Ben je conciërge?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Zal de peuken van het rookhok hier even opvegen, ziet dat er ook weer netjes uit, ga ik daarna naar huis
Die van dat rijden met alcohol op topicquote:
Psych weet ik niet, maar hij heeft wel een verleden met alcohol, begreep ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
Was Kree nou een bekend alcoholist? En bekend bij de psychiater?
Oh ik heb geen zin om dat te lezenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van dat rijden met alcohol op topic
Dezequote:
Gewoon lezen en noten tegelijk johquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik heb geen zin om dat te lezen
Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lezen en noten tegelijk joh
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...quote:Op maandag 17 februari 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Psych weet ik niet, maar hij heeft wel een verleden met alcohol, begreep ik.
Nee wordt wel verwacht dat de rokers dat zelf opruien. Maar het is weer een puinhoop. Dus ik doe het maar even anders mogen we niet meer roken op het terreinquote:
Wat een goede kerel ben je toch ook hequote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee wordt wel verwacht dat de rokers dat zelf opruien. Maar het is weer een puinhoop. Dus ik doe het maar even anders mogen we niet meer roken op het terrein
Zo te lezen heeft hij het wel nodig. Al is het alleen maar om er van doordrongen te raken dat zuipen en sturen niet samen gaanquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...
Nou ja, hopelijk pakt hij het dan aan met hulp
Of het is gewoon verzonnen bullshitquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat bij alcoholtraject zo enorm de Sjaak zijn hè...
Nou ja, hopelijk pakt hij het dan aan met hulp
Ja doet me enorm aan dat topic van die Basp95 oid denken.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij het wel nodig. Al is het alleen maar om er van doordrongen te raken dat zuipen en sturen niet samen gaan
Kan ook nog ja. Lekker aandacht dit datquote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of het is gewoon verzonnen bullshit
Precies.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ook nog ja. Lekker aandacht dit dat
ik denk ook dat als het waar is, dat hij het heel anders beleeft heeft dan dat het echt gebeurd is.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja doet me enorm aan dat topic van die Basp95 oid denken.
Nul reflectieve vermogens
O, die ken ik niet. Ik denk dat Fransen en Britten een heel verschillende cidercultuur hebben. Fransen drinken het als wijn, Britten als bierquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze
https://www.cornishorchards.co.uk/gold-cider-500ml/p1
Niet heel bijzonder, zoals Franse dat wel kunnen zijn, maar wel lekker
Ja dat merk je ook wel aan de smaak en de doordrinkbaarheidquote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die ken ik niet. Ik denk dat Fransen en Britten een heel verschillende cidercultuur hebben. Fransen drinken het als wijn, Britten als bier
een halve liter bulmers met ijs in de zomer is best aangenaamquote:Op maandag 17 februari 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat merk je ook wel aan de smaak en de doordrinkbaarheid
Werk, geld, gezin. Nee, gaat even nietquote:Op maandag 17 februari 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan boek je direct een ticket
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |