SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Volgens mij is Rico geen darter.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Heb ik het nou allemaal goed begrepen? Ja toch?
Klopt helemaal! En Yolanthe is nu samen met Bridget.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Heb ik het nou allemaal goed begrepen? Ja toch?
Man man man, wat een soapquote:
Het was een verwoede poging om het eindelijk überhaupt een keer te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling of was het meer een soort woedeaanval?
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:38 schreef I het volgende:
Goedemiddag!
Productieve dag gehad al.Kast gesloopt, kamer opgeruimd. Ik ben een tevreden mens.
Nu wel helemaal kaput.
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:40 schreef I het volgende:
Én mijn telefoon komt eindelijk weer retour morgen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! En Yolanthe is nu samen met Bridget.
En daar zijn we je dankbaar voorquote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat mijn plan om die reggaeton van Noorwegen weg te houden uit Rotterdam door het Noorse NSF te saboteren uitstekend gelukt is.
Hehequote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef I het volgende:
[..]
Het was een verwoede poging om het eindelijk überhaupt een keer te doen.
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat mijn plan om die reggaeton van Noorwegen weg te houden uit Rotterdam door het Noorse NSF te saboteren uitstekend gelukt is.
Rein, die draaiden we gisteren nog in de kroegquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomen
Goed bezig wel. Misschien is je hulp ook nog nodig in Portugal.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Preciesquote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed bezig!Nu dan maar lekker even komen relaxen hier
[..]
Jaaaaaa![]()
Eet smakelijk!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:53 schreef I het volgende:
[..]
PreciesHad ook nog niet geluncht, dus dat doe ik nu ook maar even.
Ben er echt heel blij mee, ik haat dat ding wat ik nu heb echt enorm.
Ik had gewild dat ik niet van het bestaan van dat lied had geweten.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Wtf wist niet dat het lied van Frankrijk al bekend was, ik ben out of touch with stuff.
Dankje!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Oh je mobiel, dacht even dat het over die kast ging![]()
Was dat er eentje die je dan tijdelijk ervoor in de plaats kreeg? Dat zijn vaak niet de beste exemplaren nee
Die ligt nu ergens in een Spaanse kelder te smeken voor z'n leven!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je hebt tegelijkertijd die Viking meegenomen
Ik ga het nu luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had gewild dat ik niet van het bestaan van dat lied had geweten.
Nee okay dan heb ik het toch goed begrepen. Yolanthe en Bridget lijken me een leuk stel!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet al te bang te zijn dat die kerel met z'n looks top 5 haalt?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had gewild dat ik niet van het bestaan van dat lied had geweten.
En Roggel is hun gezamenlijke adoptieschoonmoeder.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |