quote:Op maandag 17 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen zin om het gifje in de OP te vervangen. Buda mag jij doen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen zin om het gifje in de OP te vervangen. Buda mag jij doen.
Niet gekliktquote:Op maandag 17 februari 2020 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.erfgoedbraban(...)633663366&height=500
Hopelijk uit een niet rokende vagijn...quote:
Moest even iemand wegbrengen naar Schiphol in alle vroegte en van daaruit naar Utrecht. En stond aardig vast.quote:
bedenkelijk als je daar rooktquote:Op maandag 17 februari 2020 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk uit een niet rokende vagijn...
ahhh op die fietsquote:Op maandag 17 februari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest even iemand wegbrengen naar Schiphol in alle vroegte en van daaruit naar Utrecht. En stond aardig vast.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk uit een niet rokende vagijn...
Ik neem straks lekker de benenwagen.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem straks lekker de benenwagen.
Beetje gezond doen.
Ja, en vanavond bami met saté, ham, eitje en kroepoek.quote:
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en vanavond bami met saté, ham, eitje en kroepoek.![]()
Dadelijk koffie en broodje met Elzasser.
Bahquote:Op maandag 17 februari 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar een rare lunch, gepofte aardappel met zure room.
https://m.hln.be/nina/fit(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 17 februari 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar een rare lunch, gepofte aardappel met zure room.
Zit je ineens aan de zure room.....quote:
Ja bahquote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit je ineens aan de zure room.....
Vreemd blank artikel als de helft van de bevolking amper te eten heeft.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://m.hln.be/nina/fit(...)%2Fwww.google.com%2F
Jaquote:Op maandag 17 februari 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Concentratie van een colablikje, ja hè?
Inclusief rapper sjors stem nu?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief rapper sjors stem nu?
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
YEAH! LETS GO, Dèr-Rabbit.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
welk?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
Dat topic van kree net even beter door gelezen. Wat een klapjosti is het toch ook
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geledenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
ik he een paar posts in de link gelezen .....quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geleden
Hey mankepoot, hoe is het nu?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.quote:
HQquote:
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nuquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey mankepoot, hoe is het nu?
O? Heb je complicaties?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
Kree-topics zijn altijd bijzonderquote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
Pootje goed, mooi nieuws! De rest gaat vast bijtrekken met de tijd, en oefeningenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
ik was het niet en na 3 posts had ik er ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pootje goed, mooi nieuws! De rest gaat vast bijtrekken met de tijd, en oefeningen
Bijzonder is zacht uitgedruktquote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree-topics zijn altijd bijzonder
ik zou zelfs willen zeggen: "Verkeerd uitgedrukt"quote:
Met rest van je lijf en met behandelplan bedoelde ikquote:Op maandag 17 februari 2020 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelen![]()
ik mag nog niet belasten dus geen oefeningetjes.
Donderdag next meet met de Dok en dan hoop ik dat ik vanaf maart wat mag gaan belasten. de röntgen gaan het uitwijzen....
Dat fapt best lastig denk ik...quote:Op maandag 17 februari 2020 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelen![]()
ik mag nog niet belasten dus geen oefeningetjes.
Donderdag next meet met de Dok en dan hoop ik dat ik vanaf maart wat mag gaan belasten. de röntgen gaan het uitwijzen....
De zomer niet op je zolderkamer doorbrengen met de gordijnen dichtquote:Op maandag 17 februari 2020 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Met rest van je lijf en met behandelplan bedoelde ik
En zou mooi zijn ja! Lekker in de lente naar buiten, en in de zomer weer halve marathons rennen![]()
Gewoon laten fappenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat fapt best lastig denk ik...
Ik heb weleens mezelf opgesloten in de badkamer met alle gordijnen en deuren dicht omdat het dan tenminste lekker koel wasquote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zomer niet op je zolderkamer doorbrengen met de gordijnen dicht
Beetje brie lusten ze ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon laten fappen
En anders is er altijd nog de hond
Heb je beschikking tot pindakaas daar in de Elzas?
Ik heb weleens een avond in de auto gezeten omdat ik daar tenminste airco hadquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens mezelf opgesloten in de badkamer met alle gordijnen en deuren dicht omdat het dan tenminste lekker koel was
Is toch ook primaquote:Op maandag 17 februari 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet huismerk AH olijven en ik vind ze nog lekker ook nog
Supermarkt bezoek was nog nooit zo tof als in de hete zomerquote:Op maandag 17 februari 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een avond in de auto gezeten omdat ik daar tenminste airco had
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Supermarkt bezoek was nog nooit zo tof als in de hete zomer
Net als je hoofd in een koelkast houden even. Heerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Yesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als je hoofd in een koelkast houden even. Heerlijk.
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.
dat lijkt me erg onprettig.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.
Top!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
een hele week en geweldig! had vanmorgen zo geen zin in werken
Buren hebben een écht zwembad. Wel slecht onderhouden en beetje groenig water, maar héérlijk koelquote:Op maandag 17 februari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Wij hadden hier ook een zwembad staan. Voor kind, én mezelf
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit met mijn hoofd al in Boedapest.
Dat zoent lastigquote:
Zou er ind e zomer zo inspringenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buren hebben een écht zwembad. Wel slecht onderhouden en beetje groenig water, maar héérlijk koel
Méér dan fantastischquote:
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Méér dan fantastisch![]()
Twee dagen langer dan gepland door Ciara
Maar dat was niet echt een straf
Nee grafhekel aan koriander, plus had zin in pubvoer en fish and chipsquote:
Wie?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
Was Kree nou een bekend alcoholist? En bekend bij de psychiater?
Oeh welke cider?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee grafhekel aan koriander, plus had zin in pubvoer en fish and chips![]()
Wel ook een keer cider gedronken in de pub. Was lekker
Ben je conciërge?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Zal de peuken van het rookhok hier even opvegen, ziet dat er ook weer netjes uit, ga ik daarna naar huis
Die van dat rijden met alcohol op topicquote:
Psych weet ik niet, maar hij heeft wel een verleden met alcohol, begreep ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
Was Kree nou een bekend alcoholist? En bekend bij de psychiater?
Oh ik heb geen zin om dat te lezenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van dat rijden met alcohol op topic
Dezequote:
Gewoon lezen en noten tegelijk johquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om dat te lezen
Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lezen en noten tegelijk joh
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...quote:Op maandag 17 februari 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Psych weet ik niet, maar hij heeft wel een verleden met alcohol, begreep ik.
Nee wordt wel verwacht dat de rokers dat zelf opruien. Maar het is weer een puinhoop. Dus ik doe het maar even anders mogen we niet meer roken op het terreinquote:
Wat een goede kerel ben je toch ook hequote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee wordt wel verwacht dat de rokers dat zelf opruien. Maar het is weer een puinhoop. Dus ik doe het maar even anders mogen we niet meer roken op het terrein
Zo te lezen heeft hij het wel nodig. Al is het alleen maar om er van doordrongen te raken dat zuipen en sturen niet samen gaanquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...
Nou ja, hopelijk pakt hij het dan aan met hulp
Of het is gewoon verzonnen bullshitquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...
Nou ja, hopelijk pakt hij het dan aan met hulp
Ja doet me enorm aan dat topic van die Basp95 oid denken.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij het wel nodig. Al is het alleen maar om er van doordrongen te raken dat zuipen en sturen niet samen gaan
Kan ook nog ja. Lekker aandacht dit datquote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of het is gewoon verzonnen bullshit
Precies.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ook nog ja. Lekker aandacht dit dat
ik denk ook dat als het waar is, dat hij het heel anders beleeft heeft dan dat het echt gebeurd is.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja doet me enorm aan dat topic van die Basp95 oid denken.
Nul reflectieve vermogens
O, die ken ik niet. Ik denk dat Fransen en Britten een heel verschillende cidercultuur hebben. Fransen drinken het als wijn, Britten als bierquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze
https://www.cornishorchards.co.uk/gold-cider-500ml/p1
Niet heel bijzonder, zoals Franse dat wel kunnen zijn, maar wel lekker
Ja dat merk je ook wel aan de smaak en de doordrinkbaarheidquote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die ken ik niet. Ik denk dat Fransen en Britten een heel verschillende cidercultuur hebben. Fransen drinken het als wijn, Britten als bier
een halve liter bulmers met ijs in de zomer is best aangenaamquote:Op maandag 17 februari 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat merk je ook wel aan de smaak en de doordrinkbaarheid
Werk, geld, gezin. Nee, gaat even nietquote:Op maandag 17 februari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan boek je direct een ticket
Ik ookquote:
Ik heb tevens geen zin in huishoudelijk werk enzo. Samenkomst van van allesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookAl hoef ik niet per se naar Lonnden. Een weekendje in een leuk kustplaatsje lijkt me ook lekker. Lekker uitwaaien in Whitby of zo. Daar heb ik echt de allerbeste fish & chips ooit gegeten
Later dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk, geld, gezin. Nee, gaat even niet
Kan nog van alles wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel al iets op het oog voor de zomer?
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan nog van alles worden
Kamperen of huisjes
Engeland, Zweden, Oostenrijk/Zwitserland, Duitsland of Noorwegen
Jij?
Saladequote:
Lekker bezigquote:Op maandag 17 februari 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
Zo de beveiligster nog een zoen geven en dan naar huis
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Salade
Kipspies met aardappelkroketjes en rijst.
Ijs als nagerecht
Ja BNW taferelen maar die zijn allang werkelijkheid daarquote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat een land is het toch ook![]()
Alle Chinese burgers moeten een eigen QR-code krijgen. Zo wil het land burgers beter in de gaten houden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De betaalapp Alipay, die in China veel wordt gebruikt, heeft een proefversie gelanceerd in de miljoenenstad Hangzhou.
Het grote gele oog uit Peking.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja BNW taferelen maar die zijn allang werkelijkheid daar
Zou en niks verbazen als het compleet geregisseerd isquote:Op maandag 17 februari 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grote gele oog uit Peking.
Was het dus ook, wil daar wel vaker heen.quote:
Straks kunnen ze op een knopje drukken en dan ontploft er een Chinees nekje van iemand die niet in de pas loopt.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou en niks verbazen als het compleet geregisseerd is
Mag ik dat dan doenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kunnen ze op een knopje drukken en dan ontploft er een Chinees nekje van iemand die niet in de pas loopt.
Nee, het leven is mooi! Trek het bomvest uit!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, het leven is mooi! Trek het bomvest uit!!Beep beepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de allerleukste collegaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
K heb wel eens op plekken gewerkt waar k echt kon lachen met de collega's. Vroeger
Maar ik werk toch helemaal niet bij jou?quote:
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te makenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding blonk als nooit tevorenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te maken
Zomer 2018 was wel een hell. Toen heb ik bijna de hele zomer achter de grill of bakerij gestaanquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ding blonk als nooit tevoren
Ik wil zo’n ding thuisquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te maken
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zomer 2018 was wel een hell. Toen heb ik bijna de hele zomer achter de grill of bakerij gestaan
HaKaatjequote:
Met jou lig ik ook niet in bed, toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik werk toch helemaal niet bij jou?
Neequote:
Dan heb je wel een goede ventilatie nodig, die dingen stoten wel een bak extra warmte uit naar buitenquote:
Mee eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
Was lekker weer vandaag, kort buitje alleen.
Dat weerbericht van de nos is ook waardeloos, die voorspelden de hele middag regen en hagel
Rtl heeft een beter weerbericht
Wil je erover praten?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Men snapt mijn woordgrap niet in het Hazes topic
Hehehequote:Op maandag 17 februari 2020 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Men snapt mijn woordgrap niet in het Hazes topic
Nóg niet!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
HaKaatje
[..]
Met jou lig ik ook niet in bed, toch?
[..]
Nee
Hou je mond ook !quote:
Nee dat haalt alle glans er vanaf.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
maar je mag de grap hier ook neerzetten
Was het zo'n leuke grap dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat haalt alle glans er vanaf.
Net zei je nog dat ze hem niet begrepen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen rollen nog over de grond van het lachen.
Jij bent echt de Edwin Evers van Fok!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen rollen nog over de grond van het lachen.
Kwartje viel wat later.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze hem niet begrepen.
Dat vat ik maar op als compliment.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt de Edwin Evers van Fok!
Rip kwartje van kokquote:Op maandag 17 februari 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
Die bestaan ook niet meer he, kwartjes
Www muck toequote:Op maandag 17 februari 2020 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
HaKaatje
[..]
Met jou lig ik ook niet in bed, toch?
[..]
Nee
Nog 36 minutenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik word graag van minuut tot minuut op de hoogte gehouden.
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, straks staat er weer een file op de H6
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 17 februari 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, straks staat er weer een file op de H6
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAADIJENKLESER I KILL ME
:D:D::D:D:DDiugoews;i/ÓIGDSA
Dit is wel een stukje traditie. Ies koeltoer, zogezegdquote:Op maandag 17 februari 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAADIJENKLESER I KILL ME
:D:D::D:D:DDiugoews;i/ÓIGDSA
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel een stukje traditie. Ies koeltoer, zogezegd
ja schijnt lekker te zijn. Ik snap het ook nietquote:
Die Chinezen vreten ook alles wat los en vast zit hequote:Op maandag 17 februari 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schijnt lekker te zijn. Ik snap het ook niet
En dan janken dat iedereen de corona krijgt stelletje smeerlappenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die Chinezen vreten ook alles wat los en vast zit he
Beter voorkomen dan Chinezenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op uitdraaien jaquote:Op maandag 17 februari 2020 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)ntext=latestarticles
![]()
Op naar een tropische zomer met temperaturen boven 30°C.
Nou leuk, enige die daar blij mee zijn zijn vliegen, bitterbal en muggen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Muggen zitten er nu alquote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk, enige die daar blij mee zijn zijn vliegen, bitterbal en muggen.
En Mo himself.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was idd lekker zacht van aard.quote:
Jammer genoeg wel j.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was idd lekker zacht van aard.
niet lekker met een stukkie folie in de weer gaan achter HSquote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan Chinezen
Geen last van.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Koude sterkt het karakter en het gestel
Weinig ervaring mee, jij?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
niet lekker met een stukkie folie in de weer gaan achter HS
Op voorwaarde dat je überhaupt een karakter en/of gestel hebt.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Alleen als ik een klant weet te vindenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee, jij?
Ghehequote:Op maandag 17 februari 2020 16:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alleen als ik een klant weet te vinden
Jaaaaaaaaa. Tropisch Nederlandquote:Op maandag 17 februari 2020 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fixed!quote:Op maandag 17 februari 2020 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet de parasnol maar alvast klaar.
Ja maar doe dan ook KOU. En niet zo'n prutwinter als dit. Dan heb ik liever zomer zonnetje zwembadweer.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar doe dan ook KOU. En niet zo'n prutwinter als dit. Dan heb ik liever zomer zonnetje zwembadweer.
Was een stek Russen in het Haagse bos toenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb lasagne uit de vriezer getrokkenquote:
Kan morgen ookquote:Op maandag 17 februari 2020 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb lasagne uit de vriezer getrokken
Vriezer moet leeg
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Was een stek Russen in het Haagse bos toen
Jaquote:Op maandag 17 februari 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat jullie mij vandaag de dag door hebben getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |