abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2020 @ 17:32:18 #51
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191539992
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik koop geen auto voor de restwaarde maar om zelf in te rijden. Als mijn Euro6 diesel straks teveel in waarde daalt zou dat meer een argument zijn om er nog even mee door te rijden.
ik bij drievoudige wegenvelasting en dubbele benzineprijs?
Tot nooit .......
pi_191540096
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Als hij diesel rijdt heeft hij daar weinig last van :P
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 16 februari 2020 @ 17:40:04 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
pi_191540119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
Het was twee weken terug. Ik rij al jaren met de Tesla naar de wintersport, wat voor mij meermaals per jaar is..
Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_191540132
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:48:28 #56
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:42 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.
Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.
pi_191540227
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet. :)
Ik ken heel veel mensen die dat doen en de gemene deler is niet het inkomen, maar de liefhebberij.

Dat jij nou eenmaal altijd met geld bezig bent wil niet zeggen dat de rest van de wereld daardoor is geobsedeerd.
pi_191540245
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.
Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:53:54 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540304
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.
Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:00:40 #60
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540425
Een dubbel brandstofprijs en een drievoudig wegenbelastingtarief voor ICE is meer de natte droom van Jesse Klaver misschien maar die steekt daarmee ook de helft van zijn eigen achterban een mes in de rug.
pi_191540481
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:53 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.
Het gaat al met een geleidelijk tempo, alleen al omdat men niet in een razend tempo genoeg accucellen kan fabriceren. De aanschaf en het gebruik van wagens is doorgaans langere termijn en dat maakt dat je wel degelijk met genoemde aspecten rekening moet houden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:09:21 #62
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540595
Je kan ook stellen dat het verstandig is om te investeren in een klassieker met verzamelwaarde. Een M5 gaat straks alleen maar meer waard worden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:32:09 #63
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191540981
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

alternatief is EV
Tot nooit .......
  zondag 16 februari 2020 @ 18:39:45 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191541117
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

alternatief is EV
Voor veel mensen nog veel te duur, met een gem. autoleeftijd van 11 jaar in NL.
pi_191541363
Bomenkap grondgebied Tesla bij Berlijn stligelegd. De vraag rijst nu of Tesla afziet van een vestiging in Duitsland. Hier in groningen had de bouw van de fabriek al begonnen, Standort Deutschland war einmaal, aber gibt's nicht mehr :')

quote:
Sieg für die Grüne Liga: Rodungsverbot für die Tesla Gigafactory bei Berlin. Auf dem Gelände haben sich Michael Mross und Christian Hiß umgesehen. Der Bau der E-Autofabrik steht nun in den Sternen…
pi_191541715
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Digi2 het volgende:
Bomenkap grondgebied Tesla bij Berlijn stligelegd. De vraag rijst nu of Tesla afziet van een vestiging in Duitsland. Hier in groningen had de bouw van de fabriek al begonnen, Standort Deutschland war einmaal, aber gibt's nicht mehr :')

[..]

Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.

Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen. ;)
pi_191541782
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.

Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen. ;)
In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.
pi_191541882
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een dubbel brandstofprijs en een drievoudig wegenbelastingtarief voor ICE is meer de natte droom van Jesse Klaver misschien maar die steekt daarmee ook de helft van zijn eigen achterban een mes in de rug.
Waarom in hemelsnaam wordt altijd "Jesse Klaver" erbij gehaald?

Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?

Nee.
pi_191541921
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Digi2 het volgende:

[..]

In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.
Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.
pi_191542005
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.
Het is nog niet zover maar aangezien Musk al naar het BER debacle verwees is de kans aanwezig. Een ander land dan Nederland levert opnieuw mogelijk onvoorziene risicos op voor Tesla en de nodige vertragingen. Snel een Gigafab draaiend te hebben waar M3 en MY van de band rollen lijkt me prioriteit te hebben.
  zondag 16 februari 2020 @ 19:47:38 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191542109
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?

Nee.
Bekt lekker. ;)
pi_191542171
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Bekt lekker. ;)
Maar het is (ondanks z'n mogelijke intenties) niet de persoon die het beleid maakt ;)
  maandag 17 februari 2020 @ 07:47:51 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191548182
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In Tilburg is geen ruimte daarvoor.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191548637
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee.
Het doet een aantal mensen pijn om te moeten worden aangesproken op het verstand en geweten. Bovendien is het een volledig geintergreerde en succesvolle Marokkaan, dat had niet mogen bestaan.
pi_191564960
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:35 schreef Nikonlover het volgende:
:o :o :o _O_ _O_ _O_

elonmusk twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:45:47 Tesla Model S estimated EPA range is now above 390 miles or ~630 km https://t.co/sNFzIkuJpC reageer retweet
Hail to the king _O_

Ik ben benieuwd wanneer de Model 3 LR een upgrade krijgt, het lijkt er op dat de dikste Mustang Mach E namelijk 600km WLTP gaat krijgen, meer als de M3 LR. Kanttekening is wel dat accu fors groter is.
pi_191572699
quote:
Bijkomend voordeel is dat je met dergelijke accucellen geen nikkel gebruikt maar ijzer waarvan enorme hoeveelheden beschikbaar zijn en het is bovendien veel goedkoper dan nikkel.
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:52:39 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191582356
Interessant om te volgen, de Model 3 van Tim Dodd is dood vanwege regen. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en hoe Tesla het gaat oplossen.

Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 04:35:59 Super heavy rains down here in Florida 😳 I really hope my Model 3 drys out and can get me to @SpaceX’s #Starlink mission tomorrow morning 😳 has anyone seen this before?! @Tesla https://t.co/JnKphv3YA1 reageer retweet

Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 04:40:08 @tophlars @SpaceX @Tesla @elonmusk Floods. Drove through some serious puddles, but only for a block. Never above the curb or anything crazy though. reageer retweet
Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 13:28:12 Update: woke up this morning and checked on it. I can’t even get into the car now. It’s completely dead 😭 luckily I pulled all my gear last night and have a ride. I’ll see you all at #starlink, meanwhile it was super easy to get the car to the service center via the @Tesla app! reageer retweet
De Model 3 in het onderstaande filmpje heeft geen problemen. En bijzonder hoe goed autopilot werkt in hevige regenval en met flinke plassen.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:07:18 #79
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191582572
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:52 schreef Nikonlover het volgende:
Interessant om te volgen, de Model 3 van Tim Dodd is dood vanwege regen. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en hoe Tesla het gaat oplossen.

Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 04:35:59 Super heavy rains down here in Florida 😳 I really hope my Model 3 drys out and can get me to @:SpaceX’s #Starlink mission tomorrow morning 😳 has anyone seen this before?! @:Tesla https://t.co/JnKphv3YA1 reageer retweet
[ afbeelding ]

Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 04:40:08 @:tophlars @:SpaceX @:Tesla @:elonmusk Floods. Drove through some serious puddles, but only for a block. Never above the curb or anything crazy though. reageer retweet
Erdayastronaut twitterde op maandag 17-02-2020 om 13:28:12 Update: woke up this morning and checked on it. I can’t even get into the car now. It’s completely dead 😭 luckily I pulled all my gear last night and have a ride. I’ll see you all at #starlink, meanwhile it was super easy to get the car to the service center via the @:Tesla app! reageer retweet
De Model 3 in het onderstaande filmpje heeft geen problemen. En bijzonder hoe goed autopilot werkt in hevige regenval en met flinke plassen.

Humm als we elke breakdown als nieuws gaan beschouwen dan dump ik de volgende ook hier:

https://electrek.co/2020/(...)ning-garage-florida/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:11:25 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191582619
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:07 schreef nils7 het volgende:

[..]

Humm als we elke breakdown als nieuws gaan beschouwen dan dump ik de volgende ook hier:

https://electrek.co/2020/(...)ning-garage-florida/
Ik vind het persoonlijk interessant om dit probleem te volgen, vooral omdat dit iets uitzonderlijks is. Ik plaats het omdat er meer Tesla fanaten zijn die dit misschien wel leuk vinden om te gaan volgen?. Maar als het niet in dit topic thuis hoort haal ik het wel weg.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191582736
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:52 schreef Nikonlover het volgende:

Waarschijnlijk HW3. Ik heb nog HW2.5 (waar blijft mijn HW3 eigenlijk, Elon?) en bij regen heb ik vaak dat ik de melding krijg dat vanwege het slechte weer NoA ermee kapt).
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:38:12 #82
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191595646
quote:
Snelladen elektrische auto’s gaat soms tergend langzaam
Als het gaat om elektrische auto’s, is niet alleen het bereik van belang, maar ook de laadtijd. Die blijkt in de praktijk erg te verschillen per automodel.

De ADAC, de Duitse evenknie van de ANWB, onderzocht van een aantal elektrische auto's hoe snel ze in de praktijk opladen wanneer je bijvoorbeeld langs de snelweg staat met een lege accu. Volgens de ADAC is een elektrische auto geschikt voor lange afstanden als deze een actieradius van ten minste 300 kilometer heeft en binnen 30 minuten ten minste voor 200 kilometer stroom kan afnemen.

Hoewel de snellaadtechnologieėn steeds beter worden, geven voertuigfabrikanten vaak alleen vage informatie, aldus de ADAC. Het is daarom volgens de bond belangrijk voor consumenten om het snellaadgedrag van een elektrische auto te kennen. Dat helpt zowel bij de aankoopbeslissing als bij de routeplanning. De ADAC heeft daarom het laadproces voor vijf voertuigen gemeten en het herwonnen bereik bepaald na 10, 20 of 30 minuten.

Audi e-Tron
Daarbij bleek dat de laadstrategieėn heel verschillend zijn bij de fabrikanten. De meest overtuigende auto qua opladen is de Audi e-Tron, die constant laadt in het relevante gebied. Dat is het gebied tussen 10 en 80 procent; onderweg zou de batterij slechts tot ongeveer 80 procent snel moeten worden opgeladen, omdat het opladen daarna onevenredig lang duurt.

De auto doet dat bovendien met een zeer hoog vermogen van iets minder dan 150 kW. De Mercedes-Benz EQC regelt daarentegen zijn laadvermogen al continu terug vanaf zo'n 40 procent lading. De Opel Ampera-e, Renault Zoe en Nissan Leaf genereren een nog veel lager laadvermogen. Volgens de ADAC zijn ze daarom minder geschikt voor langeafstandsreizen.

De Audi herlaadt 113 kilometer bereik in de eerste tien minuten, terwijl de Nissan Leaf slechts 40 kilometer genereert. Na 30 minuten opladen komt de e-Tron met de opgeladen energie 305 kilometer ver, de Nissan Leaf slechts 124 kilometer. In de toekomst zal de ADAC de laadcurves en dus het opgeladen bereik van de elektrische auto’s standaard bepalen in e-autotests.

De autoclub beveelt ten zeerste aan dat consumenten de snellaadfunctie aankruisen bij aanschaf van de auto, zodat deze in het dagelijks leven veel flexibeler kan worden gebruikt. De ADAC wil graag dat fabrikanten consumenten beter informeren over de snellaadtechnologie en geen toeslag vragen voor deze functie.

Bron: AD Auto

Dat klopt, zat merken die dit gewoon niet voor elkaar hebben.
En wat ik zo rond me heen hoor daar niet eerlijk over zijn in de communicatie (dan wel qua reviews/artikelen danwel richting (potentiele) klanten).

Helaas worden sommige merken, die het wel voor elkaar hebben, niet genoemd in het artikel.
En ja ook een Duits merk heeft dit wel voor elkaar.

Dit is jammer want kies je de verkeerde auto dan heb je meteen een nare nasmaak over EV's terwijl de technologie wel zo ver is.
Zelfs de ID.3 schijnt dit niet voor elkaar te hebben en ik vrees dat dit teleurstellingen in de vakanties op gaat leveren.
N/A
pi_191599684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:38 schreef nils7 het volgende:
tien minuten, terwijl de Nissan Leaf slechts 40 kilometer genereert. Na 30 minuten opladen komt de e-Tron met de opgeladen energie 305 kilometer ver, de Nissan Leaf slechts 124 kilometer. In de toekomst zal de ADAC de laadcurves en dus het opgeladen bereik van de elektrische auto’s standaard bepalen in e-autotests.
Een zeer valide punt van de ADAC, tegelijk hoort dit ook bij de karakteristieken van EV rijden.

Suggestie:
Verplicht dat fabrikanten:

• De snellaadtijd te vermelden van 10 naar 80% vermelden in het gemiddelde kWh / en laadsnelheid in Kmh.
• Maximum aantal kW tijdens de laadsessie
• Maximum aantal wat er aan kilometers geladen kan worden in uur.
• Bovenstaande bij 0 graden en bij 20c
• Bovenstaande bij na 2 snellaadsessies

Vooral de aanduiding laden in KM/H zegt veel over de inzetbaarheid van een EV. Bjorn Nyland had een mooie grafiek (helaas kan ik deze zo snel niet vinden)

Voorbeeld
De i-Pace heeft een hoger laadvermogen dan een e-Niro maar verbruikt meer, de laadsnelheid in km/h is voor de e-Niro dus aanzienlijk hoger, waardoor de e-Niro beter inzetbaar is dan de i-Pace. Op papier is dit voor de consument niet te zien.

e-Tron vs Tesla LR beide 150kW

[ Bericht 3% gewijzigd door Revolution-NL op 20-02-2020 14:37:37 ]
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:33:26 #84
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191599777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een zeer valide punt van de ADAC, tegelijk hoort dit ook bij de karakteristieken van EV rijden.

Suggestie:
Verplicht dat fabrikanten:

• De snellaadtijd te vermelden van 10 naar 80% vermelden in het gemiddelde kWh / en laadsnelheid in Kmh.
• Maximum aantal kW tijdens de laadsessie
• Maximum aantal wat er aan kilometers geladen kan worden in uur.

Vooral de aanduiding laden in KM/H zegt veel over de inzetbaarheid van een EV. Bjorn Nyland had een mooie grafiek (helaas kan ik deze zo snel niet vinden)

Voorbeeld
De i-Pace heeft een hoger laadvermogen dan een e-Niro maar verbruikt meer, de laadsnelheid in km/h is dus aanzienlijk hoger, waardoor de e-Niro beter inzetbaar is dan de i-Pace
[ afbeelding ]

e-Tron vs Tesla LR beide 150kW
[ afbeelding ]
Voeg hier aan toe hoevaak snelladen mogelijk is.
Sommige auto's zijn gelimiteerd naar 1x per dag, wat vrij lullig is onderweg naar de Alpen.

Ze zouden gewoon verbruiktests moeten doen:
's avonds om 6 uur inpluggen en de volgende dag om 8 uur uit Utrecht weg rijden richting Parijs.
En dan weer terug via snelladen.
En dan de tijd meten hoe lang dat duurt.

Dat geeft een goed beeld.
N/A
pi_191599792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Voeg hier aan toe hoevaak snelladen mogelijk is.
Sommige auto's zijn gelimiteerd naar 1x per dag, wat vrij lullig is onderweg naar de Alpen.
Zie edit ;)
Ook coldgate is een serieus ding, alleen Tesla en Audi hebben dit onder de knie.

Eigenlijk moet er een soort WLTP test komen voor snelladen :)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:12:38 #86
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191616787
Energie-nota stijgt door laadpaal
Na het probleem van een laadpaal in woonwijken komt AD nu hiermee. Wat heeft het AD tegen de EV ineens?

En dan nog een klap na van Plassterk: Oud-minister Plasterk noemt rijders van elektrische auto's ‘enorme asocialen’

Mogen er een paar redacteuren van AD geen lease Tesla of zo?
Tot nooit .......
pi_191617589
https://www.ad.nl/politie(...)-asocialen~aa467938/

quote:
PVV-leider Geert Wilders noemt het in Kamervragen ‘te schandalig voor woorden dat de energierekening van huishoudens verder zal stijgen om de Tesla-rijdende grachtengordelelite van D66 en de warmtepompfanatiekelingen van GroenLinks van genoeg elektriciteit te kunnen voorzien’.
Geert. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191617709
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:12 schreef Speekselklier het volgende:
Na het probleem van een laadpaal in woonwijken komt AD nu hiermee. Wat heeft het AD tegen de EV ineens?

En dan nog een klap na van Plassterk: Oud-minister Plasterk noemt rijders van elektrische auto's ‘enorme asocialen’

Er is een journalist die bij het AD werkt die echt iets tegen BEV’s heeft ja.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:13:56 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191618501
Het Wopke Wiebes fonds gaat alles redden jongens. _O-
  vrijdag 21 februari 2020 @ 20:13:26 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191619932
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:12 schreef Speekselklier het volgende:

Ojee het Ad poogt objectief te zijn wat nu?? :o
pi_191629286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ojee het Ad poogt objectief te zijn wat nu?? :o
een artikel zonder cijfers is objectief? stemmingmakerij ook. we hebben jarenlang ode betaald. de netbeheerders hadden daarmee allang moeten investeren en niet nu gaan huilen dat ze hebben liggen slapen.
pi_191630931
quote:
‘Reparatie elektrische auto tot twee keer duurder’
Elektrische auto’s zijn veel duurder om te repareren dan auto’s met een verbrandingsmotor. Dat meldt garantieverzekeraar Autotrust na een analyse van 150 reparaties van elektrische auto’s.
https://www.ad.nl/auto/re(...)er-duurder~a52a31c3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:05:32 #93
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191632907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kleine serie, grote prijzen. Ga maar eens kijken wat specifieke onderdelen bij een AMG kosten. Daar krijgt een paard de hik van.

En die angst voor een accurevisie. Bij een M3 gaat de accu al ongeveer 800.000 km mee. In die periode heb je een normale otto- of diesmotor al meermaals moeten reviseren.
pi_191633416
quote:
Ad is al maanden bezig met een hetze tegen de BEV. Kans dat een ICE in de fik vliegt is vele, vele malen groter trouwens. Flauwekul derhalve.
pi_191636174
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:55 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

een artikel zonder cijfers is objectief? stemmingmakerij ook. we hebben jarenlang ode betaald. de netbeheerders hadden daarmee allang moeten investeren en niet nu gaan huilen dat ze hebben liggen slapen.
De ode is gebruikt voor het subsidiėren van windmolens en zonnepanelen. De overheid had gewoon minder dividend moeten uitkeren aan zichzelf (elk jaar worden honderden miljoenen dividend uit Tennet in de schatkist gestopt).
  zaterdag 22 februari 2020 @ 21:11:06 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191636282
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
Kans dat een ICE in de fik vliegt is vele, vele malen groter trouwens. Flauwekul derhalve.
Je hebt het artikel dus niet gelezen. :')
pi_191636478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Jawel hoor. Er staat ook dat een BEV razendsnel brandt. Dat is niet zo. Het is juist heel langzaam. Daarom duurt het ook zo lang voordat de BEV volledig is uitgebrand.
pi_191636752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het gaat vooral om de brandveiligheid van de parkeergarages die niet deugt, met enkele punten om dat te verbeteren.
Prima dat daar naar gekeken wordt.
  zondag 23 februari 2020 @ 09:42:38 #100
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191641755
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef Benger het volgende:

[..]

De ode is gebruikt voor het subsidiėren van windmolens en zonnepanelen. De overheid had gewoon minder dividend moeten uitkeren aan zichzelf (elk jaar worden honderden miljoenen dividend uit Tennet in de schatkist gestopt).
Bij mij in de wijk worden de vooroorlogse bekabelingen met papieren isolatie nu vervangen voor drie fase aansluitingen. Moeten we dan doen alsof dat door de warmtepomp komt of was de bedrading al lang en breed aan vervanging toe.

Dankzij de warmtepomp krijgen we nu een veilig net.

De wijk is van een lampje in huis naar huizen anno 2020 geėvolueerd. En dan het laatste stapje, de laadpaal, de schuld geven dat we zo veel stroom gebruiken.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')