Mag jij dat zeggen?quote:
Yep.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerlijke rit overigens. Uitstekend niveau
Je had trouwens gelijk over Romme, het was Snoeks die zei dat hij van Mars kwam.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Wat zijn de regels voor dsq Wim? Tijdwaarneming raken is diskwalificatie?
Wat Herbie aangeeft: aan de goeie kant door de finish.quote:
https://www.isu.org/insid(...)s-speed-skating/filequote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat Herbie aangeeft: aan de goeie kant door de finish.
Anders was het DSQ.
quote:3. If a Competitor falls just short of the finish, so that the first skate will arrive outside the competition lanes, the time shall be taken at the moment the front tip of the blade of this skate reaches the extension of the finishing line.
Volgens mij moet je in je eigen baan finishen, daar was ze niet naar op weg als ze daar geen moeite voor gedaan had.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Wat zijn de regels voor dsq Wim? Tijdwaarneming raken is diskwalificatie?
Op de 3400 meter?quote:
Ze wint nog steeds tijd.quote:
Nu levert ze in, maar ze heeft nog wat over.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:19 schreef pietkanarie het volgende:
Ik begin te denken dat ze het redt
Ze levert nu wel heel veel in.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:19 schreef pietkanarie het volgende:
Ik begin te denken dat ze het redt
quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De kont van Mil is ook wat waard.
Bokko moet hier haast zijn best voor doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Dit gaat richting de tijden van Koss toen
Sneller dan Wust ooit is geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Op de 3k doorkomen in 3.57,66 bizar ...
Nog slechts 4 seconde iddquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Dit gaat richting de tijden van Koss toen
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Bokko moet hier haast zijn best voor doen.
Wüst heeft er op de 3k dan ook niet alles uit gehaald, net als de 500 meterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Sneller dan Wust ooit is geweest.
Best een leuke meid volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Voronina zo'n mooie lach had.
Ja, dat idee kreeg ik ook... te eentonig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Mansjester het volgende:
Visser twijfelt om te zeggen wat er is,maar ze doet het net niet.
Denk dat ze niet tevreden over trainingen is.
Toen won ze achteraf gezien enigszins gelukkig doordat Sablikova een blessure had. Daarna eerder geplafonneerd dan echt doorgegroeid, dan haalt de concurrentie je zo weer in.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef Remco het volgende:
Visser moet tegenwoordig veel te veel nadenken en analyseren ik ben eigenlijk bang dat ze nooit meer zo zou schaatsen als in 2018
Ik denk niet dat ze lekker slaapt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visser vindt niets leuk
Ga lekker slapen meid
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Over een paar weken weten we pas zeker of ze gewonnen heeft, of eigenlijk over 10 jaar
Afwachten maar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toen won ze achteraf gezien enigszins gelukkig doordat Sablikova een blessure had. Daarna eerder geplafonneerd dan echt doorgegroeid, dan haalt de concurrentie je zo weer in.
Klopt, maar statistisch is de kans bij Voronina een stuk groterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.
Ja, hij is in 1 keer dikke vrindjes met Kuli.quote:
Dr vorige medailles heeft ze toch ook nog steeds gewonnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat Nuis keihard op zijn bek.
JAquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de 5 km het terugkijken waard?
Nee. Duurt veel te lang. Afschaffen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, weinig bijzonders.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd. Morgenochtend effe terugkijken denk ik. Benieuwd of Visser Sablikova kan bedreigen.quote:
Ja, zeker de laatste drie ritten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Absoluutquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje wim, wat is dit nu, een beetje verwarring stichten?quote:
Zit je al op het puntje van je stoel om Nuis vernederd te zien worden door Kulashnikov?quote:
Schouten werd 7e met 6.50. Dat lijkt me een goed antwoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sablikova - Visser, Weidemann - Blondin en Voronina welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Schouten werd 7e met 6.50. Dat lijkt me een goed antwoord.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Pavel zal wel weer strak van de doping staan.
Minimaal 1quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel ritten gaan we nu weer verlullen?
Ik ga de goden niet verzoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je al op het puntje van je stoel om Nuis vernederd te zien worden door Kulashnikov?
Zijn nobuddies. Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel ritten gaan we nu weer verlullen?
dat was rit 2 alquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:45 schreef VoMy het volgende:
Zo, direct 1.07.59. Het ijs is goed vandaag.
Wel als je daar op downloads kliktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
de startlijst op de site van de ISU klopt niet
Dat was toen een forse verbetering van het WR.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat 1.07.18 het WR was.
Eerste 1:05?quote:
1:07.72 van Wotherspoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat 1.07.18 het WR was.
Dubbel knap. Zelfs een PR.quote:
Hoe moet de scheve schaatser Nuis dit nog omkeren?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:51 schreef Remco het volgende:
Tja waar moet Nuis/Krol dit in godsnaam terugpakken?
Kampioenschapsrecord!quote:
Cees-Rein wordt gebeld voor een droomplan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe moet de scheve schaatser Nuis dit nog omkeren?
Maar geen Olympisch record. Afknapper.quote:
Tot de volgende nieuwe schaats/schoen/strip/oliedispenser/snelpak/ketoon op de markt komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Even serieus, deze tijd gaat ECHT nooit meer verbeterd worden. Dit is perfectie.
Dan houd je de bocht niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot de volgende nieuwe schaats/schoen/strip/oliedispenser/snelpak/ketoon op de markt komt.
Terugvorderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:53 schreef VoMy het volgende:
Die Oscar Mathisenprijs afgelopen jaar voor Nuis zn 1000m WR, wat vinden we daar nu van? @:wimderon, any thoughts?
Schaatsen met ESR.quote:
Gewoon terecht. Daar doet deze prestatie niets aan af. Nieuwe jaar nieuwe kansenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:53 schreef VoMy het volgende:
Die Oscar Mathisenprijs afgelopen jaar voor Nuis zn 1000m WR, wat vinden we daar nu van? @:wimderon, any thoughts?
Een schaats om de bocht makkelijker te houden zou dus veel helpen.quote:
omdat het kanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is dat finishshot zo kut vandaag?
Heeft een PR van 1.47, maar zal er vast nooit serieus mee bezig zijn geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Kuli zou ook op de 1500 minimaal podium moeten kunnen halen op dit soort banen
De cameravoering is het hele toernooi al matig. Cameraman was Kuli net de hele tijd kwijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is dat finishshot zo kut vandaag?
Kon hem niet bijhouden natuurljk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:56 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De cameravoering is het hele toernooi al matig. Cameraman was Kuli net de hele tijd kwijt.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Vis heeft een Tedje gedaan en het bord van het oude record geknakt
zijn daar beelden van ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
De ONSYMPATHIEKE Visquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dat had je niet verwacht zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat de NOS de uitslag van de 5km vol in beeld zet
Ja dat kun je wel aan de NOS overlaten zoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen ze anders nooitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, gewoon nog 1 ruim rondje doorschroeien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Kuli zou ook op de 1500 minimaal podium moeten kunnen halen op dit soort banen
Je kan ook stellen dat we blij mogen zijn dat de Britten niet aan schaatsen doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:01 schreef manny het volgende:
mmm. als die russen ook een wielrenvariant van de schaatsdoping hebben dan krijgen we een russische tourwinnaar dit jaar.
Ik zet mijn geld op Zakarin.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:01 schreef manny het volgende:
mmm. als die russen ook een wielrenvariant van de schaatsdoping hebben dan krijgen we een russische tourwinnaar dit jaar.
De extreem irritante baanwielerbrittenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat we blij mogen zijn dat de Britten niet aan schaatsen doen.
kan twee kanten op idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat we blij mogen zijn dat de Britten niet aan schaatsen doen.
In de Formule 1 gaat Mercedes dit jaar aan de dopequote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
ZAKKAARIN gaat schroeien. Op bepaalde dagen. En andere dagen zakt hij weer volledig door het ijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Zakarin.
En anders valt hij wel in een afdaling ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
ZAKKAARIN gaat schroeien. Op bepaalde dagen. En andere dagen zakt hij weer volledig door het ijs.
Thomas Geraint?quote:
Dus geregiseerd door TJay dusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2323(...)bloemen-opnieuw.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |