SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Volgens mij is Rico geen darter.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Heb ik het nou allemaal goed begrepen? Ja toch?
Klopt helemaal! En Yolanthe is nu samen met Bridget.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Heb ik het nou allemaal goed begrepen? Ja toch?
Man man man, wat een soapquote:
Het was een verwoede poging om het eindelijk überhaupt een keer te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling of was het meer een soort woedeaanval?
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:38 schreef I het volgende:
Goedemiddag!
Productieve dag gehad al.Kast gesloopt, kamer opgeruimd. Ik ben een tevreden mens.
Nu wel helemaal kaput.
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:40 schreef I het volgende:
Én mijn telefoon komt eindelijk weer retour morgen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! En Yolanthe is nu samen met Bridget.
En daar zijn we je dankbaar voorquote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat mijn plan om die reggaeton van Noorwegen weg te houden uit Rotterdam door het Noorse NSF te saboteren uitstekend gelukt is.
Hehequote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef I het volgende:
[..]
Het was een verwoede poging om het eindelijk überhaupt een keer te doen.
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat mijn plan om die reggaeton van Noorwegen weg te houden uit Rotterdam door het Noorse NSF te saboteren uitstekend gelukt is.
Rein, die draaiden we gisteren nog in de kroegquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomen
Goed bezig wel. Misschien is je hulp ook nog nodig in Portugal.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Preciesquote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed bezig!Nu dan maar lekker even komen relaxen hier
[..]
Jaaaaaa![]()
Eet smakelijk!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:53 schreef I het volgende:
[..]
PreciesHad ook nog niet geluncht, dus dat doe ik nu ook maar even.
Ben er echt heel blij mee, ik haat dat ding wat ik nu heb echt enorm.
Ik had gewild dat ik niet van het bestaan van dat lied had geweten.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Wtf wist niet dat het lied van Frankrijk al bekend was, ik ben out of touch with stuff.
Dankje!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Oh je mobiel, dacht even dat het over die kast ging![]()
Was dat er eentje die je dan tijdelijk ervoor in de plaats kreeg? Dat zijn vaak niet de beste exemplaren nee
Die ligt nu ergens in een Spaanse kelder te smeken voor z'n leven!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomen
Ik ga het nu luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had gewild dat ik niet van het bestaan van dat lied had geweten.
Nee okay dan heb ik het toch goed begrepen. Yolanthe en Bridget lijken me een leuk stel!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet al te bang te zijn dat die kerel met z'n looks top 5 haalt?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Roggel is hun gezamenlijke adoptieschoonmoeder.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Die ligt nu ergens in een Spaanse kelder te smeken voor z'n leven!
Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Roggel is hun gezamenlijke adoptieschoonmoeder.
Ik heb het hier thuis over hem en zijn looks, en moet zeggen dat ik hem eigenlijk vrij saai vind in zijn 'perfectie', doet me weinig.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet al te bang te zijn dat die kerel met z'n looks top 5 haalt?
Dat is ook zo, maar ik heb altijd een back-up plan hè. Die reggaeton-jochies weten ook niet wat ze meemaken hier (ik heb keihard Spaanse zeikmuziek uit de jaren 70 opgezet in de kelder zodat ze straks nooit meer Spaans willen horen).quote:Op maandag 17 februari 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht je hebt ze gehackt ofzo
Ditquote:Op maandag 17 februari 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah okay ja, dat heb ik ook wel eens met bekende vrouwen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het hier thuis over hem en zijn looks, en moet zeggen dat ik hem eigenlijk vrij saai vind in zijn 'perfectie', doet me weinig.
Wellicht dat ik hem mega leuk vind op beeld in een interview icm met persoonlijkheid ofzo, maar zo op een foto voel ik er weinig bij.
Ik las even terug ook de term "Broggel"quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Roggel is hun gezamenlijke adoptieschoonmoeder.
Nee, die mag blij zijn met de Top 22.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet al te bang te zijn dat die kerel met z'n looks top 5 haalt?
Jochies waren er niet in Noorwegen? Volgens mij ben je nu in de war met Zweden amigoquote:Op maandag 17 februari 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik heb altijd een back-up plan hè. Die reggaeton-jochies weten ook niet wat ze meemaken hier (ik heb keihard Spaanse zeikmuziek uit de jaren 70 opgezet in de kelder zodat ze straks nooit meer Spaans willen horen).
En wat werd het?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:14 schreef I het volgende:
[..]
Dankje!
Nee ik heb de oude telefoon van m'n broer geleend, en die heeft z'n beste tijd wel gehad.Camera werkt niet, ik ben heel slecht te verstaan tijdens het bellen, hij is traag, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waar was die reggaeton dan? Anders heb ik misschien een paar volledig onschuldige Noren in de kelderquote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jochies waren er niet in Noorwegen? Volgens mij ben je nu in de war met Zweden amigo
Gelukkig!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die mag blij zijn met de Top 22.
Ik ook.quote:
Dat vind ik echt een heel optimistische schattingquote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die mag blij zijn met de Top 22.
Zweden heeft in ieder geval een nummer met 'Vamos amigos, you don't have to be lonely'quote:Op maandag 17 februari 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar was die reggaeton dan? Anders heb ik misschien een paar volledig onschuldige Noren in de kelder
Ben jij dit?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar was die reggaeton dan? Anders heb ik misschien een paar volledig onschuldige Noren in de kelder
Er zijn genoeg mensen die hier wel op gaan stemmen denk ik. Ik bedoel, zijn looks. En hij zingt niet vals. Hoeveel boeit dat lied dan nogquote:Op maandag 17 februari 2020 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een heel optimistische schattingIk zit momenteel meer te twijfelen tussen laatste en een-na-laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |