abonnementen ibood.com bol.com
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:23:33 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598356
Wintertest 2020 week 1

Dag 1: woensdag 19 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 2: donderdag 20 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 3: vrijdag 21 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

873-C7-AB6-D4-B4-415-C-A203-52943-A0820-BF.png


Wintertest 2020 week 2


Dag 4: woensdag 26 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 5: donderdag 27 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Dag 6: vrijdag 28 februari
Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur
Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur

Belangrijke links:

Live timing Dag1:
https://www.autosport.com(...)f1-test-day-one-2020

Live timing Dag 2:
https://www.autosport.com(...)f1-test-day-two-2020

Live TV:
https://f1tv.formula1.com/
Direct link: https://f1tv.formula1.com(...)ason-day-1-session-1

De snelste tijden van Dag 1 2020 tov 2019
uRwdHRD.png

kmNyNfO.png
Waar Ferrari een menselijke muur bouwt...

pT1hkvI.png
Max oude vrienden ontmoet...

yQdIRSy.png
En we genieten van The Pink Mercedes 10.gif

quote:
Raikkonen throwing a little shade at Racing Point (at the end of an interview yesterday, as they left, he looked at the screen where Bottas was quickest and Perez was second): he smiled and said "somethings never change, eh? Two Mercedes leading the way "


[ Bericht 4% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-02-2020 12:46:24 ]
pi_191598363
Heerlijk, relletjes, die heb ik wel gemist tijdens de winter. :D
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:24:38 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598368
autosport twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:05:30 Mercedes's new #F1 car has adopted a new 'steering mode' that was visible from onboard footage of Lewis Hamilton's car during the second day of pre-season testing at Barcelonahttps://t.co/ns4vDIOj7I reageer retweet
SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30 What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️‍♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
En verder over de steering mode van Mercedes!
pi_191598378
r2rnrahlz1i41.jpg

Ferrari heeft lichten onder de auto gemaakt zodat je geen fatsoenlijke foto van de defuser kunt maken.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:26:26 #5
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598391
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Voorzichtige voorspelling:
"Het is volledig in lijn met de technische regelgeving van de FIA."
Ik vraag me dat af. In de regels lees ik namelijk o.a. het volgende:
quote:
10.1.2 Any suspension system fitted to the front wheels must be so arranged that its response results only from changes in load applied to the front wheels.
Ik vraag me af of je wel kunt stellen dat dit zo is bij het Mercedes-systeem. Immers: er is "iets" waarmee de camber kunstmatig wordt aangepast, wat ook weer invloed heeft op de werking van de wielophanging.

Edit, nog eentje:
quote:
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion.
Een aanpassing van de camber heeft invloed op de ophanging, dus lijkt het me ook niet in lijn met de regels.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:27:00 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598401
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]

Ferrari heeft lichten onder de auto gemaakt zodat je geen fatsoenlijke foto van de defuser kunt maken.
Het hele strategiebudget wordt uitgegeven aan de wintertests.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598403
Fucking cheaters! Zo wordt Max nooit kampioen! Als ik hem was ging ik nu overstappen naar mercedes!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:28:46 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598423
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:27 schreef vosss het volgende:
Fucking cheaters! Zo wordt Max nooit kampioen! Als ik hem was ging ik nu overstappen naar mercedes!!!!
Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
100 ronden in een ochtend, met die betrouwbaarheid zit het wel goed.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:30:19 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598439
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
pi_191598440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P

Vergeet niet dat dit wel met beperkingen komt die RB bijvoorbeeld niet heeft.
ik zie al voor me dat het per ongeluk iets te heftig gebeurt op een curb en dat de wiel eraf ligt daarna
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:30:59 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Straks schijnt het met 1001 bijeffecten te komen en is Mercedes helemaal nergens te bekennen of gigantisch onbetrouwbaar :P
ze kunnen (en misschien moeten ze dat wel) uitzetten maar dat zij zich niet zomaar gewonnen geven lijkt me duidelijk, des te mooier als het wel zou lukken ze te verslaan
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:31:44 #13
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191598450
Geen Newey of iemand van Ferrari of zo die kan uitleggen waar het goed voor is?
N/A
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:31:55 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
eens hoor, dat is F1, altijd de grenzen opzoeken
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:32:23 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Geen Newey of iemand van Ferrari of zo die kan uitleggen waar het goed voor is?
schijnt minder drag te veroorzaken op de rechte stukken
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:34:25 #16
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
Nogmaals GENIAAL als dit toegestaan is _O_
Ik geloof wel dat veel mensen dit amusant vinden (het is wel grappig) maar ik geloof er weinig van dat dit toegestaan zal worden. FIA heeft al eerder allerlei interactieve snufjes verboden en dit valt ook onder die noemer. Over de verwoording ervan in de regels kun je twisten.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:34:40 #17
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598475
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 12:35:34 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191598484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

100 ronden in een ochtend, met die betrouwbaarheid zit het wel goed.
100 ronden met voortdurend aan het stuur trekken en misschien nog niet voluit is niet echt representatief.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_191598494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:36:53 #20
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_191598499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
En het zou zo'n saai jaar worden zonder veranderingen :9~
Het kan evengoed nog allemaal in de ban gedaan worden door de FIA.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:37:24 #21
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191598510
Ik dacht dat het een interactief systeem was, maar ik zie nu pas dat het door de coureur zelf bediend wordt. Maar dan nog zijn er regels waaronder het zou kunnen vallen zoals o.a. de regel over power steering:
quote:
10.4.2 Power assisted steering systems may not be electronically controlled or electrically powered. No such system may carry out any function other than reduce the physical effort required to steer the car.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:38:11 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
moet eerst nog maar aangetoond worden wat het voordeel is, daar is het iets te vroeg voor
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:38:47 #23
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191598521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Maar Mercedes nog verder voorsprong dan Ferrari en Red Bull door dit soort vondsten? Yes!
Dus jij weet al of dit werkt?
pi_191598531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dus jij weet al of dit werkt?
Dit is niet wat ze in een winter ontwikkeld hebben, dat is wel zeker. Waarom zou het geen winst opleveren denk je?
pi_191598545
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
pi_191598587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:40 schreef TagForce het volgende:
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
En dat levert weer tijdwinst op tegenover je concurrenten. Mercedes👌👌👌
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:43:47 #27
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191598591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Schumacher
Of Shwarzmann, die ik hoger inschat

Maar racen mag Calderon sowieso niet, want ze heeft geen superlicentie.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191598642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

En dat levert weer tijdwinst op tegenover je concurrenten. Mercedes👌👌👌
En mooie crashes als ie een keer vergeet aan het eind van het rechte stuk de toe er weer in te duwen... Zonder toe-out stuurt ie echt als een vuilniswagen.
pi_191598651
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:48 schreef TagForce het volgende:

[..]

En mooie crashes als ie een keer vergeet aan het eind van het rechte stuk de toe er weer in te duwen... Zonder toe-out stuurt ie echt als een vuilniswagen.
Op Monza en andere hoge snelheids circuits gaat ze dit veel opleveren. Mercedes for the win!!👌👌
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:52:05 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Op Monza en andere hoge snelheids circuits gaat ze dit veel opleveren. Mercedes for the win!!👌👌
we hebben een kenner in de zaal :+
pi_191598701
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.


Bizarre geniale vondst van Mercedes. Red Bull en Ferrari zitten weer met de gebakken peren.
pi_191598708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:37 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht dat het een interactief systeem was, maar ik zie nu pas dat het door de coureur zelf bediend wordt. Maar dan nog zijn er regels waaronder het zou kunnen vallen zoals o.a. de regel over power steering:
[..]

Misschien werkt het wel mee hydraulische cilinder?
Anyway geniaal als het mag, of anders om in ieder geval om je concurrenten af te leiden hiermee.
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:57:28 #33
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 20 februari 2020 @ 12:58:05 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_191598760
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 20 februari 2020 @ 12:59:53 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Misschien werkt het wel mee hydraulische cilinder?
Anyway geniaal als het mag, of anders om in ieder geval om je concurrenten af te leiden hiermee.
wel grappig dat ze al op dag 2 zoiets laten zien, moeten ze er wel enorm op vertrouwen dat het niet zo snel te kopieren is (voorzover legaal)
pi_191598786
quote:
En COMPLEET fout. Het enige wat er in dat artikel correct is is de naam van de setting die Hamilton aanpast... AL het andere van het artikel is pertinent fout.
pi_191598806
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel grappig dat ze al op dag 2 zoiets laten zien, moeten ze er wel enorm op vertrouwen dat het niet zo snel te kopieren is (voorzover legaal)
Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:03:09 #39
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191598807
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:06:18 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598833
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:03 schreef Starflyer het volgende:
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
moet daarom nog maar zien of dit legaal wordt verklaard
pi_191598844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:03 schreef Starflyer het volgende:
Hier is waarschijnlijk een betere uitleg, met de vraag of het inderdaad wel legaal is omdat het invloed heeft op de aerodynamica

https://www.f1technical.n(...)oving-steering-wheel
Bewegende onderdelen zijn volgens mij niet legaal, maar eens zien wat de FIA hierover zegt. Kan ze niet kwalijk nemen dat ze de grenzen opzoeken, zal elk team doen.
Deze mening is volledig en alleen gebaseerd op de onderbuik en daar ben ik boerentrots op!
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:08:33 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191598855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:02 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
teveel aannames, kom met feiten, schijnt dit schijnt dat hebben we weinig aan
pi_191598881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bewegende onderdelen zijn volgens mij niet legaal, maar eens zien wat de FIA hierover zegt. Kan ze niet kwalijk nemen dat ze de grenzen opzoeken, zal elk team doen.
Tsjah die wielen bewegen uberhaubt al bij het sturen natuurlijk :P
pi_191598909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:02 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Schijnt dat je dit niet zo 1,2,3 kan kopiëren. Schijnt jarenlange ontwikkeling te zijn. Dus pas vanaf 2021 bij andere teams.
Nou jaren ontwikkeling lijkt mij sterk, zou het mogen dan zullen de rest van de teams het natuurlijk niet hebben in Australië, daar zal wat meer tijd overheen gaan. Maar reken er maar op dat de topteams (Ferrari/Redbull) dit nu al op de korrel hebben en het deze week nog in kaart zullen hebben hoe het systeem precies werkt. Ze hoeven het nu immers maar te "kopiëren", of zelf een ander trucje te verzinnen waarmee ze de wielbasis kunnen aanpassen bij het aansnijden van een bocht.

Niet te vergeten dat de andere teams ook heus wel hun trucjes hebben die wat minder zichtbaar zijn voor het oog.
Deze mening is volledig en alleen gebaseerd op de onderbuik en daar ben ik boerentrots op!
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:15:03 #45
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_191598919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Newone82 het volgende:
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.

Bizarre geniale vondst van Mercedes. Red Bull en Ferrari zitten weer met de gebakken peren.
Toch verwacht ik direct een protest als Mercedes hiermee in Melbourne verschijnt.
Een andere hoek van de wielen beïnvloed namelijk altijd de aerodynamica.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_191598953
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren! :o

Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.

Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:21:00 #47
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191598973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:40 schreef TagForce het volgende:
Mijn 0,02 euro....

Volgens mij wordt niet de camber aangepast (aangezien hij het echt alleen op het rechte stuk gebruikt, en je daar juist wel camber wil hebben om minder rolweerstand te hebben) met dat stuur, maar de 'toe-out'.

De voorwielen staan bij een racewagen naar buiten gericht, itt jouw personenauto waar ze naar binnen gericht staan. Dat is om te zorgen dat in de bochten het binnenwiel meehelpt om de auto de bocht om te trekken, ipv tegen het buitenwiel in te duwen. Nadeel hiervan is dat op het rechte stuk de auto een stuk zenuwachtiger is (daarom rijden ze nooit exact kaarsrecht vooruit maar zie je ze van links naar rechts bewegen), en dat de voorwielen op het rechte stuk extra wrijving veroorzaken omdat de 1 linksaf wil, en de ander rechtsaf, en dat gaat schuren over het asfalt.

Hamilton trekt aan het stuur om de toe-out uit de auto te halen (je ziet de voorwielen naar binnen klappen aan de voorkant), zodat de auto rustiger ligt en minder wrijving veroorzaakt. Goed voor de topsnelheid, en goed voor de bandenslijtage/temperatuur.
Dit ja.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
pi_191598998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:53 schreef Newone82 het volgende:
Update: FIA heeft het legaal verklaard. Ze willen alleen testen of het volledig legaal is. Bron: Sky F1 italia.

Je kan niet iets legaal verklaren en vervolgens zeggen dat je wil testen of het legaal is. Dat is precies verkeerd om! Je moet eerst testen of het legaal is en zo ja, dan kan je daarna het legaal verklaren!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:25:07 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191599012
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:19 schreef vosss het volgende:
Ow ik had alleen de veranderende stand van de wielen gezien, maar hij trekt heel zn stuur naar voren! :o

Zie ik nu pas. Lijkt mij stug als dit legaal bevonden gaat worden.

Aan de andere kant, alles om die fopneger aan de records te helpen en hij moet en zal over Schumacher heen gaan. Omdat neger. Dus het zou me ook nog niet eens verbazen als ze het gewoon goed gaan vinden. 8)7
je lijkt wel een racist, ook zonder dit zijn ze nog steeds het beste team hoor
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:25:17 #50
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191599013
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Je kan niet iets legaal verklaren en vervolgens zeggen dat je wil testen of het legaal is. Dat is precies verkeerd om! Je moet eerst testen of het legaal is en zo ja, dan kan je daarna het legaal verklaren!!
Dit ja. Lijkt de FAA wel :|W Scheet ook maar 1 letter.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')