quote:Op maandag 17 februari 2020 15:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, het leven is mooi! Trek het bomvest uit!!Beep beepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de allerleukste collegaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
K heb wel eens op plekken gewerkt waar k echt kon lachen met de collega's. Vroeger
Maar ik werk toch helemaal niet bij jou?quote:
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te makenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer alleen overleefd omdat mijn buren een zwembad hebben waar ik af en toe even in mocht plonzen.
Dat ding blonk als nooit tevorenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te maken
Zomer 2018 was wel een hell. Toen heb ik bijna de hele zomer achter de grill of bakerij gestaanquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ding blonk als nooit tevoren
Ik wil zo’n ding thuisquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de zomer overleefd door heel grondig alle drie de grote koelingen bijna dagelijks zeer grondig schoon te maken
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zomer 2018 was wel een hell. Toen heb ik bijna de hele zomer achter de grill of bakerij gestaan
HaKaatjequote:
Met jou lig ik ook niet in bed, toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik werk toch helemaal niet bij jou?
Neequote:
Dan heb je wel een goede ventilatie nodig, die dingen stoten wel een bak extra warmte uit naar buitenquote:
Mee eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
Was lekker weer vandaag, kort buitje alleen.
Dat weerbericht van de nos is ook waardeloos, die voorspelden de hele middag regen en hagel
Rtl heeft een beter weerbericht
Wil je erover praten?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Men snapt mijn woordgrap niet in het Hazes topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |