abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2020 @ 17:32:18 #51
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191539992
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik koop geen auto voor de restwaarde maar om zelf in te rijden. Als mijn Euro6 diesel straks teveel in waarde daalt zou dat meer een argument zijn om er nog even mee door te rijden.
ik bij drievoudige wegenvelasting en dubbele benzineprijs?
Tot nooit .......
pi_191540096
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Als hij diesel rijdt heeft hij daar weinig last van :P
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 16 februari 2020 @ 17:40:04 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
pi_191540119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
Het was twee weken terug. Ik rij al jaren met de Tesla naar de wintersport, wat voor mij meermaals per jaar is..
Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_191540132
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:48:28 #56
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:42 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.
Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.
pi_191540227
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet. :)
Ik ken heel veel mensen die dat doen en de gemene deler is niet het inkomen, maar de liefhebberij.

Dat jij nou eenmaal altijd met geld bezig bent wil niet zeggen dat de rest van de wereld daardoor is geobsedeerd.
pi_191540245
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.
Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:53:54 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540304
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.
Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:00:40 #60
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540425
Een dubbel brandstofprijs en een drievoudig wegenbelastingtarief voor ICE is meer de natte droom van Jesse Klaver misschien maar die steekt daarmee ook de helft van zijn eigen achterban een mes in de rug.
pi_191540481
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:53 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.
Het gaat al met een geleidelijk tempo, alleen al omdat men niet in een razend tempo genoeg accucellen kan fabriceren. De aanschaf en het gebruik van wagens is doorgaans langere termijn en dat maakt dat je wel degelijk met genoemde aspecten rekening moet houden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:09:21 #62
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191540595
Je kan ook stellen dat het verstandig is om te investeren in een klassieker met verzamelwaarde. Een M5 gaat straks alleen maar meer waard worden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:32:09 #63
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191540981
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

alternatief is EV
Tot nooit .......
  zondag 16 februari 2020 @ 18:39:45 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191541117
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

alternatief is EV
Voor veel mensen nog veel te duur, met een gem. autoleeftijd van 11 jaar in NL.
pi_191541363
Bomenkap grondgebied Tesla bij Berlijn stligelegd. De vraag rijst nu of Tesla afziet van een vestiging in Duitsland. Hier in groningen had de bouw van de fabriek al begonnen, Standort Deutschland war einmaal, aber gibt's nicht mehr :')

quote:
Sieg für die Grüne Liga: Rodungsverbot für die Tesla Gigafactory bei Berlin. Auf dem Gelände haben sich Michael Mross und Christian Hiß umgesehen. Der Bau der E-Autofabrik steht nun in den Sternen…
pi_191541715
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Digi2 het volgende:
Bomenkap grondgebied Tesla bij Berlijn stligelegd. De vraag rijst nu of Tesla afziet van een vestiging in Duitsland. Hier in groningen had de bouw van de fabriek al begonnen, Standort Deutschland war einmaal, aber gibt's nicht mehr :')

[..]

Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.

Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen. ;)
pi_191541782
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.

Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen. ;)
In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.
pi_191541882
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een dubbel brandstofprijs en een drievoudig wegenbelastingtarief voor ICE is meer de natte droom van Jesse Klaver misschien maar die steekt daarmee ook de helft van zijn eigen achterban een mes in de rug.
Waarom in hemelsnaam wordt altijd "Jesse Klaver" erbij gehaald?

Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?

Nee.
pi_191541921
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Digi2 het volgende:

[..]

In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.
Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.
pi_191542005
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.
Het is nog niet zover maar aangezien Musk al naar het BER debacle verwees is de kans aanwezig. Een ander land dan Nederland levert opnieuw mogelijk onvoorziene risicos op voor Tesla en de nodige vertragingen. Snel een Gigafab draaiend te hebben waar M3 en MY van de band rollen lijkt me prioriteit te hebben.
  zondag 16 februari 2020 @ 19:47:38 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191542109
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?

Nee.
Bekt lekker. ;)
pi_191542171
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Bekt lekker. ;)
Maar het is (ondanks z'n mogelijke intenties) niet de persoon die het beleid maakt ;)
  maandag 17 februari 2020 @ 07:47:51 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191548182
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In Tilburg is geen ruimte daarvoor.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191548637
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee.
Het doet een aantal mensen pijn om te moeten worden aangesproken op het verstand en geweten. Bovendien is het een volledig geintergreerde en succesvolle Marokkaan, dat had niet mogen bestaan.
pi_191564960
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:35 schreef Nikonlover het volgende:
:o :o :o _O_ _O_ _O_

elonmusk twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:45:47 Tesla Model S estimated EPA range is now above 390 miles or ~630 km https://t.co/sNFzIkuJpC reageer retweet
Hail to the king _O_

Ik ben benieuwd wanneer de Model 3 LR een upgrade krijgt, het lijkt er op dat de dikste Mustang Mach E namelijk 600km WLTP gaat krijgen, meer als de M3 LR. Kanttekening is wel dat accu fors groter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')