ja schijnt lekker te zijn. Ik snap het ook nietquote:
Die Chinezen vreten ook alles wat los en vast zit hequote:Op maandag 17 februari 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schijnt lekker te zijn. Ik snap het ook niet
En dan janken dat iedereen de corona krijgt stelletje smeerlappenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die Chinezen vreten ook alles wat los en vast zit he
Beter voorkomen dan Chinezenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die Chinezen vreten ook alles wat los en vast zit he
Daar zal het wel weer op uitdraaien jaquote:Op maandag 17 februari 2020 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)ntext=latestarticles
![]()
Op naar een tropische zomer met temperaturen boven 30°C.
Nou leuk, enige die daar blij mee zijn zijn vliegen, bitterbal en muggen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.1limburg.nl/e(...)ntext=latestarticles
![]()
Op naar een tropische zomer met temperaturen boven 30°C.
Muggen zitten er nu alquote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk, enige die daar blij mee zijn zijn vliegen, bitterbal en muggen.
En Mo himself.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk, enige die daar blij mee zijn zijn vliegen, bitterbal en muggen.
Hij was idd lekker zacht van aard.quote:
Jammer genoeg wel j.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was idd lekker zacht van aard.
niet lekker met een stukkie folie in de weer gaan achter HSquote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan Chinezen
Geen last van.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Koude sterkt het karakter en het gestel
Weinig ervaring mee, jij?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
niet lekker met een stukkie folie in de weer gaan achter HS
Op voorwaarde dat je überhaupt een karakter en/of gestel hebt.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Koude sterkt het karakter en het gestel
Alleen als ik een klant weet te vindenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee, jij?
Ghehequote:Op maandag 17 februari 2020 16:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alleen als ik een klant weet te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |