Wüst heeft er op de 3k dan ook niet alles uit gehaald, net als de 500 meterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Sneller dan Wust ooit is geweest.
Best een leuke meid volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Voronina zo'n mooie lach had.
Ja, dat idee kreeg ik ook... te eentonig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Mansjester het volgende:
Visser twijfelt om te zeggen wat er is,maar ze doet het net niet.
Denk dat ze niet tevreden over trainingen is.
Toen won ze achteraf gezien enigszins gelukkig doordat Sablikova een blessure had. Daarna eerder geplafonneerd dan echt doorgegroeid, dan haalt de concurrentie je zo weer in.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef Remco het volgende:
Visser moet tegenwoordig veel te veel nadenken en analyseren ik ben eigenlijk bang dat ze nooit meer zo zou schaatsen als in 2018
Ik denk niet dat ze lekker slaapt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visser vindt niets leuk
Ga lekker slapen meid
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Over een paar weken weten we pas zeker of ze gewonnen heeft, of eigenlijk over 10 jaar
Afwachten maar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toen won ze achteraf gezien enigszins gelukkig doordat Sablikova een blessure had. Daarna eerder geplafonneerd dan echt doorgegroeid, dan haalt de concurrentie je zo weer in.
Klopt, maar statistisch is de kans bij Voronina een stuk groterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.
Ja, hij is in 1 keer dikke vrindjes met Kuli.quote:
Dr vorige medailles heeft ze toch ook nog steeds gewonnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je net zo goed over Sablikova/Visser en anderen zeggen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat Nuis keihard op zijn bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |