven lijkt me duidelijk, des te mooier als het wel zou lukken ze te verslaan
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:31:44 #13
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191598450
Geen Newey of iemand van Ferrari of zo die kan uitleggen waar het goed voor is?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:31:55 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
eens hoor, dat is F1, altijd de grenzen opzoeken
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:32:23 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Geen Newey of iemand van Ferrari of zo die kan uitleggen waar het goed voor is?
schijnt minder drag te veroorzaken op de rechte stukken
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:34:25 #16
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
Ik geloof wel dat veel mensen dit amusant vinden (het is wel grappig) maar ik geloof er weinig van dat dit toegestaan zal worden. FIA heeft al eerder allerlei interactieve snufjes verboden en dit valt ook onder die noemer. Over de verwoording ervan in de regels kun je twisten.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:34:40 #17
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598475
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:35:34 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

100 ronden in een ochtend, met die betrouwbaarheid zit het wel goed.
100 ronden met voortdurend aan het stuur trekken en misschien nog niet voluit is niet echt representatief.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:36:53 #20
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
Het kan evengoed nog allemaal in de ban gedaan worden door de FIA.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:37:24 #21
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598510
Ik dacht dat het een interactief systeem was, maar ik zie nu pas dat het door de coureur zelf bediend wordt. Maar dan nog zijn er regels waaronder het zou kunnen vallen zoals o.a. de regel over power steering:
quote:
10.4.2 Power assisted steering systems may not be electronically controlled or electrically powered. No such system may carry out any function other than reduce the physical effort required to steer the car.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:38:11 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
moet eerst nog maar aangetoond worden wat het voordeel is, daar is het iets te vroeg voor
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:38:47 #23
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
Dus jij weet al of dit werkt?
pi_191598531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dus jij weet al of dit werkt?
Dit is niet wat ze in een winter ontwikkeld hebben, dat is wel zeker. Waarom zou het geen winst opleveren denk je?
pi_191598545
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
pi_191598587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:40 schreef TagForce het volgende:
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
En dat levert weer tijdwinst op tegenover je concurrenten. Mercedes👌👌👌
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:43:47 #27
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191598591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Schumacher
Of Shwarzmann, die ik hoger inschat

Maar racen mag Calderon sowieso niet, want ze heeft geen superlicentie.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191598642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

En dat levert weer tijdwinst op tegenover je concurrenten. Mercedes👌👌👌
En mooie crashes als ie een keer vergeet aan het eind van het rechte stuk de toe er weer in te duwen... Zonder toe-out stuurt ie echt als een vuilniswagen.
pi_191598651
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:48 schreef TagForce het volgende:

[..]

En mooie crashes als ie een keer vergeet aan het eind van het rechte stuk de toe er weer in te duwen... Zonder toe-out stuurt ie echt als een vuilniswagen.
Op Monza en andere hoge snelheids circuits gaat ze dit veel opleveren. Mercedes for the win!!👌👌
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:52:05 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Op Monza en andere hoge snelheids circuits gaat ze dit veel opleveren. Mercedes for the win!!👌👌
we hebben een kenner in de zaal :+
pi_191598701
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.


Bizarre geniale vondst van Mercedes. Red Bull en Ferrari zitten weer met de gebakken peren.
pi_191598708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:37 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht dat het een interactief systeem was, maar ik zie nu pas dat het door de coureur zelf bediend wordt. Maar dan nog zijn er regels waaronder het zou kunnen vallen zoals o.a. de regel over power steering:
[..]

Misschien werkt het wel mee hydraulische cilinder?
Anyway geniaal als het mag, of anders om in ieder geval om je concurrenten af te leiden hiermee.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:57:28 #33
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 20 februari 2020 @ 12:58:05 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_191598760
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:59:53 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Misschien werkt het wel mee hydraulische cilinder?
Anyway geniaal als het mag, of anders om in ieder geval om je concurrenten af te leiden hiermee.
wel grappig dat ze al op dag 2 zoiets laten zien, moeten ze er wel enorm op vertrouwen dat het niet zo snel te kopieren is (voorzover legaal)
pi_191598786
quote:
En COMPLEET fout. Het enige wat er in dat artikel correct is is de naam van de setting die Hamilton aanpast... AL het andere van het artikel is pertinent fout.
pi_191598806
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel grappig dat ze al op dag 2 zoiets laten zien, moeten ze er wel enorm op vertrouwen dat het niet zo snel te kopieren is (voorzover legaal)
Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:03:09 #39
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191598807
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:06:18 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598833
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:03 schreef Starflyer het volgende:
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
moet daarom nog maar zien of dit legaal wordt verklaard
pi_191598844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:03 schreef Starflyer het volgende:
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
Bewegende onderdelen zijn volgens mij niet legaal, maar eens zien wat de FIA hierover zegt. Kan ze niet kwalijk nemen dat ze de grenzen opzoeken, zal elk team doen.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:08:33 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:02 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
teveel aannames, kom met feiten, schijnt dit schijnt dat hebben we weinig aan
pi_191598881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bewegende onderdelen zijn volgens mij niet legaal, maar eens zien wat de FIA hierover zegt. Kan ze niet kwalijk nemen dat ze de grenzen opzoeken, zal elk team doen.
Tsjah die wielen bewegen uberhaubt al bij het sturen natuurlijk :P
pi_191598909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:02 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
Nou jaren ontwikkeling lijkt mij sterk, zou het mogen dan zullen de rest van de teams het natuurlijk niet hebben in Australië, daar zal wat meer tijd overheen gaan. Maar reken er maar op dat de topteams (Ferrari/Redbull) dit nu al op de korrel hebben en het deze week nog in kaart zullen hebben hoe het systeem precies werkt. Ze hoeven het nu immers maar te "kopiëren", of zelf een ander trucje te verzinnen waarmee ze de wielbasis kunnen aanpassen bij het aansnijden van een bocht.

Niet te vergeten dat de andere teams ook heus wel hun trucjes hebben die wat minder zichtbaar zijn voor het oog.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:15:03 #45
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191598919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Newone82 het volgende:
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.

Bizarre geniale vondst van Mercedes. Red Bull en Ferrari zitten weer met de gebakken peren.
Toch verwacht ik direct een protest als Mercedes hiermee in Melbourne verschijnt.
Een andere hoek van de wielen beïnvloed namelijk altijd de aerodynamica.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191598953
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren! :o

Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.

Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:21:00 #47
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191598973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:40 schreef TagForce het volgende:
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
Dit ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_191598998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Newone82 het volgende:
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.

Je kan niet iets legaal verklaren en vervolgens zeggen dat je wil testen of het legaal is. Dat is precies verkeerd om! Je moet eerst testen of het legaal is en zo ja, dan kan je daarna het legaal verklaren!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:25:07 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599012
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren! :o

Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.

Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden. 8)7
je lijkt wel een racist, ook zonder dit zijn ze nog steeds het beste team hoor
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:25:17 #50
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599013
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Je kan niet iets legaal verklaren en vervolgens zeggen dat je wil testen of het legaal is. Dat is precies verkeerd om! Je moet eerst testen of het legaal is en zo ja, dan kan je daarna het legaal verklaren!!
Dit ja. Lijkt de FAA wel :|W Scheet ook maar 1 letter.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:45:32 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dit ja. Lijkt de FAA wel :|W Scheet ook maar 1 letter.
scheet en scheelt ook :)
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:46:38 #52
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191599216
Mercedes heeft een persdingetje later vandaag.
And so is the past
pi_191599232
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren! :o

Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.

Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden. 8)7
Je bedoelt de donkere witte.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:50:59 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599260
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mercedes heeft een persdingetje later vandaag.
pi_191599286
Breaking. Legaal:


Mercedes tech director James Allison answers question about the legality of the new system: "This isn't new to the FIA. We're talking to them for some time now." #AMuS
pi_191599295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:15 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Toch verwacht ik direct een protest als Mercedes hiermee in Melbourne verschijnt.
Een andere hoek van de wielen beïnvloed namelijk altijd de aerodynamica.
FIA heeft het al goedgekeurd.
pi_191599298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:54:49 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191599312
En wie zegt dat anderen dit niet hebben met een hendeltje?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:58:02 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:53 schreef Newone82 het volgende:

[..]

FIA heeft het al goedgekeurd.
ik weet wel dat je dat graag wilt maar we zien die goedkeuring nog niet
pi_191599399
F1 tv meld net ook. FIA heeft het goedgekeurd en niet illegaal.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:04:36 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:03 schreef Newone82 het volgende:
F1 tv meld net ook. FIA heeft het goedgekeurd en niet illegaal.
nee

quote:
Asked whether he was concerned it could be ruled illegal, Allison said “not really.”

“This isn’t news to the FIA,” he added. “It’s something we have been talking to them about for some time. The rules are pretty clear about what’s permitted on steering systems.”
dat is niet hetzelfde als goedgekeurd
pi_191599449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee
[..]

dat is niet hetzelfde als goedgekeurd
Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:08:28 #63
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191599460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
Permissible is niet noodzakelijk legaal of illegaal.
And so is the past
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:09:36 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
je geen zorgen maken of het illegaal is of niet is toch niet hetzelfde als goedgekeurd, misschien wordt het wel goedgekeurd maar dat is het tot nu nog niet.
pi_191599556
Bottas doet het gelijk weer met zijn stuur. Haha.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:18:30 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:15 schreef Newone82 het volgende:
Bottas doet het gelijk weer met zijn stuur. Haha.
hij doet het wel laat, tenminste het laatste rondje lijkt dat zo
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:19:54 #67
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191599625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee
[..]

dat is niet hetzelfde als goedgekeurd
En de overtreding hoeft ook niet perse in het "steering system" te zitten maar meer in de suspension. Dat de FIA dit al zou weten klinkt me erg vreemd in de oren. Dan mag ik aannemen dat de andere teams het ook weten of wisten.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:20:51 #68
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

scheet en scheelt ook :)
Ik zie het net ja _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:22:58 #69
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:19 schreef beantherio het volgende:

[..]

En de overtreding hoeft ook niet perse in het "steering system" te zitten maar meer in de suspension. Dat de FIA dit al zou weten klinkt me erg vreemd in de oren. Dan mag ik aannemen dat de andere teams het ook weten of wisten.
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_191599670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Dit.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:25:17 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
ze zijn niet voor niets het beste team uiteraard
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:25:20 #72
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191599690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Je vergeet het rembalanssysteem van Renault wat ook jarenlang door de FIA is getolereerd totdat er een protest tegen kwam.

Als er een protest komt wordt het systeem nog eens gedetailleerd onder de loep genomen. Dat doen ze nu niet, behalve op hoofdlijnen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:25:54 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191599698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Maar dat is juist wat je als regulerend orgaan wel mogelijk moet maken. Als er een gat in de regelgeving zit moet dat open worden gespeeld. Iedereen moet zich daarover kunnen uitspreken. Gelijke monniken, gelijke kappen.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:26:49 #74
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je vergeet het systeem van Renault wat ook jarenlang door de FIA is getolereerd totdat er een protest tegen kwam.

Als er een protest komt wordt het systeem nog eens gedetailleerd onder de loep genomen. Dat doen ze nu niet, behalve op hoofdlijnen.
Het enige wat hier eigenlijk fout gaat is dat als er dus blijkt dat iets niet reglementair is er géén acties worden ondernomen (schrappen punten, wedstrijden etc).
Op deze manier kun je dus prima illegaal zijn zonder kans op straf. Dat is krom.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:27:32 #75
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar dat is juist wat je als regulerend orgaan wel mogelijk moet maken. Als er een gat in de regelgeving zit moet dat open worden gespeeld. Iedereen moet zich daarover kunnen uitspreken. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Iedereen is in de mogelijkheid het reglement te lezen. Ze hoeven niet uit te gaan leggen wat een boutje en een moertje is.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:28:07 #76
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_191599720
Ach ja zo'n systeem levert wel weer extra risico op gebreken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:28:12 #77
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191599721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar dat is juist wat je als regulerend orgaan wel mogelijk moet maken. Als er een gat in de regelgeving zit moet dat open worden gespeeld. Iedereen moet zich daarover kunnen uitspreken. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Je hoeft het niet aan de grote klok te handen, omdat je daarmee de concurrentie op ideeën kan brengen. Maar protesten tegen systemen waarvan het vermoeden bestaat dat ze illegaal zijn moeten wel degelijk mogelijk zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:29:16 #78
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191599728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het enige wat hier eigenlijk fout gaat is dat als er dus blijkt dat iets niet reglementair is er géén acties worden ondernomen (schrappen punten, wedstrijden etc).
Op deze manier kun je dus prima illegaal zijn zonder kans op straf. Dat is krom.
Het systeem was technische gezien reglementair, maar sportief gezien niet. Daar zat toen de crux. En verloren ze de punten van de race waar geprotesteerd werd.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:30:56 #79
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191599747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Iedereen is in de mogelijkheid het reglement te lezen. Ze hoeven niet uit te gaan leggen wat een boutje en een moertje is.
Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat om de regelgeving en om het uithalen van truuks daarin waarmee het gelijke speelveld onderuit getrokken wordt. Er is een set regels voor alle teams.

Ik lees hier trouwens dat de techniek al wel bekend was en dat meerdere teams ermee getest hebben: Verklaard: Het controversiële stuursysteem van Mercedes. Dat zou het verhaal wel wat meer nuanceren. Maar ik blijf erbij dat het haaks staat op sommige regels rondom de suspension.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:31:53 #80
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_191599757
Gelukkig heeft de concurrentie nog even om het te kopiëren. Als het al heel veel voordeel oplevert.

Blijft tof dat een team ergens weer wat gevonden heeft, daar draait het toch om in de wintermaanden!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:32:08 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599761
NobleF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 14:30:14 #F1 legality can only ever be proven when cars are given all clear by FIA stewards at races. But, for now, James Allison says he is 'pretty confident' Mercedes' dual-axis steering design is legal. https://t.co/BRWwXFOVgS reageer retweet
pi_191599774
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:31 schreef Fiorano het volgende:
Gelukkig heeft de concurrentie nog even om het te kopiëren. Als het al heel veel voordeel oplevert.

Blijft tof dat een team ergens weer wat gevonden heeft, daar draait het toch om in de wintermaanden!
Zou aantal maanden moeten duren. En dan is het alweer te laat ;)
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:35:15 #83
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191599795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef beantherio het volgende:

[..]

Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat om de regelgeving en om het uithalen van truuks daarin waarmee het gelijke speelveld onderuit getrokken wordt. Er is een set regels voor alle teams.

Ik lees hier trouwens dat de techniek al wel bekend was en dat meerdere teams ermee getest hebben: Verklaard: Het controversiële stuursysteem van Mercedes. Dat zou het verhaal wel wat meer nuanceren. Maar ik blijf erbij dat het haaks staat op sommige regels rondom de suspension.
Vooral omdat het handmatig gedaan wordt en niet het gevolg is van de stuurbeweging, wat bij de POU wel zo was.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:39:31 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Vooral omdat het handmatig gedaan wordt en niet het gevolg is van de stuurbeweging, wat bij de POU wel zo was.
maar wordt het niet door hydrauliek ondersteund?
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:46:19 #85
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Vooral omdat het handmatig gedaan wordt en niet het gevolg is van de stuurbeweging, wat bij de POU wel zo was.
Ik had het over de GPS geactiveerde rembalans instelling die Renault vorig jaar had. Dat is verboden maar heeft geen consequenties gehad voor de races waarmee ze (illegaal) reden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:46:38 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef beantherio het volgende:

[..]

Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat om de regelgeving en om het uithalen van truuks daarin waarmee het gelijke speelveld onderuit getrokken wordt. Er is een set regels voor alle teams.
En dat is nou net de truc van racen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:49:52 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599953
uitleg nu live, was niet live sorry, dus niks nieuws
pi_191600181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
Dan hangt het er alleen van af of de concurrentie het kan kopiëren, kunnen ze dan niet, dan komen in Australië, de eerste "Vragen om Opheldering" en dan een protest als het als nog goedgekeurd wordt door de stewards of the meeting. Mercedes heeft het al eens meegemaakt met hun geventileerde achtervelgen, die ze wel legaal hadden maar niet gebruikten zodat Ferrari er geen protest tegen in kon dienen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:11:58 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191600230
ScarbsTech twitterde op donderdag 20-02-2020 om 15:03:55 Heres my video on my first thoughts on the Merc steering sagahttps://t.co/zTxNKHeGU4 reageer retweet
pi_191600257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik lees hier trouwens dat de techniek al wel bekend was en dat meerdere teams ermee getest hebben: Verklaard: Het controversiële stuursysteem van Mercedes. Dat zou het verhaal wel wat meer nuanceren. Maar ik blijf erbij dat het haaks staat op sommige regels rondom de suspension.
Dat ging over POU. Niet over deze nieuwe vinding... Deze is compleet nieuw en door niemand getest behalve Mercedes nu.
pi_191600300
Hamilton over het nieuwe systeem:

"Ik heb het slechts één ochtend uitgeprobeerd, dus ik heb er niet echt veel over te vertellen. We proberen het te begrijpen. Qua veiligheid waren er geen problemen vandaag en de FIA heeft goedkeuring gegeven met de projecten. Ik vind het bemoedigend dat het team innoveert en een voorsprong probeert te behouden. Dat is het gevolg van de knappe koppen waarmee we werken in dit team."
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:32:54 #92
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191600494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:07 schreef Sabata het volgende:

[..]

Dan hangt het er alleen van af of de concurrentie het kan kopiëren, kunnen ze dan niet, dan komen in Australië, de eerste "Vragen om Opheldering" en dan een protest als het als nog goedgekeurd wordt door de stewards of the meeting. Mercedes heeft het al eens meegemaakt met hun geventileerde achtervelgen, die ze wel legaal hadden maar niet gebruikten zodat Ferrari er geen protest tegen in kon dienen.
Als Ferrari en Red Bull verwachten dat ze het niet makkelijk kunnen kopiëren, dan zullen ze direct in de reglementen duiken en een regel proberen te vinden waardoor het systeem wel illegaal wordt verklaard.

Mercedes zal daarin tegen er wel voor zorgen dat ze ook zonder dit systeem aan de start van Melbourne kunnen komen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191600540
Het systeem heet DAS
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:37:24 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191600570
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:32 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Als Ferrari en Red Bull verwachten dat ze het niet makkelijk kunnen kopiëren, dan zullen ze direct in de reglementen duiken en een regel proberen te vinden waardoor het systeem wel illegaal wordt verklaard.

Mercedes zal daarin tegen er wel voor zorgen dat ze ook zonder dit systeem aan de start van Melbourne kunnen komen.
het is wel een mooi idee, ook iets waar je in 2021 onwards ook wat aan hebt
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:37:29 #95
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191600573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:35 schreef ondeugend het volgende:
Het systeem heet DAS
dual-axis steering

das systeem is trouwens ook gewoon Duits :P
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191600662
Relatief weinig laps voor Albon vergeleken met Max gisteren. Ferrari blijft ook wat achter. Mercedes trapt ze weer lekker door
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:44:28 #97
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191600674
Albon had een probleem met de zithouding.
Zou weer opgelost moeten zijn
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:45:11 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191600684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:44 schreef Lionheaad het volgende:
Albon had een probleem met de zithouding.
Zou weer opgelost moeten zijn
hij is groter dan Max, jammer voor hem
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:53:54 #99
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191600796
MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 15:47:04 We call it DAS - Dual Axis Steering! 🛠 James has an update on today's hot topic of #F1Testing... 👇 https://t.co/kKDHJqzutK reageer retweet
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191600997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:53 schreef Lionheaad het volgende:
MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 15:47:04 We call it DAS - Dual Axis Steering! 🛠 James has an update on today's hot topic of #F1Testing... 👇 https://t.co/kKDHJqzutK reageer retweet
Geniaal. Mercedes WWDC 2020 confirmed. Ook die smile van James. Fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')