Ik heb tevens geen zin in huishoudelijk werk enzo. Samenkomst van van allesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookAl hoef ik niet per se naar Lonnden. Een weekendje in een leuk kustplaatsje lijkt me ook lekker. Lekker uitwaaien in Whitby of zo. Daar heb ik echt de allerbeste fish & chips ooit gegeten
Later dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk, geld, gezin. Nee, gaat even niet
Kan nog van alles wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel al iets op het oog voor de zomer?
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan nog van alles worden
Kamperen of huisjes
Engeland, Zweden, Oostenrijk/Zwitserland, Duitsland of Noorwegen
Jij?
Saladequote:
Lekker bezigquote:Op maandag 17 februari 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
Zo de beveiligster nog een zoen geven en dan naar huis
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Salade
Kipspies met aardappelkroketjes en rijst.
Ijs als nagerecht
Ja BNW taferelen maar die zijn allang werkelijkheid daarquote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat een land is het toch ook![]()
Alle Chinese burgers moeten een eigen QR-code krijgen. Zo wil het land burgers beter in de gaten houden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De betaalapp Alipay, die in China veel wordt gebruikt, heeft een proefversie gelanceerd in de miljoenenstad Hangzhou.
Het grote gele oog uit Peking.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja BNW taferelen maar die zijn allang werkelijkheid daar
Zou en niks verbazen als het compleet geregisseerd isquote:Op maandag 17 februari 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grote gele oog uit Peking.
Was het dus ook, wil daar wel vaker heen.quote:
Straks kunnen ze op een knopje drukken en dan ontploft er een Chinees nekje van iemand die niet in de pas loopt.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou en niks verbazen als het compleet geregisseerd is
Mag ik dat dan doenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kunnen ze op een knopje drukken en dan ontploft er een Chinees nekje van iemand die niet in de pas loopt.
Nee, het leven is mooi! Trek het bomvest uit!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |