SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.quote:
Wij waren vandaag in Plopsaland, vandaar die lekkernij als lunch, en daar waren ook genoeg referenties naar Samson en Gert (in het Frans heten die trouwens Samson et Fred).quote:
Drukte had ik wel verwacht op zaterdag. Maar normaal zoef ik overal tussendoor en pak ik haast blindelings de producten uit het schap. Maar nu liep ik als een verloren schaap tussen de schappenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk, een drukke supermarktJe hebt nu in ieder geval iets, maar wel echt jammer van de curry...
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren vandaag in Plopsaland, vandaar die lekkernij als lunch, en daar waren ook genoeg referenties naar Samson en Gert (in het Frans heten die trouwens Samson et Fred).
Maar Bumba is tegenwoordig wel de échte held. Ook bij onze kleine man.
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.
Of gewoon achterop je jas als je loopt.
Haha, mooiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”
Satekroketten uit de automaat na het uitgaan sla ik nog niet af hoor.quote:
Ja goed zo he? Verstoot ik gelijk ook minder CO2 meequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal nog wel mee inderdaad
Ik ga toch niet zo'n lelijke sticker op me plakken?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.
Of gewoon achterop je jas als je loopt.
Net nu we hier weer zitten na te denken om na een jaar of 12 zonder auto misschien toch maar weer eens aan de auto te gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja goed zo he? Verstoot ik gelijk ook minder CO2 mee
Niet echt natuurlijk, maar het lijkt me nog best een leuk ideequote:
Wat een helquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drukte had ik wel verwacht op zaterdag. Maar normaal zoef ik overal tussendoor en pak ik haast blindelings de producten uit het schap. Maar nu liep ik als een verloren schaap tussen de schappen
Zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar het lijkt me nog best een leuk idee
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef ato het volgende:
[..]
Satekroketten uit de automaat na het uitgaan sla ik nog niet af hoor.
Die moet ik nog zien!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef ato het volgende:
@:Aoibhin wel ik hou het vol hoor, maar zoals ik al eerder zei. Ik ga af en toe nog wel zondigen, alleen een stuk minder. All you eat is wel een typisch Amerikaanse docu, Maar man wat er allemaal voor rotzooi in vlees wordt gegooid en dat het je gezondheid beïnvloedt geloof ik wel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”
Greta still not approvesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Net nu we hier weer zitten na te denken om na een jaar of 12 zonder auto misschien toch maar weer eens aan de auto te gaanEn ik eet vlees. Maar geen kinderplannen dus zó erg kan het nooit zijn
Ik ga zo nog douchen, maar schakel daarna hopelijk nog even in!quote:
Ja dit nummer had weer rare synths, ik kom ook net onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga zo nog douchen, maar schakel daarna hopelijk nog even in!
Zit er weer van die psychedelische shit tussen?
Aoibhin approvesquote:
Het is wel leuk te lezen hoe je je het typisch Spaanse eten goed laat smaken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
Door de suggestie van @:Greys ergens vorig jaar eet ik tegenwoordig eigenlijk ook alleen nog maar satékroketten als ik bij de snackbar een kroket bestel.
De invloed die jullie op mij hebben is bijna eng gewoon!
Dat kunnen we op basis van deze informatie niet stellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zo'n lelijke sticker op me plakken?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit nummer had weer rare synths, ik kom ook net onder de douche vandaan
Oh is dat dan niet goed voor het milieu allemaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kunnen we op basis van deze informatie niet stellen natuurlijk.![]()
Misschien heb je wel geen auto omdat je voor elk tripje een helikopter laat komen en gebruik je voor verdere reizen graag je eigen kolengestookte stoomtrein. Dat weten wij allemaal niet.
Zelfgebakken broodquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nou, ik ga zo snel even douchen dan!
Alleen ik moet eerst even wachten tot brood uit de oven moet
Ja he! Ik ben een echte survivar!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een helNog een wonder dat je het gewoon overleefd hebt!
Jaquote:
Nog even wat dagen om je voor te bereiden dan gelukkig! En dan voel je je hopelijk ook beterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja he! Ik ben een echte survivar!
(Het hielp ook niet mee dat ik me niet heel lekker voel vandaag, anders had ik misschien wel meer geduld gehad om alles te zoeken.)
Woensdag een nieuwe poging voor curry, nu weet ik dat ik ruim de tijd moet uittrekken voor het supermarktbezoek en dat alles ergens anders ligt. Dus dan ben ik beter voorbereid
Oh en eensquote:
Een telefoonhoesje dat ik gewoon op een Nederlandse site bestelde, dus m'n verbazing was groot toen ik weken geleden een mail kreeg met 'oops het duurt wat langer' en ik het via track and trace weken op de Chinese luchthaven heb 'zien' liggen.quote:
Ja. Die curry gaat er komen, grote griezels nog aan toe! (Ik moet nog steeds denken aan mijn religieuze medecursist, want ik wou gvd typen maar ik doe toch maar grote griezelsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog even wat dagen om je voor te bereiden dan gelukkig! En dan voel je je hopelijk ook beterEn is het minder druk (woensdag is geen zaterdag natuurlijk)
Ligt eraan, die "schone steenkool" van Trump schijnt helemaal niet erg te zijn als ik hemzelf mag geloven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh is dat dan niet goed voor het milieu allemaal?
Oeiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een telefoonhoesje dat ik gewoon op een Nederlandse site bestelde, dus m'n verbazing was groot toen ik weken geleden een mail kreeg met 'oops het duurt wat langer' en ik het via track and trace weken op de Chinese luchthaven heb 'zien' liggen.![]()
Goed zo, that's the spirit!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Die curry gaat er komen, grote griezels nog aan toe! (Ik moet nog steeds denken aan mijn religieuze medecursist, want ik wou gvd typen maar ik doe toch maar grote griezels)
Oh en als Trump het zegt, is het waar natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt eraan, die "schone steenkool" van Trump schijnt helemaal niet erg te zijn als ik hemzelf mag geloven. [ afbeelding ]
Wel jammer dat de snackbar hier niet Fred Kroket heetquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel leuk te lezen hoe je je het typisch Spaanse eten goed laat smaken.
Whehehequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een telefoonhoesje dat ik gewoon op een Nederlandse site bestelde, dus m'n verbazing was groot toen ik weken geleden een mail kreeg met 'oops het duurt wat langer' en ik het via track and trace weken op de Chinese luchthaven heb 'zien' liggen.![]()
Oh dat is ook zo vreselijk, hou je kind gewoon in bedwang in de supermarktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens bij de AH vandaag ook niet echt een fijne aanvaring gehad met een kind dat de hele tijd met zo'n mini-kinderkarretje zat rond te rennen en mijn mandje had omgegooidMoeder verontschuldigde zich nog wel gelukkig en riep dat kind tot de orde.
Bleek ze ook nog eens Ciara te heten![]()
(zo uitgesproken in ieder geval, kan ook anders gespeld zijn, ik ken die kleine helleveeg verder niet)
Moet ook wel net bij jou zo gebeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
Goed, ik ga naar het dorp voor pizza en andere feestelijkheden. Tot later allen!
Zijn ze al begonnen?quote:
Estland is ook al begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen?
Misschien straks. Zo eerst even eten maken en oppeuzelen
Kolencentrale stoot meer radioactief materiaal de lucht in dan een kerncentrale, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt eraan, die "schone steenkool" van Trump schijnt helemaal niet erg te zijn als ik hemzelf mag geloven. [ afbeelding ]
Ze houden onvoldoende rekening met de drukbezette Tims van deze wereldquote:
Dingen met varkensgehakt of half om halfgehakt vind ik ook heel vet, rundergehakt is al een stuk drogerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind nu dingen met vleesgehakt ook echt heel erg vet vaak, vegagehakt is superdroog
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze houden onvoldoende rekening met de drukbezette Tims van deze wereld
Ja, dat is misschien wel waar, wij hadden altijd halfomhalf geloof ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dingen met varkensgehakt of half om halfgehakt vind ik ook heel vet, rundergehakt is al een stuk droger.
Dank jequote:
Wel leuk drukbezet? Of gewoon werk?quote:
Vrijwilligerswerk vandaag, daarna terug. Valt allemaal wel mee, maar toch een middag volquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel leuk drukbezet? Of gewoon werk?
Dat wordt weer een kostelijke maaltijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
Het huis ruikt nu zo lekker naar gebakken banaan en specerijen
Is vooral voor ontbijt morgenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt weer een kostelijke maaltijd
Hoe is het afgelopen met je maag trouwens? Weet niet of je dat al ergens had gezegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
Gin tonicIk heb er des Henks ook even een kaneelstokje in gekwakt
Vegagehakt zou een heel handig alternatief kúnnen zijn, maar het is nooit wat geworden bij mij. Vind het inderdaad altijd heel droog en muf. Hou het toch maar bij echt gehakt, maar dan meestal biologisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:43 schreef Meke het volgende:
Ik vind nu dingen met vleesgehakt ook echt heel erg vet vaak, vegagehakt is superdroog
Dat gaat wel weer goed nu!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je maag trouwens? Weet niet of je dat al ergens had gezegd.
Ik hou zelf ook niet zo van vegagehakt. Ik hou ook gewoon niet zo van de structuur, en zo smakeloos vaak ook...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vegagehakt zou een heel handig alternatief kúnnen zijn, maar het is nooit wat geworden bij mij. Vind het inderdaad altijd heel droog en muf. Hou het toch maar bij echt gehakt, maar dan meestal biologisch.
Oh wat zei hij precies?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon sprak wel mooi over Ilse in the Voice
Joepiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat wel weer goed nu!Was wel donderdag nog even naar de huisarts geweest voor de zekerheid; opzwelling was weg en ik ben ook niet meer misselijk na het eten. Was gewoon een ontstekinkje.
Die ontstekingsremmers hielpen trouwens ook erg goed; eigenlijk ging het een dag later na mijn eerste huisartsbezoek al een heel stuk beter.
Bedankt voor het vragen![]()
Dat Ilse de gave had om je te laten voelen dat ze alleen voor jou zingt of iets in die trantquote:
Oh dat is wel lief jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat Ilse de gave had om je te laten voelen dat ze alleen voor jou zingt of iets in die trant
Nee ik hoor het niet, praat even wat harder!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Had ik al gezegd dat Waylon zo knap is?![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik hoor het niet, praat even wat harder!
Ik hoop het ook nog steedsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus wie weet...
Kans is bijna nihil, maar een mens mag toch dromen..
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus wie weet...
Kans is bijna nihil, maar een mens mag toch dromen..
IK WIL HETquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, was wel een positieven opmerking.
Misschien heeft iemand een verzoeningspoging ondernomen om ze als tussen-act te krijgen op het ESF?
( ik mag dromen toch? )
quote:
Waylonlinequote:
quote:
De mondkapjes die ik bestelde op een NL site komen ook uit China.. al zijn die nog niet eens onderweg gegaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In den Haag hebben we wel Piet Patat (en kramen van Henk Patat)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel jammer dat de snackbar hier niet Fred Kroket heet
Nee, ik maak gretig gebruik van alle verschillende cuisines die ik tot mijn beschikking heb
twitter:ColeSonne twitterde op zondag 26-01-2020 om 03:52:49I’m fairly certain the coronavirus originated from the impossible whopper.... rt to spread awareness #AgTwitter #eatbeef reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |