abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191592907


Voor eventuele nieuwe meelezers/posters hier (welkom!), de vorige delen van deze reeks over dit onderwerp vind je door links van paginanr 1 op het pijltje naar links te klikken.

In dit topic kan je alles kwijt over Rotterdam als ESF-hoststad, AHOY als locatie, podium, side events in de stad etc.


Rotterdam is de gaststad voor het Eurovisie Songfestival 2020. Dat hebben NPO, NOS en AVROTROS vandaag via deze video bekendgemaakt. Rotterdam Ahoy is de locatie van de 65e editie van het grootste muziekfestival ter wereld. Op dinsdag 12 mei en donderdag 14 mei zijn de halve finales, met de grote finale op zaterdag 16 mei.

Nadat vijf steden zich hadden aangemeld als kandidaat-gaststad voor het Eurovisie Songfestival 2020, koos de organisatie ervoor om in een tweede fase met Rotterdam en Maastricht om de tafel te gaan. In de afweging voor de uiteindelijke keuze wogen de technische geschiktheid van de locatie, omliggende faciliteiten, beschikbaarheid van accommodatie en financiële bijdrage zwaar mee. In dit zorgvuldige proces is de organisatie ondersteund door technische experts en de European Broadcasting Union (EBU). Ook werden aan beide locaties werkbezoeken afgelegd.

"Rotterdam en Maastricht hebben zich de afgelopen maanden van hun beste kant laten zien," zegt Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020. "Met Rotterdam als gaststad voor het Eurovisie Songfestival kiezen we niet alleen voor een stad met een bijzonder verhaal en een onmiskenbare daadkracht. We kiezen daarmee ook voor Rotterdam Ahoy, wat ons betreft de meest geschikte locatie om drie state-of-the-art TV-shows te produceren voor ruim 180 miljoen kijkers."

"Het is onze wens om een Eurovisie Songfestival te organiseren dat door heel Nederland wordt omarmd én waarmee we als Nederland een prachtig visitekaartje in Europa kunnen afgeven," aldus Shula Rijxman, voorzitter raad van bestuur van de NPO. "We zijn blij dat we als publieke omroep nu écht samen met Rotterdam en Ahoy aan de slag kunnen om een uniek evenement te organiseren dat Nederland verbindt en inspireert. En als ondernemende en creatieve stad past Rotterdam daar perfect bij."

Jon Ola Sand, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival namens de European Broadcasting Union (EBU): "Rotterdam heeft met veel enthousiasme en toewijding laten zien dat de stad beschikt over de juiste faciliteiten om delegaties uit meer dan veertig landen volgend jaar mei te verwelkomen," vervolgt Jon Ola Sand. "We kijken ernaar uit om samen met de NPO, NOS en AVROTROS een onvergetelijk Eurovisie Songfestival in een geweldige stad neer te zetten."



pi_191592918
Dat ABBA dan optreedt en dat we dan schakelen naar een playbackende Getty Kaspers. (no offense) Toch een mooie gedachte :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:05:45 #3
163650 Greys
pi_191592923
Wat een supertof nieuws allemaal vandaag weer. Ik word zo gelukkig van alles! De oud-winnaars, Edsiel in de taxi, heerlijk allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191592936
Ik vind dat Loreen er ook wel bij hoort, die scoorde de grootste hit van de afgelopen jaren. Sowieso vind ik dat Zweden vertegenwoordigd moet worden. Als je ziet hoe serieus zij het ESF nemen.
~The present is all there is~
pi_191592946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef grazz het volgende:
Ik vind dat Loreen er ook wel bij hoort, die scoorde de grootste hit van de afgelopen jaren. Sowieso vind ik dat Zweden vertegenwoordigd moet worden. Als je ziet hoe serieus zij het ESF nemen.
Ja had liever ook Loreen gezien dan weer Alexander Rybak, die was er in 2012 en 2016 ook al bij (wellicht nog meer edities)
pi_191592959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef grazz het volgende:
Ik vind dat Loreen er ook wel bij hoort, die scoorde de grootste hit van de afgelopen jaren. Sowieso vind ik dat Zweden vertegenwoordigd moet worden. Als je ziet hoe serieus zij het ESF nemen.
Ik hoop dat ze dan in ieder geval bij de filmpjes zit!
pi_191592963
Kan zijn dat Edsie met Loreen op pad gaat. Had ze daar niet over getweet of iets over op haar insta geplaatst? Dat ze Loreen had ontmoet en daar helemaal van in de wolken was.
~The present is all there is~
pi_191592976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef grazz het volgende:
Ik vind dat Loreen er ook wel bij hoort, die scoorde de grootste hit van de afgelopen jaren. Sowieso vind ik dat Zweden vertegenwoordigd moet worden. Als je ziet hoe serieus zij het ESF nemen.
Die zijn bij de jury-punten al prima vertegenwoordigd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191592985
quote:
11s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:05 schreef Greys het volgende:
Wat een supertof nieuws allemaal vandaag weer. Ik word zo gelukkig van alles! De oud-winnaars, Edsiel in de taxi, heerlijk allemaal!
Ja :D Ik was een beetje aan het inkakken vanavond, maar toen ik dit nieuws las, kreeg ik daar een behoorlijke energieshot van *O*
~The present is all there is~
pi_191592990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die zijn bij de jury-punten al prima vertegenwoordigd.
Ik zat al op je te wachten :+
~The present is all there is~
pi_191592991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
Kan zijn dat Edsie met Loreen op pad gaat. Had ze daar niet over getweet of iets over op haar insta geplaatst? Dat ze Loreen had ontmoet en daar helemaal van in de wolken was.
Dat was bij het grote Songfestivalfeest. Toen hadden ze ook samen even een interview voor RTL boulevard volgens mij. Maar wie weet hebben ze toen ook opnames gemaakt :D
pi_191592994
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik zat al op je te wachten :+
Ja, jij moest zo nodig aandacht voor Zweden :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191593028
Als Loreen geen hoogtevrees heeft


Euphooooooooooria
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:13:31 #14
163650 Greys
pi_191593033
Edsiel heeft bv ook staan dansen met Ruslana bij een bloemenkraam in Rotterdam dus er komen vast veel leuke namen en gezichten voorbij straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191593050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, jij moest zo nodig aandacht voor Zweden :P
Ik begrijp dat dit land bij veel fans een beetje gevoelig ligt, maar als we in de toekomst hoop willen houden op een goede startplek (je weet maar nooit of en wanneer Bjorkman terugkeert), kunnen we ze maar beter te vriend houden :P
~The present is all there is~
pi_191593057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:13 schreef Em31 het volgende:
Als Loreen geen hoogtevrees heeft
[ afbeelding ]

Euphooooooooooria
BESTE IDEE O+
pi_191593061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:13 schreef Em31 het volgende:
Als Loreen geen hoogtevrees heeft
[ afbeelding ]

Euphooooooooooria
Dit gaat zo mooi worden
~The present is all there is~
pi_191593080
Ik ben benieuwd hoe en waar Getty mag optreden.
Zouden ze dit als basis hebben gebruikt tijdens de brainstormsessie?

pi_191593105
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dit land bij veel fans een beetje gevoelig ligt, maar als we in de toekomst hoop willen houden op een goede startplek (je weet maar nooit of en wanneer Bjorkman terugkeert), kunnen we ze maar beter te vriend houden :P
Dotter krijgt lekker de derde startpositie om wraak te nemen voor Douwe Bob >:)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191593111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:07 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ja had liever ook Loreen gezien dan weer Alexander Rybak, die was er in 2012 en 2016 ook al bij (wellicht nog meer edities)
Volgens mij is het idee dat er een winnaar is van elk decennium (behalve van de jaren '50 want die zijn helaas niet meer onder ons) dus Duncan vertegenwoordigd het vorige decennium ipv Loreen. Van mij had er ook wel iemand anders mogen staan dan Alexander hoor, maar dan wel van dat decennium.
pi_191593172
Dit is toch zoveel leuker dan een Madonna of wie ook maar.
pi_191593191
https://www.songfestival.(...)le-met-een-spectacul

Internationaal bekende danser Redo opent de tweede halve finale met een spectaculaire dansact

Redo (Redouan Aiit Chit) zal de tweede halve finale openen met een bijzondere dansact. Redo is al bekend met internationale wedstrijden en veel publiek, maar het miljoenen publiek dat kijkt naar het Songfestival is hij niet gewend. De danser is een voorbeeld voor iedereen die denkt dat een handicap een beperking is die je tegenhoudt te doen wat je wil bereiken.

Op 14-jarige leeftijd zag Redo een groep mensen op zijn middelbare school bboyken, een afgeleide vorm van breakdancing. Het was liefde op het eerste gezicht en hij besloot te knokken om ondanks zijn lichamelijke beperkingen, het te gaan maken in de danswereld. Om deze droom na te streven, heeft Redo zijn eigen stijl gecreëerd.

In april 2010 werd Redo lid van de internationale breakdance-crew: ILL-Abilities, bestaande uit vijf van 's werelds beste breakdancers die elk verschillende fysieke of communicatiebeperkingen hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:26:41 #23
163650 Greys
pi_191593226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:13 schreef Em31 het volgende:
Als Loreen geen hoogtevrees heeft
[ afbeelding ]

Euphooooooooooria
Dit wordt Lenny denk ik :o

Ze heeft geen hoogtevrees zei ze net en ze zei per ongeluk ja bij Erasmusbrug :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:28:05 #24
163650 Greys
pi_191593255
Oh wat is Lenny toch weer geweldig nu bij Op1 met de Troubadour live _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191593275
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit wordt Lenny denk ik :o

Ze heeft geen hoogtevrees zei ze net en ze zei per ongeluk ja bij Erasmusbrug :D
Dat zou ook fantastisch zijn _O_
pi_191593280
En dan schakelen ze hopelijk over naar de zaal waar iedereen ondertussen aan het meezingen is O+
pi_191593302
Wel echt gaaf dat ze visueel dus door de stad gaan vliegen vanuit Ahoy met 'oude beelden'. Tenminste dat is wat ik er van begreep. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:34:28 #28
163650 Greys
pi_191593337
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
En dan schakelen ze hopelijk over naar de zaal waar iedereen ondertussen aan het meezingen is O+
Jaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191593342
Dit uit dit artikel:
quote:
And of course, moments before passing on the trophy to the next Eurovision Song Contest winner, Duncan Laurence will sing his Arcade once more.
Krijg je toch al kippenvel van, bij dit idee! O+ O+ O+

https://eurovision.tv/sto(...)erval-acts-announced
pi_191593367
Het idee dat we eerst deze beelden zien en dan schakelen naar de 72jarige Gigliola Cinquetti. Dat ontroert me echt ontzettend. Ik heb echt het idee dat ze echt heel goed de rijke geschiedenis zo in beeld gaan brengen. Het verdient het ook echt om na 65 jaar er uitgebreid bij stil te staan.

pi_191593394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:34 schreef lashatumbai het volgende:
Dit uit dit artikel:
[..]

Krijg je toch al kippenvel van, bij dit idee! O+ O+ O+

https://eurovision.tv/sto(...)erval-acts-announced
Jij bent er live bij toch? :o JANKEN!

's middags (tijdens de familyshow) treden ze ook op toch?
~The present is all there is~
pi_191593405
Wel echt verdrietig dat Teddy en Corry dit niet mogen mee maken :'(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:43:06 #33
163650 Greys
pi_191593412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:34 schreef lashatumbai het volgende:
Dit uit dit artikel:
[..]

Krijg je toch al kippenvel van, bij dit idee! O+ O+ O+

https://eurovision.tv/sto(...)erval-acts-announced
Toch twee keer Arcade dan? Want nu op journaal dat Duncan met een speciale versie van Arcade de eerste semi opent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191593415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:38 schreef lashatumbai het volgende:
Het idee dat we eerst deze beelden zien en dan schakelen naar de 72jarige Gigliola Cinquetti. Dat ontroert me echt ontzettend. Ik heb echt het idee dat ze echt heel goed de rijke geschiedenis zo in beeld gaan brengen. Het verdient het ook echt om na 65 jaar er uitgebreid bij stil te staan.

Jaa, dit kan zo mooi worden. Hoop echt dat ze die oude beelden ook laten zien!
pi_191593416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:41 schreef grazz het volgende:

[..]

Jij bent er live bij toch? :o JANKEN!

's middags (tijdens de familyshow) treden ze ook op toch?
Ja ze repeteren dit vast ook tijden de andere shows! Moet wel. Volgens mij gebeurde het alleen bij Madonna en Justin Timberlake achter gesloten deuren.
pi_191593424
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch twee keer Arcade dan? Want nu op journaal dat Duncan met een speciale versie van Arcade de eerste semi opent.
Joh! Misschien omdat het bij de medley allemaal heel kort gaat zijn? En we willen het natuurlijk wel in z'n geheel gaan horen.
pi_191593425
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191593455
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch twee keer Arcade dan? Want nu op journaal dat Duncan met een speciale versie van Arcade de eerste semi opent.
Ik lees het meer als dat Arcade ook gewoon een stukje van die medley is.
Hoop ik tenminste, anders wordt het wel heel veel Arcade.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 23:58:29 #39
163650 Greys
pi_191593552
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:43 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Joh! Misschien omdat het bij de medley allemaal heel kort gaat zijn? En we willen het natuurlijk wel in z'n geheel gaan horen.
Ah! Ja kan. Ben benieuwd iig, alles klinkt serieus tof so far. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191593566
Ja en hij gaat toch zeker wel een nieuw nummer doen :Y
pi_191593572
Dat zou ik eisen als ik Duncan was
pi_191593587
Ik denk dat ze bij de EBU ook wel blij zijn dat net Nederland deze 65ste editie organiseert w/ Logo is met andere landen, meerdere winnaars en dus niet alleen de focus op Nederland. Geen idee of iedereen dat zo aangepakt had, maar ik heb zo’n gevoel van niet.
pi_191593624
Hoe mooi zou het zijn als er met die medley straks inderdaad door heel Rotterdam gevlogen gaat worden en het dan eindigt in Ahoy waar iedereen uit volle borst meezingt met Arcade *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 00:10:55 #44
163650 Greys
pi_191593647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:59 schreef Mlita het volgende:
Ja en hij gaat toch zeker wel een nieuw nummer doen :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:00 schreef Mlita het volgende:
Dat zou ik eisen als ik Duncan was
Als ie dan maar kan kiezen uit de 624 nummers die hij sindsdien geschreven heeft. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:47:28 #45
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_191593934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:13 schreef Em31 het volgende:
Als Loreen geen hoogtevrees heeft
[ afbeelding ]

Euphooooooooooria
Zoiets heeft ze al eens gedaan in Nederland:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_191595454
Ik ben wel een tikkeltje nerveus voor het optreden van Getty :')

Die zal toch wel van tevoren opgenomen worden hè?
Forbidden but tasteful.
pi_191595533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:12 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik ben wel een tikkeltje nerveus voor het optreden van Getty :')

Die zal toch wel van tevoren opgenomen worden hè?
Ze is de opvolgster van Madonna, dus de lat ligt laag ;)

Ik vind het sowieso niet zo'n heel spannende act, als ik eerlijk ben. Wel leuk voor de fans, maar het is niet iets waar je mensen mee aan de buis gekluisterd houdt, denk ik, om nog maar eens Alexander Rybak te zien.
pi_191595878
https://facebook.com/stor(...)9&id=217470738287691

Onder dit bericht zag ik iemand reageren die de opening (of iig een probeersel) heeft gezien en schijnbaar viel het tegen; zag er niet spectaculair uit en het kinderkoor moest lang wachten of zoiets.

Hoeft nog niks te betekenen want kan zijn dat dit de eerste proef is. Kan ook zijn dat het de opening was voor de halve finale, die normaal gesproken minder spannend groots zijn. Maar geeft iig al een eerste idee.
pi_191595954
Was dat niet de openings medley bij het ABN AMRO toernooi? Dat wordt niet de opening lijkt me :+
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:25:18 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_191596053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef Mlita het volgende:
Was dat niet de openings medley bij het ABN AMRO toernooi? Dat wordt niet de opening lijkt me :+
My thoughts exactly...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_191596087
Die reacties op Facebook trouwens, wat een negativiteit, niet te geloven. Ik ben zo trots op alles wat ze aankondigen. Dit team gaat er een geweldige show van maken. Moest ik effe kwijt.. w/
pi_191596109
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef Mlita het volgende:
Was dat niet de openings medley bij het ABN AMRO toernooi? Dat wordt niet de opening lijkt me :+
Ahja dat kan ook nog natuurlijk, dat ie dacht dat dat de opening zou zijn. Toen ik dat las dacht ik dat hij een intern was en dat ze stiekem ergens al hadden geoefend, gelukkig niet dus ;)

En idd ik zie ook mensen die negatief reageren en ergens hebben gelezen dat het sober zou worden zonder special effects, maar dat idee heb ik niet als ik hoor dat een DJ de openingsact doet :D
pi_191596122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef Mlita het volgende:
Was dat niet de openings medley bij het ABN AMRO toernooi? Dat wordt niet de opening lijkt me :+
Weet niet, @Funhouse zei ook dat er geoefend was. Tenzij dat de oefening was :P
pi_191596234
Het zal vast allemaal fantastisch worden, maar heel spannend klinkt het allemaal ook nog niet. Ik moest ook wel een beetje lachen om dit stukje eerlijk gezegd.
quote:
Ik wil het vooral op een manier doen die bij Nederland past. Puur, down-to-earth, wat minder blingbling. De introductiefilmpjes op de liedjes, de zogenaamde postcards, waren in Israël hele dure videoclips en dat was supertof, maar niet zo Nederlands. Wij willen de bevolking erbij betrekken: ook de lokale voetbalclub kan zo’n clip met een van de deelnemende artiesten maken. Dit alles betekent niet dat het niet gaat spetteren. Nederland heeft niet voor niets een reputatie in liveshows.’’
Israël had van die geweldige filmpjes, maar wij komen met de lokale voetbalclub _O- Nouja we gaan er maar vanuit dat ook dat uiteindelijk wel leuk wordt want er zit vast een idee achter.
pi_191596254
Er komen geen twee medleys lijkt me (en de kinderen zongen andere liedjes). Dus ik verwacht geen kinderkoor in de winnaarsmedley die nu is aangekondigd :)
pi_191596270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:30 schreef Mlita het volgende:
Die reacties op Facebook trouwens, wat een negativiteit, niet te geloven. Ik ben zo trots op alles wat ze aankondigen. Dit team gaat er een geweldige show van maken. Moest ik effe kwijt.. w/
Gezeik heb je altijd, zeker in Nederland, maar dit is toch ook gewoon niet zo bijzonder? Het lokatie-element a la The Passion is wel leuk gevonden, maar als dit het klapstuk van de show wordt vind ik dat wel 'n beetje mager.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 10:00:23 #57
163650 Greys
pi_191596375
Hij kon en mocht natuurlijk eigenlijk maar heel weinig zeggen van hoe het precies ging worden. Dat merkte je wel. Dus waarschijnlijk als iedereen het ziet denken ze weer 'ohhhh supergaaaaaf gedaan zo met dat vliegen en "schakelen" vanuit Ahoy naar buiten'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191596496
Eerlijk gezegd kijk ik Eurovisie ook niet voor de interval acts. Dit is leuk, en ook goed gevonden. Ik heb er meer mee dan Madonna. Er is meer link met het ESF. Persoonlijk vind ik de intervals vooral tijdrekken, en dat blijf ik met elke interval act vinden, maar als het toch iets van het ESF in zich heeft zitten vind ik het nog goed bij de show passen en leuk ook. Verder kunnen ze me oprecht gestolen worden, maar ik zie dus liever dit dan Madonna.
pi_191596772
Moet overigens wel even zeggen dat ik Lenny die De Troubadour zingt in Op1 zo mooi vind. Die stem, prachtig _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 10:35:01 #60
163650 Greys
pi_191596784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:34 schreef molloot200 het volgende:
Moet overigens wel even zeggen dat ik Lenny die De Troubadour zingt in Op1 zo mooi vind. Die stem, prachtig _O_
Ja die vrouw is echt nog zo enorm goed bij stem. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191596797
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:00 schreef Greys het volgende:
Hij kon en mocht natuurlijk eigenlijk maar heel weinig zeggen van hoe het precies ging worden. Dat merkte je wel. Dus waarschijnlijk als iedereen het ziet denken ze weer 'ohhhh supergaaaaaf gedaan zo met dat vliegen en "schakelen" vanuit Ahoy naar buiten'.
Ja precies, het bijzondere zal vooral zitten in hoe het in beeld gebracht wordt. En oud-deelnemers zijn sowieso leuker dan een internationale artiest of een dansact ofzo.

Verder wat Molloot ook zegt, de intervalact is toch vooral het moment dat mensen even naar de wc gaan en een beetje met hun telefoon rommelen in afwachting op de puntentelling.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191597533
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Weet niet, @:Funhouse zei ook dat er geoefend was. Tenzij dat de oefening was :P
Nee, de repetitie die ik noemde was met Redo! En volgens mij wordt dat heel spectaculair! Die repetitie was overigens ook niet afgelopen weekend en niet openbaar, dus weet niet wat die persoon op facebook heeft gezien :+
pi_191598057
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:26 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Nee, de repetitie die ik noemde was met Redo! En volgens mij wordt dat heel spectaculair! Die repetitie was overigens ook niet afgelopen weekend en niet openbaar, dus weet niet wat die persoon op facebook heeft gezien :+
Ah oké, leuk! *O*

Ik gok dat deze persoon dan dacht dat die medley bij het tennistoernooi een repetitie was.
pi_191598781
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:44 schreef Em31 het volgende:
Het zal vast allemaal fantastisch worden, maar heel spannend klinkt het allemaal ook nog niet.
Neem aan dat de echte klappers nog moeten worden onthuld. Anders valt het mij ook tegen idd.
Forbidden but tasteful.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:10:26 #65
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191598882
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:00 schreef FruitofUtopia het volgende:

[..]

Neem aan dat de echte klappers nog moeten worden onthuld. Anders valt het mij ook tegen idd.
Zoiets als Madonna?
pi_191598886
Ik verwacht Celine Dion nog. Zij is in de buurt rondom ESF. Sietse deed vaag over een 8ste oud winnaar op Twitter. Dat wordt nog bekend gemaakt. Er zal nog zeker iets aankomen *O*
pi_191598952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zoiets als Madonna?
Nou nee :P maar Eric van Tijn gaf eerder al aan dat we in NL ook artiesten van wereldklasse hebben, dus ik verwacht nog een spectaculaire act. Ik neem niet aan dat hij Getty bedoelde.

Overigens vind ik het heel leuk dat de oud-winnaars een medley zingen, maar daar gingen we eigenlijk al een beetje vanuit natuurlijk. Ik hoop dus niet dat dit het hoogtepunt is.
Forbidden but tasteful.
pi_191598958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:10 schreef Mlita het volgende:
Ik verwacht Celine Dion nog. Zij is in de buurt rondom ESF. Sietse deed vaag over een 8ste oud winnaar op Twitter. Dat wordt nog bekend gemaakt. Er zal nog zeker iets aankomen *O*
Dat zou ik wel leuk vinden! Maar we wachten af :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191598987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:10 schreef Mlita het volgende:
Ik verwacht Celine Dion nog. Zij is in de buurt rondom ESF. Sietse deed vaag over een 8ste oud winnaar op Twitter. Dat wordt nog bekend gemaakt. Er zal nog zeker iets aankomen *O*
Dan zou Celine Dion een gelijkaardige rol krijgen als Getty Kaspers... dat lijkt me toch ook niet.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:23:36 #70
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191599003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef molloot200 het volgende:
Eerlijk gezegd kijk ik Eurovisie ook niet voor de interval acts. Dit is leuk, en ook goed gevonden. Ik heb er meer mee dan Madonna. Er is meer link met het ESF. Persoonlijk vind ik de intervals vooral tijdrekken, en dat blijf ik met elke interval act vinden, maar als het toch iets van het ESF in zich heeft zitten vind ik het nog goed bij de show passen en leuk ook. Verder kunnen ze me oprecht gestolen worden, maar ik zie dus liever dit dan Madonna.
Precies hoe ik er ook over denk.

Btw, ik heb dat stukje van gisteren niet gezien, maar ik hoop wel dat Lenny de Troubadour live in de zaal gaat doen....? (Getty mag moet playbacken)

*Zoekt de uitzending ff op
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191599058
Als ik het zo hoorde nemen ze Lenny in ieder geval van te voren op. Ze had het over op grote hoogte. Er werd al gelijk gespeculeerd over Euromast of de Erasmusbrug waar haar stukje op wordt genomen.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:39:27 #72
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191599131
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Als ik het zo hoorde nemen ze Lenny in ieder geval van te voren op. Ze had het over op grote hoogte. Er werd al gelijk gespeculeerd over Euromast of de Erasmusbrug waar haar stukje op wordt genomen.
Ik hoor het nu ook.

(Vreselijk programma trouwens. Hulde voor de mensen die dit gisteren live hebben zitten kijken en geen delen konden skippen :') )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191599193
Ik heb liever zo'n medley met oud-winnaars (er is echt aan de fans gedacht _O_ en mij gaat dit overigens nooit vervelen) dan een Madonna of Justin :{w , maar als ik dan weer de naam Celine lees dan begint het wel te kriebelen. Maar ik vind Celine dan ook heel goed en ben fan van haar muziek ;)
~The present is all there is~
pi_191599224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:10 schreef Mlita het volgende:
Ik verwacht Celine Dion nog. Zij is in de buurt rondom ESF. Sietse deed vaag over een 8ste oud winnaar op Twitter. Dat wordt nog bekend gemaakt. Er zal nog zeker iets aankomen *O*
Ik denk niet dat die voor een paar minuten komt.. dan verwacht ik eerder nog wat beelden van ABBA ofzo.
pi_191599331
Misschien dat de jaren 50 toch nog vertegenwoordigd worden door middel van hologrammen?
~The present is all there is~
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:03:45 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191599403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef grazz het volgende:
Misschien dat de jaren 50 toch nog vertegenwoordigd worden door middel van hologrammen?
Misschien kan Chantal in de huid van Teddy kruipen en Een Beetje doen. Op een of andere manier vind ik dat nummer wel bij haar passen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191599711
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:03 schreef Jane het volgende:

[..]

Misschien kan Chantal in de huid van Teddy kruipen en Een Beetje doen. Op een of andere manier vind ik dat nummer wel bij haar passen.

:o dat zie ik haar ook wel doen nu je't zegt.
~The present is all there is~
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:29:53 #78
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191599735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef molloot200 het volgende:
Eerlijk gezegd kijk ik Eurovisie ook niet voor de interval acts. Dit is leuk, en ook goed gevonden. Ik heb er meer mee dan Madonna. Er is meer link met het ESF. Persoonlijk vind ik de intervals vooral tijdrekken, en dat blijf ik met elke interval act vinden, maar als het toch iets van het ESF in zich heeft zitten vind ik het nog goed bij de show passen en leuk ook. Verder kunnen ze me oprecht gestolen worden, maar ik zie dus liever dit dan Madonna.
Eens, liefst vooral niet teveel tijd verspillen aan die intervalacts.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:26:47 #79
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191600428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Eens, liefst vooral niet teveel tijd verspillen aan die intervalacts.
Er zal ook wel een minimumtijd zijn waarin mensen moeten kunnen bellen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191600470
Ja haha die interval act is er niet alleen omdat het leuk is.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:45:25 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191600687
Dat snap ik ook wel, daarom zeg ik ook niet 'schaf ze maar af' :P
pi_191604085
songfestival twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:33:30 Innovatief LED-scherm verbindt twee podia Eurovisie Songfestival 2020⬇️https://t.co/8fxkvE0GRJ reageer retweet

pi_191604135
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef Em31 het volgende:
songfestival twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:33:30 Innovatief LED-scherm verbindt twee podia Eurovisie Songfestival 2020⬇️https://t.co/8fxkvE0GRJ reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAAAA INNOVATIE! Zou hier de puntentelling op geprojecteerd worden? Ziet er super modern uit wel, futuristisch bijna
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 19:44:01 #84
163650 Greys
pi_191604246
_O_ _O_ _O_

Het wordt echt beter en beter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191604329
Dit is wel heel gaaf _O_
pi_191604351
Ben wel benieuwd hoe het er dan vanaf de andere kant uit moet zien. Er staat dat je er door heen kan kijken, maar je voelt je denk ik toch een beetje gedistantieerd.
pi_191604486
Ik heb er zoooooooooooo'n zin in, niet normaal _O- _O_
pi_191604489
Dit was dus het extra scherm! (Denk ik) maar ziet er wel interessant uit, ik ben benieuwd naar de bewegende beelden
pi_191604494
En blijkbaar nog niet eens alles :D
SietseBakker twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:55:44 Why have one giant LED wall? Let’s add a second, semi-transparant, diagonally positioned screen to create intimate settings at the B-stage! And who knows, what else... 😏🎉 #OpenUp #Eurovision https://t.co/5wJTgYz4wL reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 19:57:39 #90
163650 Greys
pi_191604497
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:48 schreef lashatumbai het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er dan vanaf de andere kant uit moet zien. Er staat dat je er door heen kan kijken, maar je voelt je denk ik toch een beetje gedistantieerd.
Het zal geen views blocken en het kan omhoog oid zag ik geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 19:58:15 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191604506
Setting the standard higher _O_
  ESF Reporter donderdag 20 februari 2020 @ 19:59:25 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_191604533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:57 schreef Em31 het volgende:
En blijkbaar nog niet eens alles :D
SietseBakker twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:55:44 Why have one giant LED wall? Let’s add a second, semi-transparant, diagonally positioned screen to create intimate settings at the B-stage! And who knows, what else... 😏🎉 #OpenUp #Eurovision https://t.co/5wJTgYz4wL reageer retweet
Ik denk wat @Moira in het interview topic zei, stats en de puntentelling! Ze had een mooi voorbeeld hiervan!
pi_191604547
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zal geen views blocken en het kan omhoog oid zag ik geloof ik.
Nee dat las ik ook, maar toch benieuwd hoe het er uit gaat zien en hoe je het dan ervaart als je aan de andere kant staat/zit.
pi_191604583
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk wat @:Moira in het interview topic zei, stats en de puntentelling! Ze had een mooi voorbeeld hiervan!
Ik denk ook de puntentelling vanaf de B-stage. Dan zie je ook meer publiek wellicht in beeld dan normaal. Zo zou je wel meer de sfeer uit de arena mee krijgen.
pi_191604664
Dit is ws ook waarom die hangende lichtbalken ineens een onderbreking hadden precies in het midden, zodat dit scherm erdoorheen kan worden gehezen
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:06:16 #96
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191604680
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef Em31 het volgende:
songfestival twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:33:30 Innovatief LED-scherm verbindt twee podia Eurovisie Songfestival 2020⬇️https://t.co/8fxkvE0GRJ reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik in mijn concept dossier
Dat het land en artiest in rij niet met een
gewone ondertiteling op scherm komt MAAR
dat dit door middel van het gebruik v/d stages
op scherm komt.

En tevens de vlaggen v/d landen ook via
dit systeem op het scherm komen. Ook kan
er via een slow-bewegende camera-shot komen
vanuit het AHOY-dak met de nodige info ivm
de titels/artiesten/componisten enz..

Gedaan met het klassieke ondertitelingssysteem
gewoon 3D ook tijdens de vlaggenparade bv

🙂🙃😉😌👍 go avrotros go npo go nos
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:06:21 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191604684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:00 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Nee dat las ik ook, maar toch benieuwd hoe het er uit gaat zien en hoe je het dan ervaart als je aan de andere kant staat/zit.
Dan staat er PUNEPO.
:o)
  ESF Reporter donderdag 20 februari 2020 @ 20:07:13 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_191604697
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan staat er PUNEPO.
Verdomme Dave.
pi_191604720
Dat is echt nice bedacht! Krijg je een soort VR effect, zonder echt VR te gebruiken en het is zichtbaar in de zaal. Doet me een beetje denken aan het projectie gordijn bij VVAL 2019, maar dat was toen gedaan met projectoren en doeken vanaf het plafond.
pi_191604783
Verkeerde topic.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:11:10 #101
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191604817
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan staat er PUNEPO.
ik denk dat er vice versa hetzelfde komt
en dat de tribunes aan de beide flanken v/d
arena gewoon niets in spiegelbeeld krijgen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 20:11:19 #102
163650 Greys
pi_191604820
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan staat er PUNEPO.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:12:07 #103
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191604846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:11 schreef fatix het volgende:

[..]

ik denk dat er vice versa hetzelfde komt
en dat de tribunes aan de beide flanken v/d
arena gewoon niets in spiegelbeeld krijgen
Dat zou ook nog kunnen. |:)
:o)
pi_191604870
Wat me ook opvalt, het B-podium en de catwalk zijn veranderd. De catwalk lijkt breder en loopt niet meer door het midden van het B-podium. Ik vind dit veel mooier en lijkt me ook wat praktischer.

*EDIT* Ik zag het verkeerd, Het enige wat lijkt veranderd is de manier waarop het B-podium en de catwalk kruisen. Catwalk is nog even breed.
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:13:43 #105
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191604887
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Dan staat er PUNEPO.
het jan ook zo >> punepo#
pi_191605313
Echt heel gaaf dit! _O_
Ben benieuwd hoe het gebruikt wordt en wat voor technische snufjes Sietse nog achterhoudt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 februari 2020 @ 20:34:31 #107
163650 Greys
pi_191605445
Ik vind dit dus echt vele malen geiler interessanter dan die hele Franse deelnemer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191605466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:13 schreef NeilZar het volgende:
Wat me ook opvalt, het B-podium en de catwalk zijn veranderd. De catwalk lijkt breder en loopt niet meer door het midden van het B-podium. Ik vind dit veel mooier en lijkt me ook wat praktischer.

*EDIT* Ik zag het verkeerd, Het enige wat lijkt veranderd is de manier waarop het B-podium en de catwalk kruisen. Catwalk is nog even breed.
Om dit wat duidelijker te maken, voorheen:

Nu:

Groen - Catwalk
Geel - B-podium.

De catwalk lijkt dezelfde hoek te hebben maar loopt minder ver door, en het b-podium is minder breed.
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:39:43 #109
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191605599
Ben echt zo benieuwd hoe het er straks in de zaal allemaal uitziet. *O* Alles lijken ze uit de kast te trekken, maar ik vind het toch altijd moeilijk te bepalen van zo'n plaatje.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191605682
Het is zeker moeilijk te bepalen uit deze plaatjes, het laat niet veel van de zaal zien. We hebben nog niet eens plaatjes van de green room gezien, telkens buiten beeld.
pi_191606794
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef Em31 het volgende:
songfestival twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:33:30 Innovatief LED-scherm verbindt twee podia Eurovisie Songfestival 2020⬇️https://t.co/8fxkvE0GRJ reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F*ck me...nee, maar dat gaat tof worden denk ik, hoop ik :D Ik vraag me af wat de mensen aan de andere kant van dat scherm zien? Er staat dat ook de mensen er achter alles kunnen zien, maar niet de graphics lijkt me. Heel nieuwsgierig naar en goede toevoeging iig. Zorgt voor meer mogelijkheden. ^O^
~The present is all there is~
  PR en moderator donderdag 20 februari 2020 @ 21:25:44 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191606892
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk wat @:Moira in het interview topic zei, stats en de puntentelling! Ze had een mooi voorbeeld hiervan!
_O_

Dat van de Superbowl wat ik als voorbeeld gaf waren volgens mij digitale projecties enkel voor op tv, dus publiek zag zelf niks behalve op de schermen. Maar dit is dus een fysiek 'glas' dat wij als arena publiek ook gewoon kunnen zien _O_

Gaat vet worden voor shots van acts die het B-podium gebruiken, hebben die ook coole graphics die afgezet worden tegen het publiek dat daar eveneens fysiek staat _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 februari 2020 @ 21:29:54 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191607007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:22 schreef grazz het volgende:

[..]

F*ck me...nee, maar dat gaat tof worden denk ik, hoop ik :D Ik vraag me af wat de mensen aan de andere kant van dat scherm zien? Er staat dat ook de mensen er achter alles kunnen zien, maar niet de graphics lijkt me. Heel nieuwsgierig naar en goede toevoeging iig. Zorgt voor meer mogelijkheden. ^O^
Ja zo te zien moet je in de standing arena dus wel zorgen dat je aan de linkerkant van de catwalk staat _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191607075
Straks gebruikt bijna niemand het _O-
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:35:52 #115
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191607156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:32 schreef Em31 het volgende:
Straks gebruikt bijna niemand het _O-
Ja dat zie je wel vaker met special features... Dan biedt de broadcaster het aan, maar dan hebben ze vaak toch al een geheel eigen plan wat betreft staging en dan past dit er bijvoorbeeld niet bij.
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:40:29 #116
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191607283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:25 schreef Moira het volgende:

[..]

_O_

Dat van de Superbowl wat ik als voorbeeld gaf waren volgens mij digitale projecties enkel voor op tv, dus publiek zag zelf niks behalve op de schermen. Maar dit is dus een fysiek 'glas' dat wij als arena publiek ook gewoon kunnen zien _O_

Gaat vet worden voor shots van acts die het B-podium gebruiken, hebben die ook coole graphics die afgezet worden tegen het publiek dat daar eveneens fysiek staat _O_

Ik denk niet dat het glas gaat zijn. Maar meer een rooster waar je door heen kan kijken zoals hier bij Madonna's optreden. Waarschijnlijk wel meer doorzichtig, maar je begrijpt het idee.

pi_191607302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:32 schreef Em31 het volgende:
Straks gebruikt bijna niemand het _O-
Ik hoop dat ze geleerd hebben van vorig jaar waar behalve België ook niemand gebruik maakte van de triangels. Hopelijk maken ze goed gebruik van dit scherm tijdens het programma buiten de liedjes om zodat het niet voor niks is :)

Het wordt dan zo'n effect denk ik


[ Bericht 0% gewijzigd door Nashipeer op 20-02-2020 22:04:27 ]
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:42:19 #118
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191607340
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Ik dat ze geleerd hebben van volgend jaar waar behalve België ook niemand gebruik maakte van de triangels. Hopelijk maken ze goed gebruik van dit scherm tijdens programma buiten de liedjes om zodat het niet voor niks is :)

Het wordt dan zo'n effect denk ik
Ohja, deze techniek zal het wel zijn!
pi_191607355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Ik dat ze geleerd hebben van volgend jaar waar behalve België ook niemand gebruik maakte van de triangels. Hopelijk maken ze goed gebruik van dit scherm tijdens programma buiten de liedjes om zodat het niet voor niks is :)

Het wordt dan zo'n effect denk ik
Ja ik hoop dat de organisatie het zelf ook gewoon veel wil gebruiken, dat zal vast wel.

Dat ziet er heel gaaf uit!
pi_191607565
Als je een beetje een indruk wil van hoe zo'n scherm er uit kan zien in de arena. Dit is van Dediqated in Gelredome een paar weken geleden:
Het grote ronde scherm dat je aan het begin ziet is zo'n doorzichtig scherm, daarachter hingen door de avond heen verschillende licht elementen en daarachter zat dan weer een normaal ondoorzichtig LED scherm. Op 3:00 splitst het doorzichtige scherm en kan je duidelijk zien wat wel en wat niet het doorzichtige scherm is.

Als het achter het scherm donker is kan je het niet onderschijden van een normaal LED scherm.
pi_191607575
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze geleerd hebben van volgend jaar waar behalve België ook niemand gebruik maakte van de triangels. Hopelijk maken ze goed gebruik van dit scherm tijdens het programma buiten de liedjes om zodat het niet voor niks is :)

Het wordt dan zo'n effect denk ik
Nice
~The present is all there is~
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:19:10 #122
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191608129
]

Kwam deze visualisatie tegen!!!

Gaaf hoor als dat gaat gebeuren
pi_191608378
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:19 schreef lashatumbai het volgende:
Kwam deze visualisatie tegen!!!

Gaaf hoor als dat gaat gebeuren
Zo had ik het mij ook voorgesteld, het is perfect om het voor de bekendmaking te gebruiken.
pi_191608496
Maar de mensen die daar direct achter staan en op de 1e rang zitten dan? Neem aan dat er ook wel grote schermen komen te hangen, maar kunnen ook zij dan alles goed volgen?
~The present is all there is~
pi_191608675
~The present is all there is~
pi_191610953
quote:
Oh dit zou gaaf zijn _O_ alleen zou zo’n scherm heel snel naar boven kunnen?
  PR en moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 12:36:07 #127
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191613794
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:40 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het glas gaat zijn. Maar meer een rooster waar je door heen kan kijken zoals hier bij Madonna's optreden. Waarschijnlijk wel meer doorzichtig, maar je begrijpt het idee.

Ja ik bedoel ook niet echt glas maar ik weet niet hoe je een semi-transparant led-screen überhaupt noemt of hoe het werkt, maar we snappen elkaar _O-

Het voorbeeld wat ik gaf waar Cee naar refereerde was überhaupt niet iets dat je fysiek in de ruimte kon zetten, maar wat live op het tv-beeld werd geprojecteerd zodat het leek alsof het wel fysiek in de ruimte stond. Glas/rooster/semitransparantledscherm staat dat iig wel :Y

Wel echt heel vet trouwens, zo trots op het NL team dat ze gewoon een next level ESF uit de grond weten te stampen _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191614064
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh dit zou gaaf zijn _O_ alleen zou zo’n scherm heel snel naar boven kunnen?
We beginnen gewoon elke inzending met een close up shot :7
~The present is all there is~
pi_191644634
Ziet er goed uit!
  zondag 23 februari 2020 @ 14:16:04 #131
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_191645069
Interessant dat Dotter voor Zweden al op het screen wordt aangekondigd.
pi_191645116
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:16 schreef TDHS het volgende:
Interessant dat Dotter voor Zweden al op het screen wordt aangekondigd.
Het is een filmpje gemaakt door een fan, niet officieel verder.
pi_191645355
Vraag me alleen af of 00:20 wel klopt. Zien de mensen achter dat tweede scherm ook de graphics, of is dat alleen vanaf één kant te zien?
~The present is all there is~
pi_191651500
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:44 schreef grazz het volgende:
Vraag me alleen af of 00:20 wel klopt. Zien de mensen achter dat tweede scherm ook de graphics, of is dat alleen vanaf één kant te zien?
Als het zo is als bij U2 dan zien beide kanten hetzelfde.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191651859
Volgens mij is het niet heel erg als de graphics gespiegeld zijn (bv dat kind met de ballon dat op een bankje zat bij Måns in 2015). Bij tekst is het wel vervelend, maar uiteindelijk is het vooral een tv show en mensen in de zaal kunnen het op de schermen volgen

Maar mooi in dat filmpje om de techniek in werking te zien :)
pi_191652662
Het zal niet zo zijn als bij U2, volgens mij. Ik denk dat het gewoon een enkellaags scherm is dat aan één kant licht geeft. Ik denk dat wat je aan de achterkant ziet van het scherm uiteindelijk af zal hangen van het paneel dat ze gebruiken. Het ene paneel schermt de LEDs af, de ander niet; dus bij de eerste zal je waarschijnlijk niks zien en bij de ander juist weer wel. Uiteindelijk heeft elk LED paneel ook een maximale viewing angle, dus vanaf de zijkant kan het al minder goed zichtbaar zijn.

Ik heb even bekeken wat de mogelijk leveranciers hebben, en bij Faber visuals hebben ze meerdere soorten doorzichtige LED panelen. Dan denk ik dat deze NEXNOVO NR8 gebruikt zal worden vanwege de kleine ruimte tussen de pixels; ook is dit paneel 78% doorzichtig. Op de render demo die ze hebben kan je alleen aan de voorkant zien wat er weergegeven wordt, dus de mensen achter het scherm zien niks. Ook in de spec sheet staat een kijkhoek van 140° aangegeven. Dus als dit inderdaad het paneel wordt dan zie je niks aan de achterkant en zullen mensen die heel schuin op het scherm zittten/staan ook slecht zien wat er weergegeven wordt.

Dit gaat er naar tuurlijk vanuit dat dit inderdaad het scherm wordt. Ik heb snel gekeken, maar geen van de andere mogelijke leveranciers leken een paneel te hebben dat geschikt zou zijn.
pi_191653326
Eindelijk een paar plaatjes gevonden die goed laten zien wat je van de achterkant (niet) kan zien. Dit is niet het zelfde paneel type als ik hiervoor heb gelinkt, maar een ander type geleverd door Faber.

Als je hier naar de geel gekleurde panelen in de voorste "balk" kijkt aan het plafond, direct boven het ronde b-podium:

En dan vergelijkt met dezelfde balk in deze foto:


Dan kan je hopelijk begrijpen dat je vanaf de achterkant niets ziet. Als je dan in de tweede foto naar de meest linker balk kijkt dan kijk je door één scherm naar het scherm dat je wel kan zien.
pi_191658283
OneiroMou twitterde op zondag 23-02-2020 om 13:12:27 Remember when y’all were trashing Tel Aviv for having extortionate hotel/Airbnb prices well why does Rotterdam seem 100x worse? https://t.co/tGxRTZBJmO reageer retweet
Je hoort er niet veel meer over maar zijn extreem hoge hotelprijzen nog steeds een ding?
pi_191658299
@NeilZar tnx voor de verduidelijking, het zou wel jammer zijn voor de mensen achter het scherm als er idd niks te zien is
pi_191757804
Er is dus een voorprogramma voor elke show, ben benieuwd of ik 6x hetzelfde ga zien :+
https://www.ad.nl/rotterd(...)ngfestival~ae0ff26c/
dag
pi_191758129
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:27 schreef Nashipeer het volgende:
OneiroMou twitterde op zondag 23-02-2020 om 13:12:27 Remember when y’all were trashing Tel Aviv for having extortionate hotel/Airbnb prices well why does Rotterdam seem 100x worse? https://t.co/tGxRTZBJmO reageer retweet
Je hoort er niet veel meer over maar zijn extreem hoge hotelprijzen nog steeds een ding?
700+ gemiddeld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 3 maart 2020 @ 22:29:58 #142
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191820384
Naast de HOD's van Israël en Zweden komen meerdere officials a.s. maandag niet naar Rotterdam voor de Heads of Delegation meeting.

wiwibloggs twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:27:03 The Director General of the EBU has imposed travel restrictions on staff after an employee in Geneva tested positive for coronavirus. This means that Jon Ola Sand and other top officials will not be able to attend the Eurovision Heads of Delegation meeting in Rotterdam. https://t.co/UJJuruxFcv reageer retweet
  dinsdag 3 maart 2020 @ 22:30:49 #143
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191820401
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2020 @ 22:33:59 #144
163650 Greys
pi_191820445
Ow, iemand van de EBU met corona. -O-

Logisch idd dat ze dan niet kunnen komen.

Alsnog fijn dat het dan via live stream kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 maart 2020 @ 22:35:24 #145
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191820470
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:33 schreef Greys het volgende:
Ow, iemand van de EBU met corona. -O-

Logisch idd dat ze dan niet kunnen komen.

Alsnog fijn dat het dan via live stream kan.
Vind het toch wel heftig dat dit al gevolgen heeft op deze kleine gebeurtenis in de Eurovisie Agenda. Hopelijk blijft het hier bij wat betreft consequenties.
  donderdag 5 maart 2020 @ 11:22:30 #146
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191843948
Zijn er verder nog afmeldingen bekend van landen naast Zweden en Israël?
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:24:19 #147
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191845762
Eerste grote evenement in Rotterdam is afgelast om het coronavirus.

https://www.ad.nl/rotterd(...)oronavirus~a00652bf/
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 14:17:44 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_191846657
Boksertjes, watjes. Mooi dat ze proberen de boel schoon te houden daar voor de komst van ESF (zei ze tegen beter weten in en vasthoudend aan wat strohalmen en hoop en angst).
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:38:40 #149
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191849054
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef Cee het volgende:
Boksertjes, watjes. Mooi dat ze proberen de boel schoon te houden daar voor de komst van ESF (zei ze tegen beter weten in en vasthoudend aan wat strohalmen en hoop en angst).
Ik zie het inmiddels somber in met nog drie weken te gaan voordat ze het podium al gaan bouwen moet er op hoger niveau denk ik snel beslissingen worden gemaakt. Het valt mij op dat Sietse ook al een tijdje stiller is op social media. Lijkt me echt heftig als er in dit stadium van de voorbereidingen van een dergelijk groot evenement dit soort zaken roet in het eten kunnen gaan gooien.
pi_191849302
Ik denk persoonlijk niet dat het afgelast zal worden. Eventueel zal het zonder publiek doorgaan denk ik. Hebben wij weer. Is het songfestival eindelijk in ons land, komt er een virus het verpesten.
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 16:56:05 #151
87554 Cee
Welluk?
pi_191849339
Zonder publiek, zonder fans zou ik echt vreselijk vinden. Ik wacht liever nog een jaar of een half jaar. We wachten al zo lang, die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:58:58 #152
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191849389
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Cee het volgende:
Zonder publiek, zonder fans zou ik echt vreselijk vinden. Ik wacht liever nog een jaar of een half jaar. We wachten al zo lang, die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.
Het scenario zonder publiek of elke artiest optredend in eigen land lijkt mij waarschijnlijker eerlijk gezegd
pi_191849464
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het scenario zonder publiek of elke artiest optredend in eigen land lijkt mij waarschijnlijker eerlijk gezegd
In eigen land lijkt me niet. Dat is veel te duur voor de afzonderlijke landen en ook erg ingewikkeld. Vooral op zo’n korte termijn ook.

En het songfestival een half jaar opschuiven werkt ook niet, want dan heeft het winnende land maar een half jaar de tijd om te organiseren. Dat lijkt me te weinig. Een jaar opschuiven zou wel kunnen, maar ja, dat moeten alle artiesten en dergelijke ook maar kunnen/willen.

Hoe dan ook, het wordt sowieso vreselijk als het niet door kan gaan zoals gepland.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:03:50 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191849480
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Cee het volgende:
Zonder publiek, zonder fans zou ik echt vreselijk vinden. Ik wacht liever nog een jaar of een half jaar. We wachten al zo lang, die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.
Maar dat zou dan ook betekenen dat het volgende land nog minder tijd heeft voor het organiseren, terwijl een jaar al als best kort gezien wordt. Ik ben dan eerder bang dat het dit jaar helemaal niet gaat gebeuren. :@

Het is immers geen WK voetbal oid, waarbij die watjes al 10 jaar vooruit willen weten wie het feestje organiseert. :+ :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 17:07:08 #155
163650 Greys
pi_191849523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar dat zou dan ook betekenen dat het volgende land nog minder tijd heeft voor het organiseren, terwijl een jaar al als best kort gezien wordt. Ik ben dan eerder bang dat het dit jaar helemaal niet gaat gebeuren. :@

Het is immers geen WK voetbal oid, waarbij die watjes al 10 jaar vooruit willen weten wie het feestje organiseert. :+ :P
Serieus nog liever een jaar alles in de koelkast (al lijkt het me gruwelijk, maar wat moet dat moet) dan zonder publiek en pers enzo.

Dan is het na 44 jaar een keer in eigen land, dan moeten we het mogen meemaken ook. Dan maar later. ;(

Nu zonder publiek en dan volgend jaar in een ander land kan écht niet. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191849592
Ik heb ook liever dat het dan gewoon een jaar opgeschoven wordt, maar ik vraag me gewoon af in hoeverre het realistisch is.

We moeten eigenlijk gewoon hopen dat heel veel mensen nu het virus krijgen, zodat de maatregelen om het te beperken geen zin meer hebben en dan kan gewoon alles doorgaan.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:12:26 #157
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191849599
Nouja en zonder publiek heb je ook een praktisch probleem: ik neem aan dat ze 'ons' geld ook uitgeven aan het ESF. Als ze het zonder publiek zouden doen, is waarschijnlijk financieel echt heel ongunstig ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:12:49 #158
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191849602
(Want neem aan dat iedereen dan wel z'n geld terugkrijgt, als alle kaartjes geannuleerd zouden worden)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:12:53 #159
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191849604
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus nog liever een jaar alles in de koelkast (al lijkt het me gruwelijk, maar wat moet dat moet) dan zonder publiek en pers enzo.

Dan is het na 44 jaar een keer in eigen land, dan moeten we het mogen meemaken ook. Dan maar later. ;(

Nu zonder publiek en dan volgend jaar in een ander land kan écht niet. -O-
Ik hoop dat het gewoon doorgaat uiteraard (behalve als ik straks zelf ziek ben natuurlijk, dan moeten ze het uitstellen :+ ),
maar als het straks allemaal toch uit de hand loopt (wat ik nog steeds niet denk), dan houd ik er wel rekening mee dat ze het misschien zonder publiek willen doen. En dan kunnen we hoog of laag springen, maar dan ben ik wel bang dat het 'hier is je geld terug, over 44 jaar meer geluk' gaat zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:13:22 #160
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191849614
Zo en je zult als buitenlandse ESF-fan maar eerst een kaartje voor Duncan in de Ziggo Dome hebben gekocht inclusief vlucht en hotel en in mei een weekje Rotterdam -O- Ben je mooi klaar mee dan ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191849623
Iedere keer dat ik dit soort gesprekken zie vertel ik tegen mezelf dat de GP van Zandvoort en het EK 2020 ook tot nu toe nog gewoon doorgaan. Is dat naïef? Misschien wel maar anders ga ik er alleen maar over stressen, wij doen er hier toch niks aan.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:14:46 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191849631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:11 schreef Miloutchi het volgende:
Ik heb ook liever dat het dan gewoon een jaar opgeschoven wordt, maar ik vraag me gewoon af in hoeverre het realistisch is.

We moeten eigenlijk gewoon hopen dat heel veel mensen nu het virus krijgen, zodat de maatregelen om het te beperken geen zin meer hebben en dan kan gewoon alles doorgaan.
Als zo veel mensen het krijgen gaat het niet eerder door natuurlijk.
Een heleboel zieke mensen bij elkaar zetten is ook niet per se een goed idee, om allerlei redenen.
Laten we dat dus vooral niet hopen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191849691
quote:
12s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als zo veel mensen het krijgen gaat het niet eerder door natuurlijk.
Een heleboel zieke mensen bij elkaar zetten is ook niet per se een goed idee, om allerlei redenen.
Laten we dat dus vooral niet hopen.
Ik was ook niet helemaal serieus. We zullen moeten afwachten hoe het loopt. Aan de ene kant denk ik niet dat het afgelast gaat worden, maar aan de andere kant zijn er wel al een hoop dingen afgelast.
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 17:20:10 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191849733
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:17 schreef Miloutchi het volgende:

[..]

Ik was ook niet helemaal serieus. We zullen moeten afwachten hoe het loopt. Aan de ene kant denk ik niet dat het afgelast gaat worden, maar aan de andere kant zijn er wel al een hoop dingen afgelast.
Ligt eraan hoe het ervoor staat in de weken voor ESF. Dat is nu nog 2,5 maand weg.
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:24:20 #165
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191849811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:20 schreef Momo het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe het ervoor staat in de weken voor ESF. Dat is nu nog 2,5 maand weg.
Als er maatregelen worden genomen zal dat niet twee weken van te voren worden besloten..wat ik al schreef. Over 3.5 week gaan ze al beginnen in Ahoy
pi_191850429
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Em31 het volgende:
openrotterdam twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:46:49 🇳🇱 Erasmusbrug in #roodwitblauw voor speciale opnames voor het #Songfestival2020! Wat een plaatje! #open010 #erasmusbrug #dezwaan @:feijenoord_rdam @:centrum_rdam @:eurovisionart @:rotterdamahoy https://t.co/kHD4bcpsMZ reageer retweet
De Erasmusbrug werd wel een aantal keer genoemd in het meelees-topic volgens mij. Leuk om te zien weer! *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:09:47 #168
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191850506
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Em31 het volgende:
openrotterdam twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:46:49 🇳🇱 Erasmusbrug in #roodwitblauw voor speciale opnames voor het #Songfestival2020! Wat een plaatje! #open010 #erasmusbrug #dezwaan @:feijenoord_rdam @:centrum_rdam @:eurovisionart @:rotterdamahoy https://t.co/kHD4bcpsMZ reageer retweet
Zo leuk! Voor wie het nog niet had gelezen, je kan je dus ook opgeven als figurant voor een nachtshoot op de Erasmusbrug met een grote groep!
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 18:34:36 #169
375570 crew  Cyan9
pi_191850868
Als het in mei niet door kan gaan, dan verschuiven ze het maar een paar maanden. Desnoods schuiven ze de toekomstige edities ook wat op als het anders met de tijd in de knoei komt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 18:41:50 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_191851005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:24 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Als er maatregelen worden genomen zal dat niet twee weken van te voren worden besloten..wat ik al schreef. Over 3.5 week gaan ze al beginnen in Ahoy
Ik heb een plan en die moet ik even kwijt en daarna hou ik er over op want het gaat gewoon DOOR verdorie. w/
Maar stel dat het toch niet in mei kan:
Er is een vrij grote kans dat dit keer een vrij klein land gaat winnen en voor het eerst het ESF zal organiseren. IJsland, Litouwen, misschien wel Roemenië. Die zullen het vast geen probleem vinden om íets meer tijd te krijgen om financiën, organisatie, show etc. rond te krijgen. Als ESF2020 verplaatst wordt naar later dit jaar (September of zo) en men 2021 gebruikt als pauze-jaar. In mei 2022 is dan het 66e ESF en heeft het winnend land optimale tijd kunnen benutten om de boel op touw te zetten en hebben alle deelnemende landen ook nog eens meer tijd gehad om op zoek te gaan naar de best mogelijke inzending.

Ik weet het, met deze constructie heb je anderhalf jaar lang geen ESF. Maar echt ik kan dat zo veel beter handelen dan een ESF waar we zo lang naar uitkeken en welke vervolgens helemaal niet doorgaat. En vergeet niet alle tijd en vooral geld dat al is gestoken door publieke omroep, overheid en de stad Rotterdam.

Oké dat was het nu stop ik met denken hierover want het vreet me echt op.

Hup hup prayer circle voor mei. w/
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:46:48 #171
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191851089
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:41 schreef Cee het volgende:

Er is een vrij grote kans dat dit keer een vrij klein land gaat winnen en voor het eerst het ESF zal organiseren. IJsland, Litouwen, misschien wel Roemenië. Die zullen het vast geen probleem vinden om íets meer tijd te krijgen om financiën, organisatie, show etc. rond te krijgen. Als ESF
Ook geen verkeerde gedachte ;)
Echter het idee dat je de jarenlange traditie doorbreekt door in 2021 geen winnaar te hebben zou ik wel heel jammer vinden.
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 18:49:40 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_191851130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ook geen verkeerde gedachte ;)
Echter het idee dat je de jarenlange traditie doorbreekt door in 2021 geen winnaar te hebben zou ik wel heel jammer vinden.
Dat zou jammer zijn maar ik heb het er heel heel graag voor over (en ik denk niet dat ik de enige ben).

(Nu ben ik bang dat er straks iets anders bedacht wordt als alternatief en niemand op mijn constructie is gekomen en dat we het daar mee moeten doen puur omdat niemand dit idee had, wat is Jon Ola’s adres, dan schuif ik het in een enveloppe onder zijn deur door).
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:52:13 #173
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191851179
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn maar ik heb het er heel heel graag voor over (en ik denk niet dat ik de enige ben).

(Nu ben ik bang dat er straks iets anders bedacht wordt als alternatief en niemand op mijn constructie is gekomen en dat we het daar mee moeten doen puur omdat niemand dit idee had, wat is Jon Ola’s adres, dan schuif ik het in een enveloppe onder zijn deur door).
:D :D :D

Sietse heeft vast zijn adres. ;)
pi_191851360
Ik zou het zelfs al verschrikkelijk vinden als Eurovision Village wordt gecanceld. Hebben we eindelijk gewonnen, gaat dat klotevirus ons feestje verpesten.
Forbidden but tasteful.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 12:08:34 #175
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191863434
Zo te zien is een editie zonder publiek wel één van de mogeljikheden waar over gesproken wordt:

https://www.telegraaf.nl/(...)bliek-vanwege-corona

Edit: Natuurlijk wel een Telegraaf artikel, het enige wat door de organisatie bevestigd wordt is dat er naar alternatieve scenario's gekeken wordt.
:o)
pi_191863564
Dit heeft niet te maken met de delegation meeting, maar er is net bekendgemaakt dat de Deense finale vanwege het virus in een lege arena wordt gehouden.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191863605
Ze hebben anders vandaag wel gewoon de volgende ticketwave aangekondigd, het lijkt me dat ze nu in ieder geval het nog gewoon door laten gaan zoals normaal.
pi_191863810
Natuurlijk laten ze het vooralsnog doorgaan als normaal. Ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat in ieder geval.
Een ESF zonder publiek is geen ESF. Dat virus is er nou eenmaal, dat is gewoon zo. Je kunt het ook krijgen als je niet naar het ESF gaat. Zo werkt dat nou eenmaal.

Voorzorgsmaatregelen zullen ze ook wel treffen
en als de pleuris echt uitbreekt, zie ik het ze nog verschuiven, maar niet doorgaan? No way.

We moeten ons vooral niet laten leiden door paniek.

Keep calm. :)
  vrijdag 6 maart 2020 @ 12:40:13 #179
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191863899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:16 schreef koffieleuk het volgende:
Dit heeft niet te maken met de delegation meeting, maar er is net bekendgemaakt dat de Deense finale vanwege het virus in een lege arena wordt gehouden.
SVT heeft straks ook een overleg wat te doen voor morgenavond in Zweden
pi_191864214
We weten nou iig hoe Jan zich moet voelen met net nu een burnout. :D

Maar ik dacht idd hetzelfde als Cee. Als het een half jaar verschoven wordt, dan kan de volgende organisatie ook anderhalf jaar de tijd krijgen. :) Problem solved.

Voor nu zie ik absoluut geen reden om te cancelen. Misschien moeten ze hun merchandise uitbreiden met mondkapjes en handgel. En dat meen ik serieus. :P #dontopenupyourmouth
Hotapnyc
pi_191864446
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er hier gesproken wordt over het cancellen van het ESF van volgend jaar. Als het ESF van dit jaar wordt uitgesteld, dan kan indien nodig Rusland of UK toch binnen een paar maanden een ESF uit de grond stampen en de organisatie overnemen, indien de echte winnaar dat niet zou kunnen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191864490
Hangt ervan af hoe graag je het zelf wilt organiseren als land. Ik zou het persoonlijk kut vinden als nu UK het namens ons had georganiseerd.
Hotapnyc
pi_191864597
Formule 1 zit er ook nog voor. Is ook wel een goede indicatie, beginnen ze daar over te twijfelen dan begin ik me meer zorgen te maken.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 13:32:38 #184
375570 crew  Cyan9
pi_191864688
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:16 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er hier gesproken wordt over het cancellen van het ESF van volgend jaar. Als het ESF van dit jaar wordt uitgesteld, dan kan indien nodig Rusland of UK toch binnen een paar maanden een ESF uit de grond stampen en de organisatie overnemen, indien de echte winnaar dat niet zou kunnen?
Ik zie één van de meer vermogende landen wel een ESF uit de grond stampen in een paar maanden. :Y
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter vrijdag 6 maart 2020 @ 13:43:30 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_191864822
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef Em31 het volgende:
Formule 1 zit er ook nog voor. Is ook wel een goede indicatie, beginnen ze daar over te twijfelen dan begin ik me meer zorgen te maken.
Maar dat is in de buitenlucht. Of maakt dat geen verschil?
pi_191864939
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar dat is in de buitenlucht. Of maakt dat geen verschil?
Denk het niet want het gaat ook om alle teams die hierheen moeten komen. China is al afgelast en de kaartverkoop van de race in Bahrein is ook stopgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 06-03-2020 13:59:48 ]
  ESF Reporter vrijdag 6 maart 2020 @ 14:03:56 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_191865168
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Denk het niet want het gaat ook om alle teams die hierheen moeten komen. China is al afgelast en de kaartverkoop van de race in Bahrein is ook stopgezet.
Wanneer zijn die? Ook in mei?
pi_191865224
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Wanneer zijn die? Ook in mei?
22 maart en 19 april, na China komt Zandvoort, dus daar zullen we binnenkort dan ook wel wat over horen.
pi_191865262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:18 schreef Cirilico het volgende:
Hangt ervan af hoe graag je het zelf wilt organiseren als land. Ik zou het persoonlijk kut vinden als nu UK het namens ons had georganiseerd.
Ja, precies. Dan zou je een ander land dus precies hetzelfde lot geven wat wij willen vermijden: winnen ze eindelijk, kunnen de nationale fans er alsnog niet heen. Ik zou persoonlijk nog liever hebben dat het hier was zonder fans, dan dat we gewonnen hadden en een ander land het ging organiseren.
pi_191866837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef Miloutchi het volgende:

[..]

Ja, precies. Dan zou je een ander land dus precies hetzelfde lot geven wat wij willen vermijden: winnen ze eindelijk, kunnen de nationale fans er alsnog niet heen. Ik zou persoonlijk nog liever hebben dat het hier was zonder fans, dan dat we gewonnen hadden en een ander land het ging organiseren.
Het is meer een stok achter de deur natuurlijk. Ik denk dat de meeste landen het best kunnen organiseren als ze het ESF bijvoorbeeld pas in augustus winnen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan weten de fans van tevoren dat dat risico er is, en kan men dus een ander land vragen het te doen.

Het zou hierbij ook niet ondenkbeeldig zijn dat Rotterdam nog eens een copy-paste doet voor 2021 trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 16:36:50 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191867223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
Nouja en zonder publiek heb je ook een praktisch probleem: ik neem aan dat ze 'ons' geld ook uitgeven aan het ESF. Als ze het zonder publiek zouden doen, is waarschijnlijk financieel echt heel ongunstig ;(
Zonder publiek is een financiële strop voor de Npo. Van onze centen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2020 @ 16:41:57 #192
163650 Greys
pi_191867276
Even verplaatst uit inmiddels gesloten topic, anders gast het op twee plekken over hetzelfde. :P

quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef iBenny het volgende:
Telegraaf.nl : Songfestival mogelijk zonder publiek vanwege corona

Het zou enorm jammer zijn. Is het een keer in Nederland... :') .

Sowieso wel een memorabel jaar zo
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef Moira het volgende:
Als het echt niet door kan gaan om veiligheidsredenen juich ik het alleen maar toe, ik heb ook weinig zin om daar met duizenden anderen van over de halve besmette wereld te zitten met kans dat ik het zelf oploop (en dan mijn zieke vader niet meer kan zien).

Maar als ze het zonder publiek doen ga ik echt dood. Ik hoop zo dat ze het dan gewoon een paar maanden verzetten, of dat we exact hetzelfde met dezelfde inzendingen en iedereen die dezelfde kaartjes houdt gewoon in 2021 doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191868347
Verplaatsen in de tijd zie ik echt niet gebeuren. Ahoy, de hotels, de verschillende delegaties, de voorbereidingen voor volgend jaar... Het zou logistiek gesproken vrijwel onmogelijk zijn om op een redelijke termijn al die agenda's weer vrij te krijgen.
pi_191868489
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef Em31 het volgende:
Formule 1 zit er ook nog voor. Is ook wel een goede indicatie, beginnen ze daar over te twijfelen dan begin ik me meer zorgen te maken.
En de TEFAF.
pi_191870078
En niet te vergeten de marathon van Rotterdam volgende maand waar ook een hoop mensen op een kluitje komen
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:13:07 #196
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191870361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:01 schreef Sableheart het volgende:
Verplaatsen in de tijd zie ik echt niet gebeuren. Ahoy, de hotels, de verschillende delegaties, de voorbereidingen voor volgend jaar... Het zou logistiek gesproken vrijwel onmogelijk zijn om op een redelijke termijn al die agenda's weer vrij te krijgen.
Daar ben ik ook bang voor. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191870412
De huldiging voor het landskampioenschap van Feyenoord is mogelijk op de maandag voor de eerste halve finale.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191870827
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
De huldiging voor het landskampioenschap van Feyenoord is mogelijk op de maandag voor de eerste halve finale.
Dick voormekaar :T
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_191870913
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
De huldiging voor het landskampioenschap van Feyenoord is mogelijk op de maandag voor de eerste halve finale.
Toch goed dat er in deze zware tijden nog ruimte is voor humor!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 21:16:31 #200
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191871500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:14 schreef BramVeen het volgende:
Iedere keer dat ik dit soort gesprekken zie vertel ik tegen mezelf dat de GP van Zandvoort en het EK 2020 ook tot nu toe nog gewoon doorgaan. Is dat naïef? Misschien wel maar anders ga ik er alleen maar over stressen, wij doen er hier toch niks aan.
Holland zingt Hazes is 5 dagen lang met publiek ik zie het euro ook wel door gaan teveel geld in gestopt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 6 maart 2020 @ 21:23:22 #201
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191871609
Anders dit jaar cancelen, en volgend jaar weer alles opstarten in Rotjeknor, je gekochte kaartjes blijven gewoon geldig, dan een beetje een financiele strop maar beter dan helemaal niets doen en het zekere voor het onzekere nemen...………….

Tokio OS gaat waarschijnlijk ook niet door,
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  PR en moderator zondag 8 maart 2020 @ 10:55:19 #202
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191898190
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:41 schreef Greys het volgende:
Even verplaatst uit inmiddels gesloten topic, anders gast het op twee plekken over hetzelfde. :P
[..]


[..]

Oh sorry, ik dacht juist dat dat topic ‘het topic’ was :@

Mja, wat ik daar zeg dus! :o
Zit je 45 jaar te wachten tot het ESF eens in eigen land wordt gehouden, ga je er eindelijk naartoe, mag je niet meer gaan door zo’n kutepidemie :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 8 maart 2020 @ 10:58:08 #203
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191898218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 21:23 schreef Toverheks het volgende:
Anders dit jaar cancelen, en volgend jaar weer alles opstarten in Rotjeknor, je gekochte kaartjes blijven gewoon geldig, dan een beetje een financiele strop maar beter dan helemaal niets doen en het zekere voor het onzekere nemen...………….

Tokio OS gaat waarschijnlijk ook niet door,
Dat de OS in Tokyo niet door gaat lijkt me sterk. Dat is in augustus pas en zoals nu in China is te zien duurt het ongeveer 3 maanden tot de hele boel is overgewaaid (en iedereen ziek is geweest en either beter of dood is), in Japan zijn ze daar straks wss ook al.

Wij zitten nu pas aan het begin van een Europese epidemie dus dit duurt bij ons mogelijk nog tot mei/juni.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 11:11:43 #204
163650 Greys
pi_191898420
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht juist dat dat topic ‘het topic’ was :@
Dat was het ook, maar sommigen hadden dat gemist en gingen hier erover verder en voordat een mod dar door had was hier inmiddels meer. Dus gaan we hier verder. ;)

quote:
Mja, wat ik daar zeg dus! :o
Zit je 45 jaar te wachten tot het ESF eens in eigen land wordt gehouden, ga je er eindelijk naartoe, mag je niet meer gaan door zo’n kutepidemie :')
Zo ver is het gelukkig nog niet. Laten we hopen en duimen dat het dan wordt uitgesteld tot het wel met publiek kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191898459
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat de OS in Tokyo niet door gaat lijkt me sterk. Dat is in augustus pas en zoals nu in China is te zien duurt het ongeveer 3 maanden tot de hele boel is overgewaaid (en iedereen ziek is geweest en either beter of dood is), in Japan zijn ze daar straks wss ook al.

Wij zitten nu pas aan het begin van een Europese epidemie dus dit duurt bij ons mogelijk nog tot mei/juni.
Dit dus.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 11:15:56 #206
163650 Greys
pi_191898488
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat de OS in Tokyo niet door gaat lijkt me sterk. Dat is in augustus pas en zoals nu in China is te zien duurt het ongeveer 3 maanden tot de hele boel is overgewaaid (en iedereen ziek is geweest en either beter of dood is), in Japan zijn ze daar straks wss ook al.

Wij zitten nu pas aan het begin van een Europese epidemie dus dit duurt bij ons mogelijk nog tot mei/juni.
Het is imho niet overgewaaid, ze hebben drastischer maatregelen genomen om het in te dammen. Complete lockdowns. Dat zie ik in Europa minder snel gebeuren, dus dan zou het hier langer kunnen duren.

(Of korter hoor, geen idee natuurlijk, maar ik denk niet dat je zomaar van de ca 3 maanden in China uit kunt gaan als je kijkt naar het enorme verschil in aanpak)

Maar wellicht is het hier sneller onder controle. Duimen maar. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 11:17:40 #207
163650 Greys
pi_191898516
(mijn telefoon maakt steeds dramatisch van drastisch |:) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 8 maart 2020 @ 11:35:06 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_191898795
En als het dan tóch gebeurt dan stel ik voor dat we zsm een uithuil-meet bij Henk of zo inlassen want lord knows ik heb jullie nodig dan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 11:39:46 #209
163650 Greys
pi_191898889
Ja. Mondkapjesmeet bij Henk. Lekker sjoelstenen smijten. En hele troggen vol kaasfondue en bastognemousse. En heel hard huilen dat het uitgesteld is. (WANT IETS ANDERS MOGEN ZE NIET KIEZEN }:|)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191898921
Zo’n lege zaal in Denemarken gisteren is wel echt dramatisch. Dan liever gewoon een jaar geen Songfestival.

Was ook wel een beetje bizar dat dat mega stadion in Zweden dan wel gewoon helemaal vol was. :+
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 13:07:32 #211
375570 crew  Cyan9
pi_191900347
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef Greys het volgende:
Ja. Mondkapjesmeet bij Henk. Lekker sjoelstenen smijten. En hele troggen vol kaasfondue en bastognemousse. En heel hard huilen dat het uitgesteld is. (WANT IETS ANDERS MOGEN ZE NIET KIEZEN }:|)

Er zijn veel te weinig leuke sjoel gifjes.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191900559
Oke, ik probeer me zo min mogelijk bezig te houden met het nieuws rondom corona,maar je ontkomt er gewoon niet aan. Gisteren kreeg ik bijna een paniekaanval toen er twee Vindicatters voor m'n neus stonden :@ :') Goed, ik leef nog. Ik ben van mezelf vrij optimistisch ingesteld, maar ik begin hem een beetje te knijpen. Ik geloof dat ik @lashatumbai volg en mezelf in De Maas gooi als het ESF zonder publiek plaatsvindt. Ik snap de maatregel, maar het doet me als ESFfan pijn dat we na zoooo lang te hebben gewacht op een overwinning, er niet eens live bij kunnen zijn in eigen land. Ik wil er verder ook niet aan denken. Maar laat ze dan kijken of het verantwoord is om alleen NLs publiek toe te laten tot de shows.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2020 @ 13:25:31 #213
368283 ato
pi_191900636
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef Cee het volgende:
En als het dan tóch gebeurt dan stel ik voor dat we zsm een uithuil-meet bij Henk of zo inlassen want lord knows ik heb jullie nodig dan.
Hier ben ik het mee eens en vul de tap maar goed aan. :'(
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 8 maart 2020 @ 13:46:05 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901015
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is imho niet overgewaaid, ze hebben drastischer maatregelen genomen om het in te dammen. Complete lockdowns. Dat zie ik in Europa minder snel gebeuren, dus dan zou het hier langer kunnen duren.

(Of korter hoor, geen idee natuurlijk, maar ik denk niet dat je zomaar van de ca 3 maanden in China uit kunt gaan als je kijkt naar het enorme verschil in aanpak)

Maar wellicht is het hier sneller onder controle. Duimen maar. O+
Maar wij in Europa zijn ook niet eerst begonnen met een maand lang ontkennen dat er een virus bestond en alle dokters die zeiden van wel monddood te maken. Dat alleen al geeft ons een aardige voorsprong op de timeline van China imho. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191901038
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:35 schreef Cee het volgende:
En als het dan tóch gebeurt dan stel ik voor dat we zsm een uithuil-meet bij Henk of zo inlassen want lord knows ik heb jullie nodig dan.
Echt he ;( In zulke tijden moeten we elkaar steunen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 8 maart 2020 @ 13:49:08 #216
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901081
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:21 schreef grazz het volgende:
Oke, ik probeer me zo min mogelijk bezig te houden met het nieuws rondom corona,maar je ontkomt er gewoon niet aan. Gisteren kreeg ik bijna een paniekaanval toen er twee Vindicatters voor m'n neus stonden :@ :') Goed, ik leef nog. Ik ben van mezelf vrij optimistisch ingesteld, maar ik begin hem een beetje te knijpen. Ik geloof dat ik @:lashatumbai volg en mezelf in De Maas gooi als het ESF zonder publiek plaatsvindt. Ik snap de maatregel, maar het doet me als ESFfan pijn dat we na zoooo lang te hebben gewacht op een overwinning, er niet eens live bij kunnen zijn in eigen land. Ik wil er verder ook niet aan denken. Maar laat ze dan kijken of het verantwoord is om alleen NLs publiek toe te laten tot de shows.
Of gewoon alleen fans die het risico willen nemen en het niet erg vinden om daarna een paar weken in volle isolatie te gaan in een hutje op de hei oid.
Want ik zou dat er best voor overhebben. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191901134
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of gewoon alleen fans die het risico willen nemen en het niet erg vinden om daarna een paar weken in volle isolatie te gaan in een hutje op de hei oid.
Want ik zou dat er best voor overhebben. :@
Ik ook wel :@
~The present is all there is~
pi_191901168
TwitchCon Amsterdam is afgelast. Zou plaats vinden op 2/3 Mei... https://www.nu.nl/games/6(...)ege-coronavirus.html
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 13:53:51 #219
163650 Greys
pi_191901171
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of gewoon alleen fans die het risico willen nemen en het niet erg vinden om daarna een paar weken in volle isolatie te gaan in een hutje op de hei oid.
Want ik zou dat er best voor overhebben. :@
Ja ik ook :@ Maar op de terugweg van Ahoy naar je hutje op de hei kom je dan toch waarschijnlijk weer mensen tegen die niet voor dat risico kozen. En er moeten in je hutje al voor een paar weken boodschappen klaarstaan die je vooraf gedaan hebt etc. Praktisch is zelfs dat nog wel een dingetje. :P

En er zullen vast ook mensen zijn die het risico zelf nemen en daarna gewoon de supermarkt in blijven huppelen of naar hun werk omdat ze het allemaal maar overdreven vinden en geen rekening willen houden met zwakkeren en ouderen en niemand dat zal kunnen controleren wellicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 14:00:41 #220
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191901282
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik ook :@ Maar op de terugweg van Ahoy naar je hutje op de hei kom je dan toch waarschijnlijk weer mensen tegen die niet voor dat risico kozen. En er moeten in je hutje al voor een paar weken boodschappen klaarstaan die je vooraf gedaan hebt etc. Praktisch is zelfs dat nog wel een dingetje. :P

En er zullen vast ook mensen zijn die het risico zelf nemen en daarna gewoon de supermarkt in blijven huppelen of naar hun werk omdat ze het allemaal maar overdreven vinden en geen rekening willen houden met zwakkeren en ouderen en niemand dat zal kunnen controleren wellicht.
Dat sowieso heel Nederlands. Lekker nuchter en gewoon hoestend naar werk en je moeder!
  zondag 8 maart 2020 @ 14:01:45 #221
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901304
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik ook :@ Maar op de terugweg van Ahoy naar je hutje op de hei kom je dan toch waarschijnlijk weer mensen tegen die niet voor dat risico kozen. En er moeten in je hutje al voor een paar weken boodschappen klaarstaan die je vooraf gedaan hebt etc. Praktisch is zelfs dat nog wel een dingetje. :P

En er zullen vast ook mensen zijn die het risico zelf nemen en daarna gewoon de supermarkt in blijven huppelen of naar hun werk omdat ze het allemaal maar overdreven vinden en geen rekening willen houden met zwakkeren en ouderen en niemand dat zal kunnen controleren wellicht.
Ik huur zelf dat hutje, ik kan daar van tevoren een lading blikvoer en whatever droppen om een paar weken mee door te komen en ik heb een eigen auto waarmee ik in een gesloten omgeving naar dat hutje kan rijden met drie mensen bij me als nodig. :P

Contract laten tekenen met torenhoge boetes (niet een paar honderd euro hoog, echt hoog, als in faillissement hoog) :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:03:09 #222
163650 Greys
pi_191901323
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik huur zelf dat hutje, ik kan daar van tevoren een lading blikvoer en whatever droppen om een paar weken mee door te komen en ik heb een eigen auto waarmee ik in een gesloten omgeving naar dat hutje kan rijden met drie mensen bij me als nodig. :P

Contract laten tekenen met torenhoge boetes (niet een paar honderd euro hoog, echt hoog, als in faillissement hoog) :+
Oké in dat geval, ik ben voor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2020 @ 14:03:25 #223
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901329
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik huur zelf dat hutje, ik kan daar van tevoren een lading blikvoer en whatever droppen om een paar weken mee door te komen en ik heb een eigen auto waarmee ik in een gesloten omgeving naar dat hutje kan rijden met drie mensen bij me als nodig. :P

Contract laten tekenen met torenhoge boetes (niet een paar honderd euro hoog, echt hoog, als in faillissement hoog) :+
Daarbij, als je op het festival dat virus binnenkrijgt en besmet raakt ben je onderweg naar je hutje die avond nog niet besmettelijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:04:25 #224
163650 Greys
pi_191901340
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Dat sowieso heel Nederlands. Lekker nuchter en gewoon hoestend naar werk en je moeder!
En dat ook trots op Twitter roepen want ZE GAAN MIJ NIET ZEGGEN WAT TE DOEN EN IK BEN TOCH JONG EN NIET BEJAARD DUS KEN MIJ HET SCHELE!

Je kunt de egocentrische types wel heel makkelijk eruit vissen in zulke tijden iig. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191901344
Beste is jaar overslaan en in 2021 hier opnieuw proberen als het echt uit de klauwen loopt. We hebben door te winnen gewoon recht op een ESF met alles wat daarbij hoort, dus ook een volle zaal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:10:18 #226
163650 Greys
pi_191901438
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daarbij, als je op het festival dat virus binnenkrijgt en besmet raakt ben je onderweg naar je hutje die avond nog niet besmettelijk.
Als er iemand die al besmet was bij aankomst "verkoudheidje jongens, niks aan de hand!" even flink spetterend op jou niest en iemand bij de benzinepomp geeft je een high five want wat was het een geweldige avond omdat Nederland wéér won zou ik dat toch niet honderd procent durven uitsluiten. :P

Quarantainetenten op de parkeerplaats dan misschien? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:10:44 #227
163650 Greys
pi_191901446
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:04 schreef Henno het volgende:
Beste is jaar overslaan en in 2021 hier opnieuw proberen als het echt uit de klauwen loopt. We hebben door te winnen gewoon recht op een ESF met alles wat daarbij hoort, dus ook een volle zaal.
Wat doen we dan met al die liedjes die nu al uit zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191901473
Zal eurovision in concert in gevaar komen? Zullen ze de aanpak van Melfest hanteren?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191901476
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat doen we dan met al die liedjes die nu al uit zijn?
Gewoon houden tenzij de artiest het jaar erop niet kan komen? :P
(maar misschien kan je tegen die tijd dan aan de hitlijsten het resultaat al gaan voorspellen...)
  zondag 8 maart 2020 @ 14:14:20 #230
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901505
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Als er iemand die al besmet was bij aankomst "verkoudheidje jongens, niks aan de hand!" even flink spetterend op jou niest en iemand bij de benzinepomp geeft je een high five want wat was het een geweldige avond omdat Nederland wéér won zou ik dat toch niet honderd procent durven uitsluiten. :P

Quarantainetenten op de parkeerplaats dan misschien? :+
Als iemand mij spetterend in mijn gezicht heeft staan niesen ga ik gewoonlijk even mijn gezicht wassen.
Niet eens per se nu vanwege dit virus, maar sowieso. :P

Niet dat het nu dagelijks gebeurt oid, maar toch. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:14:29 #231
163650 Greys
pi_191901508
En even alle hutjes op de hei op een stokje... Alle artiesten en delegaties moeten ook hierheen kunnen komen dan hè. Geen idee of Diodato en z'n entourage in Noord Italië wonen bv.

Sommige delegaties komen morgen niet naar de Heads of Delegation meeting omdat ze niet mogen vliegen vanuit dat land, alleen in noodgevallen. Dus zelfs al zouden ze het door laten gaan met publiek dat het risico wil nemen en daarna in quarantaine wil, dan nog moeten alle deelnemers hier wel kunnen en mogen komen. :@

Want een esf zonder deelnemers is minstens zo kut als zonder publiek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191901518
quote:
11s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik ook wel :@
Ik ook :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191901570
Ik denk dat we er wel echt rekening mee moeten houden dat het in ieder geval een heel ander ESF zal gaan zijn. Verplaatst of zonder publiek :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191901572
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:12 schreef Fascination het volgende:
Zal eurovision in concert in gevaar komen? Zullen ze de aanpak van Melfest hanteren?
Ja dat is nog eerder. Dat zie ik dan nog eerder gecanceld worden eigenlijk :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:20:18 #235
163650 Greys
pi_191901607
77 gevallen er weer bij in 24 uur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2020 @ 14:23:49 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901676
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:14 schreef Greys het volgende:
En even alle hutjes op de hei op een stokje... Alle artiesten en delegaties moeten ook hierheen kunnen komen dan hè. Geen idee of Diodato en z'n entourage in Noord Italië wonen bv.

Sommige delegaties komen morgen niet naar de Heads of Delegation meeting omdat ze niet mogen vliegen vanuit dat land, alleen in noodgevallen. Dus zelfs al zouden ze het door laten gaan met publiek dat het risico wil nemen en daarna in quarantaine wil, dan nog moeten alle deelnemers hier wel kunnen en mogen komen. :@

Want een esf zonder deelnemers is minstens zo kut als zonder publiek.
Elke fan een paar delegatieleden toekennen om mee in isolatie te gaan, omdat het mijn idee is mag ik als eerste kiezen met wie ik mijn hutje deel. :+

Maar serieus. Ik kan er toch niks aan veranderen. Als het gebeurt dan gebeurt het. Ik weiger daar maanden van tevoren over te gaan lopen stressen, daar schiet ik niks mee op. :7

Daarbij is stress erg slecht voor je weerstand, dus hoe meer je erover strest, hoe groter de kans dat je er niet bij kunt zijn straks. Self-fulfilling prophecy, net als dat Australische toiletpapier. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 14:27:39 #237
163650 Greys
pi_191901745
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Elke fan een paar delegatieleden toekennen om mee in isolatie te gaan, omdat het mijn idee is mag ik als eerste kiezen met wie ik mijn hutje deel. :+

Maar serieus. Ik kan er toch niks aan veranderen. Als het gebeurt dan gebeurt het. Ik weiger daar maanden van tevoren over te gaan lopen stressen, daar schiet ik niks mee op. :7

Daarbij is stress erg slecht voor je weerstand, dus hoe meer je erover strest, hoe groter de kans dat je er niet bij kunt zijn straks. Self-fulfilling prophecy, net als dat Australische toiletpapier. 8-)
Snap ik. Wilde alleen even meedenken en dat het vrijwillig risico nemen scenario hem dus waarschijnlijk ook niet gaat worden. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2020 @ 14:30:10 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191901791
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap ik. Wilde alleen even meedenken en dat het vrijwillig risico nemen scenario hem dus waarschijnlijk ook niet gaat worden. :+
Ik ga gewoon degenen die ik op het oog had alvast ophalen om preventief mee in isolatie te gaan. Dan kijken we daarna wel hoe we dat festival gaan regelen, of niet gaan regelen. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191902058
Edit: dubbelpost
pi_191902498
quote:
Die comments ook :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191906100
Ik weet niet waar dit het beste past dus ik doe het maar hier.

Ik moet zeggen, nu ik eventjes naar vorige jaren heb gekeken, dat ik dit toch wel een goed jaar vind qua liedjes. Het heeft misschien geen Arcade of Soldi maar de algehele kwaliteit ligt een stuk hoger dan bijvoorbeeld 2019, waar we pareltjes zoals D-Mol hadden. Ik heb ook meer nummers die ik in mijn top 10 wil dan er daadwerkelijk in passen en er zijn jaren geweest waar ik moest zoeken naar liedjes om mijn top 10 compleet te maken. Ik denk dat we (mocht het doorgaan natuurlijk) nog 3 hele leuke shows kunnen verwachten, zeker nu het in Nederland is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2020 @ 18:41:39 #243
163650 Greys
pi_191906685
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef BramVeen het volgende:
Ik weet niet waar dit het beste past dus ik doe het maar hier.

Ik moet zeggen, nu ik eventjes naar vorige jaren heb gekeken, dat ik dit toch wel een goed jaar vind qua liedjes. Het heeft misschien geen Arcade of Soldi maar de algehele kwaliteit ligt een stuk hoger dan bijvoorbeeld 2019, waar we pareltjes zoals D-Mol hadden. Ik heb ook meer nummers die ik in mijn top 10 wil dan er daadwerkelijk in passen en er zijn jaren geweest waar ik moest zoeken naar liedjes om mijn top 10 compleet te maken. Ik denk dat we (mocht het doorgaan natuurlijk) nog 3 hele leuke shows kunnen verwachten, zeker nu het in Nederland is.
Heb hetzelfde. :Y
Er zijn er een stuk of vijf die van mij allemaal best zouden mogen winnen zelfs en dat heb ik bijna geen enkel jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191907786
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef BramVeen het volgende:
Ik weet niet waar dit het beste past dus ik doe het maar hier.

Ik moet zeggen, nu ik eventjes naar vorige jaren heb gekeken, dat ik dit toch wel een goed jaar vind qua liedjes. Het heeft misschien geen Arcade of Soldi maar de algehele kwaliteit ligt een stuk hoger dan bijvoorbeeld 2019, waar we pareltjes zoals D-Mol hadden. Ik heb ook meer nummers die ik in mijn top 10 wil dan er daadwerkelijk in passen en er zijn jaren geweest waar ik moest zoeken naar liedjes om mijn top 10 compleet te maken. Ik denk dat we (mocht het doorgaan natuurlijk) nog 3 hele leuke shows kunnen verwachten, zeker nu het in Nederland is.
Eens. Ik vind het een goed/leuk jaar. *O*
  zondag 8 maart 2020 @ 19:45:52 #246
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191907981
quote:
Ik dacht, wat is dit nou voor coronamap? Maar now I see... _O-
  zondag 8 maart 2020 @ 19:46:48 #247
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191907998
Grappig wel dat er zo'n duidelijke voorkeur lijkt te zijn tussen oost en west.
  Redactie Sport maandag 9 maart 2020 @ 09:17:18 #248
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191917322
Een pauzeact wordt zo bekendgemaakt op Radio 2.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191917461
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een pauzeact wordt zo bekendgemaakt op Radio 2.
Niets mis met een leuke pauzenact.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport maandag 9 maart 2020 @ 09:28:01 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191917467
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Niets mis met een leuke pauzenact.

[ afbeelding ]
Die was toch ziek? Zal vast niet dit showtje komen opvoeren dus ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191917513
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die was toch ziek? Zal vast niet dit showtje komen opvoeren dus ;(
Jammer, ik had mijn douze points voor Vaticaanstad al klaarstaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191917636
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Niets mis met een leuke pauzenact.

[ afbeelding ]
_O-
pi_191917789
Volgens Gerben Bakker loopt alles op schema.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 maart 2020 @ 09:55:01 #254
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191917820
Omg. Interval act is Afrojack!!!
Just do it »
  maandag 9 maart 2020 @ 09:55:19 #255
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191917827
Toch een dj O+
Just do it »
  maandag 9 maart 2020 @ 09:55:34 #256
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191917836
Met orkest van 65 man
Just do it »
  maandag 9 maart 2020 @ 09:55:47 #257
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191917841
25 man gospelkoor erbij
Just do it »
pi_191917989
^^ is dat allemaal waar of maken jullie een grapje? :D

Als dat echt zo is ben ik echt heel blij!
pi_191917998
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:05 schreef Nashipeer het volgende:
^^ is dat allemaal waar of maken jullie een grapje? :D

Als dat echt zo is ben ik echt heel blij!
Echt! :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 maart 2020 @ 10:06:35 #260
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191918008
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:05 schreef Nashipeer het volgende:
^^ is dat allemaal waar of maken jullie een grapje? :D

Als dat echt zo is ben ik echt heel blij!
Vertelde hij net op de radio idd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191918039
Inmiddels ook op Eurovision.tv.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 maart 2020 @ 10:12:18 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191918079
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:09 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels ook op Eurovision.tv.
Is hij pas 26? :o
Dan is dat DJ gebeuren misschien toch zwaarder dan ik dacht, vind hem er echt flink ouder uitzien. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191918104
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is hij pas 26? :o
Dan is dat DJ gebeuren misschien toch zwaarder dan ik dacht, vind hem er echt flink ouder uitzien. :@
Hij is 32. Inderdaad wel heel misleidend geformuleerd.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 maart 2020 @ 10:15:24 #264
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191918117
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Hij is 32. Inderdaad wel heel misleidend geformuleerd.
Oh ok, dat staat er wel heel onhandig dan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 10:38:48 #265
375570 crew  Cyan9
pi_191918377
Oh, dat vind ik wel nice! Laten zien en horen waar we goed in zijn.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2020 @ 11:56:54 #266
163650 Greys
pi_191919645
SietseBakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:36:40 Excited to present what we have planned for to the #Eurovision Heads of Delegation of the 41 participating countries. Some joined us online, most of them are here with us in #Rotterdam! https://t.co/EH1xZXCnEJ reageer retweet
Krm_H67 twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:38:25 @SietseBakker Will there be any announcements regarding the situation with Coronavirus? We actually don‘t know if we shall book our hotels as most of them cannot be cancelled for free.. reageer retweet
SietseBakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:41:27 @Krm_H67 We are monitoring the situation, closely liaise with all relevant authorities and are doing everything we can to make sure the 2020 Eurovision Song Contest will happen! Let’s be confident—we still have just under two months go. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 maart 2020 @ 11:59:42 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191919695
Krijgen wij ook nog wat nieuwtjes vanuit de HoD meeting? En zo ja, wat voor soort dingen worden daar gemeld? Behalve Jeangus startplek dan :+
pi_191919807
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:59 schreef molloot200 het volgende:
Krijgen wij ook nog wat nieuwtjes vanuit de HoD meeting? En zo ja, wat voor soort dingen worden daar gemeld? Behalve Jeangus startplek dan :+
Niet per se heel interessant, maar op de foto van Sietse's twitter laten ze de plattegrond van Ahoy zien.

Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191921087
Podium plaatjes



~The present is all there is~
pi_191921115
@grazz Scherp!
pi_191921132
Ja alsof die munt zo interessant is :') :P
~The present is all there is~
pi_191921140
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef grazz het volgende:
Ja alsof die munt zo interessant is :') :P
Daar het je het niet op gemunt :P
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 maart 2020 @ 13:44:07 #273
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191921311
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:30 schreef grazz het volgende:
Podium plaatjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zie ik t nou goed dat er nog zitplaatsen deels achter het podium zijn?
Just do it »
  maandag 9 maart 2020 @ 13:54:47 #274
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191921476
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:44 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Zie ik t nou goed dat er nog zitplaatsen deels achter het podium zijn?
Lijkt me niet, maar het kan dat ze daar de tribunes gewoon laten zitten?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 13:57:36 #275
375570 crew  Cyan9
pi_191921534
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Lijkt me niet, maar het kan dat ze daar de tribunes gewoon laten zitten?
Gordijntje ervoor, niks aan de hand.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 9 maart 2020 @ 14:00:09 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191921591
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Gordijntje ervoor, niks aan de hand.
Top idee. Wij kunnen zo in dat team gaan werken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191921812
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal

Dit soort berichten zit ik dan weer niet zo te wachten... Grotere evenementen met grote commerciele belangen die stil worden gelegd ivm Corona -O-
pi_191922330
NOS had ook nog een stukje over de delegaties die er niet waren.

https://nos.nl/l/2326438
pi_191922664
Nederland heeft 23 geloot!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191922738
holy crap dat is mooi!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2020 @ 15:01:12 #281
163650 Greys
pi_191922753
Ja, zie het gejubel in Jeangu topic. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2020 @ 15:01:59 #282
163650 Greys
pi_191922766
Eden kan niet reizen uit Israël voor haar postcard wegens travelban.

https://eurovisionworld.c(...)0-due-to-coronavirus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 maart 2020 @ 15:42:27 #283
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191923341
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:01 schreef Greys het volgende:
Eden kan niet reizen uit Israël voor haar postcard wegens travelban.

https://eurovisionworld.c(...)0-due-to-coronavirus
Ik denk dat we nog meer van dit soort nieuwsberichten gaan zien de komende weken. Vrees ook sowieso voor EiC...Is echt al wel heel snel.
pi_191924709
op1npo twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:01:00 De voorbereidingen voor het @Eurovision #Songfestival 2020 in #Rotterdam zijn in volle gang. Wat kunnen we allemaal verwachten? Vanavond bij #Op1 is Head of Show Gerben Bakker te gast met speciaal Songfestivalnieuws!Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/agifpyeAnC reageer retweet
Vanavond weer een update *O*
  maandag 9 maart 2020 @ 17:26:05 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191924922
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:08 schreef Em31 het volgende:
op1npo twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:01:00 De voorbereidingen voor het @:Eurovision #Songfestival 2020 in #Rotterdam zijn in volle gang. Wat kunnen we allemaal verwachten? Vanavond bij #Op1 is Head of Show Gerben Bakker te gast met speciaal Songfestivalnieuws!Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/agifpyeAnC reageer retweet
Vanavond weer een update *O*
Zou dat niet gewoon het nieuws van de interval act zijn voor de mensen die de radio niet geluisterd hebben?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 17:59:26 #286
375570 crew  Cyan9
pi_191925398
Ik vind het ook wel weer een positief teken dat de ESC nieuwsstroom gewoon blijft lopen. Niks aan de hand, mei gaat gewoon door. *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191925513
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:37 schreef FlyingEagle het volgende:
NOS had ook nog een stukje over de delegaties die er niet waren.

https://nos.nl/l/2326438
Ik heb geprobeerd de tekst te lezen bij de beelden van het podium op 00:46, dit is wat ik er van kan maken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij dus dat er om het doorzichtige scherm een frame van lichten komen die apart van het scherm op en neer gaan. Ook leuk om te zien dat men aan de zijkant van het podium ook nog op een deel van de vleugels kan staan, was mij nog niet eerder opgevallen.

Ik zou ook graag die 3D render die te zien is op 00:23 in VR graag willen bekijken, ziet er echt heel vet uit.
pi_191926065
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:56 schreef Greys het volgende:
SietseBakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:36:40 Excited to present what we have planned for to the #Eurovision Heads of Delegation of the 41 participating countries. Some joined us online, most of them are here with us in #Rotterdam! https://t.co/EH1xZXCnEJ reageer retweet
Krm_H67 twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:38:25 @:SietseBakker Will there be any announcements regarding the situation with Coronavirus? We actually don‘t know if we shall book our hotels as most of them cannot be cancelled for free.. reageer retweet
SietseBakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:41:27 @:Krm_H67 We are monitoring the situation, closely liaise with all relevant authorities and are doing everything we can to make sure the 2020 Eurovision Song Contest will happen! Let’s be confident—we still have just under two months go. reageer retweet
'We still have just under two months to go'. Die uitspraak begrijp ik niet helemaal. Heel die voorbereiding heeft al een paar weken tijd nodig. Dan kan je toch niet, laten we zeggen, een paar dagen van tevoren bedenken dat het niet doorgaat?
  maandag 9 maart 2020 @ 19:37:16 #289
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191927556
Zou het nog een optie zijn om alleen NLse fans in de zaal te laten?
Just do it »
  maandag 9 maart 2020 @ 19:43:39 #290
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191927812
Eden van Israël komt haar postcard dus niet in Nederland opnemen wegens het virus. Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen. Dacht gelijk aan het opnemen van de postcard in mei rond de repetities. Als het er echt maar één is, dan moet dat wel kunnen denk ik ook qua edit tijd en zo. Zou een beetje knullig zijn als één land geen postcard heeft, of één land een postcard in eigen land of zo heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2020 @ 20:38:50 #291
163650 Greys
pi_191929089
Het lijkt me zeker.

ESF_FOK twitterde op maandag 09-03-2020 om 20:36:38 Zojuist in de @op1npo-preview: "Songfestivalnieuws, @GlennisGrace treedt op tijdens de finale op 16 mei". #ESC2020 #OpenUp https://t.co/LckKJr0QeJ reageer retweet
Check filmpje bij de tweet, kwam net op tv voorbij en het klinkt toch echt al als een bekendmaking.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191933777
Op 0:29 zie je de vorm van de Green Room
pi_191934273
Glennis die Euphoria zingt (ga er maar vanuit, want dat doet ze al geregeld)... Zelden zo'n slappe en gevoelloze versie van het nummer gehoord -O-
pi_191937196
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:11 schreef Nashipeer het volgende:
Op 0:29 zie je de vorm van de Green Room
Scherp ;) doet me denken aan de greenroom uit 2014
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2020 @ 11:20:04 #295
163650 Greys
pi_191937375
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:06 schreef iBenny het volgende:
Glennis die Euphoria zingt (ga er maar vanuit, want dat doet ze al geregeld)... Zelden zo'n slappe en gevoelloze versie van het nummer gehoord -O-
Euphoria met een gospelkoor zie ik nog niet helemaal voor me en dan staat Afrojack er een beetje voor Jan Joker bij. Dus ik denk en hoop dat ze iets heel anders gaan doen. :P Wellicht een mashup van vele liedjes waaronder een stukje Euphoria. Maar ik hoop op iets heel nieuws.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:27:27 #296
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_191937472
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Euphoria met een gospelkoor zie ik nog niet helemaal voor me en dan staat Afrojack er een beetje voor Jan Joker bij. Dus ik denk en hoop dat ze iets heel anders gaan doen. :P Wellicht een mashup van vele liedjes waaronder een stukje Euphoria. Maar ik hoop op iets heel nieuws.
Volgens mij zeiden ze vanmorgen bij radio2 dat ze een compilatie gaan doen van Afrojacks hits.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191937556
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:27 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Volgens mij zeiden ze vanmorgen bij radio2 dat ze een compilatie gaan doen van Afrojacks hits.
Dus ahoy is een aantal minuten stil?
pi_191938632
Sorry mensen, maar wat een haat lees ik hier allemaal. Het lijkt wel of ik op het Songfestivalweblog zit.

Los van haar persoonlijkheid die je wel of niet mag, los van haar slechte prestaties op het festival (dat niet aan haar maar vooral het slechte nummer dat ze stond te zingen) is Glennis Grace toch echt wel één van de beste en vocaal sterkste zangeressen die we in Nederland hebben.
Al jaren wordt er geroepen: we moeten een DJ sturen en nu is Afrojack ineens niet goed genoeg?Terwijl die man gewoon tot de wereldtop behoort.

Het wordt een show met een live orkest, een gospelkoor, een DJ, een dijk van een zangeres en ook nog dansers; er staan straks meer mensen dan ooit tevoren op een ESCpodium hun best te doen om er iets moois van te maken, en nu al vinden een aantal mensen het tegenvallen?

Tjonge, ben ik effe blij dat ik voor al die mensen nooit een kers- of sinterklaascadeautje hoef te bedenken. Want daar blijkt niet erg veel ruimte te zijn om ze met iets te verassen.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 13:19:15 #299
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191939268
Wel leuk in die video is om te zien dat het doorzichtige scherm gebruikt gaat worden voor de puntentelling!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2020 @ 13:23:47 #300
163650 Greys
pi_191939335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 05:11 schreef Nashipeer het volgende:
Op 0:29 zie je de vorm van de Green Room
Sietse zegt letterlijk dat hij het zich heel moeilijk kan voorstellen dat het zonder publiek zou gaan plaatsvinden.

_O_

Dat was voor mij even het belangrijkste. Nu even opnieuw kijken en inzoomen op de andere details op de achtergrond. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2020 @ 13:31:46 #301
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191939450
Puntentelling op het scherm!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')