scheet en scheelt ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit ja. Lijkt de FAA welScheet ook maar 1 letter.
Je bedoelt de donkere witte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren!
Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.
Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mercedes heeft een persdingetje later vandaag.
FIA heeft het al goedgekeurd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Toch verwacht ik direct een protest als Mercedes hiermee in Melbourne verschijnt.
Een andere hoek van de wielen beïnvloed namelijk altijd de aerodynamica.
neequote:Op donderdag 20 februari 2020 14:03 schreef Newone82 het volgende:
F1 tv meld net ook. FIA heeft het goedgekeurd en niet illegaal.
dat is niet hetzelfde als goedgekeurdquote:Asked whether he was concerned it could be ruled illegal, Allison said “not really.”
“This isn’t news to the FIA,” he added. “It’s something we have been talking to them about for some time. The rules are pretty clear about what’s permitted on steering systems.”
Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testingquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee
[..]
dat is niet hetzelfde als goedgekeurd
Permissible is niet noodzakelijk legaal of illegaal.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
je geen zorgen maken of het illegaal is of niet is toch niet hetzelfde als goedgekeurd, misschien wordt het wel goedgekeurd maar dat is het tot nu nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mercedes say the FIA have “Okay’d” the steering wheel system and they have no concerns over legality. #F1 #F1Testing
hij doet het wel laat, tenminste het laatste rondje lijkt dat zoquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:15 schreef Newone82 het volgende:
Bottas doet het gelijk weer met zijn stuur. Haha.
En de overtreding hoeft ook niet perse in het "steering system" te zitten maar meer in de suspension. Dat de FIA dit al zou weten klinkt me erg vreemd in de oren. Dan mag ik aannemen dat de andere teams het ook weten of wisten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee
[..]
dat is niet hetzelfde als goedgekeurd
Ik zie het net jaquote:
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
En de overtreding hoeft ook niet perse in het "steering system" te zitten maar meer in de suspension. Dat de FIA dit al zou weten klinkt me erg vreemd in de oren. Dan mag ik aannemen dat de andere teams het ook weten of wisten.
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
ze zijn niet voor niets het beste team uiteraardquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Je vergeet het rembalanssysteem van Renault wat ook jarenlang door de FIA is getolereerd totdat er een protest tegen kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Maar dat is juist wat je als regulerend orgaan wel mogelijk moet maken. Als er een gat in de regelgeving zit moet dat open worden gespeeld. Iedereen moet zich daarover kunnen uitspreken. Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes wel slimmer is (dan Ferrari) en dit soort dingen dus via de FIA laat lopen. Dat hoeft helemaal niet aan de grote klok gehangen te worden. Dan loop je niet het risico op protesten en onderzoeken "achteraf".
Het enige wat hier eigenlijk fout gaat is dat als er dus blijkt dat iets niet reglementair is er géén acties worden ondernomen (schrappen punten, wedstrijden etc).quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je vergeet het systeem van Renault wat ook jarenlang door de FIA is getolereerd totdat er een protest tegen kwam.
Als er een protest komt wordt het systeem nog eens gedetailleerd onder de loep genomen. Dat doen ze nu niet, behalve op hoofdlijnen.
Iedereen is in de mogelijkheid het reglement te lezen. Ze hoeven niet uit te gaan leggen wat een boutje en een moertje is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar dat is juist wat je als regulerend orgaan wel mogelijk moet maken. Als er een gat in de regelgeving zit moet dat open worden gespeeld. Iedereen moet zich daarover kunnen uitspreken. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |