welk?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
Dat topic van kree net even beter door gelezen. Wat een klapjosti is het toch ook
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geledenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLB / GVD op het politiebureau zitten#3
ik he een paar posts in de link gelezen .....quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het de moeite waard om bij deel 1 te beginnen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Zo'n pareltje was alweer een tijd geleden
Hey mankepoot, hoe is het nu?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik he een paar posts in de link gelezen .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.quote:
HQquote:
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nuquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey mankepoot, hoe is het nu?
O? Heb je complicaties?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
Kree-topics zijn altijd bijzonderquote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
Pootje goed, mooi nieuws! De rest gaat vast bijtrekken met de tijd, en oefeningenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zwaar...., wordt schijtziek van bijna niets doen. poot gaat op zich goed..... rest van het lichaam protesteert nu
ik was het niet en na 3 posts had ik er ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel bekend met het oeuvre van Kree, dus ik ben wel vooraan begonnen.
wat een mafketel is het toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |