welk?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
Dat topic van kree net even beter door gelezen. Wat een klapjosti is het toch ook
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geledenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
ik he een paar posts in de link gelezen .....quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geleden
Hey mankepoot, hoe is het nu?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.quote:
HQquote:
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nuquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey mankepoot, hoe is het nu?
O? Heb je complicaties?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
Kree-topics zijn altijd bijzonderquote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
Pootje goed, mooi nieuws! De rest gaat vast bijtrekken met de tijd, en oefeningenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
ik was het niet en na 3 posts had ik er ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Pootje goed, mooi nieuws! De rest gaat vast bijtrekken met de tijd, en oefeningen
Bijzonder is zacht uitgedruktquote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree-topics zijn altijd bijzonder
ik zou zelfs willen zeggen: "Verkeerd uitgedrukt"quote:
Met rest van je lijf en met behandelplan bedoelde ikquote:Op maandag 17 februari 2020 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelen![]()
ik mag nog niet belasten dus geen oefeningetjes.
Donderdag next meet met de Dok en dan hoop ik dat ik vanaf maart wat mag gaan belasten. de röntgen gaan het uitwijzen....
Dat fapt best lastig denk ik...quote:Op maandag 17 februari 2020 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
de enige oefening die ik mag den is met mijn tenen wiebelen![]()
ik mag nog niet belasten dus geen oefeningetjes.
Donderdag next meet met de Dok en dan hoop ik dat ik vanaf maart wat mag gaan belasten. de röntgen gaan het uitwijzen....
De zomer niet op je zolderkamer doorbrengen met de gordijnen dichtquote:Op maandag 17 februari 2020 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Met rest van je lijf en met behandelplan bedoelde ik
En zou mooi zijn ja! Lekker in de lente naar buiten, en in de zomer weer halve marathons rennen![]()
Gewoon laten fappenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat fapt best lastig denk ik...
Ik heb weleens mezelf opgesloten in de badkamer met alle gordijnen en deuren dicht omdat het dan tenminste lekker koel wasquote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zomer niet op je zolderkamer doorbrengen met de gordijnen dicht
Beetje brie lusten ze ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon laten fappen
En anders is er altijd nog de hond
Heb je beschikking tot pindakaas daar in de Elzas?
Ik heb weleens een avond in de auto gezeten omdat ik daar tenminste airco hadquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens mezelf opgesloten in de badkamer met alle gordijnen en deuren dicht omdat het dan tenminste lekker koel was
Is toch ook primaquote:Op maandag 17 februari 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet huismerk AH olijven en ik vind ze nog lekker ook nog
Supermarkt bezoek was nog nooit zo tof als in de hete zomerquote:Op maandag 17 februari 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een avond in de auto gezeten omdat ik daar tenminste airco had
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Supermarkt bezoek was nog nooit zo tof als in de hete zomer
Net als je hoofd in een koelkast houden even. Heerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Yesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als je hoofd in een koelkast houden even. Heerlijk.
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |