abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 februari 2020 @ 15:35:51 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191504811
VALENTIJN IS EEN HOAX>

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191504872
@Kreator Ook bloedsaaie reizen zijn leuk om over te horen! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_191504906
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:35 schreef Kreator het volgende:
VALENTIJN IS EEN HOAX>
Ik merk wat opgekropte frustratie omtrent deze liefdevolle dag op. Wil je erover praten? :*
pi_191504918
Hier logistiek ook wat lastig Valentijn vieren. Maar volgende maand 14 jaar bij elkaar, dus dat vieren we dan vast wel :) Geen idee hoe. Ik ben eigenlijk heul niet zo romantisch.
pi_191504931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Candaasje het volgende:
Hier logistiek ook wat lastig Valentijn vieren. Maar volgende maand 14 jaar bij elkaar, dus dat vieren we dan vast wel :) Geen idee hoe. Ik ben eigenlijk heul niet zo romantisch.
Hmm zo oud had ik je niet ingeschat :D
pi_191504936
Dit jaar 22 jaar bij elkaar. 15 jaar getrouwd in september. Nog geen idee of en hoe we dat gaan vieren. Reisje (fly-drive) Israël valt vanwege de kosten af. Misschien een paar dagen London met de Eurostar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191504940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vroeg begonnen is ze. Net als ik. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_191504947
quote:

[..]

Same. :D
pi_191504957
quote:

[..]

:D Ik ben van 1990. In maart 2006 kreeg ik met Chris een relatie.

Maar ik werd deze week door een prof ook al jonger geschat. Dus het ligt niet geheel aan jou geloof ik :P
pi_191504962
Ik ben bijna 8 jaar samen met mijn vriend. Ik vergeet elke keer welke dag dat was. :') Ik ben heel slecht met data. Over twee jaar maar wat groter vieren.
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 15:51:06 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191504971
Ha, ik had het wel goed, tenminste, tijdje terug had je gezegd dat je 29 was geloof ik :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191505005
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Ha, ik had het wel goed, tenminste, tijdje terug had je gezegd dat je 29 was geloof ik :+
:Y kan wel kloppen ja.
pi_191505115
Eurostar..

Vette vertraging op de heenreis dus compensatie geclaimed. Omdat Thalys de oorzaak van de vertraging was (die ik via Eurostar had geboekt) accepteert het systeem mijn boekingscodes niet.
Customer service gemaild, snel antwoord. Helft van het geld terug of volledig bedrag in vouchers ^O^

Doe mij die vouchers maar.

Mailtje terug: dat kan ik aanvragen via die link. Kunnen zij ook doen maar dan hebben ze IBAN en BIC nodig en naam rekeninghouder.
Iemand leest daar niet goed: het lukt me niet de compensatie via het systeem te boeken (is zelfs de titel van mijn mail). En ik hoef geen geld dus waarom hebben ze mijn bankrekening nodig? 8)7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 16:02:44 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191505154
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eurostar..

Vette vertraging op de heenreis dus compensatie geclaimed.
Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.

*Vanaf Amsterdam CS, vanuit Rotterdam moet je nog ergens gescand worden geloof ik.
pi_191505225
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.

*Vanaf Amsterdam CS, vanuit Rotterdam moet je nog ergens gescand worden geloof ik.
Eind deze maand al, geloof ik. :Y En geen verschil of je in A of R instapt qua controles.
Nu moet ik wel nog in Rotterdam komen, dus kans op vertraging is altijd nog aanwezig. Maar dan is er niks te claimen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:11:54 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_191505271
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief 8-).
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:12:48 #17
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_191505277
Net naar het hertenkamp met Marijn gefietst. Hij vind kalkoenen blijkbaar leuk. Of ziet het als eten, dezelfde blik wordt getoond :')
pi_191505313
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief 8-).
Fight the systeem, geef het haar morgen *O*

Of vandaag, want het is een attent kado O+
pi_191505346
quote:
Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Anna
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:21:01 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191505354
Fijne @Krea *O*

Koopcontract getekend, gebeld met eigenaar
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191505379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Anna
En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentje O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191505380
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne @:Krea *O*

Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan ^O^
Gefeliciteerd!
pi_191505383
quote:

Fijn dat dat tenminste goed verloopt, uniek O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191505406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentje O+
Oh ja, Sunny helemaal vergeten. Is ook ontzettend leuk om te doen. Baal best wel dat het niet gaat. Was net even bij het naaicafé om mijn lockmachine op te halen (had vervoer ;) ) en daar zaten een paar te haken. Al die kleurtjes
pi_191505412
Feli's Uniekje :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191505433
quote:
Goed cadeau :)
pi_191505442
quote:

Gefeliciteerd *O*
pi_191505480
quote:

Felies *O*

Fijn dat het huis warm overgedragen kan worden.
pi_191505485
Het nuttige met het aangename verenigd Anthrax! Lief!

Door al dat gebabbel over Valentijn vind ik het toch een beetje stom dat ik nog een week in BE zit. (Ook al was het mijn eigen keuze hoor. En zijn lama's tof om te knuffelen. En ik ben benieuwd naar de nieuwe koeien. Maar toch :P )
pi_191505490
Gefeliciteerd Uniek! *O*
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:34:41 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191505527
quote:

De aanleiding is niet leuk, maar je wordt een Stadjer! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden om hier te wonen.

:*
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:34:58 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191505531
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

Eind deze maand al, geloof ik. :Y En geen verschil of je in A of R instapt qua controles.
Nu moet ik wel nog in Rotterdam komen, dus kans op vertraging is altijd nog aanwezig. Maar dan is er niks te claimen.

Vanaf 30 april:
NWS / Eurostar rijdt vanaf eind april direct van Amsterdam naar Londen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:35:47 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191505543
quote:

Gefeliciteerd! ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_191505596
Iemand wel eens rodekoolsoep gemaakt?
Ik eet eigenlijk nooit rodekool, dus ik heb geen idee wat ik dan van soep moet verwachten qua smaak.

(kwam net een recept voorbij op FB, en ik raakte geboeid door de kleur van de soep :D )
pi_191505604
Oe wat is zelfgemaakte pesto toch lekker. Op de markt was de verkoper van verse kruiden er weer *O* . Hopelijk ook weer op zaterdagen
pi_191505690
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit rodekool, dus ik heb geen idee wat ik dan van soep moet verwachten qua smaak.

(kwam net een recept voorbij op FB, en ik raakte geboeid door de kleur van de soep :D )
Klinkt wel lekker! Nooit op.
pi_191505705
Oh ja weekmenu.

In het kader van Valentijnsdag heeft Dora met Dex gespeeld O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191505714
quote:
Ah, verkeerd onthouden dus. Voorlopig heb ik toch geen tijd die kant uit te gaan.
pi_191505722
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Candaasje het volgende:

Nooit gehad, graag een review :)

Ik ga dadelijk banaan bakken (met kokos) in de airfryer. Warm fruit voor bij mijn nasi :+
pi_191505887
@minilot en @Lucky_Strike (de rest mag ook suggesties doen hoor) hebben jullie die hot bunny sauce met pasta al eens gegeten?
https://ladyandpups.com/2014/06/16/the-hot-bunny-pasta-sauce/

Wat voor salade serveer je daar bij? Of gewoon niet? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191505899
Vismarkt vandaag; eten wordt risotto met prei & snijbiet (beide uit eigen tuin), stukjes zalm & kabeljouw, gemengde zeevruchten + zeerkraal.
Toe mag straks nog gekozen worden door liefste.

Verder het ik met mijn liefste een relatie, ruim 25 jaar, dus die ga ik niet behandelen alsof ik een onbekende geheime aanbidder ben. En dat is waar Valentijn in mijn ogen voor bedoeld was. Wel geheime aanbedenen heb ik ook al niet, dus die stuur ik ook geen kaartes. Misschien maar goed ook, het laatste kaartje dat is stuurde werd beantwoord met een bericht van strafport.
Vrij genant, het was een condoleance-kaartje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 17:06:00 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191505907
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zonder uit te moeten stappen gaat vandaag Rotterdam pas vanaf 18 mei.

Zie hier:
PTA / Het grote treinentopic #1141 - Ook de prijzen zijn ontspoord

In NL kun je vanaf de meeste plaatsen minimaal 2x/u naar Amsterdam of Rotterdam, dus zou sowieso wel een treintje eerder pakken dan nodig :Y
pi_191505915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Ik ben van 1990. In maart 2006 kreeg ik met Chris een relatie.

Maar ik werd deze week door een prof ook al jonger geschat. Dus het ligt niet geheel aan jou geloof ik :P
Nope.. ik had je wat jaartjes minder gegeven :)

Wel leuk dat jullie al zolang bij elkaar zijn.
Zolang heb ik het nooit volgehouden _O-

@minilot: en van jou vermoed ik ook dat je ouder bent dan je eruit ziet.. maar de gunther-pics verraden daar natuurlijk ook wat meer :)
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 17:09:42 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191505948
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:05 schreef sigme het volgende:
Vismarkt vandaag; eten wordt risotto met prei & snijbiet (beide uit eigen tuin), stukjes zalm & kabeljouw, gemengde zeevruchten + zeerkraal.

Verder het ik met mijn liefste een relatie, ruim 25 jaar, dus die ga ik niet behandelen alsof ik een onbekende geheime aanbidder ben. En dat is waar Valentijn in mijn ogen voor bedoeld was. Wel geheime aanbedenen heb ik ook al niet, dus die stuur ik ook geen kaartes. Misschien maar goed ook, het laatste kaartje dat is stuurde werd beantwoord met een bericht van strafport.
Ik was net bij de Bruna, moest even kaartje kopen (voor m'n nicht, die is bevallen). Daar zag ik toch twee stomme kaartjes :o
leukestommemie
"There is a can in cancer"
pi_191505966
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik was net bij de Bruna, moest even kaartje kopen (voor m'n nicht, die is bevallen). Daar zag ik toch twee stomme kaartjes :o
leukestommemie
Gatverdarre -O-
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191506001
Ik was vandaag bij mijn zusje op de koffie c_/
Aangezien wij een verleden delen vroeg ik of ze zich de jongen die tegenwoordig mijn collega is, herinnerde. Dat deed ze zeker, hij had nog eens een crush op haar gehad en toen wat tijd besteed aan spelen met haar toen 4-jarige kleuter.
Hij is nog steeds niet bij bewustzijn geweest.
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 17:13:56 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191506006
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Gatverdarre -O-
Nog Hallmark ook, normaal hebben die best leuke kaartjes. Ik zou zoiets in elk geval nooit versturen...
pi_191506181
quote:

Gefeliciteerd, Uniekje *O* Nog een zomermeet bij jou dit jaar dan? Gezellig met de hele SC? :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191506253
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zonder uit te moeten stappen gaat vandaag Rotterdam pas vanaf 18 mei.

Zie hier:
PTA / Het grote treinentopic #1141 - Ook de prijzen zijn ontspoord

In NL kun je vanaf de meeste plaatsen minimaal 2x/u naar Amsterdam of Rotterdam, dus zou sowieso wel een treintje eerder pakken dan nodig :Y
Ja, die trein eerder pakken deden we vorig jaar ook _O-
pi_191506276
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:05 schreef sigme het volgende:

:o

Ook voor die strafporto trouwens.
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 17:36:22 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191506280
Oja, gefeliciteerd Uniek.

Oh ja, bedrijf waar ik enthausiast over was, denkt dat andere kandidaten geschikter waren. Heb om nadere toelichting gevraagd en gezegd dat ik graag het tegendeel had bewezen.
pi_191506306
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef derLudolf het volgende:

Oh ja, bedrijf waar ik enthausiast over was, denkt dat andere kandidaten geschikter waren. Heb om nadere toelichting gevraagd en gezegd dat ik graag het tegendeel had bewezen.
Mmm, minder.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 17:38:58 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191506328
quote:

Jammer. -O-
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 17:46:27 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191506453
Inmiddels ook al weer een andere verstuurd. Die leken enigszins wanhopig te zijn. Maakt niet uit in welk programma je ervaring hebt, part-time mocht ook (ongebruikelijk in de engineering, dure software dus liefst altijd in gebruik) en toen ik belde om te vragen of de vacature nog open stond (er stond geen datum bij) werd verteld dat die eigenlijk altijd van toepassing was.
pi_191506471
Wij gaan Valentijnssporten vandaag :') :+ Als in, in de sportschool, niet tussen de lakens :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191506536
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

leukestommemie
Nou, ik was als kind best in de war omdat ik niet begreep wat er leuk was aan leuk was aan leukemie toen een schoolgenootje dat had.
pi_191506556
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o

Ook voor die strafporto trouwens.
Sorry. Onmogelijke vis.
pi_191506592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou, ik was als kind best in de war omdat ik niet begreep wat er leuk was aan leuk was aan leukemie toen een schoolgenootje dat had.
Opeens begreep ik - als kind - dat mensen zo veel jaren oud waren in een krantenbericht en dat zij niet een ongeluk kregen óp hun verjaardag.
Bijv. ...”de 23-jarige gleed met de fiets van de dijk...”

Bummer...Ludolf.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:09:29 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191506786
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De aanleiding is niet leuk, maar je wordt een Stadjer! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden om hier te wonen.

:*
We hebben lol gehad over de telefoon, hij is blij met mij en andersom. Perfect
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:11:53 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191506829
Gefeliciteerd, Uniekje *O* Nog een zomermeet bij jou dit jaar dan? Gezellig met de hele SC? :7
[/quote]
Is toch te ver weg

:P
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 18:15:01 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191506880
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:

Is toch te ver weg

:P
Nee hoor. :P
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:18:17 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191506932
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee hoor. :P
Prima, heb je mijn achtertuin gezien O+
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:20:38 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191506967
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Ik kreeg een bos bloemen thuisbezorgd.

Pas bij bestudering van het kaartje bleek dat een fout-adressering. Ik ben het arabisch schrift niet machtig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191506997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg een bos bloemen thuisbezorgd.

Pas bij bestudering van het kaartje bleek dat een fout-adressering. Ik ben het arabisch schrift niet machtig.
Ah gos, dat is ook wel een domper :D
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:27:04 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191507082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah gos, dat is ook wel een domper :D
Ja als troost maar boven een bak kokend water met een handdoekje over mn hoofd en charmant snotteren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:30:32 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191507133
Godsamme, sinds een uur ineens vaak niesen en heel vaak mijn neus moeten snuiten. Dit gaat niet goed zo -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191507227
Lach me maar uit (deed ik eerst bij een vriendin ook). Maar een bath bucket is echt wel fijn O+ goede oplossing totdat we een echt bad hebben.
pi_191507252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Lach me maar uit (deed ik eerst bij een vriendin ook). Maar een bath bucket is echt wel fijn O+ goede oplossing totdat we een echt bad hebben.
2 vriendinnen van me hebben het en zijn er ook dolblij mee ja :Y . Ik kan me ook voorstellen dat het heerlijk is.
pi_191507269
Ik dacht afgelopen zomer dat het misschien wel lekker zou zijn voor op t het balkon
pi_191507318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht afgelopen zomer dat het misschien wel lekker zou zijn voor op t het balkon
Moet ook kunnen :Y
pi_191507359
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Als de bucket niet te groot is en je balkon genoeg gewicht kan dragen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 februari 2020 @ 18:57:34 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191507503
Ik heb een soort bathbucket. Mijn bad is gewoon super klein.
pi_191507524
Ik heb een grotemensenbad O+
Wilde vanmiddag badderen. Bedacht toen dat ik morgen hele dag sauna doe en zondagmorgen ga zwemmen. Lijkt me wel voldoende voor dit weekend.
pi_191507566
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als de bucket niet te groot is en je balkon genoeg gewicht kan dragen.
Dat risico loop ik liever niet
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:02:07 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191507584
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wilde vanmiddag badderen. Bedacht toen dat ik morgen hele dag sauna doe en zondagmorgen ga zwemmen. Lijkt me wel voldoende voor dit weekend.
Boh sauna, dat lijkt me nu wel lekker.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:02:39 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191507592
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

Wij ook. Een 2-persoonsbad waar ik, geloof ik, 3 jaar geleden ingezeten heb. :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_191507622
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat risico loop ik liever niet
Oja nooit aan gedacht, wij hadden vroeger een plat dak en daar kon wel gewoon een badje op.
pi_191507841
Valentijn heb ik zelf ook niks mee, wel met lief doen voor elkaar op elke dag, ook vandaag.

En omdat ik een winkel heb heb ik het wel wat uitgelicht in cadeau ideetjes op een aparte pagina, ik denk dat ik na vandaag het een andere titel ga geven, ideeën voor je liefste ofzo.

Maar valentijn is gewoon even dat extra remindertje om elkaar niet te vergeten, maar niet alleen voor stelletjes, ook voor een lieve vriendin, familie of jezelf ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:22:46 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_191507995
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_191508320
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een soort bathbucket. Mijn bad is gewoon super klein.
Mijn hele badkamer is volgens die redenatie ook wel een soort bathbucket ;(
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:42:58 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191508417
Verse groentensoep met soepballen ah maken hopelijk helpt dat. En zo niet dat is het prima eten voor een zieke :)
pi_191508419
quote:

Ik had er overheen gelezen, maar balen Ludolf -O-
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:44:15 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191508452
Sorry, geen bijlees, ff te druk met ziek worden cq dat vermijden.
Kus :* en knuf *; voor wie dat nodig heeft!
pi_191508477
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, geen bijlees, ff te druk met ziek worden cq dat vermijden.
Kus :* en knuf *; voor wie dat nodig heeft!
Jij ook! Beterschap, of eigenlijk gewoon niet ziek worden
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:52:33 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191508589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jij ook! Beterschap, of eigenlijk gewoon niet ziek worden
Dank je! :*
Heb morgen een gezellige dag met mijn tante gepland staan dus ik wil niet ziek worden. Afgezien vh feit dat ziek zijn sowieso niet erg leuk is.
pi_191508708
Thuisbezorgd was lekker voor de verandering :9
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:09:42 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191508920
-gaap- Stomen hielp goed, voelt minder alsof er zuurstoftekort is.
pi_191508960
Ik moet eens leren dat gerookte paprikapoeder veel heter is dan normale en dat ik daar minder van moet gebruiken #paktnogeenkanwater
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:13:50 #89
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191508991
Wat is een bath bucket, ik ga dat echt even googlen! Ik hou zoveel van badderen maar heb al 10 jaar geen bad.

Valentijnsdag, commerciële onzin dit dat. Maar heb wel een kaartje voor m'n lief :P
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:17:11 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:13 schreef broccolitaart het volgende:
Wat is een bath bucket, ik ga dat echt even googlen! Ik hou zoveel van badderen maar heb al 10 jaar geen bad.

Valentijnsdag, commerciële onzin dit dat. Maar heb wel een kaartje voor m'n lief :P
Beetje tegenstrijdig wel :P

Tijd voor een warme douche na de hete soep ^O^
pi_191509074
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof. _O_ _O_

Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer. :9
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:22:19 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509139
Mediterrane.
Waar Mediterraanse vandaan komt en waarom het massaal is overgenomen ontgaat me.

Maar fijn dat je zo genoten hebt ^O^
pi_191509169
quote:
Mediterraan is een bijvoeglijk naamwoord met een tamelijk bijzondere vorm. Woorden op -aan zijn namelijk vrijwel altijd juist zelfstandige naamwoorden: anglicaan, Amerikaan, Javaan, enz. Met het achtervoegsel -s wordt van deze zelfstandige naamwoorden dan een bijvoeglijk naamwoord afgeleid: anglicaans, Amerikaans, Javaans. Mediterraan is echter op zichzelf al een bijvoeglijk naamwoord. Het is vergelijkbaar met bijvoeglijke naamwoorden als humaan, simultaan, spontaan en urbaan. Al deze woorden op -aan gaan terug op het Latijn.

In de loop van de twintigste eeuw is de vorm mediterraans opgekomen. Dat kwam waarschijnlijk doordat taalgebruikers mediterraan niet meteen herkenden als een bijvoeglijk naamwoord. Daarom plakten ze er een s aan vast. Zo wordt in Het Parool van 28 februari 1952 gesproken van “een mediterraans maat-houden”.

De Grote Van Dale en het officiële Groene Boekje vermelden mediterraan én mediterraans. Op onze spellingwebsite Spellingsite.nu vermelden we mediterraans als variant van mediterraan. Alleen het Groot Woordenboek Nederlands van Prisma (2018) spreekt nog een voorkeur uit voor mediterraan.
pi_191509184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:13 schreef broccolitaart het volgende:
Wat is een bath bucket, ik ga dat echt even googlen! Ik hou zoveel van badderen maar heb al 10 jaar geen bad
pi_191509188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof. _O_ _O_

Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer. :9
Klinkt goed :9
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:31:53 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dank voor de info ^O^
En mijn voorkeur is vrij duidelijk :P
pi_191509281
Mediterraans klinkt voor mij ook echt veel natuurlijker. Kreeg op een blog ook een keer de feedback van de opdrachtgever om het aan te passen en dan doe ik dat natuurlijk gewoon. Maar fijn om te lezen dat het dus eigenlijk gewoon beide mag.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:34:12 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:32 schreef Myraela het volgende:
Mediterraans klinkt voor mij ook echt veel natuurlijker. Kreeg op een blog ook een keer de feedback van de opdrachtgever om het aan te passen en dan doe ik dat natuurlijk gewoon. Maar fijn om te lezen dat het dus eigenlijk gewoon beide mag.
Mij dus in het geheel niet. Maar goed, zal met taalgevoel te maken hebben denk ik (niet naar bedoeld).
pi_191509365
Is het niet gewoon een generatieding?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:38:40 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:
Is het niet gewoon een generatieding?
Zou kunnen. Taalverloedering gaat hard idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')