ik bij drievoudige wegenvelasting en dubbele benzineprijs?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik koop geen auto voor de restwaarde maar om zelf in te rijden. Als mijn Euro6 diesel straks teveel in waarde daalt zou dat meer een argument zijn om er nog even mee door te rijden.
Als hij diesel rijdt heeft hij daar weinig last vanquote:Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik bij drievoudige wegenvelasting en dubbele benzineprijs?
Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik bij drievoudige wegenvelasting en dubbele benzineprijs?
Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
Het was twee weken terug. Ik rij al jaren met de Tesla naar de wintersport, wat voor mij meermaals per jaar is..
De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De laatste decennia doet de politiek precies hetgeen de bevolking juist niet wil, er is een complete disconnect dus dat lijkt me ijdele hoop.
Ik ken heel veel mensen die dat doen en de gemene deler is niet het inkomen, maar de liefhebberij.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat nare gebluf altijd... JaJa mensen, ondergetekende begeeft zich meerdere malen per jaar naar de Wintersport (wat voor ons gewoon is maar voor eenvoudige sloebers natuurlijk niet) en Wij ondervinden geen enkel probleem, problemen waar het eenvoudige plebs natuurlijk wel mee te maken krijgt zoals dat hoort. Maar ons soort mensen overkomt dat dus niet.
Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja tot er verkiezingen komen dan wordt dat beleid afgestraft.
Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet want dan komt er zoals ook nu het geval is een propaganda-golf op gang en na de verkiezingen gaat de corporaat/gouvernementele elite over tot de orde van hun dag.
Het gaat al met een geleidelijk tempo, alleen al omdat men niet in een razend tempo genoeg accucellen kan fabriceren. De aanschaf en het gebruik van wagens is doorgaans langere termijn en dat maakt dat je wel degelijk met genoemde aspecten rekening moet houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwoah ik maak me daar eignelijk niet zo druk over. Ik denk dat die overgang naar volledig elektrisch toch een geleidelijk proces zal zijn anders gaat men tegen vele schenen schoppen.
alternatief is EVquote:Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan niet maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Op die manier wordt autorijden voor veel gezinnen ook onbetaalbaar. Lijkt me sterk dat de politiek die koers gaat varen.
quote:Sieg für die Grüne Liga: Rodungsverbot für die Tesla Gigafactory bei Berlin. Auf dem Gelände haben sich Michael Mross und Christian Hiß umgesehen. Der Bau der E-Autofabrik steht nun in den Sternen…
Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Digi2 het volgende:
Bomenkap grondgebied Tesla bij Berlijn stligelegd. De vraag rijst nu of Tesla afziet van een vestiging in Duitsland. Hier in groningen had de bouw van de fabriek al begonnen, Standort Deutschland war einmaal, aber gibt's nicht mehr![]()
[..]
In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.
Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen.
Waarom in hemelsnaam wordt altijd "Jesse Klaver" erbij gehaald?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een dubbel brandstofprijs en een drievoudig wegenbelastingtarief voor ICE is meer de natte droom van Jesse Klaver misschien maar die steekt daarmee ook de helft van zijn eigen achterban een mes in de rug.
Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In de video spreken zo over een mogelijk andere plek in Duitsland maar gezien de haast die Musk heeft bij alles wat hij wil bereiken zie ik dat als onwaarschijnlijk. In Nederland kan Musk met de regering en millieuclubs polderen en de schop al in de grond voordat de vergunningen uitgeprint zijn. Dat gaat in Duitsland niet.
Het is nog niet zover maar aangezien Musk al naar het BER debacle verwees is de kans aanwezig. Een ander land dan Nederland levert opnieuw mogelijk onvoorziene risicos op voor Tesla en de nodige vertragingen. Snel een Gigafab draaiend te hebben waar M3 en MY van de band rollen lijkt me prioriteit te hebben.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, de persoon die ik sprak zal het niet zomaar gezegd hebben. Wel goed nieuws, want het zou fantastisch zijn om deze fabriek binnen de landsgrenzen te hebben.
Bekt lekker.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam wordt altijd "Jesse Klaver" erbij gehaald?
Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?
Nee.
In Tilburg is geen ruimte daarvoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Grappig. Ik had recent een lunch met een Amerikaan die een enorm netwerk heeft met (voormalig) startups en die voorspelde dat de bouw binnenkort stilgelegd gaat worden en Tesla vervolgens zou uitwijken, waarbij hij aangaf dat Tilburg wat hem betreft de beste optie zou zijn.
Ik had door moeten vragen, dacht toen nog ‘uh-huh’. Volgende keer als ik hem zie toch eens doen.
Het doet een aantal mensen pijn om te moeten worden aangesproken op het verstand en geweten. Bovendien is het een volledig geintergreerde en succesvolle Marokkaan, dat had niet mogen bestaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam wordt altijd "Jesse Klaver" erbij gehaald?
Maakt GL het beleid in Nederland? Regeert GL mee in Nederland? Zat GL ooit in een kabinet?
Nee.
Hail to the kingquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:35 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:45:47Tesla Model S estimated EPA range is now above 390 miles or ~630 km https://t.co/sNFzIkuJpC reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |